abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:59:43 #176
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_97719904
ze zullen zo'n kleintje wel voorrang geven misschien?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_97719954
Ik heb geen idee. Ligt er denk ik aan wat voor klachten de anderen hebben.
Zul je zien dat ze juist hyper wordt van het wachten.
* _Ingrid_ schenkt nog maar een borrel in.
  zondag 5 juni 2011 @ 00:11:09 #178
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97720394
sterkte ermee ingid! hopelijk valt het allemaal mee. maar goed dat jullie toch even met haar naar de HAP zijn gegaan.

chacama, wat een schrik. beterschap voor fleurs arme arm!
in de haak.
  Redactie Frontpage zondag 5 juni 2011 @ 00:11:46 #179
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_97720415
Ben er net weer, we kregen voorrang. Dokter heeft Kim goed onderzocht, ze heeft een virus onder de leden, eentje die rond lijkt te gaan. Gelukkig geen EHEC iig. Kan drie dagen aanhouden, vannacht slaapt ze iig bij een van ons. En verder gewoon para's geven
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 5 juni 2011 @ 00:13:43 #180
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97720507
ah, gelukkig djeez. hopelijk is ze snel aan de beterende hand. welterusten!
in de haak.
  zondag 5 juni 2011 @ 00:20:52 #181
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_97720811
Wat een gelukndt jullie zo dichtbij wonen dan! En voorrang, fijn!

Beterschap voor Kim en hopelijk zijn jullie een beetje gerustgesteld!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 5 juni 2011 @ 10:24:02 #182
144006 chacama
Ondernemend!
pi_97728129
jeetje Kim, wat laat jij ons schrikken. Gelukkig konden jullie zo snel nog naar de HAP. En wat fijn dt het 'maar' een virus is. Beterschap.

De nacht hier is redelijk verlopen. Ze slaapt wel heel licht. Elke keer als ze bewoog schoten d'r ogen open en moest ik ze even geruststellen. Maar al met al goed gegaan. Vanochtend begon ze een beetje pijn te krijgen en heb ik ze dus meteen 240 paracetamol gegeven. Ze is erg moe en wil eigenlijk alleen maar op de bank hangen. maar dadelijk moet ze toch echt ff in bad. Het ijsje dat ze gisteren van papa had gekregen is deels in d'r haren beland en dat in combi met veel buiten spelen voor het ongeluk lijkt mij een poedelbeurt geen overbodige luxe. Plasticzak over d'r arm en dan maar voorzichtig wassen.
  zondag 5 juni 2011 @ 10:57:20 #183
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_97728781
Ingrid, die stempel heb je al. En ik kan het zeggen, want wij hebben met Job ook allang alle stempels ;)
Maar zo'n stempel hoeft ook niet slecht te zijn. Het kan ook inhouden dat je tijdig en goede hulp krijgt. Probeer dat voor ogen te houden hoe moeilijk het ook is.

Sterkte met Kim. Ik vond het gisteren al eng klinken met die hoge koorts en nekpijn. Goed dat jullie naar de HAP zijn gegaan.

Chacama, ik vind het zo zielig voor Fleur. Die pijn en de narigheid van het gips. Sterkte voor jullie allemaal! Hoe is Maud eronder?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 5 juni 2011 @ 17:23:22 #184
144006 chacama
Ondernemend!
pi_97744071
Maud doet het goed. Ze is lief voor Fleur en helpt heel erg goed mee. Een lieve kleine zus is het!
Vandaag heeft Fleur een thuis blijft dagje gedaan. Lekker bankhangen en tussendoor spelletjes doen en een beetje tv kijken. Wel nog even met F. naar buiten geweest, maar dat was ook maar een half uurtje. Ach, morgen wil ze in elk geval naar school en dan kijken we wel of het een hele of een halve dag wordt. Dat ligt eraan hoe moe ze is.
  zondag 5 juni 2011 @ 22:02:17 #185
640 snoopy
peanuts
pi_97760608
Zo, dat was schrikken chaca :o Sterkte voor Fleur en hopelijk geneest het vlot.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 6 juni 2011 @ 09:05:56 #186
144006 chacama
Ondernemend!
pi_97775650
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:02 schreef snoopy het volgende:
Zo, dat was schrikken chaca :o Sterkte voor Fleur en hopelijk geneest het vlot.
Daar hopen we ook op. Ze heeft vannacht in elk geval veel beter geslapen, zei ze vanochtend. Dus daar was ik wel blij mee. Vandaag krijgt ze haar 'tafel'-diploma. Dat was dus ook de reden dat ze naar school wilde. Ze is zo trots op zichzelf dat ze dat heeft gehaald. En wij natuurlijk ook! Wel heel lief om te zien hoe ze zich zorgen maakt. De dokter had gezegd dat het gips niet nat mocht worden, dus toen het begon te regenen was er lichte paniek. Maar toen ze zag dat d'r arm binnen d'r jas kon was ze al snel bij dat ze toch naar school kon gaan.

Hoe is het met Kim?
En hoe is jouw weekend gegaan Livelink, heeft Job het leuk gehad?
  maandag 6 juni 2011 @ 09:21:49 #187
37150 livelink
pi_97775910
Dapper van Fleur!

Job heeft een heel goed weekend gehad. Echt op bijna alle fronten ging het goed. Vrijdagmiddag kwam zijn beste vriend onverwachts aanlopen en daar heeft hij de hele middag mee gespeeld. Zaterdag belde een ander vriendje van zijn klas of hij kwam spelen. Dat ging iets minder, maar toch ook nog wel goed. Een ander klasgenootje had een zelfgebakken koekje in de bus gegooid voor Job. Het is een meisje en ze had een hartje gemaakt met haar letter en Jobs letter erop O+
Het voelt echt fijn dat hij niet vergeten wordt. Ook met heel veel dank aan zijn juf, want die stuurt om de twee weken wel een kaart naar Job, waar alle kinderen iets op schrijven of tekenen.

Gek genoeg ging het met mijzelf een heel stuk minder. Ik had de hele tijd het gevoel dat ik er heel erg van moest genieten, maar ik was alleen maar moe en kon me er nauwelijks toe zetten om iets leuks te doen. Als we het nu ook nog allemaal in harmonie met elkaar krijgen en dat we allemaal tegelijk een superweekend hebben gaat het helemaal goed.

En morgen krijgen we alle uitslagen vanuit de observaties en onderzoeken met bijbehorend advies. Ik ben daar echt heel erg zenuwachtig over.
  maandag 6 juni 2011 @ 09:26:43 #188
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_97775997
Livelink, het is ook nogal wat. Moeders hebben ook gevoel. ;) de druk van zo'n weekend lijkt me heel erg groot. Misschien helpt het hoe je er nu op terugkijkt? Zo'n koekje, dat is toch geweldig? Jullie doen het allemaal maar mooi, inclusief de daarbij horende emoties!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 6 juni 2011 @ 09:26:58 #189
640 snoopy
peanuts
pi_97776004
livelink, wat fijn voor Job ook dat zijn vriendjes lekker zijn vriendjes blijven O+
Kan me voorstellen dat je zo moe bent van alles dat je er niet vol van kon 'genieten'. Eerst de uitslag maar gehad hebben. Misschien valt er dan een deel van de last van je schouders. Hoop ik :*
Sterkte met wachten!
  Licht Ontvlambaar maandag 6 juni 2011 @ 09:27:41 #190
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_97776021
Een beetje het 'verplichte roze wolk' gevoel livelink, net zoals iemand die na heel lang klooien zwanger is, zich verplicht voelt om überhappy te zijn... Ik begrijp het wel hoor, deze weken en sowieso de hele voorafgaande periode vergen zoveel energie. Je hoeft niet hoor ;) gewoon zijn, zijn zoals je bent en het op zijn beloop laten met dat genieten.

Kan me voorstellen dat je heel erg nerveus bent voor de uitslagen. Ik heb dat al met 10-minuten gesprekjes, dan heb ik het idee dat ik zelf examen moet doen en er nauwelijks voor geleerd heb... Laat staan deze rapportage :o Maar hou jezelf voor ogen dat het geen veroordeling is, het is bedoeld om Job en jullie te helpen, handvaten te geven :*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 6 juni 2011 @ 09:35:31 #191
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_97776156
Livelink, wat fijn dat het zo goed gaat met Job! En dat je er erg moe bij bent is helemaal niet raar. Juist als je wat meer rust hebt na een intensieve periode merk je pas hoe intensief het is geweest. Wees blij dat je positief op het weekend kunt terugkijken. Dat genieten van het moment komt wel weer als je voldoende opgeladen bent :*
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  maandag 6 juni 2011 @ 09:44:57 #192
37150 livelink
pi_97776335
Dank jullie wel O+

En nog even een kleine foto-impressie van het afgelopen (veel te drukke weekend eigenlijk)

Dreamnight at the zoo in Ouwehands Dierenpark. Een speciale avond voor zieke kinderen. Job wilde eerst niet, maar de aanwezigheid van twee jonge ijsbeertjes trok hem over de streep. En hij heeft het heel erg naar zijn zin gehad.

En ook nog zijn eerste paardrijles. Nou ja, paard ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door livelink op 06-06-2011 09:47:45 (toch maar iets kleinere foto's) ]
  maandag 6 juni 2011 @ 10:08:02 #193
144006 chacama
Ondernemend!
pi_97776775
Zoals de andere moeders het al zeggen, het terugkijken op het geslaagde weekend moet gewoon even goed genoeg zijn. Je hebt zoveel al meegemaakt. Achteraf genieten is ook genieten. En wat lief dat zijn klasgenootjes en juf hem niet vergeten. Heel veel sterkte met wachten op de uitslag. Zenuwslopend is dan zo'n dag.
pi_97777313
Ik sluit me bij de rest aan Livelink. :*
Hoe ging het paardrijden?
  maandag 6 juni 2011 @ 10:46:11 #195
11682 Moonah
Jolie femme
pi_97777678
Wat een lieve woorden van de dames voor mij voor jou Livelink.
Ik vind het koekje erg ontroerend. En super van de juf dat ze het contact onderhoudt. Heerlijk dat Job tóch heeft genoten, ondanks zijn eerdere (begrijpelijke!) weerstand jegens het dierentuinbezoek. Hopelijk kun je vandaag een beetje relaxen. Morgen is een spannende dag. maar als het goed is worden jullie allen er alleen maar beter van. Mss kun je je er ook een beetje op verheugen? ;) :*

quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 09:27 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb dat al met 10-minuten gesprekjes, dan heb ik het idee dat ik zelf examen moet doen en er nauwelijks voor geleerd heb...
:o Oh ja?! :D :o Wat een eyeopener voor me! (in rpofessioneel opzicht, tnx!).

Kim weer beterderder?
En Fleur naar school? Stoere!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 6 juni 2011 @ 10:57:53 #196
640 snoopy
peanuts
pi_97778019
quote:
:o Oh ja?! :D :o Wat een eyeopener voor me! (in professioneel opzicht, tnx!).
Ik vind het ook wel een ding zeg maar :@
  maandag 6 juni 2011 @ 10:59:47 #197
11682 Moonah
Jolie femme
pi_97778073
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 10:57 schreef snoopy het volgende:

[..]

Ik vind het ook wel een ding zeg maar :@
Laat die :@ maar weg hoor Snoop. Ik vind het niet raar of stom. Ik heb het me alleen nog nooit gerealiseerd. Wellicht omdat ik het zelf altijd erg leuk vind om oudergesprekken te doen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_97778124
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 10:46 schreef Moonah het volgende:
Kim weer beterderder?
Een beetje. Gisteren keek ze nog wel vaak raar uit haar ogen. En heeft ze overdag geslapen. Maar de koorts lijkt minder/weg.
Ze is iig wel naar school. Ze wilde heel graag. Juf belt als het niet gaat.
pi_97778154
Oudergesprek is bij ons altijd minstens een half uur vanwege veel te bespreken.
Ik vind het niet een ding zeg maar. Juist wel leuk en interessant.
  maandag 6 juni 2011 @ 11:05:00 #200
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_97778218
Ik verheug me altijd op die 10 minuten gesprekjes, Moonah.

Livelink, ik denk dat het normaal is dat juist als het allemaal lekker loopt, je de tijd hebt om in te zakken. Bij mij werkt dat wel zo. Dat als alles juist helemaal goed loopt, gezellig is, geen geruzie, dat ik dan heel neerslachtig kan worden. Zomaar. Omdat daar dan ruimte voor is of zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')