abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 30 mei 2011 @ 15:28:12 #101
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_97497684
Ja, je moederhart lijdt er nog onder ook :{

Gisteren wilde Christan naar een vriendje. En wij wilden ook even weg, dus we zeiden: Zorg je dat je op tijd thuis bent? Antwoord: Maar brengen jullie me dan niet? Ik wil niet op de fiets -O-

Ja, we zijn gekke Henkie niet, je gaat maar fietsen ('t is nog geen 10 minuten hiervandaan).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 30 mei 2011 @ 15:37:35 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97498116
Daarom zei ik dat van die 18+ er specifiek bij Buuf! :Y
11 is heel wat anders idd.
pi_97498461
erg herkenbaar, bovenstaande verhalen

Ik doe het ook voortdurend.
Wel denk ik, wat BE zegt, ook steeds of ik er wel goed aandoe en hoelang ik hem dan uit de brand moet helpen...en of ik hem met sommige dingen niet "gewoon" op zijn bek moet laten gaan.
Maar ik kan het (nog) niet...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 30 mei 2011 @ 15:48:29 #104
13151 crew  Rewimo
pi_97498589
Nou ja, als ie onderweg naar huis belt dat zijn ketting eraf ligt draaft qltel ook op hoor ;) Het hangt er een beetje vanaf wat er is natuurlijk. Er zijn ook dingetjes die ze zelf maar eens moeten leren oplossen. Steeds een stapje meer, maar lastig blijft het :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 30 mei 2011 @ 15:58:11 #105
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_97498981
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 14:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Maar het is zo'n warhoofd momenteel, ik hoop echt dat het niet lang meer duurt voor hij weer helderder kan denken.
Een kinderpsycholoog zei een paar jaar geleden tegen me "och joh, tussen de 12 en de 14 kunnen we ze net zo goed naar een vakantiekamp sturen, dan leren ze toch nauwelijks" :) Laatst hoorde ik van een vriendin dat een Australische (prive) school iets dergelijks inderdaad doet: ergens rond die leeftijd zitten leerlingen een jaar of een half jaar ergens in de bush. Praktische dingen leren, in plaats van academische. En ondanks (of misschien dankzij) hebben ze nog steeds een van de hoogste slagingsgemiddelden van 't land.
  maandag 30 mei 2011 @ 16:05:09 #106
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_97499241
quote:
12s.gif Op maandag 30 mei 2011 15:24 schreef debuurvrouw het volgende:
haha, ja BE, van die stoere verhalen had ik ook toen ze nog klein waren. :+

maar je hebt wel soort van een punt. 11 is nog geen 18 denk ik dan maar. Laatst waaide het knetterhard en toen heeft ie 3 x gebeld, op het laatst huilend, dat het niet meer ging en of ik m niet kon brengen.
Met pijn in mijn hart niet gedaan. ;( hij moet het toch leren, beetje doorzetten. nou ja, toen hij thuis kwam was ie het eigenlijk alweer vergeten. }:| zat ik me de hele dag voor Jan Doedel schuldig te voelen.
Dat is ook wel heel Nederlands, trouwens, dat "niet zeuren, doorzetten". Een tijdje terug was het hier erg koud (erm.... nou ja, wel een graad of 22), en waren de Nederlandse kinderen de enigen op zwemles. En toen voelde ik me lullig: na de les kwam jongste er wat mekkerend uit, lekker even ingepakt, opgewarmd, douche aan.... "jongen, waarom mekker je nou nog steeds". Kwam er hortend en stotend "omdat ik niet kan ademen" uit. Bleek 'ie een asthma-aanval te hebben, door de kou. Major oeps...... :@
  maandag 30 mei 2011 @ 16:10:02 #107
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_97499402
Hahahaha! Die van mij gaat met met hollands weer nog gewoon op zwemles in het buitenbad. :D maar goed, astma aanval is wel lullig ja :o

Wellicht een calvinistische insteek. T zal. Alternatief is dat ik hem moet brengen en halen met een half briesje. Mja. We wonen ook in Nederland natuurlijk.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 30 mei 2011 @ 16:10:10 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97499407
Oef Gao! :o Daar sta je dan met je hollandse aanpak! :o
pi_97499484
Oh hier ben ik gestopt met drinkbekers, tussendoortjes, gymtassen en weet ik veel niet wat verder nog naar school moet. Werkt prima, t gaat nu stukken beter ;) Vonden groep 7 en 8 een mooi moment. Ze leren nu in elk geval savonds al hun tas voor de volgende dag klaar te zetten, scheelt de dag erop weer stress

Iemand nog bijna nieuwe gympen maat 38 hebben ? Kind heeft groeispurt (en mijn portomonee krimp met de dag lijkt wel)
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 30 mei 2011 @ 16:12:57 #110
13151 crew  Rewimo
pi_97499529
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:05 schreef Gaoxing het volgende:
Dat is ook wel heel Nederlands, trouwens, dat "niet zeuren, doorzetten". Een tijdje terug was het hier erg koud (erm.... nou ja, wel een graad of 22), en waren de Nederlandse kinderen de enigen op zwemles. En toen voelde ik me lullig: na de les kwam jongste er wat mekkerend uit, lekker even ingepakt, opgewarmd, douche aan.... "jongen, waarom mekker je nou nog steeds". Kwam er hortend en stotend "omdat ik niet kan ademen" uit. Bleek 'ie een asthma-aanval te hebben, door de kou. Major oeps...... :@
Ja, dan voel je je natuurlijk wel schuldig.

22 graden koud? Hoe warm is het bij jullie dan normaal? :)
pi_97502428
De Hollandse "niet zeuren, doorzetten" aanpak heb ik ook heel erg. Van mijn Westfriese oma en moeder geërfd.
Ik vond het als kind niet leuk maar toch pluk ik er nu de vruchten van en gaat het vanzelf bij mijn kinderen.

Neemt niet weg dat als ik ze kan behoeden voor dingen ik dat doe en dat zal zeker niet altijd goed zijn. Ik ben nog zoekende wanneer (of hoe vaak) ik moet ingrijpen en wanneer niet zeg maar...
  maandag 30 mei 2011 @ 19:59:11 #112
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_97509044
Ik herinner me de keren dat mijn moeder me uit een penibele situatie heeft gered nog uitstekend! En ik hou nog meer van haar daarom ;)
Mijn persoonlijke ervaring; het komt wel goed. Daar heb je toch je ouders voor? Om je uit de brand te helpen indien mogelijk? Maar het gebeurde hier zéker niet wekelijks ofzo.
Mijn moeder zou dat ook hebben gedaan, met treinen en plaatsbewijzen en volgende stations enzo. O+ O+

Morgen met Tobias naar de narcotiseur, en ja hoor, meneer is inmiddels weer verkouden hoor. Nu maar hopen dat hij volgende week onder het mes kan :X
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_97509609
UIt penibele situaties hebben ze me niet echt hoeven halen, maar mijn paps bracht en haalde ons wel altijd uit de kroeg. Stond ie 2 straten verder op. Want hij bracht en haalde ons liever dan dat we fietsen 10 km langs polderwegen . Dat waren trouwens leuke ritjes om 3.30 ;)
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  maandag 30 mei 2011 @ 20:15:22 #114
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_97509777
Mijn papa deed dat ook, was 1 voorwaarde aan mijn uitgaan; halen en brengen, dat vonden mijn ouders veiliger. Stondtie om 1.00 uur ons op te wachten op de parkeerplaats O+ Was de volgende voorwaarde ;) 1 uur O+
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_97509879
Mijn vader haalde me ook altijd op na schoolfeestjes. Ik zei steevast dat ie dan wel buiten moest blijven staan maar meneer stond gewoon lekker binnen, in de aula :X
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_97510585
Oh nee dat deed ie niet, gewoon buiten op een vaste plek en zolaat als wij wilden. Zowel bij mij als bij mijn zusje.
  maandag 30 mei 2011 @ 21:00:17 #117
1762 YPPY
Yppiaans
pi_97512203
Wat heerlijk om te lezen livelink! Ben je nu vanmiddag gaan kijken? Ik vind het nog steeds ontzettend dapper en goed dat jullie die beslissing hebben genomen. :*
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 31 mei 2011 @ 10:49:19 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97532086
Spuug, hoe was het proefwerk gegaan?
En was de uittocht vandaag minder hectisch? ;)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 13:56:26 #119
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_97538202
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 15:58 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Een kinderpsycholoog zei een paar jaar geleden tegen me "och joh, tussen de 12 en de 14 kunnen we ze net zo goed naar een vakantiekamp sturen, dan leren ze toch nauwelijks" :) Laatst hoorde ik van een vriendin dat een Australische (prive) school iets dergelijks inderdaad doet: ergens rond die leeftijd zitten leerlingen een jaar of een half jaar ergens in de bush. Praktische dingen leren, in plaats van academische. En ondanks (of misschien dankzij) hebben ze nog steeds een van de hoogste slagingsgemiddelden van 't land.
Dat lijkt me super voor kinderen in die leeftijd. Na de basisschool een tijdje totaal wat anders doen ipv naar school.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 14:59:46 #120
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_97540907
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:12 schreef Rewimo het volgende:
22 graden koud? Hoe warm is het bij jullie dan normaal? :)
Toen we vanmiddag om 4 uur de auto ingingen, was het 45 graden. Dat is vrij normaal voor deze tijd van het jaar, maar het is nu op z'n warmst (als het goed is :P ). Tussen de 30 en 35 is voor ons normaal.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 31 mei 2011 @ 15:03:01 #121
13151 crew  Rewimo
pi_97541076
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:59 schreef Gaoxing het volgende:

Toen we vanmiddag om 4 uur de auto ingingen, was het 45 graden. Dat is vrij normaal voor deze tijd van het jaar, maar het is nu op z'n warmst (als het goed is :P ). Tussen de 30 en 35 is voor ons normaal.
En wij zijn al blij met 24 :D
pi_97547435
Kind heftig teleurgesteld uit school : hij mocht galgje spelen met de klas. Zijn woord was Koolstofvezel...... _O- ik vind het niet gek dat ze het niet raden
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:20:26 #123
144006 chacama
Ondernemend!
pi_97547725
:D Muks

En ik was ook zo'n puber. En wat was ik blij met mijn ouders die inderdaad meer dan eens me uit de brand hielpen. maar ik kan me ook nog een keer herrineren dat ik in al mijn goedheid en vriendinnetje hielp en zelf in de problemen kwam. Ik had mijn fiets daar gestald, maar kon me de juiste flat niet meer herrineren. Die lijken ook allemaal op elkaar :(

Is een ander soort warmte die 35 van gaoxing. Dat weet ik nog we van taiwan. Daar was 35 lekker, hier is 35 verschrikkelijk.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 18:04:12 #124
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_97549320
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
Spuug, hoe was het proefwerk gegaan?
En was de uittocht vandaag minder hectisch? ;)
Het proefwerk was prima gegaan zei hij. Het bleek alleen over hoofdstuk 10 te gaan in plaats van hoofdstuk 11. 8)7 Gelukkig zat dat die kennis er ook nog prima in, zei hij. Maar ik ben dus wel benieuwd wat voor cijfer hij uiteindelijk gehaald heeft! :D
Vandaag had hij geluk, want ik heb hem met de auto naar school gebracht. Er was namelijk een speciaal project van geschiedenis, een rondleiding door Groningen voor de ouders, verzorgd door de leerlingen. Ze hadden zich verdeeld in tweetallen, en gingen dan bij bepaalde belangrijke gebouwen een van tevoren voorbereid stukje vertellen. Wouter vertelde bijvoorbeeld over de Herepoort, en een ander groepje over het Goudkantoor etc. Beetje jammer dat ik en nog een moeder de enigen waren die mee konden. :o Maar eigenlijk vond ik dat wel fijn. :) Hartstikke leuk om die groep zo van half negen tot half een mee te maken. Die andere moeder en ik werden aan het eind nog even door een leerling geïnterviewd, over hoe we het vonden. Wij waren heel enthousiast! :Y
  woensdag 1 juni 2011 @ 23:47:07 #125
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_97604721
Ik weet zeker dat ik hier gisteravond een reactie heb geplaatst :?
Kennelijk in mijn dromen of zo.

Spuuglokje, wat leuk dat jij bent meegegaan met het uitstapje. Van mijn zus hoor ik dat het vinden van meehelpende ouders op de middelbare school nog moeilijker is dan op de basisschool.
Probleem is ook dat de kinderen het niet meer willen, natuurlijk. Die schamen zich voor hun ouders. Gelukkig heeft Wouter daar geen last van.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 2 juni 2011 @ 08:44:28 #126
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_97612439
Wat een leuke opdracht Spuug. En wat stom dat er zo weinig ouders zijn. Maar goed, bijna iedereen gaat meer werken als de kinderen die kant opgaan. Dus in die zin snap ik het ook wel weer.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 2 juni 2011 @ 17:10:27 #127
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_97624791
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:47 schreef livelink het volgende:
Ik weet zeker dat ik hier gisteravond een reactie heb geplaatst :?
Kennelijk in mijn dromen of zo.

Spuuglokje, wat leuk dat jij bent meegegaan met het uitstapje. Van mijn zus hoor ik dat het vinden van meehelpende ouders op de middelbare school nog moeilijker is dan op de basisschool.
Probleem is ook dat de kinderen het niet meer willen, natuurlijk. Die schamen zich voor hun ouders. Gelukkig heeft Wouter daar geen last van.
Dacht je dat hij daar geen last van heeft? Wel dus! :Y We kwamen 's morgens na het parkeren van de auto in de buurt van school, en toen ging hij verdacht hard lopen, ik kon hem haast niet bijhouden. Toen zei ik dat hij vast niet gezien wilde worden met zijn moeder, en dat beaamde hij. Dus toen liep hij in zijn eentje vooruit. En ik kon zelf uitzoeken waar lokaal T15 was! :') Maar... aan het eind van de rondleiding was hij zijn schaamte voorbij en pakte hij zelfs mijn hand om samen te lopen. Toen ik vroeg of hij zich soms niet meer schaamde voor zijn moeder zei hij "natuurlijk niet!" :D O+
  donderdag 2 juni 2011 @ 17:39:25 #128
37150 livelink
pi_97625653
Dan zat ik er toch niet helemaal naast. Ik kan het me best voorstellen dat kinderen van die leeftijd het moeilijk vinden, maar ik vind het toch wel super dat hij aan het eind helemaal om was.
  donderdag 2 juni 2011 @ 18:28:02 #129
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_97627175
Ik ben natuurlijk ook een hele coole moeder he, muhahaha :')
  donderdag 2 juni 2011 @ 19:48:21 #130
37150 livelink
pi_97630271
Dat sprak natuurlijk sowieso voor zich, Spuug!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 10:11:29 #131
144006 chacama
Ondernemend!
pi_97649680
Wat een leuke manier om geschiedenis te leren. En spuug, natuurlijk met jij een hele coole moeder.

Hier zijn we woensdag naar Blijdorp geweest. En we hebben genoten. Alleen de terugweg naar Zeeland was iets minder. maar goed, dat had ik natuurlijk wel kunnen bedenken. Meiden deden het wel super hoor, alleen het duurde allemaal wat langer door de hemelvaartsdrukte op de weg.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 18:23:13 #132
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97665000
Spuug wat leuk zeg die rondleiding O+

Chaca leuk he zo'n dagje dierentuin. Wij zijn donderdag naar Artis geweest en dat was heel leuk (en druuuuuuuk)

Is het normaal voor (bijna) kleuters dat ze elke stap die je zet willen bepalen? :X Linde bepaalt hier namelijk graag alles. Het kost alleen erg veel moeite om haar te laten merken dat we dat niet zo'n heel fantastisch idee vinden. Ze bepaalt graag wie wat doet, wie waar zit, wie wanneer wat zegt... eigenlijk alles...

Oh ja note to self: als je kind vijf minuten nadat ze thuis heeft geplast in de supermarkt zegt dat ze weer moet plassen, negeer dat dan niet omdat je denkt dat het onzin is. Het kan namelijk ook zo zijn dat het kind thuis wel naar de wc geweest is, maar daar alleen met het wc-papier gespeeld heeft en dan moet je dweilen in de supermarkt :')
  vrijdag 3 juni 2011 @ 22:00:08 #133
640 snoopy
peanuts
pi_97675028
Oh ja, moeten plassen in de supermarkt... Morris had er op een gegeven moment een hobby van gemaakt om in elke Appie ineens naar de wc te moeten. Hij vond het heel interessant om achter de schermen te mogen kijken. Zucht.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_97677770
Als meike haar zin begint met: uhm....dit is niet handig.... Dan weet ik ook wel hoe laat het is
Ik moet plassen!!!,

Dat geregel zoals linde doet zie ik hier niet zo.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 4 juni 2011 @ 10:58:28 #135
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97690252
Heel herkenbaar Snoopy. Ze zegt dus ook al als je binnenkomt dat ze daar weet waar ze moet plassen enzo }:|

Hmm het geregel is dus niet herkenbaar helaas. Ik word er hier echt een beetje kriegel van...
pi_97693888
Stiemie :*

Gisteren zijn we naar Drouwenerzand attractiepark gegaan. Het was zeer geslaagd en warm!
Kim hield het goed vol en luisterde goed.
Vanmorgen nadat ze een uurtje op was begon ze erg te huilen en klaagde ze over keelpijn. Wat uiteindelijk nekpijn blijkt te zijn en 39.8 koorts.
Ze viel zelfs ineens in slaap rond 11.00
Echt raar, gisteren was er niks aan de hand. De zetpil begint te werken, ze krijgt iets meer praatjes.

Kim gaat ook weleens in de winkel plassen, ook een tijdje gehad dat dat vaak gebeurde. Was toen de nieuwigheid.
pi_97694110
hier dé hobby van de heren gedaan.... kleding shoppen. Hoog nodig want de jongste had nog wel 3 shirts die pasten en de oudste 4.... Nu dus weer ruimer in de kleding, maar wat een maten al zeg. Oudste maat s/m en jongste 158/164...
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:21:14 #138
144006 chacama
Ondernemend!
pi_97697524
Stiemie, leuke dag gehad ook dus. Dat plassen herken ik wel van Maud. Die kan het uren ophouden en niet hoeven, maar als ze dan eenmaal moet dan is het ook meteen een noodgeval.

Ingrid ook een leuke dag, maar geen leuke afsluiting. Balen zeg die koorts. Eng ook in combi met nekpijn. Houdt het maar goed in de gaten...

Muks, lekker geshopt met de jongens.

Hier een iets minder begin van het weekend.

Gisteren was ze gezellig naar de speeltuin met de oppas, maar dat resulteerde in een valpartij. Dus naar het ziekenhuis. Daar kregen ze het niet goed gezet, dus naar een ander ziekenhuis dat de spoedoperaties verzorgd. Helaas waren er nog meer spoedjes, dus nadat we vanaf half drie gezorgd hadden dat ze niets meer at of dronk, kregen we om half zeven te horen dat ze niet meer aan de beurt zou komen en dat ze vanochtend de eerste zou zijn. Toen dus wel lekker mogen eten en drinken en daarna met veel pijn en moeite en nog meer pijn gaan slapen. Om kwart over zes was ze al weer wakker en om kwart over negen mochten we naar de OK. Daar hebben ze haar onderarm weer goed gezet en met twee ijzeren staafjes gefixeerd zodat het goed blijft zitten. Ze had allebei de botjes in d'r onderarm gebroken. |Na een uurtje kwam ze van de OK af en nadat de narcose echt helemaal weg was, ging het goed met d'r. Nu heeft ze dat zware gips en over 10 dagen mag dat eraf en krijgt ze het lichte gips. Voorlopig dus niet zwemmen, turnen enz. En vooral niet schrijven, want het is d'r rechterarm. Wrs. mag ze op de computer. En wat ze nog het ergste vind, dat ze met d'r communie in het gips zit, maar waarschijnlijk dan wel paars gips en dat maakte het dan weer wat minder erg.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:34:54 #139
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_97697907
Agos, wat sneu voor dr en ze kijkt wel al lekker pienter uit haar oogjes ipv nog duf van de narcose... Ik hoop dat alles goed en snel geneest en dat ze daarna alles weer kan doen.

Hier een kleuter die echt niet te genieten was de afgelopen week (haar oude juf is weggegaan en ze heeft een nieuwe juf en ze kan nog niet echt wennen). Ze is daadwerkelijk heel lief met de kleuters en ze zegt ook steeds tegen ons van het gaat heel goed maar we hebben alle truukjes al gehoord tot aan twee keer neus ophalen tussen de middag en dan zeggen ik kan niet meer naar school hoor want ik ben ziek (ze haalde twee keer op) tot aan huilens aan toe maar we houden het wel vol, maar een humeur en dwars uit school echt niet normaal. Ben vandeweek tot manlief thuis kwam meteen vertrokken om even af te koelen. Even een avondje boodschappen doen zonder gejengel en geschreeuw... Had het echt nodig!
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:39:40 #140
37150 livelink
pi_97698054
Ach, arme Fleur. Wat een vervelend begin van het weekend zo. Ik hoop dat het snel beter gaat met de pijn. Sterkte!

Books, even dingen alleen doen kan soms heel lekker zijn. Hopelijk is je kleuter snel gewend.

En Ingrid, ook wel een beetje eng dat Kim ineens zo ziek is. Hoe gaat het nu?
  zaterdag 4 juni 2011 @ 16:04:36 #141
144006 chacama
Ondernemend!
pi_97698867
Foto is ook 3 uur na de operatie genomen. Het uit de narcose komen was niet leuk om te zien, maar het was gelukkig wel snel. Dus maar even onrust en 'raar'.

Balen Books, dat die kleuter van jou zo'n moeite heeft met de nieuwe juf. Ik hoop dat het snel beter gaat en dat het alleen maar uitproberen is en dus ook snel over gaat. Probeer zelf inderdaad zo af en toe maar lekker afstand te nemen, dat scheelt ook al weer een boel.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 4 juni 2011 @ 16:15:46 #142
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_97699222
Jeetje Fleur, wat doe je me nou!
Veel beterschap!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Jubileum moderator zaterdag 4 juni 2011 @ 19:41:45 #143
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_97706372
Agossie Fleur toch! Het klinkt uitermate pijnlijk Chaca maar toch staat ze daar heel koelbloedig te wezen.... :o
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_97707544
Beterschap Fleur !! Gelukkig is het nu gemaakt en zit je in het gips. T past bij de mode hier in ons dorp, er lopen hier in de straat 2 jongens en 3 meiden met gips... (lang leve voetbal en van die waveboardingen)
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:20:01 #145
144006 chacama
Ondernemend!
pi_97708028
Dankjewel voor alle beterschapswensen. Ze is blij om ze te lezen.
Dapper is ze zeker. Maar gelukkig laat ze de tranen van verdriet ook gewoon stromen. En die lieve kleine kinderzorgen die geven je dan zo'n mooi inzicht in hun gedachtengangen.
Ze werd geopereerd door dezelfde chirurg die de knie van de oppas had gedaan: Mooi, he mama, dan gaat het echt wel goed komen. Maar ook: ik vind het wel ontzettend stom van me dat ik mijn arm breek omdat ik struikel over mijn eigen voeten. En ik wil noooooit meer in een ziekenhuis liggen, behalve om een kindje te krijgen. En na ze echt wakker was: mama, ik wil Nuhuuu naar huis! Maar eerst nog eten, drinken en iets tegen de pijn....

En qua breuken. Toen wij binnenkwamen was er net een jongetje van 2 geholpen aan zijn pols (gevallen in een speeltuin) en toen we weg gingen kwam er een jongen van ca. 9 jaar binnen en die had ook zo'n breuk en dat kwam door dat twee fietssturen in elkaar waren geraakt.
pi_97708204
Wij zaten buiten in de tuin van de week echt zo te kijken van huh alweer een gipsenarm ?
On buurjongentje nu voor het 3e jaar op rij, 2x met gym gevallen uit het rek en nu dus met zo'n waveboard. De overbuurjongen werd op voetbal onderuit gehaald en heeft nu een prachtige dubbele beenbreuk en ik zag ook 2 meiden van even verder op, beide pols gebroken aan het gips te zien.

Dat kleine kinderleed, zo vertederend...
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:45:35 #147
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_97709062
ach wat sneu, chacama... Arm kind. Lekker verhaal ook weer dat ze er nog een nachtje zo bij moest liggen.
I'm so glamourous I piss glitter!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 juni 2011 @ 20:52:59 #148
13151 crew  Rewimo
pi_97709385
Arme Fleur, beterschap hoor, wat een flinkerd ben jij! ^O^
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2011 @ 20:54:45 #149
43556 miss_dynastie
pi_97709466
Wat sneu voor Fleur, in het gips met deze warmte...
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:54:58 #150
11682 Moonah
Jolie femme
pi_97709478
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:23 schreef Muks het volgende:

Dat kleine kinderleed, zo vertederend...
Huh? Hoe bedoel je dat Muks? Een bot breken zou ik toch niet onder 'klein kinderleed' willen scharen...

Lieve Fleur, veel beterschap gewenst dametje! :*
Wat klinkt het naar Chacama. Brrr.... En dan om half 7 gewoon weer naar huis worden gestuurd. Jeutje... :{
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')