Jij paft toch ook? Zou logisch zijn, je kunt ook slecht de hele dag ouwehoeren met D_K, wordt je ook gek vanquote:
ik onderhoud in mn eentje de tabakszaak hier verderopquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij paft toch ook? Zou logisch zijn, je kunt ook slecht de hele dag ouwehoeren met D_K, wordt je ook gek van
Amateur, ik heb naast een tabakszaak ook nog een benzinestation op mijn rug hangenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik onderhoud in mn eentje de tabakszaak hier verderop
Tweequote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoeveel sloffen wil je er dan voor hebben
okew...jij wintquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Amateur, ik heb naast een tabakszaak ook nog een benzinestation op mijn rug hangen
Twee sloffen loopt wel zo gemakkelijk!quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Twee sloffen loopt wel zo gemakkelijk!
quote:
Hendig zo'n grote voortent! Ken je droog onder staan te roken!quote:
jij snapt mequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Twee sloffen loopt wel zo gemakkelijk!
Is ze ook 2.50 meter dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hendig zo'n grote voortent! Ken je droog onder staan te roken!
Hoezo dat dan? Ik ben 1m03!quote:
Ja maar ik nietquote:
Je gaat vanzelf op je knieën voor zoietsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:09 schreef Kally het volgende:
En een dak wat meteen op je hoofd ligt, staat minder prettig denk ik
Jij misschien, ik heb liever wat andersquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je gaat vanzelf op je knieën voor zoiets
Neeeeeequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]ik bedoelde, als je dat op je hoofd krijgt
Nou ja, volgens mij is ze niet echt dik, heeft ze een leuk hoofd en kan ze er verder weinig aan doen. Ik vind het primaquote:
Ik zou er gek van worden, twee van die zwaaiers voor je, maar goed ieder zijn dingquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij is ze niet echt dik, heeft ze een leuk hoofd en kan ze er verder weinig aan doen. Ik vind het prima
In dit specifieke geval kunnen we spreken over dingenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou er gek van worden, twee van die zwaaiers voor je, maar goed ieder zijn ding
Maar dr is niks ergs aan de hand...gaat ie vertellen dat de wereld vergaatquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:27 schreef Toverheks het volgende:
Het is echt waar, morgenavond komt er een extra Sinterklaasjournaal, ben nieuwschierig, als we dat maar halen want na 6 uur zou de aarde vergaan, pppfftttt echt is een weekend waar ik me koppie bij moet houden
Bram wat doe jequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar dr is niks ergs aan de hand...gaat ie vertellen dat de wereld vergaat
Nee....we hebben een doop binnensnel.....en geen idee wat het weer gaat doen dus ik moet iets luchtigs met een vestje/jasje...ik ga denk ik voor de poederkleurtjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bram wat doe jeer is maar 1 echte Sinterklaas, en weet nog, oudste was nog klein en Bram speelde iets op tv en zij maar roepen, Sinterklaas die herkende zijn stem
lekker maandag winkelen zeker voor je schoenen he
ja poederkleur staat je mooi, vooral bij je kleur haar, wie wordt er gedoopt van jou kant of van D-K zijn kant.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....we hebben een doop binnensnel.....en geen idee wat het weer gaat doen dus ik moet iets luchtigs met een vestje/jasje...ik ga denk ik voor de poederkleurtjes
Dk zn nichtjes....en van 1 van die 2 is hij peetoom...hebben een lief bedelarmbandje gekocht en doen ook nog wat om te spelen dr bij...iets kleins want z is binnenkort ook jarig...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja poederkleur staat je mooi, vooral bij je kleur haar, wie wordt er gedoopt van jou kant of van D-K zijn kant.
oke, ja zie het wel eens op tv dat dopen, ben ook gedoopt, maar dat is ander verhaal, mijn ouders waren absoluut niet gelovig, maar mijn moeder haar oma lag op sterven en toen heeft ze gevraagd of mijn moeder die toen nog geen kinderen had haar kinderen wel zou laten dopen zodoendequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dk zn nichtjes....en van 1 van die 2 is hij peetoom...hebben een lief bedelarmbandje gekocht en doen ook nog wat om te spelen dr bij...iets kleins want z is binnenkort ook jarig...
mede en badersequote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:06 schreef Liyu het volgende:
Tita ze hadden nooit die Euro moeten doen, tis de ondergang... en nu in bad
Bah, wat "plat"quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Terug naar grote tieten dan maar weer!
Ja, als je eronder gaat liggen!quote:
quote:
Nou nee, ik zat te bedenken dat ik vroeger (vorige eeuw) een zwanger vrouw ronduit lelijk vond en dat ik het nu wel mooi vindquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zelfs Teun staat nu met zijn mond vol tanden!
Probeer je nu onder de radar door een complimentje te geven aan mejuffrouw Dementor? Oude sjans-zak met je discoballen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou nee, ik zat te bedenken dat ik vroeger (vorige eeuw) een zwanger vrouw ronduit lelijk vond en dat ik het nu wel mooi vind
Hoe het kan veranderen
Neuh, als dat aan de orde zou zijn, dan wil ik de betreffende mevrouw ook zelf bezwangeren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Probeer je nu onder de radar door een complimentje te geven aan mejuffrouw Dementor? Oude sjans-zak met je discoballen.
Gewoon een croissantje in de oven duwen! Schijnt heel hip te zijn!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, als dat aan de orde zou zijn, dan wil ik de betreffende mevrouw ook zelf bezwangeren.
Je kunt kletsen wat je wil, maar dat heeft die Dementor toch wel mooi voor op ons. Duwen met resultaatquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon een croissantje in de oven duwen! Schijnt heel hip te zijn!
Je vergeet dat ik reeds meerdere malen vader ben geworden?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt kletsen wat je wil, maar dat heeft die Dementor toch wel mooi voor op ons. Duwen met resultaat
Niet toch? Volgens mij heb je er wel eens een dolletje over gemaakt maar was het onzinquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik reeds meerdere malen vader ben geworden?
Ik sluit eventuele slachtoffers nooit uit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet toch? Volgens mij heb je er wel eens een dolletje over gemaakt maar was het onzin
Ik heb vorige week een zak met 100 Chupa Cghups gekocht, das pas sabbelenquote:
Edit: ik al helemaal blij.quote:
Echt waar !!! Alles goedquote:
Leuk, als het wel zo is kan je in de stront zakkenquote:
Zo ken ik je weer!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk, als het wel zo is kan je in de stront zakken![]()
heb je ook Jopiesaus meegenomen??? die is hier alleen bij de makro te krijgen in muidenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:31 schreef Deisyy het volgende:
Natuurlijk is het een beetje overdreven 100 lollies, maar ik laat mezelf altijd een beetje gaan als ik bij de Makro ben en al helemaal als mijn dochter mee is![]()
Welke smaak?
geduld he nog 12 dagen ongeveer dan mag je meepuffenquote:
Best een achterlijk grapje ook. Ik zie de humor er iig niet van in.quote:
In feite al een tijdje, sinds de erkenning eigenlijk officieel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Natuurlijk is ie al papa, al bijna negen maanden
Papa Tom![]()
Een collega zei dat serieus "blij maken met een dooie mug"quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:34 schreef Deisyy het volgende:
Je zit ons hier blij te maken met een dooie kip
niet lullenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
In feite al een tijdje, sinds de erkenning eigenlijk officieel.
Als je een waterballon wil laten knappen kan je beter een keer goed prikken!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:38 schreef Toverheks het volgende:
Dementor wil gewoon te graag Soury, zal me niet verbazen als hij Juud een springtouw heeft gegeven en haar nu in de tuin 100 keer laat springen, breekt haar water nog niet dan moet ze zich 100 keer nog opdrukken
Maar geen konijnenhokken, dat scheelt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet lullen![]()
je bent pas papa als je het koppie naar buiten ziet komen, nu nog even van je rust genieten, straks poepluiers en spuugdoekjes
Zo is dat, maar D_K had nog een vraagje over tietenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
In feite al een tijdje, sinds de erkenning eigenlijk officieel.
Nee ik heb geen joppiesaus gekocht, het is wel lekker, maar dan heb ik weer het risico dat ik het overal op gooiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je ook Jopiesaus meegenomen??? die is hier alleen bij de makro te krijgen in muiden
kan ook, bij Hans is mijn water gebroken en nog wilde dat kind niet naar buiten, zat zijn arm klem en resultaat is nog steeds te zien.........maar was zo makelijk vroeger, pikte hem zo uit een overvol zwembadquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je een waterballon wil laten knappen kan je beter een keer goed prikken!
Ik heb nooit te klagen gehad.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo is dat, maar D_K had nog een vraagje over tieten
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Een collega zei dat serieus "blij maken met een dooie mug"
Hij bleef rondjes zwemmen terwijl de rest baantjes trok?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan ook, bij Hans is mijn water gebroken en nog wilde dat kind niet naar buiten, zat zijn arm klem en resultaat is nog steeds te zien.........maar was zo makelijk vroeger, pikte hem zo uit een overvol zwembad
straks ga jij Spuitje mailen waar ze zo een hok vandaan heeft, want echt lijkt me gewoon ideaal, lekker zo buiten in je tuin, kindje in zo een hok en toch kan je vertederd haar bewonderen enzo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar geen konijnenhokken, dat scheelt.
Bij hem of bij jou?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:41 schreef Toverheks het volgende:
resultaat is nog steeds te zien.........
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:42 schreef Dementor het volgende:
Hij bleef rondjes zwemmen terwijl de rest baantjes trok?
Die heb ik ook niet dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
D_K zijn vraag ging niet over jouw tieten?
Doe het niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zit op fapbook, dit wordt, na een account op Fok!, één van de grootste fouten van mijn leven
Scherp Donnyquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
OMG.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:42 schreef Dementor het volgende:
nee Hans zat met zijn ene arm naar de uitgang te graaien, hij heeft een wijnvlek vanaf zijn rechterpink tot half op zijn borst en rug,( helemaal doorlopend) en nee het is niet lelijk en nee het is ook niet zielig, het is uniek want zo een grote wijnvlek komt heel zelden voor, en was gewoon makelijk te herkennen in het zwembad ( wordt paars bij kou noemde hem ook vroeger het weermannetje) als hij vanavond paars thuiskomt wordt het morgen een koude dag, moeilijk uit te leggen en ja wij zien het allemaal niet meer en hij is er nooit mee gepest vroeger en heeft er nooit moeilijk over gedaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Probeerde een account aan te maken, bleek dat mijn email al bestond, dus had ik het al eerder gedaan, was het vergeten en had het niet ingevuld. Nu zit ik er dus wel op en zie ik allemaal mensen voorbijkomen die ik van vroeger ken. Hoe the fuck weten ze dat? Halen ze dat uit email van derde of zo?quote:
Volgens mij zag ik je langs komen daarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zit op fapbook, dit wordt, na een account op Fok!, één van de grootste fouten van mijn leven
bij hem, heb het net aan Dementor uitgelegdquote:
Nog steeds geen antwoord.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:
Man, ik zie allerlei figuren van tien jaar geleden voorbij komen. Ook een paar exenquote:
Wat een schatjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
van heel lang geleden en nog is het een pik van een gozer
sex met je ex Teunquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Man, ik zie allerlei figuren van tien jaar geleden voorbij komen. Ook een paar exen![]()
Pure waanzin
Nu al begravenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kan zo'n account toch makkelijk weer verwijderen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Man, ik zie allerlei figuren van tien jaar geleden voorbij komen. Ook een paar exen![]()
Pure waanzin
Ook nog eentje uit de Roemeense business van destijdsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan zo'n account toch makkelijk weer verwijderen?
toen was het lekker warm weer, zeg vanavond komt hij thuis en vooral zijn hand is paars dan is het morgen kutweer, of hij springt in een zwembad dan wordt het ook donkerpaars en vroeger maakte hij er misbruik van, zat hij in de winter bij de kachel op school en kreeg tijdens de les warme thee , als hij geen zin in de winter had om tijdens speelkwartier buiten te spelen mocht hij altijd binnen blijven.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een schatje![]()
De wijnvlek ziet er niet zo heel erg paars uit als je soms weleens ziet.
Weet ik niet, ik ga er in ieder geval geen pasfoto op plaatsen en aan een paar so called vrienden heb ik genoegquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan zo'n account toch makkelijk weer verwijderen?
Ja het is altijd lachen met Tomquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:00 schreef Juud79 het volgende:
Ben je even aan het douchen, zit je man zomaar grapjes uit te halen hier....![]()
Ik zeg maar zo, mijn 'voor het laatst online knopje' staat gewoon aan.![]()
Dat meisje van ons zie ik nog niet zo snel verschijnen hoor, al mag het van ons wel....
Dat wachten wat we doen sinds deze week is stom en dat het nog wel 3 weken kan duren is nog veel vervelender....
Wat een guitig joch!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:54 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
Twee en vier weken langer zakgeld gevenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben blij dat die 2 van mij 2 en 4 weken te vroeg geboren werden.
of ze moet pas in de 42e week bevallen kan ook, ach Juud geduld het komt als het komt hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja het is altijd lachen met Tom![]()
Ik zie dat je deze week 38 weken bent, dus dan kan het inderdaad nog wel even duren.... of toch vannacht, het zou zomaar kunnen. Je geduld wordt in ieder geval aardig op de proef gesteld, want het is nu toch wel tijd om het meisje te leren kennen.
Ik ben blij dat die 2 van mij 2 en 4 weken te vroeg geboren werden.
Dat is ook best lastig, vooral als kind zijnde. Maar dat heeft toch niets met de wijnvlek te maken, of wel?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
toen was het lekker warm weer, zeg vanavond komt hij thuis en vooral zijn hand is paars dan is het morgen kutweer, of hij springt in een zwembad dan wordt het ook donkerpaars en vroeger maakte hij er misbruik van, zat hij in de winter bij de kachel op school en kreeg tijdens de les warme thee , als hij geen zin in de winter had om tijdens speelkwartier buiten te spelen mocht hij altijd binnen blijven.
wij koelen af als het warm weer is, de warmte blijft in zijn lichaam hangen, bij kou blijft zijn lichaam ook koud zeg maar terwijl wij geleidelijk weer op temperatuur komen, moeilijk uit te leggen
en lief, heel lief Cc met hem heb ik echt geboft, zei al tegen die oudste als ze zo een kind als haar broer krijgt mag ze in haar handjes knijpen, nooit gehuild, vond alles best was echt een makelijk kind, en nog vind alles best, werkt kei en keihard voor zijn droom en is gewoon een lieverd.quote:
Ik trap er niet meer inquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:05 schreef Juud79 het volgende:
2 weken te vroeg had van mij gemogen, 4 weken vind ik dan weer net 'te vroeg'.
Vooral ivm borstvoeding zijn ze dan nog vaak net te slaperig, snel moe en niet zo sterk.
Het is zo wel echt een borsten-topic aan het worden, grin...
In de bloemen/planten zuchtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:05 schreef Laysa het volgende:
Wat is er met begraven Soury?
ik snap je reactie niet op de foto van heksie
Ik snap het nu anders prima. Nooit bij stilgestaan dat die temperatuur bij een wijnvlek als het ware blijft hangen in het lichaam.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef Toverheks het volgende:
toen was het lekker warm weer, zeg vanavond komt hij thuis en vooral zijn hand is paars dan is het morgen kutweer, of hij springt in een zwembad dan wordt het ook donkerpaars en vroeger maakte hij er misbruik van, zat hij in de winter bij de kachel op school en kreeg tijdens de les warme thee , als hij geen zin in de winter had om tijdens speelkwartier buiten te spelen mocht hij altijd binnen blijven.
wij koelen af als het warm weer is, de warmte blijft in zijn lichaam hangen, bij kou blijft zijn lichaam ook koud zeg maar terwijl wij geleidelijk weer op temperatuur komen, moeilijk uit te leggen
Mijn zoon werd met 36 (uitgerekende) weken geboren, maar mocht de volgende dag al mee naar huis met zijn ruime 6 pond, waarschijnlijk was ik toch al een stukje verder onderweg. Hoe dan ook, je hebt er totaal geen invloed op, maar jij zit tenminste aan de veilige kant van de 38 weken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:05 schreef Juud79 het volgende:
2 weken te vroeg had van mij gemogen, 4 weken vind ik dan weer net 'te vroeg'.
Vooral ivm borstvoeding zijn ze dan nog vaak net te slaperig, snel moe en niet zo sterk.
Het is zo wel echt een borsten-topic aan het worden, grin...
quote:
het heet eigenlijk het Struber Weber Syndroom zeg hij snijd zich in die hand, bel mij niet maar gelijk 1e hulp laten hechten ( zei ik altijd) het stopt niet vanzelf zeg maar, zelf een klein sneetje is moeilijk dicht te drukken, dan wordt het gelijk geplakt en gehecht, en dan kiest een zo een beroep uit met scherpe messenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook best lastig, vooral als kind zijnde. Maar dat heeft toch niets met de wijnvlek te maken, of wel?
Je ziet 't al voor je he?quote:
Die zoeken de jochies er zelluf wel bij hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Begin nou niet over borsten-topic anders gaan de jochies weer om foto's vragen
quote:
Ik vond het wel grappigquote:
Dat is best heftig, ik wist niet dat dat de gevolgen konden zijn. Best lastig met zijn beroep ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het heet eigenlijk het Struber Weber Syndroom zeg hij snijd zich in die hand, bel mij niet maar gelijk 1e hulp laten hechten ( zei ik altijd) het stopt niet vanzelf zeg maar, zelf een klein sneetje is moeilijk dicht te drukken, dan wordt het gelijk geplakt en gehecht, en dan kiest een zo een beroep uit met scherpe messen
ja, maar dat moest ik ook leren hoor, hij had vroeger echt waar over de 40 gr koorts zomers en dan was er niks aan de hand maar omdat zijn lichaam dan overtemparatuur maakt enzo. Zie hem nog zitten bij de dokter met natte theedoeken op zijn lichaam gewikkeld.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap het nu anders prima. Nooit bij stilgestaan dat die temperatuur bij een wijnvlek als het ware blijft hangen in het lichaam.
ach Deissy wij hebben ons er nooit druk om gemaakt en hij is nooit gepest ermee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is best heftig, ik wist niet dat dat de gevolgen konden zijn. Best lastig met zijn beroep ook.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:20 schreef Toverheks het volgende:
Lees Juud heeft geen pufcursus gehad, nou Juud het is heuveltje op.............en heuveltje af....
man die is al zo in paniek, die ligt ergens in een hoekje te jammere en vraagt zachtjes aan de verloskundige, zuster mag ik een glaasje water voel me niet goed wordenquote:
zag je bij een ander op facebookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, ik zit vol verbazing op FB te kijken, de hele wereld zit er volgens mij op.
Ja daarom is 't ook zoveel miljard waardquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nee, ik zit vol verbazing op FB te kijken, de hele wereld zit er volgens mij op.
Ik las deze week dat die tweeling de rechtszaak verloren hebben. Was een onderhoudende film welquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja daarom is 't ook zoveel miljard waard. En is er een briljante film over gemaakt.
Denk het ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
man die is al zo in paniek, die ligt ergens in een hoekje te jammere en vraagt zachtjes aan de verloskundige, zuster mag ik een glaasje water voel me niet goed worden
Moet ik ook nog kijken, die film. Maar ik kom gewoon tijd tekortquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja daarom is 't ook zoveel miljard waard. En is er een briljante film over gemaakt.
Alcohol is de pest hè, heb ik ook gelijk zin in een vette bek. Zonder alcohol ook trouwensquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb net een gemengd bakje chips in mijn mik, de helft met paprikachips en de andere helft met Nibbits![]()
En dat komt door het glaasje rode wijn, als ik een hele avond thee slobber heb ik helemaal geen behoefte aan snacken.
Een foutje in het scheppingsverhaalquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap trouwens ook niet waarom je van de lekkerste dingen juist dik wordt.
Welke zot heeft dat bedacht?
Foutje?! Ik vind het eerder een grote faal.quote:
Nee dus? Die hebben dan ook niets te zeiken lijkt mij. Pure weelde. Het is veel moeilijker om eraf te blijven als het er wel isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Foutje?! Ik vind het eerder een grote faal.
Maar ja, de kindjes in de arme landen hebben helemaal geen chippies of bitterballen.
Watje.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Dan zit er niets anders op dan een enkeltje Zimbabwe te boeken.
Dat had mijn kat vanavond ook in de kattenbakquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met chocolade
Des te meer met dit
[ afbeelding ]
Gatverdamme Dees....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat had mijn kat vanavond ook in de kattenbak
Ja hallo, daar kan ik niets aan doen.quote:
Kijk Laysa wat ik vind! Een teun-o-saurus! Dies vast 1000!quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
leijer...ik deed net het licht uit![]()
Trusten Teun
Die zit al in de knip man, jaren geleden alquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vandaag de laatste dag! Biecht Teun! Moge je dan de genade Gods ontvangen!
Bevrees de Duistere zijde van de Kracht!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die zit al in de knip man, jaren geleden al
Krijg net door van gene zijde dat deze streek, met name de Biblebelt, behouden blijft.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bevrees de Duistere zijde van de Kracht!
Ja, dat heb je met die protestantse koekenbakkers. Die lezen de Bijbel niet allegorisch.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Krijg net door van gene zijde dat deze streek, met name de Biblebelt, behouden blijft.
Ben aan het werk, luxe-paardjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 07:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Stralend blauwe lucht, de zon schijnt al volop, heerlijke temperatuur, 10,2 graden
Bedankt voor je aanmeldingquote:Op zaterdag 21 mei 2011 05:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat een gedoe dat facebook, zo kom ik nooit meer aan slapen toe. Collega's, oud collega's, studenten, oud studenten die ook weer oud studenten als vriend genoteerd hebben, je blijft kijken en bladeren
Sommige studenten zijn uitgewaaierd en zijn te vinden op bijna alle continenten. Daar wil ik natuurlijk weer meer van weten en dan moet je weer mailen, druk, druk, druk.
De Gestapo heeft ook al even gegluurd!quote:
Ja, maar tegen welke kosten? Is het die prijs wel waard? Maakt ons dit alles niet gelijk aan dieren? Zijn we ons niet halverwege verloren?quote:
Gut gemacht Flick, ja, wenn sie es anbieten auf einem Silbertablett, warum nicht, ahhahaha?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De Gestapo heeft ook al even gegluurd!
voor vrouwen welquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:06 schreef Jian het volgende:
[..]
En dan denken ze dat ze in Europa problemen hebben ..........
Bram was ook maar 52 toen hij begon...Zo kunnen ze lang meequote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:40 schreef Copycat het volgende:
Een Sinterklaas die drie jaar ouder is dan ik. Hoe confronterend wil je het hebben?
Ja, het is idd vrij confronterend om je te realiseren dat iemand van ongeveer je eigen leeftijd geschikt is als Sinterklaas...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:40 schreef Copycat het volgende:
Een Sinterklaas die drie jaar ouder is dan ik. Hoe confronterend wil je het hebben?
ben helemaal van de kaart ervan, Bram weg en wat moet P de Leeuw nu doen met zijn avondje Sinterklaas, dat vond ik echt leuk om te kijken elk jaarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:33 schreef Laysa het volgende:
Een nieuwe Sinterklaas....nog in de verpakking![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stefan_de_Walle
dat gaat toch gewoon doorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben helemaal van de kaart ervan, Bram weg en wat moet P de Leeuw nu doen met zijn avondje Sinterklaas, dat vond ik echt leuk om te kijken elk jaar
ja maar Bram en Paul samen vond ik echt leuk, Sinterklaas is een gevat man en kan P de Leeuw wel aan, nu maar afwachten of Keessie dat ook kanquote:
Ach Heksie, je went er wel aan hoor, echt!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben helemaal van de kaart ervan, Bram weg en wat moet P de Leeuw nu doen met zijn avondje Sinterklaas, dat vond ik echt leuk om te kijken elk jaar
hoop hetquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ach Heksie, je went er wel aan hoor, echt!
En een verse Sinterklaas voor je eerste kleinkind!!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoop hetwant vanaf dit jaar vier ik maar weer ouderwets Sinterklaas ( al hebben ze elk jaar nog hun schoen wel mogen zetten) maar nu worden het keukentjes, poppewagens, voorleesboekjes, en nog meer leuk speelgoed, en vooral veel speelgoed dat van die leuke geluidjes maakt
Begrijp eerlijk gezegd niet goed waarom het aan kinderkes uitgelegd zou moeten worden. Mijn ervaring is dat kinderkes die echt nog in Sinterklaas geloven het verschil niet zien.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:27 schreef remlof het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze het aan de kinderkes gaan uitleggen in dat extra Sinterklaasjournaal vanavond
Ben echt totaal kwijt wie het was voor Bram.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:32 schreef Disana het volgende:
Paul de Leeuw![]()
Dit wordt overigens mijn derde Sinterklaas.
Wie?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:36 schreef Juud79 het volgende:
Ik post even onder het account van Juud.
Wat een rukopvolger is die Stefan de Walle toch, zo enorm onwaardig.
Dan zie ik verdomme Kees van Flodder in een Sinterklaas pak en daar moet ons kind dan in geloven.
Ik zou bijna oude opnames van de intocht gaan verzamelen.
Volgens Wikipedia heette hij Adrie van Oorschot. Wist ik ook niet (meer) hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:34 schreef spuitje het volgende:
Ben echt totaal kwijt wie het was voor Bram.
Ik Jörgen Raymann, ik zie het hem zo doenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:27 schreef remlof het volgende:
En ik zou Paul de Leeuw voortaan wel als sint willen zien
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:27 schreef remlof het volgende:
En ik zou Paul de Leeuw voortaan wel als sint willen zien
weet nog wel Piet Romer als Opperpietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:34 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ben echt totaal kwijt wie het was voor Bram.
volgens mij was hij al vergaan vanmorgen om 6 uurquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe laat verging de wereld ook alweer? Heb ik nog tijd genoeg om boodschappen te kunnen doen
Serieus? Dan zijn de winkels vast wel dicht en kan ik natuurlijk niets meer krijgenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgens mij was hij al vergaan vanmorgen om 6 uur
Gelukkig, ik heb nog enige respijt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:45 schreef Toverheks het volgende:
Ga nog maar even boodschappen doen Teun, 18.00 uur amerikaanse tijd dus bij ons 3 uur vannacht
Geen boodschappen meer gedaan. Als de wereld toch vergaat is het weggegooid geld.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe laat verging de wereld ook alweer? Heb ik nog tijd genoeg om boodschappen te kunnen doen
Beetje maf vind ik al die ophef wel, maar moet er ook wel om lachen. Kan me die opvolger alleen niet voorstellen als Sinterklaas.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
En ga eens weg met Sinterklaas, 't is mei, ze zijn gestoord
Dat was hem!! Maar eigenlijk herinner ik me hem amper. Zal denk ik komen omdat onze kinderen zijn opgegroeid met Bram. En natuurlijk de dorps-Sinterklaas.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia heette hij Adrie van Oorschot. Wist ik ook niet (meer) hoor.
Zulke verhalen hoor je wel vakerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:42 schreef spuitje het volgende:
Dat was hem!! Maar eigenlijk herinner ik me hem amper. Zal denk ik komen omdat onze kinderen zijn opgegroeid met Bram. En natuurlijk de dorps-Sinterklaas.
De eerste van de dorps-sinterklazen die ik me herinner verdween zo ongeveer om het kwartier naar de keuken van het dorpshuis. Aan het eind van de middag had hij een paarse neus, stond zijn mijter scheef en kon hij niet meer normaal praten. Oftewel: de Sint had teveel neutjes op!
Heb ik net gedaan. Mèn, wat was het heet in de zon.quote:
Ik heb een kinder opblaas badje nu op het balkon.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan. Mèn, wat was het heet in de zon.
Die kater in het filmpje van Disana lijkt op mijn cyper Striep. Wat een kutkat was dat voor andere mensen. Hij was alleen lief voor mij. Raar beest was dat.
Ik heb op dit moment geen zon meer in de tuin. Ik neem je tip mee voor de volgende warme dag.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:53 schreef Soury het volgende:
Ik heb een kinder opblaas badje nu op het balkon.Maar met mijn voeten er zo en nu in is wel erg prettig.
Het is nog niet zover heb ik begrepen.quote:
Amerikaanse tijd toch? Of is het een universele tijd.quote:
Nee, de beste man had bedacht dat het overal, lokale tijd, 18.00 zou zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amerikaanse tijd toch? Of is het een universele tijd.
Die pleegt nu zelfmoord.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:16 schreef mootie het volgende:
Nee, de beste man had bedacht dat het overal, lokale tijd, 18.00 zou zijn.
mooi bedragquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Manchester City heeft een bod van 180 miljoen (!) gedaan op C. Ronaldo.
En die (!) is om de lezer erop attent te maken dat het best veel geld is?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hmm, volgens mij is dat tegen de zombie-invasie.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:42 schreef Deisyy het volgende:
Wederom, misschien kan deze de vloek bezweren.
Je zou je doodongelukkig gaan voelen als je zoveel waard bent, beter gezegd, als men zoveel voor je wil betalen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het ging dagen over de steun aan Griekenland. Daarmee vergeleken kan je er net 1 flatje aan ambtenaren van betalen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:44 schreef Gert het volgende:
En die (!) is om de lezer erop attent te maken dat het best veel geld is?
Ook Arabieren kunnen een zonnesteek oplopen hè..
Oeh, spannend... En is er rekening gehouden met de zomertijd? Dan wordt het 19.00 uur, hebben we ook al gehaald, dan misschien de correctie van de Hitler-tijd die we sinds WO2 hebben, dan wordt het toch nog spannend tijdens het Sinterklaasjournaal...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, de beste man had bedacht dat het overal, lokale tijd, 18.00 zou zijn.
vond die nieuwe zijn stem zo tegen vallen, ach geef bram geen ongelijk, is me wat hoor elk jaar overal je opwachting maken, en weer op een paard klimmen enzo, wel jammer hoe gek het ook klinkt ben er voor gaan zittenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:58 schreef Juud79 het volgende:
Nou, ik vond het helemaal niet zo 'leuk gedaan'. Ik wist al wel dat Bram ging stoppen, die is al drie/vier jaar met zijn laatste jaar bezig....en zijn vervanger is al ruim een jaar bezig geweest om mee te lopen met hem.
Maar Stefan is gewoon een kop kleiner en veel smaller, ipv lange en brede Bram. Het zal best wennen hoor, maar ik gok dat er toch eind dit jaar wel wat kindjes zullen zijn die het verschil opmerken...
Ik gok dat het die kindjes geen moer uitmaakt, als de cadeaudozen maar groot genoeg zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:58 schreef Juud79 het volgende:
Maar Stefan is gewoon een kop kleiner en veel smaller, ipv lange en brede Bram. Het zal best wennen hoor, maar ik gok dat er toch eind dit jaar wel wat kindjes zullen zijn die het verschil opmerken...
Gelukkig doen de Grieken er werkelijk álles aan om hun afspraken na te komen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het ging dagen over de steun aan Griekenland. Daarmee vergeleken kan je er net 1 flatje aan ambtenaren van betalen.
Ik heb al twee keer in mijn kinderbadje gelegenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik gok dat het die kindjes geen moer uitmaakt, als de cadeaudozen maar groot genoeg zijn![]()
Echt weer grotemensen geneuzel over iets wat voor kinderen is. Grote mensen zijn gek, compleet gestoord![]()
![]()
Daar pas jij heul niet in Soury, je mag niet liegen hèquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb al twee keer in mijn kinderbadje gelegen
Ja, maar eerst eten koken, dat zou ik een uur geleden al doenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:20 schreef Toverheks het volgende:
Teun andere tijden ned 2 straks, 4 friese jongens die met een vlot de oceaan opgingen
Die vertelt wel meer nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuk doen, dat heeft yvonne me nooit vertelt.
't Is verdomme ook net een huwelijk hè, zo'n SCquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:39 schreef Laysa het volgende:
Ik kijk ook wel hoor, maar het amusement gehalte is de laatste tijd wat aan de lage kant
Pietje ontvangt meer mannelijke bezoekers dan een openbaar toilet!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die vertelt wel meer niet![]()
Pieter, ik ben je tegengekomen op Facebook maar ik durf je niet uit te nodigen om mijn vriendje te worden. Ik ben bang dat je mij af gaat wijzen![]()
Je profiel is trouwens compleet openbaar
Geloof er niets van. Hij is volgens hartstikke vrouwvriendelijk, een beetje té zelfs, vinden ze niet leuk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Pietje ontvangt meer mannelijke bezoekers dan een openbaar toilet!
Een huwelijk van 40 jaarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is verdomme ook net een huwelijk hè, zo'n SC
Meer ruzie en stilte dan vermaak
Tijd voor vers bloed Teun, tijd voor vers bloed.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is verdomme ook net een huwelijk hè, zo'n SC
Meer ruzie en stilte dan vermaak
Iedereen doet z'n best hè. Je voelt het gewoon, doet zeer aan mijn ogen, maar daarvoor hebben eenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Tijd voor vers bloed Teun, tijd voor vers bloed.
Zelfs Soury is de laatste tijd aardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |