Jij paft toch ook? Zou logisch zijn, je kunt ook slecht de hele dag ouwehoeren met D_K, wordt je ook gek vanquote:
ik onderhoud in mn eentje de tabakszaak hier verderopquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij paft toch ook? Zou logisch zijn, je kunt ook slecht de hele dag ouwehoeren met D_K, wordt je ook gek van
Amateur, ik heb naast een tabakszaak ook nog een benzinestation op mijn rug hangenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik onderhoud in mn eentje de tabakszaak hier verderop
Tweequote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoeveel sloffen wil je er dan voor hebben
okew...jij wintquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Amateur, ik heb naast een tabakszaak ook nog een benzinestation op mijn rug hangen
Twee sloffen loopt wel zo gemakkelijk!quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Twee sloffen loopt wel zo gemakkelijk!
quote:
Hendig zo'n grote voortent! Ken je droog onder staan te roken!quote:
jij snapt mequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Twee sloffen loopt wel zo gemakkelijk!
Is ze ook 2.50 meter dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hendig zo'n grote voortent! Ken je droog onder staan te roken!
Hoezo dat dan? Ik ben 1m03!quote:
Ja maar ik nietquote:
Je gaat vanzelf op je knieën voor zoietsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:09 schreef Kally het volgende:
En een dak wat meteen op je hoofd ligt, staat minder prettig denk ik
Jij misschien, ik heb liever wat andersquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je gaat vanzelf op je knieën voor zoiets
Neeeeeequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]ik bedoelde, als je dat op je hoofd krijgt
Nou ja, volgens mij is ze niet echt dik, heeft ze een leuk hoofd en kan ze er verder weinig aan doen. Ik vind het primaquote:
Ik zou er gek van worden, twee van die zwaaiers voor je, maar goed ieder zijn dingquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij is ze niet echt dik, heeft ze een leuk hoofd en kan ze er verder weinig aan doen. Ik vind het prima
In dit specifieke geval kunnen we spreken over dingenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou er gek van worden, twee van die zwaaiers voor je, maar goed ieder zijn ding
Maar dr is niks ergs aan de hand...gaat ie vertellen dat de wereld vergaatquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:27 schreef Toverheks het volgende:
Het is echt waar, morgenavond komt er een extra Sinterklaasjournaal, ben nieuwschierig, als we dat maar halen want na 6 uur zou de aarde vergaan, pppfftttt echt is een weekend waar ik me koppie bij moet houden
Bram wat doe jequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar dr is niks ergs aan de hand...gaat ie vertellen dat de wereld vergaat
Nee....we hebben een doop binnensnel.....en geen idee wat het weer gaat doen dus ik moet iets luchtigs met een vestje/jasje...ik ga denk ik voor de poederkleurtjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bram wat doe jeer is maar 1 echte Sinterklaas, en weet nog, oudste was nog klein en Bram speelde iets op tv en zij maar roepen, Sinterklaas die herkende zijn stem
lekker maandag winkelen zeker voor je schoenen he
ja poederkleur staat je mooi, vooral bij je kleur haar, wie wordt er gedoopt van jou kant of van D-K zijn kant.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....we hebben een doop binnensnel.....en geen idee wat het weer gaat doen dus ik moet iets luchtigs met een vestje/jasje...ik ga denk ik voor de poederkleurtjes
Dk zn nichtjes....en van 1 van die 2 is hij peetoom...hebben een lief bedelarmbandje gekocht en doen ook nog wat om te spelen dr bij...iets kleins want z is binnenkort ook jarig...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja poederkleur staat je mooi, vooral bij je kleur haar, wie wordt er gedoopt van jou kant of van D-K zijn kant.
oke, ja zie het wel eens op tv dat dopen, ben ook gedoopt, maar dat is ander verhaal, mijn ouders waren absoluut niet gelovig, maar mijn moeder haar oma lag op sterven en toen heeft ze gevraagd of mijn moeder die toen nog geen kinderen had haar kinderen wel zou laten dopen zodoendequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dk zn nichtjes....en van 1 van die 2 is hij peetoom...hebben een lief bedelarmbandje gekocht en doen ook nog wat om te spelen dr bij...iets kleins want z is binnenkort ook jarig...
mede en badersequote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:06 schreef Liyu het volgende:
Tita ze hadden nooit die Euro moeten doen, tis de ondergang... en nu in bad
Bah, wat "plat"quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Terug naar grote tieten dan maar weer!
Ja, als je eronder gaat liggen!quote:
quote:
Nou nee, ik zat te bedenken dat ik vroeger (vorige eeuw) een zwanger vrouw ronduit lelijk vond en dat ik het nu wel mooi vindquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zelfs Teun staat nu met zijn mond vol tanden!
Probeer je nu onder de radar door een complimentje te geven aan mejuffrouw Dementor? Oude sjans-zak met je discoballen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou nee, ik zat te bedenken dat ik vroeger (vorige eeuw) een zwanger vrouw ronduit lelijk vond en dat ik het nu wel mooi vind
Hoe het kan veranderen
Neuh, als dat aan de orde zou zijn, dan wil ik de betreffende mevrouw ook zelf bezwangeren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Probeer je nu onder de radar door een complimentje te geven aan mejuffrouw Dementor? Oude sjans-zak met je discoballen.
Gewoon een croissantje in de oven duwen! Schijnt heel hip te zijn!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, als dat aan de orde zou zijn, dan wil ik de betreffende mevrouw ook zelf bezwangeren.
Je kunt kletsen wat je wil, maar dat heeft die Dementor toch wel mooi voor op ons. Duwen met resultaatquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon een croissantje in de oven duwen! Schijnt heel hip te zijn!
Je vergeet dat ik reeds meerdere malen vader ben geworden?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt kletsen wat je wil, maar dat heeft die Dementor toch wel mooi voor op ons. Duwen met resultaat
Niet toch? Volgens mij heb je er wel eens een dolletje over gemaakt maar was het onzinquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik reeds meerdere malen vader ben geworden?
Ik sluit eventuele slachtoffers nooit uit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet toch? Volgens mij heb je er wel eens een dolletje over gemaakt maar was het onzin
Ik heb vorige week een zak met 100 Chupa Cghups gekocht, das pas sabbelenquote:
Edit: ik al helemaal blij.quote:
Echt waar !!! Alles goedquote:
Leuk, als het wel zo is kan je in de stront zakkenquote:
Zo ken ik je weer!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk, als het wel zo is kan je in de stront zakken![]()
heb je ook Jopiesaus meegenomen??? die is hier alleen bij de makro te krijgen in muidenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:31 schreef Deisyy het volgende:
Natuurlijk is het een beetje overdreven 100 lollies, maar ik laat mezelf altijd een beetje gaan als ik bij de Makro ben en al helemaal als mijn dochter mee is![]()
Welke smaak?
geduld he nog 12 dagen ongeveer dan mag je meepuffenquote:
Best een achterlijk grapje ook. Ik zie de humor er iig niet van in.quote:
In feite al een tijdje, sinds de erkenning eigenlijk officieel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Natuurlijk is ie al papa, al bijna negen maanden
Papa Tom![]()
Een collega zei dat serieus "blij maken met een dooie mug"quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:34 schreef Deisyy het volgende:
Je zit ons hier blij te maken met een dooie kip
niet lullenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
In feite al een tijdje, sinds de erkenning eigenlijk officieel.
Als je een waterballon wil laten knappen kan je beter een keer goed prikken!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:38 schreef Toverheks het volgende:
Dementor wil gewoon te graag Soury, zal me niet verbazen als hij Juud een springtouw heeft gegeven en haar nu in de tuin 100 keer laat springen, breekt haar water nog niet dan moet ze zich 100 keer nog opdrukken
Maar geen konijnenhokken, dat scheelt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet lullen![]()
je bent pas papa als je het koppie naar buiten ziet komen, nu nog even van je rust genieten, straks poepluiers en spuugdoekjes
Zo is dat, maar D_K had nog een vraagje over tietenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
In feite al een tijdje, sinds de erkenning eigenlijk officieel.
Nee ik heb geen joppiesaus gekocht, het is wel lekker, maar dan heb ik weer het risico dat ik het overal op gooiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je ook Jopiesaus meegenomen??? die is hier alleen bij de makro te krijgen in muiden
kan ook, bij Hans is mijn water gebroken en nog wilde dat kind niet naar buiten, zat zijn arm klem en resultaat is nog steeds te zien.........maar was zo makelijk vroeger, pikte hem zo uit een overvol zwembadquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je een waterballon wil laten knappen kan je beter een keer goed prikken!
Ik heb nooit te klagen gehad.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo is dat, maar D_K had nog een vraagje over tieten
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Een collega zei dat serieus "blij maken met een dooie mug"
Hij bleef rondjes zwemmen terwijl de rest baantjes trok?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan ook, bij Hans is mijn water gebroken en nog wilde dat kind niet naar buiten, zat zijn arm klem en resultaat is nog steeds te zien.........maar was zo makelijk vroeger, pikte hem zo uit een overvol zwembad
straks ga jij Spuitje mailen waar ze zo een hok vandaan heeft, want echt lijkt me gewoon ideaal, lekker zo buiten in je tuin, kindje in zo een hok en toch kan je vertederd haar bewonderen enzo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar geen konijnenhokken, dat scheelt.
Bij hem of bij jou?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:41 schreef Toverheks het volgende:
resultaat is nog steeds te zien.........
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:42 schreef Dementor het volgende:
Hij bleef rondjes zwemmen terwijl de rest baantjes trok?
Die heb ik ook niet dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
D_K zijn vraag ging niet over jouw tieten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |