Ja, tuurlijk is het vrij kort, maar mijn meisje gaat gewoon met me mee en ik gok wel dat ik fit genoeg ben na een aantal weken om weer zin te hebben om te gaan werken. En anders is er net als nu wel tijdelijk vervanging te regelen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:20 schreef PM-girl het volgende:
Juud, is je verlof dan niet te kort? Stel dat je twee weken later bevalt, dan heb je maar anderhalve maand vrij nadien? En al beval je op tijd, dan ook maar 8 weken?
Even uit nieuwsgierigheid; maar zijn jullie een lesbisch stel dat nu zwanger is of heb ik het nou helemaal misquote:Op zondag 22 mei 2011 16:19 schreef Nirak het volgende:
Net 3,5 uur aan het schilderen in de babykamer, ik zit nu dus moe op de bank en vrouwlief is even naar de Jumbo voor de boodschapjes.
Nog steeds geen schopjes gevoeld helaas
Je hebt het goedquote:Op zondag 22 mei 2011 22:45 schreef Jose81 het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid; maar zijn jullie een lesbisch stel dat nu zwanger is of heb ik het nou helemaal mis...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Ja nou, ik verbaas me over mezelf tegenwoordig. Ik ben normaal nogal nuchter en kan dat soort dingen prima kijken zonder te janken. Maar nu, als ik een pasgeboren baby zie huilen ga ik al bijna mee zitten janken. Dat gaat nog wat worden straks....quote:Op maandag 23 mei 2011 10:05 schreef mefke79 het volgende:
Juud, die tip van Babyboom komt te laten. Tranen met tuiten heb ik vorige week gejankt...
Heeft je vriend niet gewoon recht op zorgverlof? Dat lijkt me toch wel in jullie situatie? Of in ieder geval dat een aantal van zijn vakantiedagen worden omgezet in zorgverlof met terugwerkende kracht?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:18 schreef danic het volgende:
Oh meiden die emoties? Wacht maar tot je straks bevallen bent haha. Ik jank echt de ogen uit mijn kop de hele dag. Dat begint nu pas minder te worden. De twee dagen kraamtranen waren echt heel erg, zeker ieder uur een tranendal, maar daarna ook nog meerdere keren per dag hoor.
Hier verder goed nieuws. Omdat het plassen vandaag ook weer gewoon goed ging heb ik vanmorgen naar de afdeling Urologie gebeld met de vraag of de katheter er dan misschien eerder uit mag dan vrijdag. En nu mag ik me morgenochtend om 10.15 melden!
Hoera![]()
Daarna nog lekker een paar dagen echt samen van de kraamdagen genieten, want na deze week zitten de 3 weken vakantie van mijn vriend erop en moet hij weer gaan werken en dan hoop ik het toch alleen te kunnen. Dus deze week er even goed tegenaan om aan te sterken en dat gaat heel goed merk ik al.
Ik ga me nu ook eens even voorzichtig melden in het volgende topic, maar ik zal hier voorlopig nog wel even meelezen.
Ik slaap al weken met die groene slurfquote:Op maandag 23 mei 2011 16:50 schreef mefke79 het volgende:
Danic, wat Juud zegt ja. Ik zou het eens navragen, beetje zonde van je vakantie zo.
Vlindur: algemene tips
* zoveel mogelijk met beide beentjes op de grond staan. Dus echt links en rechts gelijk belasten
* op bed gaan zitten met je benen voor je en je dan zijdelings laten vallen zodat je op je zij ligt. Dan pas draaien naar rug of buik of andere zij. En dan knieën en enkels zo dicht mogelijk bij elkaar houden
* staan zonder in je heupen te zakken
* zitten en weer opstaan: handen op je knieën en dan in 1 vloeiende beweging overeind.
* slapen met een (voedings)kussen tussen je benen. Ja nu al. Om alles zo veel mogelijk op 1 lijn te houden.
Whahahaquote:Op maandag 23 mei 2011 17:00 schreef mefke79 het volgende:
@Vlindur, als jij kan liggen met je voeten op tafel maar je bekken, knietjes en enkels in 1 lijn, zie ik er geen probleem in
Is het niet zwaar? je kind óp je buik? Straks scheurt mn buik er afquote:Op maandag 23 mei 2011 17:01 schreef mefke79 het volgende:
oja en als je Rienk tilt: recht tillen. Dus niet op een heup gooien, maar recht op je buik planten. Geloof me, als je het eenmaal gewend bent wil je niet anders. En Driekus vindt die bol wel lekker zitten.
nee, gelukkig niet! Ik ben trouwens 32.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah oke ik dacht even dat je nu al in de overgang was.
Hoe jong ben je als ik vragen mag
Daar is eigenlijk geen sprake van geweest. Was meer dat ik naar de uitslagen vroeg en het feit dat het tijdens de echo's in de onderzoeksfase gemompeld werd dat er wat weinig eicellen/blaasje in reserve stonden. Ik zou op dag 3 van mijn volgende cyclus weer bloed moeten laten prikken ter controle. Alleen die nieuwe cyclus kwam dus nietquote:Ga je na de bevalling dan ook weer onder controle van de gyn?
Ah. Lekker glibberen in de auto. Bedankt!quote:Op maandag 23 mei 2011 17:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Mij hielp ook een vuilniszak als glijmatje in de auto, op die manier kon ik mijn benen symetrisch naar buiten gooien met uitstappen zonder mijn hele bekken te verknoeien.
En oefeningen van de mensendieck. Gs jij daar ook naartoe? Tegenover dst parkje bij de Lidl ging ik
Ik heb er zelf een gemaakt. (van dat pitjeskatoen gehaald op de markt, van de Mensendieck een kussengeleend voor de vorm en de maat, nagemaakt, in elkaar gestikt, vulling erin, en een badstof hoes gemaakt voor erom. Als het 20 gulden heeft gekost is het veel) Kan je niet de tijk lostornen, de vulling eruit en dan balletjes kopen bij Jan Sikkens en het kussen opnieuw vullen? Kost volgens mij bijna niks. Die van ons is dus al 11 jaar oud en ik gebruik m nog steeds wel eens.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:10 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb die van de Hema en die vind ik niet zo goed. De vulling verspreidt zich naar de uiteinden waardoor je in het midden niks-nada steun hebt.
Vriendin van me heeft een dure met bolletjes en die is echt superIk denk dat ik die voor het voeden haal straks. Dit ding blijft dan gewoon lekker in bed
http://www.prenatal.nl/sh(...)sens.htm?id=cat30150quote:Op maandag 23 mei 2011 20:17 schreef Kyara het volgende:
Zo'n voedingskussen lijkt me eigenlijk nu ook wel wat. Buik slapen ligt nu al niet meer lekker en gebruik nu dus maar het dekbed om tegenaan te liggen. Alleen dan blijft er wat weinig dekbed voor lief over.....
Wat kost zoiets eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |