Niks alles was baggerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weet meteen weer waarom ik nooit werk 's avonds, je hebt geen avond over
WAT heb ik gemist?
Uitstraling van een junk, je moet er van houdenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zekers, was laatst bij één vn z'n optredens. Echt amazing die stem en die uitstraling
Maar in Spanje heb je ook weer verschillende dialecten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar, maar ik kan Spaans uit Zuid Amerika beter verstaan dan Castelllano.
Het is echt een mooie manquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zekers, was laatst bij één vn z'n optredens. Echt amazing die stem en die uitstraling
Ik zag 'm in december hier in 013. Hij was strontziek maar klonk geweldig. Echt een super-artiest maar het lijkt me een naar mannetje verder. Doe je niks aan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hetzelfde als iedere week: wij die vrijwel alles afkrakenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
WAT heb ik gemist?
helemaal niks..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
WAT heb ik gemist?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Uitstraling van een junk, je moet er van houden
De nieuwe woordjes die Wendy heeft geleerd! haar baas wil RIMMEN. R I M M E N. Lingo!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
WAT heb ik gemist?
Ik ben bezig met een cursus Spaansquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou zo graag spaans willen leren.
En een scandinavische taal, en italiaans, en chinees.
Ja ik was in de buurt van Barcelona, die zijn echt niet te verstaan, dat Catalaans met al die X'en.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar in Spanje heb je ook weer verschillende dialecten.
Ik versta ze in Tenerife beter dan in Galicie bijvoorbeeld. En Castellano is gewoon een rot dialect
Nah, ik begreep dat niet helemaal. Hij ging helemaal losquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja tijdens ESF, maar dat begreep ik eigenlijk wel
Maar ik vind hem al meer dan een jaar een eikel
Maar ik vond het wel grappigquote:
Ik vind dialecten zo interessant.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar in Spanje heb je ook weer verschillende dialecten.
Ik versta ze in Tenerife beter dan in Galicie bijvoorbeeld. En Castellano is gewoon een rot dialect
Dat is hij in het echt trouwens ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:18 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Het is echt een mooie manvan z'n muziek weet ik niet zoveel
WHAATTTTT?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
De nieuwe woordjes die Wendy heeft geleerd! haar baas wil RIMMEN. R I M M E N. Lingo!
Mwah, ik denk dat als je een andere BN'er pakt en 30 keer 'je bent een nicht, kom uit de kast, vieze flikker' gaat twitteren dat je ook wel reactie krijgt hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, ik begreep dat niet helemaal. Hij ging helemaal los
[..]
Maar ik vond het wel grappig
mwah... vind z'n stem ook niet echt mijn ding..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:19 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
Hij kan wel zingen, hij heeft alleen slechte nummers
Dat en hij is een beetje te vol van zichzelf, dat straalt hij uit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:19 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
Hij kan wel zingen, hij heeft alleen slechte nummers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |