Ik wil ze toch eerst zonder die verhullende kledij zien. Vaak valt het dan nog wel eens tegen.quote:
Hoi Vader.quote:
En dan heb ik het nog niet eens over de "to" vs. "too" gehad.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je hebt ff je lolletje gehad met een typo van me?
Leef je uit dan. Hebben we dat ook weer gehad.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet eens over de "to" vs. "too" gehad.
Ja, het was vrij treurig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet eens over de "to" vs. "too" gehad.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik wil ze toch eerst zonder die verhullende kledij zien. Vaak valt het dan nog wel eens tegen.
Ik gok op positieve discriminatie.quote:
Ik zie nog niet veel.quote:
Beetje veeleisendquote:
True.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, dan moet je een keer met haar uitgaan en in bed lullen
Ze weet ze goed te verkopen en daar gaat het omquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
True.
Maar we weten dus nog niet of het wel zon fantastische set is.
Meer jouw ding dan:quote:
Ah, de "koper" is dus te zwak om na te denken. Met een leuk koppie heeft die al de aanname dat het met de tieten wel in orde is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze weet ze goed te verkopen en daar gaat het om
Hier dan:quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
True.
Maar we weten dus nog niet of het wel zon fantastische set is.
Omdat ik denk borsten in te kunnen schatten op basis van 673.000 zoekresultaten op internet, val ik meteen op tenten?quote:
Geen idee, maar je neemt het niet zo nauw.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat ik denk borsten in te kunnen schatten op basis van 673.000 zoekresultaten op internet, val ik meteen op tenten?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ah, de "koper" is dus te zwak om na te denken. Met een leuk koppie heeft die al de aanname dat het met de tieten wel in orde is.
Kon ik zo maar auto's verkopen. Leuke business.
Het gaan niet eens om de tieten zelf, het gaat om de cleavagequote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gaat niet om het koppie. Het gaat om de borsten van Johansson en het lijkt erop alsof de tieten meer dan in orde zijn. Of beoordeel jij, op straat of in de kroeg, enkel volkomen naakte vrouwen omdat ze anders weleens een gekke derde tepel zouden kunnen hebben?
Correct, lijkt. Maar dan weet je nog niks.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:56 schreef GSbrder het volgende:
Het gaat niet om het koppie. Het gaat om de borsten van Johansson en het lijkt erop alsof de tieten meer dan in orde zijn.
Nee.quote:Of beoordeel jij, op straat of in de kroeg, enkel volkomen naakte vrouwen omdat ze anders weleens een gekke derde tepel zouden kunnen hebben?
Leuke fotosoep.quote:
Het heeft wel iets weg van een reet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaan niet eens om de tieten zelf, het gaat om de cleavage
Dit is ook een photoshop.quote:
Is het nodig om alles te weten over een griet wier borsten je mooi vindt lijken?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Correct, lijkt. Maar dan weet je nog niks.
Hangen ze? Grote plakkers? Haar rondom? Etc...
Je weet niets.
Nee goh, als je op die manier redeneert kan Scarlett Johansson ineens met een leuter zwaaien als ze haar jurk uit doet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Correct, lijkt. Maar dan weet je nog niks.
Hangen ze? Grote plakkers? Haar rondom? Etc...
Je weet niets.
Beetje spanning is leuk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is het nodig om alles te weten over een griet wier borsten je mooi vindt lijken?
Nee, there's no fun in that.
Het klinkt alsof je uit ervaring spreekt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Beetje spanning is leuk.
De teleurstelling nadien is erger.
Blijkbaar heb ik een geoefende blik, of ben jij te vaak teleurgesteld.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Beetje spanning is leuk.
De teleurstelling nadien is erger.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, ook nog eentje voor Vs dan
[ afbeelding ]
Want de teleurstelling nadien wist ik vooraf zodat ik eigenlijk niet teleurgesteld hoorde te zijn? Zoiets?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik een geoefende blik, of ben jij te vaak teleurgesteld.
Werkt niet, je mag niet hotlinken hè.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:05 schreef remlof het volgende:
Toch zijn er maar weinig vrouwen mooier dan Monica Bellucci:
[ afbeelding ]
De herverkiezing van Lincoln.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:05 schreef Mutant01 het volgende:
Dus, wat voor politiek onderwerp komt vandaag aan de orde in de SC?
Hoe we de liefde een beetje eerlijk verdelen onder de mensen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:05 schreef Mutant01 het volgende:
Dus, wat voor politiek onderwerp komt vandaag aan de orde in de SC?
Ik zie je plaatje niet, maar je hebt gewoon uber 100% gelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:05 schreef remlof het volgende:
Toch zijn er maar weinig vrouwen mooier dan Monica Bellucci:
[ afbeelding ]
Via de vloot, welteverstaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij zal worden teruggestuurd naar land van herkomst.
Deze dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:06 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Werkt niet, je mag niet hotlinken hè.
Maakt niet uit welk plaatje. Gewoon de mooiste vrouw op aarde.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maakt niet uit welk plaatje. Gewoon de mooiste vrouw op aarde.
Spreek me liever van Silmarwens onderkant.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:59 schreef TitusPullo het volgende:
Zwijg me van de laatste kutgroep uit Engeland.
Ik zou willen dat ik mijn jeugd in de schaduw van haar borsten had doorgebracht.quote:
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Spreek me liever van Silmarwens onderkant.
Barbaar.quote:
Fout, cultuursnuiver.quote:
We kunnen samen wel een biertje drinken als ik je ginds tegen kom.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Het kan mij niet mediterraans genoeg zijn
Waarom?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik hou toch meer van Scandinavisch, Germaans of Russisch.
Dan eindig je uiteindelijk bij Fatima Elatik.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Het kan mij niet mediterraans genoeg zijn
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik hou toch meer van Scandinavisch, Germaans of Russisch.
en jij bij dit pareltje:quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan eindig je uiteindelijk bij Fatima Elatik.
Dat geldt voor de meeste mensen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geen idee. Qua smaak kan ik nooit zo goed redenen geven.
Een verachtelijke dwerg.quote:
Dat Sint zich daar schuldig aan heeft gemaakt? Mij is daar niets van bekend. Het eigenaardige is dat er geen beroepsmogelijkheid bestaat als het gaat om zijn beslissingen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik gok op positieve discriminatie.
Er zijn mooiere Marokkaansen hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan eindig je uiteindelijk bij Fatima Elatik.
Ik dacht dat dat altijd haatbaarden in een soepjurk waren. Niet dus!quote:
Mij ook niet, maar dat iemand opkomt voor de Nederlandse gebruiken vind ik top. Zij is tenminste een politicus die Nederland niet verloochend of zelfs vergooit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:18 schreef eriksd het volgende:
Het interesseert mij voor geen hol welke politicus nu weer loopt te schermen met traditie
Nee, inderdaad. Inmiddels al een goed jaar op je krent genieten van wachtgeld, dat is de manier.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar dat iemand opkomt voor de Nederlandse gebruiken vind ik top. Zij is tenminste een politicus die Nederland niet verloochend of zelfs vergooid.
Dat keur ik ook af. Ik was ook geen fan van Verdonk hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Inmiddels al een goed jaar op je krent genieten van wachtgeld, dat is de manier.
Dan moet je niet in de stortbak pissenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:22 schreef eriksd het volgende:
Om de een of andere reden spoelt mijn wc met warm water door.
Milieuvriendelijk zijn we bezig hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |