Jij paft toch ook? Zou logisch zijn, je kunt ook slecht de hele dag ouwehoeren met D_K, wordt je ook gek vanquote:
ik onderhoud in mn eentje de tabakszaak hier verderopquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij paft toch ook? Zou logisch zijn, je kunt ook slecht de hele dag ouwehoeren met D_K, wordt je ook gek van
Amateur, ik heb naast een tabakszaak ook nog een benzinestation op mijn rug hangenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik onderhoud in mn eentje de tabakszaak hier verderop
Tweequote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoeveel sloffen wil je er dan voor hebben
okew...jij wintquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Amateur, ik heb naast een tabakszaak ook nog een benzinestation op mijn rug hangen
Twee sloffen loopt wel zo gemakkelijk!quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Twee sloffen loopt wel zo gemakkelijk!
quote:
Hendig zo'n grote voortent! Ken je droog onder staan te roken!quote:
jij snapt mequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Twee sloffen loopt wel zo gemakkelijk!
Is ze ook 2.50 meter dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hendig zo'n grote voortent! Ken je droog onder staan te roken!
Hoezo dat dan? Ik ben 1m03!quote:
Ja maar ik nietquote:
Je gaat vanzelf op je knieën voor zoietsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:09 schreef Kally het volgende:
En een dak wat meteen op je hoofd ligt, staat minder prettig denk ik
Jij misschien, ik heb liever wat andersquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je gaat vanzelf op je knieën voor zoiets
Neeeeeequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]ik bedoelde, als je dat op je hoofd krijgt
Nou ja, volgens mij is ze niet echt dik, heeft ze een leuk hoofd en kan ze er verder weinig aan doen. Ik vind het primaquote:
Ik zou er gek van worden, twee van die zwaaiers voor je, maar goed ieder zijn dingquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij is ze niet echt dik, heeft ze een leuk hoofd en kan ze er verder weinig aan doen. Ik vind het prima
In dit specifieke geval kunnen we spreken over dingenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou er gek van worden, twee van die zwaaiers voor je, maar goed ieder zijn ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |