Want Oud-Zuid "materiaal" die lopen in lacoste-polo's hebben geen polo's aan uit 2006 collectiesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:07 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je stelt me teleur, had je toch wat meer Oud-Zuid materiaal ingeschat.
En Grease was toen in de 70s al retroquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zou ik an sich nog niet eens een slechte jeugd vinden, het heeft meer stijl dan de Vengaboys.
Inderdaad, die verandering zinde me geenszins.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, dat weet iedereen nog heel goed. In groep acht, de beginnende hormoontjes die bij de meisjes al tot borstvorming leidde en de jongens die deze diersoort ineens heel anders benaderde.
Mij welquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad, die verandering zinde me geenszins.
Van die bootschoentjes, creme-kleur pantalons, lang haar, Aviators en polo's.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want Oud-Zuid "materiaal" die lopen in lacoste-polo's hebben geen polo's aan uit 2006 collecties?
Dat is oud en achterhaald volgens de twee gasten op mijn werk die het lopende stereotype zijn wat dat betreft.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want Oud-Zuid "materiaal" die lopen in lacoste-polo's hebben geen polo's aan uit 2006 collecties?
Opa.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:12 schreef remlof het volgende:
1988 was ook een goed jaar trouwens:
Mèn wat heb ik gefeest
Stereotypes willen te graagquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:12 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat is oud en achterhaald volgens de twee gasten op mijn werk die het lopende stereotype zijn wat dat betreft.
Precies.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Stereotypes willen te graag
Die komen niet uit een rijke buurt, maar zijn er naar verhuisd. Nouveau riche-probleempje.
Zoals zo'n funky excuusneger op de bas?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:16 schreef dotCommunism het volgende:
Ik heb disco nooit echt kunnen waarderen, wat ik wel vreemd vind want het lijkt alles te hebben wat ik in muziek leuk vind.
Ow ik wel, hoe vetter de bass, hoe beterquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:16 schreef dotCommunism het volgende:
Ik heb disco nooit echt kunnen waarderen, wat ik wel vreemd vind want het lijkt alles te hebben wat ik in muziek leuk vind.
Jij hebt duidelijk nooit aan discozwemmen gedaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:20 schreef KoosVogels het volgende:
Kut TT.
Vooral na mijn pareltje van vanochtend.
We kunnen niet allemaal zo goed zijn als Koos natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:20 schreef KoosVogels het volgende:
Kut TT.
Vooral na mijn pareltje van vanochtend.
Klopt. Discozwemmen is voor mietjes.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nooit aan discozwemmen gedaan.
Kan nooit geen kwaad om het te proberen uiteraard.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal zo goed zijn als Koos natuurlijk.
Ik weet niet eens wat het is, maar het klinkt wel héél foutquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nooit aan discozwemmen gedaan.
En hoe verklaar je de gewillige en opgezweepte bakvisjes in het water dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Discozwemmen is voor mietjes.
Je hebt een deel van je jeugd gemist Koos.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Discozwemmen is voor mietjes.
Tsja, de naam zegt het al.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is, maar het klinkt wel héél fout
Zwembad werd wegbezuinigd door rechtse politici.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je hebt een deel van je jeugd gemist Koos.
Je had toch wel een klasgenootje met een zwembad thuisquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zwembad werd wegbezuinigd door rechtse politici.
Een heel zwembad vol met 12 jarige koters op Vengaboys muziek en foute Ome Henk nummers zegt jou niks?! Schandalig, het was het wekelijkse uitje.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is, maar het klinkt wel héél fout
Terecht ook als je keek naar het stroomverbruik. Het is toch verdomme geen disco daar!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En door de linkse politici kregen ze geen horeca-vergunning waardoor er niets geschonken mocht wordenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:
Teh horrorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een heel zwembad vol met 12 jarige koters op Vengaboys muziek en foute Ome Henk nummers
Een opblaasbaar zwembad?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je had toch wel een klasgenootje met een zwembad thuis
Het zou niet zo goed zijn als jij dat als 28-jarige vent leuk zou vinden inderdaad.quote:
Klinkt als die vader z'n bankrekening.quote:
Nee.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Terecht ook als je keek naar het stroomverbruik. Het is toch verdomme geen disco daar!
Wedden dat alle pieten blank zijn geworden door een ongeluk, of de sint zwart.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:29 schreef remlof het volgende:
RIP Sinterklaas: http://www.nu.nl/media/25(...)erklaasjournaal.html
Weer door een regenboog.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wedden dat alle pieten blank zijn geworden door een ongeluk, of de sint zwart.
Oke, dan had ik geen vriendjes met zwembaden. Wij speelden altijd oorlogje en gebruiken stokken als wapen. Dat waren nog eens tijden.quote:
quote:
Rechtse hobby'squote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, dan had ik geen vriendjes met zwembaden. Wij speelden altijd oorlogje en gebruiken stokken als wapen. Dat waren nog eens tijden.
Ik wil een opblaaszwembad op mijn dakterras, maar ik denk niet dat het dakterras daar voor gebouwd is.quote:
De foute Nederlandstalige muziek.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rechtse hobby's
Wij deden verantwoord regenboog-tikkertje met adoptieminderheden.
Hier nog 1. Mijn record is van 5 meter vallen zonder iets te breken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:33 schreef dotCommunism het volgende:
Ik maakte boomhutten en kneusde elk deel van mijn lichaam omdat ik onhandig was en uit bomen viel. Desondanks nooit iets gebroken.
Van dik houtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De foute Nederlandstalige muziek.Of nou ja, dit is nog wel grappig. Doe Maar of Blof zijn erger.
Jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:33 schreef dotCommunism het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel van jullie hebben dit wel eens gedacht?
Mietje. Bij ons fungeerden de adoptieminderheden als menselijk schild.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rechtse hobby's
Wij deden verantwoord regenboog-tikkertje met adoptieminderheden.
Ehh, nooit eigenlijk, jij wel dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:33 schreef dotCommunism het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik zit gewoon op het internet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:33 schreef dotCommunism het volgende:
[ afbeelding ]
Dan sta ik gewoon op en ga FOK!kenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:33 schreef dotCommunism het volgende:
[ afbeelding ]
Goed plan btw.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik wil een opblaaszwembad op mijn dakterras, maar ik denk niet dat het dakterras daar voor gebouwd is.
Of je gaat gewoon neuken.quote:
't Is wel waar hoor. Overigens werd 'liberals' vertaald naar 'links' en 'conservatives' naar 'rechts'. Ook binnen m'n eigen partij merk ik dat men totaal er niet van houdt om puur marketingtechnisch naar zaken te kijken, maar steeds door d.m.v. discussie probeert de kiezer te overtuigen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:33 schreef Morendo het volgende:
Friek, jij raakt onder de indruk van beweringen als: 'rechtse politici komen uit het bedrijfsleven en begrijpen marketing, linkse politici hebben politicologie, rechten economie of bestuurskunde gestudeerd en gaan uit van een verlichtingsdenken'. Daarom spreekt rechts de kiezer meer aan dan links.......![]()
Waar haalt Tegenlicht dergelijke grapjassen toch vandaan.
Daar is de iPad en smartphone voor uitgevonden.quote:
VS, m'n beste, jij zal er waarschijnlijk niet achter komen, maar vrouwen zijn gecompliceerder.quote:
FOK!ken terwijl je gepijpt wordt is ook wel grappig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar is de iPad en smartphone voor uitgevonden.
Blijven liggen en zo je vriendin pleasen, tegelijkertijd FOK!ken.
Win-win.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |