Ik wil ze toch eerst zonder die verhullende kledij zien. Vaak valt het dan nog wel eens tegen.quote:
Hoi Vader.quote:
En dan heb ik het nog niet eens over de "to" vs. "too" gehad.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je hebt ff je lolletje gehad met een typo van me?
Leef je uit dan. Hebben we dat ook weer gehad.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet eens over de "to" vs. "too" gehad.
Ja, het was vrij treurig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet eens over de "to" vs. "too" gehad.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik wil ze toch eerst zonder die verhullende kledij zien. Vaak valt het dan nog wel eens tegen.
Ik gok op positieve discriminatie.quote:
Ik zie nog niet veel.quote:
Beetje veeleisendquote:
True.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, dan moet je een keer met haar uitgaan en in bed lullen
Ze weet ze goed te verkopen en daar gaat het omquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
True.
Maar we weten dus nog niet of het wel zon fantastische set is.
Meer jouw ding dan:quote:
Ah, de "koper" is dus te zwak om na te denken. Met een leuk koppie heeft die al de aanname dat het met de tieten wel in orde is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze weet ze goed te verkopen en daar gaat het om
Hier dan:quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
True.
Maar we weten dus nog niet of het wel zon fantastische set is.
Omdat ik denk borsten in te kunnen schatten op basis van 673.000 zoekresultaten op internet, val ik meteen op tenten?quote:
Geen idee, maar je neemt het niet zo nauw.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat ik denk borsten in te kunnen schatten op basis van 673.000 zoekresultaten op internet, val ik meteen op tenten?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ah, de "koper" is dus te zwak om na te denken. Met een leuk koppie heeft die al de aanname dat het met de tieten wel in orde is.
Kon ik zo maar auto's verkopen. Leuke business.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |