Oh vandaar, van die jeukmuziek.quote:
Dit dus. Wat een aanfluitingquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:52 schreef Cee het volgende:
Wat was Boris toch goed he. Als je dit nu zo hoort.Want dit klinkt natuurlijk net zo soulful als een haring met uitjes.
Miranquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:52 schreef Cee het volgende:
Wat was Boris toch goed he. Als je dit nu zo hoort.Want dit klinkt natuurlijk net zo soulful als een haring met uitjes.
quote:
quote:
ik had de vergelijking niet beter kunnen makenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:52 schreef Cee het volgende:
Ansj begint vermoeiend te worden.quote:
Zei ik blinde? Blonde natuurlijk. Ik heb een trauma van Ed.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:54 schreef Pheno het volgende:
Hij heeft te veel van die blinde doos gegeten natuurlijk!
Ohw, hij leeft wel maar doet er vrij weinig meequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:53 schreef miieejj het volgende:
[..]
heeft een nieuwe website he.. enzo.. en uhm twitter
.. maar geen idee waar die cd blijft..
No wayquote:
Ansj krijgt een natte poes van hemquote:
Niet goedquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow die.... ja allang vergeten joh
Die vond ik zo niet goed
Gordon geeft gewoon goed commentaarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:55 schreef miieejj het volgende:
ik ben het wel vaak eens met gordon tijden x factor
quote:
Miran en ik verschillen nogal in smaakquote:
Fiewwwwwwwwww!quote:
Kloptquote:
Tjeez en ik blijf die shows volgen... Ookal zeg ik elke keer dat ik er niet meer aan ga beginnen!quote:
En nog geen #1! Alleen Glennis heeft er ook zo lang over gedaan! Als het niet langer was!quote:
Kally ben jij ook bang voor Rochelle?quote:
ik was 18 toen ik groot fan werd van borisquote:
als je t door pyke laat zingen jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:55 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik was ook niet impressed, gaar nummer
7 is heel iets anders dan 10, 7 klopt wel jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt7/8 jaar geleden
Het tweede seizoen Idols was het populaire seizoen van Idols. Het werd uitgezonden van 6 december 2003 tot 1 mei 2004.
Bang, neuh ik lust haar rauwquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kally ben jij ook bang voor Rochelle?
Tis maar goed dat de achternaam achterwege is gebleven, dat klinkt nog meer Palingpolder.quote:
Jij... bent Boris vergeten?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow die.... ja allang vergeten joh
Die vond ik zo niet goed
Nee of je die plugs in haar oren ook eng vond/vindtquote:
nee ik vond hem arrogant, en ik hield niet van zijn stem. Ik irriteerde me aan hem, en ik zat er toen elke week in de studio. Hij was de enige die geen praatje kwam maken, samen met die Irmaquote:
Mooi is anders jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee of je die plugs in haar oren ook eng vond/vindt
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kally ben jij ook bang voor Rochelle?
dierenbeulquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:57 schreef Lutte het volgende:
Fabian gaat uit zijn kooi als Ed gaat zingen, even kijken wat voor effect dat heeft op een beestje dat vier keer beter hoort dan wij.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:58 schreef Pheno het volgende:
Hadden ze Ed geen nazivlag kunnen geven? gewoon voor de grap?
Mishandel mijn post niet jaquote:
Nou, vreselijk, weigerden gewoon pertinent te komen praten met complete vreemden iedere week.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik vond hem arrogant, en ik hield niet van zijn stem. Ik irriteerde me aan hem, en ik zat er toen elke week in de studio. Hij was de enige die geen praatje kwam maken, samen met die Irma2 Arrogante mensen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |