Delen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:13 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Ik heb 200.000+ foto's en weet ik het hoeveel filmpjes, even uploaden.
Zo, nu weer even naar mijn vaste LiveJasmindame.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:12 schreef Henkie94 het volgende:
Ragboer is lekker aan t fappen op die jailbait-collectie die ik hem gestuurd heb?
Succes.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zo, nu weer even naar mijn vaste LiveJasmindame.
Lekker hé, zij is ook pas 19 ofzo.quote:
Betalen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zo, nu weer even naar mijn vaste LiveJasmindame.
even wachten, zo komt ze weer in beeld.quote:
Ze kijkt wel een beetje ongelukkig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
even wachten, zo komt ze weer in beeld.
Zalmquote:
Nope, net klaarquote:
SPOILER: zoiets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:33 schreef Hatsekiedee het volgende:
Jammer dat ie t niet doetSPOILER: zoiets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:33 schreef Hatsekiedee het volgende:
Doen we het voorSPOILER: zoiets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
nope, bij het quoten zag ik de link, dan is het een kwestie van copy-pastequote:
Die rechtertiet is een beetje raar (voor haar rechts). Tevens is dat geen jailbait volgens mij. Afgekeurd. Volgende.quote:
moet het jailbait zijn? jezusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:38 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Die rechtertiet is een beetje raar (voor haar rechts). Tevens is dat geen jailbait volgens mij. Afgekeurd. Volgende.
Hossel maar wat.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:39 schreef Hatsekiedee het volgende:
ja ik mag bij chan4chan niet meer op jailbait zoeken
SPOILER: spoiler anders worden de modjes misschien boosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat FOK het niet zo heeft op imageshack.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:41 schreef Hatsekiedee het volgende:
HAHAHAAH IK PEST JULLIE DOOR GEEN JAILBAIT TE POSTEN
[ http://img542.imageshack.us/img542/4058/rosiejones.jpg (copy/paste deze link) ]
augelostquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:42 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jammer dat FOK het niet zo heeft op imageshack. [ afbeelding ]
Trege klagtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:48 schreef Beach het volgende:
Raar dat nog geen enkel meisje hier heeft gepost.
Ja, dat vind ik ook gekquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:48 schreef Beach het volgende:
Hoe zou dat nu komen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:48 schreef Beach het volgende:
Wat?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:48 schreef Beach het volgende:
ARG7 opeens allemaal van die semi-aantrekkelijke magere skinny bitches hier en daar (niet allemaa) van 15 die denken sexy te zijn.quote:
Post wat beters dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ARG7 opeens allemaal van die semi-aantrekkelijke magere skinny bitches hier en daar (niet allemaa) van 15 die denken sexy te zijn.
okquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Iedereen wacht in spanning op mijn rar.
Lekker hoor Henkiequote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Iedereen wacht in spanning op mijn rar.
Ik ben ongrijpbaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:17 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Heeft de aivd alle posters hier opgepakt ofzo?
hij heeft het camsletje in kwestie gehosseld en is met haar bezig nuquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:28 schreef Beach het volgende:
Is Ragboer nog bezig met zijn livejasmin zeker.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:28 schreef Beach het volgende:
Is Ragboer nog bezig met zijn livejasmin zeker.
wowquote:
In je eigen minecraft wereldje zekerquote:
goed idee ik ga minecraft spelen dankjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:19 schreef dralion13 het volgende:
[..]
In je eigen minecraft wereldje zeker
We zijn wel weer van hem afquote:
sryquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:55 schreef Hatsekiedee het volgende:
waarom doet iedereen hier opeens zo kut tegen mij![]()
![]()
![]()
Omdat minecraftquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:55 schreef Hatsekiedee het volgende:
waarom doet iedereen hier opeens zo kut tegen mij![]()
![]()
![]()
quote:
waarom wil niemand me hier, is dit altijd zo geweest?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Hoe gaat het?wanneer weer examens?
nee was gwn teleurgesteld dat het zo moest gaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:28 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
waarom wil niemand me hier, is dit altijd zo geweest?![]()
![]()
ik ben moe en teleurgesteld ook, ik zou met mn broertje mn eerste ritje maken naar de mac in purra maar nu zijn mn ouders al met hem en mn andere broertje naar desbetreffende macquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:29 schreef FreezePop het volgende:
Hallo klinkerbotsing hoi klinkerbotsing hoe staat het er mee
Zuurquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben moe en teleurgesteld ook, ik zou met mn broertje mn eerste ritje maken naar de mac in purra maar nu zijn mn ouders al met hem en mn andere broertje naar desbetreffende mac
naar jouw hometown?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ZuurGewoon een andere keer dan. Stap anders gewoon een keer in die auto en doe gek.
Ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zal ik mijn Lady Gaga haat stoppen en fan worden van haar???
Okquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:34 schreef Patje1987 het volgende:
KB zal ik je op komen halen dan gaan we samen naar de mac
Goede inburgering wel. Mag ik mee in de kofferbak? Een kop koffie is genoeg. Dan kom ik ook nog buitenquote:
ich bin eine gierige hollandischequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Goede inburgering wel. Mag ik mee in de kofferbak? Een kop koffie is genoeg. Dan kom ik ook nog buiten
Een echte gierige Hollander was helemaal naakt thuis gebleven want de mac kost geld net als autorijden en klerenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ich bin eine gierige hollandische
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Een echte gierige Hollander was helemaal naakt thuis gebleven want de mac kost geld net als autorijden en kleren
Wat is purra?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben moe en teleurgesteld ook, ik zou met mn broertje mn eerste ritje maken naar de mac in purra maar nu zijn mn ouders al met hem en mn andere broertje naar desbetreffende mac
Oh, straattaalquote:
Klinkt betrouwbaar, Karim is een goede jongen. Waarom klik je niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dit krijg ik net in mn mailbox:
Halloo
Wow het is al mei. De tijd is voorbij gevlogen :-D
Ik zou er dit jaar best graag even tussen uit willen gaan!
door hier mee te spelen ben ik direct gegadigde voor deze reis :-D
http://www.msndiereis.com/?kennis=xxxxxxxx
groet & een gezellige nacht, Karim
Klik en gun Karim die reis naar Marokko.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dit krijg ik net in mn mailbox:
Halloo
Wow het is al mei. De tijd is voorbij gevlogen :-D
Ik zou er dit jaar best graag even tussen uit willen gaan!
door hier mee te spelen ben ik direct gegadigde voor deze reis :-D
http://www.msndiereis.com/?kennis=xxxxxxxx
groet & een gezellige nacht, Karim
Ja en dan je mail + MSN wachtwoord invullenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Klinkt betrouwbaar, Karim is een goede jongen. Waarom klik je niet?
Mmm...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo, biertje nummer 4 is op, tijd voor nummer 5
Ik hou het op 0.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo, biertje nummer 4 is op, tijd voor nummer 5
oh okquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
jezus hats kap met huilen en post gewoon gezellig mee. pffft
ja ik ben je helemaal zat, niemand hier heeft je buitengesloten oid dus ik weet niet waar je het vandaan haalt.quote:
ja ik was al gestresst door de examens en toen maakte iemand een ongelukkige opmerking en toen flipte ik helemaal, maar het is al goed hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja ik ben je helemaal zat, niemand hier heeft je buitengesloten oid dus ik weet niet waar je het vandaan haalt.
welke dingest?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
waar kan je in mozilla de dingest veranderen?
de wat?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
waar kan je in mozilla de dingest veranderen?
heb jij ook examens? welk niveau?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:28 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ja ik was al gestresst door de examens en toen maakte iemand een ongelukkige opmerking en toen flipte ik helemaal, maar het is al goed hoor
de spellingscontolor dingestquote:
de taal? of uittzetten,quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb jij ook examens? welk niveau?en hoeveel examens moet je nog?
[..]
de spellingscontolor dingest
andere taal (op nederlands)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:30 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
de taal? of uittzetten,
en ik doe 3 vakken havo dit jaar ik heb al 2 vakken vwo gedaan (lang verhaal) en volgend jaar doe ik er nog 3
oh wachtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb jij ook examens? welk niveau?en hoeveel examens moet je nog?
[..]
de spellingscontolor dingest
geschiedenis, duits en maatschappijwetenschappen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
andere taal (op nederlands)
en oooh okewelke drie?
ik deed vorig jaar havo eindexamenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:33 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
geschiedenis, duits en maatschappijwetenschappen.
en jij?
wat doe je nu, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik deed vorig jaar havo eindexamen
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
inderdaad, alleen voor de bazen
kijk op mn profielquote:
Beach heeft nog gevochten in de Tweede Wereldoorlog.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
inderdaad, alleen voor de bazen
SS zekerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Beach heeft nog gevochten in de Tweede Wereldoorlog.
Vietnam zul je prob. het minste over krijgen, was bij mij ook zo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:43 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ja ik vind dat Dynamiek & Stagnatie in de Republiek (ken je die kb?) alleen wel saai, vietnam is wel ok
Jammerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kijk op mn profielhihihi
Oh beach en hatse bedankt maar het lukte niet dus heb het maar laten zitten, was mijn laptop tovch niet
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Beach heeft nog gevochten in de Tweede Wereldoorlog.
serieusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vietnam zul je prob. het minste over krijgen, was bij mij ook zo.
Hoe kom je dan aan al je Tweede Wereldoorlog-spullen? Toch omdat je aan het front hebt gezeten?quote:
Van mijn opa. SS divisie Wiking voor die leventje.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan al je Tweede Wereldoorlog-spullen? Toch omdat je aan het front hebt gezeten?
Verzameld beach 2e wereld oorlog spullen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan al je Tweede Wereldoorlog-spullen? Toch omdat je aan het front hebt gezeten?
Ik verzamel eigenlijk niks.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:46 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Verzameld beach 2e wereld oorlog spullen?![]()
heb je foto's?
Maar jij bent dus niet de held waarvan ik dacht dat je het was?quote:
Ik hou niet van vechten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar jij bent dus niet de held waarvan ik dacht dat je het was?
Als iemand het doet vind ik het leuk om naar te kijken, maar ik zou het zelf ook niet gaan doen, voor opa's en oldschool CoD nerdsquote:
CoD is voor kinderjes van 12, die zie ik geen WW2 spullen verzamelen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:48 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Als iemand het doet vind ik het leuk om naar te kijken, maar ik zou het zelf ook niet gaan doen, voor opa's en oldschool CoD nerds
Van die mensen die alleen oorlog leuk vinden als het om geschiedenis gaatquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:48 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Als iemand het doet vind ik het leuk om naar te kijken, maar ik zou het zelf ook niet gaan doen, voor opa's en oldschool CoD nerds
ik bedoel de eerste paar, maar die heb ik van jochie van 12 ook gespeeld misschien heb je wel gelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:48 schreef Beach het volgende:
[..]
CoD is voor kinderjes van 12, die zie ik geen WW2 spullen verzamelen.
Schreeuwende 12-jarigen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:48 schreef Beach het volgende:
[..]
CoD is voor kinderjes van 12, die zie ik geen WW2 spullen verzamelen.
Leuk is heel wat anders dan intrigerend.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Van die mensen die alleen oorlog leuk vinden als het om geschiedenis gaat_!
Ja, de stof over de Republiek boeide mij eerlijk gezegd het minst. Ik vond de oorlogen helemaal super.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:43 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ja ik vind dat Dynamiek & Stagnatie in de Republiek (ken je die kb?) alleen wel saai, vietnam is wel ok
Vanaf CoD4 is het snel bergafwaarts gegaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:49 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ik bedoel de eerste paar, maar die heb ik van jochie van 12 ook gespeeld misschien heb je wel gelijk
Dus jij vindt oorlog, genocide en massa-moord intrigerend?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Leuk is heel wat anders dan intrigerend.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, de stof over de Republiek boeide mij eerlijk gezegd het minst. Ik vond de oorlogen helemaal super.
Ik vind dat superinteressant ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dus jij vindt oorlog, genocide en massa-moord intrigerend?
Danku danku, dat hoor ik graag.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind dat superinteressant ja.
ik welquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Sommige aspecten wel ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zie ik graag.![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:51 schreef Henkie94 het volgende:
kutatheist die je dr bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zie ik graag.
Oke dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Geschiedenis gaat dieper dan oorlog. Oorlog gaat dieper dan genocide en massa-moord.
Verkapte KKK reclame in Minecraft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zie ik graag.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Inderdaad, hoe het begint enzo. Hoe de mensen in het land ermee omgaan alles.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Geschiedenis gaat dieper dan oorlog. Oorlog gaat dieper dan genocide en massa-moord.
Zo zou je het kunnen stellen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe het begint enzo. Hoe de mensen in het land ermee omgaan alles.
had jij net nog niet een hekel aan minecraftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zie ik graag.![]()
![]()
Jij denkt dat ik dat heb gemaakt?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:53 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
had jij net nog niet een hekel aan minecraft![]()
Die kijk ik helemaal niet nu?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:53 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Veel plezier met je filmpjes van SS'ers aan het front. [ afbeelding ]
nee? maar als je ergens echt een hekel aan hebt ga je ook niet leuk screens postenquote:
er zitten wel interessante stukken bij, maar het grootste gedeelte is gewoon gortdroog en saaiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm, nu ik terug denk... Ik vond de stof over de Republiek best interessant, maar het was zo saai allemaal en het leek op elkaar. Maar het was wel tof om te lezen dat wel.
> Nrandend christenkruisquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:54 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
nee? maar als je ergens echt een hekel aan hebt ga je ook niet leuk screens posten![]()
![]()
is dit genoeg
om dit vriendelijk te doen overkomen?
![]()
![]()
![]()
dat is toch dat je in jezelf als god gelooft enzo?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:56 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
> Nrandend christenkruis
> Ik ben satanist
> Dat vind ik leuk om te zien
> Gr
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:56 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
dat is toch dat je in jezelf als god gelooft enzo?
Satan vertegenwoordigt jezelf. Het heeft niet echt te maken met "HURR SATAN IS EEN GOD". Verder zijn er 11 "regels", waar sommige mensen nog wel wat van kunnen leren. Je hebt 9 "sins", waar veel mensen veel van kunnen leren. En genot is het beste wat er is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:56 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
dat is toch dat je in jezelf als god gelooft enzo?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:00 schreef Beach het volgende:
Ik vind het maar eng. Het strookt ook niet met mijn protestantse opvoeding.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:00 schreef Beach het volgende:
Ik vind het maar eng. Het strookt ook niet met mijn protestantse opvoeding.
ben je dan ook lid enzo ?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:00 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Satan vertegenwoordigt jezelf. Het heeft niet echt te maken met "HURR SATAN IS EEN GOD". Verder zijn er 11 "regels", waar sommige mensen nog wel wat van kunnen leren. Je hebt 9 "sins", waar veel mensen veel van kunnen leren. En genot is het beste wat er is.
kost dat geld danquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:01 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Van de Church of Satan? Nee man, veel te duur.
quote:
nee, harry potter is baas.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:02 schreef Hatsekiedee het volgende:
wicca is voor vrouwen met korte pittige kapsels die te veel harry potter hebben gekeken, klopt mijn beeld?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:02 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ben wel aangemeld bij de Facebook van een jongeren-afdeling ding achtig iets van de Church of Satan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |