De HAP bellen en overleggen!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik weet niet goed wat we ermee aan moeten zo.
Meer dan mee eens!!!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, en als het wel zo is, en je belt niet, dan krijg je een veel zwaarder stempel. ik zou liever te boek staan als overbezorgd (lijkt me weinig mis mee) dan als nalatig en laks.
Daar hopen we ook op. Ze heeft vannacht in elk geval veel beter geslapen, zei ze vanochtend. Dus daar was ik wel blij mee. Vandaag krijgt ze haar 'tafel'-diploma. Dat was dus ook de reden dat ze naar school wilde. Ze is zo trots op zichzelf dat ze dat heeft gehaald. En wij natuurlijk ook! Wel heel lief om te zien hoe ze zich zorgen maakt. De dokter had gezegd dat het gips niet nat mocht worden, dus toen het begon te regenen was er lichte paniek. Maar toen ze zag dat d'r arm binnen d'r jas kon was ze al snel bij dat ze toch naar school kon gaan.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:02 schreef snoopy het volgende:
Zo, dat was schrikken chacaSterkte voor Fleur en hopelijk geneest het vlot.
quote:Op maandag 6 juni 2011 09:27 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb dat al met 10-minuten gesprekjes, dan heb ik het idee dat ik zelf examen moet doen en er nauwelijks voor geleerd heb...
Ik vind het ook wel een ding zeg maarquote:Oh ja?!
![]()
Wat een eyeopener voor me! (in professioneel opzicht, tnx!).
Laat diequote:
Een beetje. Gisteren keek ze nog wel vaak raar uit haar ogen. En heeft ze overdag geslapen. Maar de koorts lijkt minder/weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |