Jij paft toch ook? Zou logisch zijn, je kunt ook slecht de hele dag ouwehoeren met D_K, wordt je ook gek vanquote:
ik onderhoud in mn eentje de tabakszaak hier verderopquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij paft toch ook? Zou logisch zijn, je kunt ook slecht de hele dag ouwehoeren met D_K, wordt je ook gek van
Amateur, ik heb naast een tabakszaak ook nog een benzinestation op mijn rug hangenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik onderhoud in mn eentje de tabakszaak hier verderop
Tweequote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoeveel sloffen wil je er dan voor hebben
okew...jij wintquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Amateur, ik heb naast een tabakszaak ook nog een benzinestation op mijn rug hangen
Twee sloffen loopt wel zo gemakkelijk!quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Twee sloffen loopt wel zo gemakkelijk!
quote:
Hendig zo'n grote voortent! Ken je droog onder staan te roken!quote:
jij snapt mequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Twee sloffen loopt wel zo gemakkelijk!
Is ze ook 2.50 meter dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hendig zo'n grote voortent! Ken je droog onder staan te roken!
Hoezo dat dan? Ik ben 1m03!quote:
Ja maar ik nietquote:
Je gaat vanzelf op je knieën voor zoietsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:09 schreef Kally het volgende:
En een dak wat meteen op je hoofd ligt, staat minder prettig denk ik
Jij misschien, ik heb liever wat andersquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je gaat vanzelf op je knieën voor zoiets
Neeeeeequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]ik bedoelde, als je dat op je hoofd krijgt
Nou ja, volgens mij is ze niet echt dik, heeft ze een leuk hoofd en kan ze er verder weinig aan doen. Ik vind het primaquote:
Ik zou er gek van worden, twee van die zwaaiers voor je, maar goed ieder zijn dingquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij is ze niet echt dik, heeft ze een leuk hoofd en kan ze er verder weinig aan doen. Ik vind het prima
In dit specifieke geval kunnen we spreken over dingenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou er gek van worden, twee van die zwaaiers voor je, maar goed ieder zijn ding
Maar dr is niks ergs aan de hand...gaat ie vertellen dat de wereld vergaatquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:27 schreef Toverheks het volgende:
Het is echt waar, morgenavond komt er een extra Sinterklaasjournaal, ben nieuwschierig, als we dat maar halen want na 6 uur zou de aarde vergaan, pppfftttt echt is een weekend waar ik me koppie bij moet houden
Bram wat doe jequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar dr is niks ergs aan de hand...gaat ie vertellen dat de wereld vergaat
Nee....we hebben een doop binnensnel.....en geen idee wat het weer gaat doen dus ik moet iets luchtigs met een vestje/jasje...ik ga denk ik voor de poederkleurtjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bram wat doe jeer is maar 1 echte Sinterklaas, en weet nog, oudste was nog klein en Bram speelde iets op tv en zij maar roepen, Sinterklaas die herkende zijn stem
lekker maandag winkelen zeker voor je schoenen he
ja poederkleur staat je mooi, vooral bij je kleur haar, wie wordt er gedoopt van jou kant of van D-K zijn kant.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....we hebben een doop binnensnel.....en geen idee wat het weer gaat doen dus ik moet iets luchtigs met een vestje/jasje...ik ga denk ik voor de poederkleurtjes
Dk zn nichtjes....en van 1 van die 2 is hij peetoom...hebben een lief bedelarmbandje gekocht en doen ook nog wat om te spelen dr bij...iets kleins want z is binnenkort ook jarig...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja poederkleur staat je mooi, vooral bij je kleur haar, wie wordt er gedoopt van jou kant of van D-K zijn kant.
oke, ja zie het wel eens op tv dat dopen, ben ook gedoopt, maar dat is ander verhaal, mijn ouders waren absoluut niet gelovig, maar mijn moeder haar oma lag op sterven en toen heeft ze gevraagd of mijn moeder die toen nog geen kinderen had haar kinderen wel zou laten dopen zodoendequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dk zn nichtjes....en van 1 van die 2 is hij peetoom...hebben een lief bedelarmbandje gekocht en doen ook nog wat om te spelen dr bij...iets kleins want z is binnenkort ook jarig...
mede en badersequote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:06 schreef Liyu het volgende:
Tita ze hadden nooit die Euro moeten doen, tis de ondergang... en nu in bad
Bah, wat "plat"quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Terug naar grote tieten dan maar weer!
Ja, als je eronder gaat liggen!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |