abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97207225
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:00 schreef mefke79 het volgende:
@Vlindur, als jij kan liggen met je voeten op tafel maar je bekken, knietjes en enkels in 1 lijn, zie ik er geen probleem in :P
Whahaha _O- Zo lenig ben ik niet meer hoor :D

quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:01 schreef mefke79 het volgende:
oja en als je Rienk tilt: recht tillen. Dus niet op een heup gooien, maar recht op je buik planten. Geloof me, als je het eenmaal gewend bent wil je niet anders. En Driekus vindt die bol wel lekker zitten.
Is het niet zwaar? je kind óp je buik? Straks scheurt mn buik er af :X :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 23 mei 2011 @ 17:12:18 #202
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_97207345
Mij hielp ook een vuilniszak als glijmatje in de auto, op die manier kon ik mijn benen symetrisch naar buiten gooien met uitstappen zonder mijn hele bekken te verknoeien.

En oefeningen van de mensendieck. Gs jij daar ook naartoe? Tegenover dst parkje bij de Lidl ging ik
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_97207460
Juud en Mefke, we hebben het er wel over gehad dat zorgverlof. Maar het probleem is dat vriendlief maandag met een opleiding moet beginnen.
Met terugwerkende kracht vakantie-uren om laten zetten in zorgverlof zou een optie zijn, maar ik geloof dat zijn bedrijf daar niet aan doet. Ik zal het nog eens navragen.
  maandag 23 mei 2011 @ 17:19:21 #204
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_97207683
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah oke ik dacht even dat je nu al in de overgang was.
Hoe jong ben je als ik vragen mag
nee, gelukkig niet! Ik ben trouwens 32.

quote:
Ga je na de bevalling dan ook weer onder controle van de gyn?
Daar is eigenlijk geen sprake van geweest. Was meer dat ik naar de uitslagen vroeg en het feit dat het tijdens de echo's in de onderzoeksfase gemompeld werd dat er wat weinig eicellen/blaasje in reserve stonden. Ik zou op dag 3 van mijn volgende cyclus weer bloed moeten laten prikken ter controle. Alleen die nieuwe cyclus kwam dus niet :+

Nee, ik laat het maar gewoon op z'n beloop gaan. Ik zie het allemaal wel. Gezien mijn leeftijd zouden we toch geen jaaaaaren meer wachten met nummer 2. Maar eerst maar eens kijken hoe deze bevalt :D
  maandag 23 mei 2011 @ 17:25:46 #205
100412 mefke79
komt goed!
pi_97207969
Tip van de buurvrouw is ook een goede ja. Al lukt het mij met een leren bekleding nog goed.
En kind op buik is helemaal niet zwaar, echt niet. Het is een natuurlijk steuntje die buik. En je tilt recht, dat vraagt al minder inspanning.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_97208127
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Mij hielp ook een vuilniszak als glijmatje in de auto, op die manier kon ik mijn benen symetrisch naar buiten gooien met uitstappen zonder mijn hele bekken te verknoeien.

En oefeningen van de mensendieck. Gs jij daar ook naartoe? Tegenover dst parkje bij de Lidl ging ik
Ah. Lekker glibberen in de auto. Bedankt!

En nee, Ik kan terecht op de Sportlaan. Daar links zit een gebouw voor de vreemde gevallen :P
Tealinda heet ze :o

Link. Ergens halverwege

Leren bekleding hebben we niet.
En ik ga Rienk van voren tillen :Y Bedankt!
pi_97209157
Dus bij bekkenpijn moet je eigenlijk je benen bij elkaar houden?
Zijn er misschien oefeningen die je kan doen om erger te voorkomen? Heb sinds paar weken nml last links van mn schaambeen met lopen en mn been optillen..
pi_97210271
Ik heb ook een vraag over zo'n voedingskussen.. ik wil er binnenkort een gaan kopen, want ik ben een buikslaper en moet me dus wel een andere houding aanwennen..

Maar je hebt zoveel verschillende, van de HEMA een soort kussen, bij Prenatal met van die bolletjes erin.. oO< Kan iemand een zinnig advies erover geven? Ook hoe het gebruik is met voeden als je bv. van die bolletjeskussens hebt?
pi_97212816
Ik heb die van de Hema en die vind ik niet zo goed. De vulling verspreidt zich naar de uiteinden waardoor je in het midden niks-nada steun hebt.
Vriendin van me heeft een dure met bolletjes en die is echt super O+ Ik denk dat ik die voor het voeden haal straks. Dit ding blijft dan gewoon lekker in bed :Y
pi_97213160
Ik moet vaker bijlezen, niet bij te houden anders!

Ienemini, gefeliciteerd met je dochter!!
Sannne, mooie echo zeg, wow!!
Alle meiden met vervelende kwaaltjes: :*
Kyara, hoezeee voor je knipperende hartje, fijn hè!
  maandag 23 mei 2011 @ 19:27:06 #211
100412 mefke79
komt goed!
pi_97213587
Voedingskussen: ik heb zo'n dure met bolletjes. Als je last hebt van je bekken is die beter dan het hema kussen dat inderdaad geen bolletjes heeft maar een gewone vulling. Heb em trouwens niet eens bij de prenatal gehaald, maar bij een lokaal zaakje. Zijn ook op internet te krijgen, even goed kijken naar de prijsverschillen. Die van mij is van formfix.

En weet je, ik kan heus wel een aantal algemene tips geven over bekkenklachten, maar eigenlijk vind ik dat iedereen gewoon effe langs een fysio moet. Een bekkenfysio dus die je kan vertellen wat bij jou de oorzaak is van het probleem en wat je er het beste tegen kan doen. Ik ben geen prof...Je hoeft er geen verwijzing voor te hebben.
  maandag 23 mei 2011 @ 19:32:38 #212
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97213901
Ik kan zo'n voedingskussen van een collega krijgen. Geen idee of het een goede is, maar een gegeven paard niet in de bek kijken he? Als het niets is, dan kan ik alsnog een andere aanschaffen dacht ik zo.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 23 mei 2011 @ 19:47:24 #213
100412 mefke79
komt goed!
pi_97214902
het ligt er bij een voedingskussen echt aan waar je em voor gebruikt. Ik heb em voor het voeden zelf niet eens zo veel gebruikt, maar voor het slapen tijdens de zwangerschap en de eerste weken erna wel.
pi_97215224
ik had al een heerlijk voedingskussen, voordat ik zwanger was omdat ik dat heerlijk vind slapen haha. ook van prenatal.

Danic : wat fijn dat je morgen al terecht kan en dat het plassen nu goed gaat :)
Aventura : hoop dat je een heerlijke mooie dag heb gehad, het weer was in ieder geval super !

Ik ben vandaag flauw gevallen bij de chinees :@ ik had geen zin om eten te koken omdat we hele dag bezig waren geweest in ons nieuwe huis en kwas daar en ben dus flauw gevallen, nog nooit mee gemaakt :{

[ Bericht 0% gewijzigd door miss-jones25 op 23-05-2011 20:11:34 ]
pi_97215564
Arme miss-J! flauwvallen is niks....ik ben hier op de veerboot flauwgevallen en met mijn hoofd tegen de zijkant gebotst...
Heb je een lage bloeddruk?

Ik heb nog geen voedingskussen aangeschaft....ik heb geen idee hoe bekkenklachten voelen..ik heb al zo vaak rugpijn het kan van alles zijn.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_97215570
Danic wat een mooie meid

Ieneminie proficiat met je meisje en mooie naam

Sanne mooie echo...

Die tips.. vannacht ook wakker gelegen van mijn bekken en dan moest ik uit bed voor te plassen.. dat knakken blijft kriebelig eng...
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_97216316
Miss, pas wel goed op jezelf!

Bedankt voor je reactie Mef, ik denk dat ik voor zo'n Form Fix ga, lijkt me erg prettig *O*
  maandag 23 mei 2011 @ 20:17:41 #218
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_97216866
Zo'n voedingskussen lijkt me eigenlijk nu ook wel wat. Buik slapen ligt nu al niet meer lekker en gebruik nu dus maar het dekbed om tegenaan te liggen. Alleen dan blijft er wat weinig dekbed voor lief over.....

Wat kost zoiets eigenlijk?
  maandag 23 mei 2011 @ 20:19:28 #219
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_97216967
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 19:10 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb die van de Hema en die vind ik niet zo goed. De vulling verspreidt zich naar de uiteinden waardoor je in het midden niks-nada steun hebt.
Vriendin van me heeft een dure met bolletjes en die is echt super O+ Ik denk dat ik die voor het voeden haal straks. Dit ding blijft dan gewoon lekker in bed :Y
Ik heb er zelf een gemaakt. (van dat pitjeskatoen gehaald op de markt, van de Mensendieck een kussengeleend voor de vorm en de maat, nagemaakt, in elkaar gestikt, vulling erin, en een badstof hoes gemaakt voor erom. Als het 20 gulden heeft gekost is het veel) Kan je niet de tijk lostornen, de vulling eruit en dan balletjes kopen bij Jan Sikkens en het kussen opnieuw vullen? Kost volgens mij bijna niks. Die van ons is dus al 11 jaar oud en ik gebruik m nog steeds wel eens.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_97217007
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:17 schreef Kyara het volgende:
Zo'n voedingskussen lijkt me eigenlijk nu ook wel wat. Buik slapen ligt nu al niet meer lekker en gebruik nu dus maar het dekbed om tegenaan te liggen. Alleen dan blijft er wat weinig dekbed voor lief over.....

Wat kost zoiets eigenlijk?
http://www.prenatal.nl/sh(...)sens.htm?id=cat30150
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_97217075
Die Form Fix kost ¤59,00 zonder hoes (hoes komst 19 euro). Bij de HEMA is het een stukje goedkoper, maar dus met een heel andere vulling. Prenatal heeft ze ook, die van DOOMOO is ook wel rond de ¤60 denk ik.

edit - HEMA is 35 euro plus 10 euro hoes.
  maandag 23 mei 2011 @ 20:22:54 #222
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_97217198
Okey, nou, dan kan die alvast op de lijst! Dank jullie wel!
pi_97217444
Oh buuv das een goeie! Ik hobbel binnenkort even naar de Sikkens! ^O^
  maandag 23 mei 2011 @ 20:29:03 #224
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_97217546
Hoe was het ook al weer? Vitamine D de eerste zes maanden tijdens de borstvoeding en vitamine K vanwege het zonlicht, ook meteen vanaf dag 1?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 23 mei 2011 @ 20:29:04 #225
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97217548
ik heb ook een voedingskussen en die was zeker zijn prijs waard. Ik heb een Doomoo volgens mij, ook met bolletjes, en gebruikt om te slapen in de 1ste zwangerschap, Evie heeft er wel eens op geslapen op de bank, 14 maanden als voedingskussen gebruikt, en nog steeds dagelijks als laptopkussentje (als ik met de beentjes omhoog op de bank lig). Mooi ding dus :D
Alleen nog even weer nieuwe hoesjes aanschaffen denk ik....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')