Tenzij we een zwarte Sint krijgenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:20 schreef Guanabana het volgende:
Onzin, een wisseling van de wacht hoeft niet verteld te worden, want Sinterklaas is Sinterklaas.
Vind het ook belachelijk, er zou iedere maand een intocht moeten zijn. Sinterklaas mooiste feest wat er is vind ik ook voor volwassenenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:24 schreef Lily1987 het volgende:
De meeste peuters/kleuters zullen een verwisseling van acteurs niet doorhebben. Zeker niet als er bijna een jaar tussen zit. Kinderen van 6-8 jaar zullen het sneller doorhebben. Maar die zitten dan ook in de leeftijd waarop ze sowieso vraagtekens gaan zetten bij het hele Sinterklaasverhaal (We hebben geen schoorsteen, hoe komen de cadeaus dan binnen? etc.).
Maar daar zullen ze echt geen journaal aan wijden. Het zou met dat tanden poetsen te maken kunnen hebben. Hoe dan ook, ik vind het volstrekt belachelijk om kinderen in mei al bezig te houden met Sinterklaas.
Ja maar dat is niet echt primetime. Blijkbaar moet dit groooote aandacht krijgen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:26 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb geen kinderen, dus ik weet dat allemaal niet, maar kinderen die echt nog in Sinterklaas geloven, van 3 tot 7, liggen die, ook op zaterdag, niet om 19:50 al op bed?
Ik bedoel, als het echt iets voor kinderen is, zorg dan dat het om half 7 al op tv komt, zo weet je zeker dat ze het zien.
Gisteren was het in het nieuws dat kinderen een steeds slechter gebit hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:28 schreef Roomsnoes het volgende:
Oeh ik ben benieuwd! Een wisseling had ik zelf stil gehouden, maar goed... je weet nooit!
Waarom heeft iedereen het trouwens over tanden poetsen? Heb ik iets gemist...?
Alarm over tandenloze kleuterquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:28 schreef Roomsnoes het volgende:
Waarom heeft iedereen het trouwens over tanden poetsen? Heb ik iets gemist...?
Dat is een rare uitspraakquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:29 schreef hooibaal het volgende:
Ik weet niet wat er gaat gebeuren, maar ik denk niet dat ik het een goed idee vind.
Misschien. Maar als ze 'van sinterklaas wisselen' moet je dat niet aan de kinderen vertellen, en als het iets anders is vind ik het een slecht idee om dat in mei te doen. Sinterklaaskoorts begint in november, niet nu.quote:
Maar het is urgent!!! :-Pquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:31 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Misschien. Maar als ze 'van sinterklaas wisselen' moet je dat niet aan de kinderen vertellen, en als het iets anders is vind ik het een slecht idee om dat in mei te doen. Sinterklaaskoorts begint in november, niet nu.
quote:
Wat je maar het leukste vindt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:44 schreef Wesleybrabant het volgende:
Een vriend van mijn broer heeft aan dit extra Sinterklaasjournaal meegewerkt en het enigste wat hij kon zeggen dat het iets met Bram van der Vlugt zelf te maken heeft, dus afwachten wat het gaat worden....
Boring.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:44 schreef Wesleybrabant het volgende:
Een vriend van mijn broer heeft aan dit extra Sinterklaasjournaal meegewerkt en het enigste wat hij kon zeggen dat het iets met Bram van der Vlugt zelf te maken heeft, dus afwachten wat het gaat worden....
Vol verwachting klopt ons hart.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:45 schreef Q. het volgende:
Als het zulk Groot Nieuws is, waarom is het dan morgen en niet meteen vandaag?
Dat slaat echt nergens op. Alsof de naam "Bram van der Vlugt" in een Sinterklaasjournaal gaat vallen, ooit. Vervanging kondig je aan in het normale journaal, niet in een 'Sinterklaasjournaal' op een zaterdagavond.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:44 schreef Wesleybrabant het volgende:
Inderdaad. Ik geloof er ook niks van. Maar ik vind het nu al een geweldige actie van NTR. Het is zelfs al wereldwijd trending topic op twitter. Als dit geen enorm kijkcijferkanon wordtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op. Alsof de naam "Bram van der Vlugt" in een Sinterklaasjournaal gaat vallen, ooit. Vervanging kondig je aan in het normale journaal, niet in een 'Sinterklaasjournaal' op een zaterdagavond.
Bram zou natuurlijk in de rol vanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:46 schreef Taurus het volgende:
Dat slaat echt nergens op. Alsof de naam "Bram van der Vlugt" in een Sinterklaasjournaal gaat vallen, ooit. Vervanging kondig je aan in het normale journaal, niet in een 'Sinterklaasjournaal' op een zaterdagavond.
Denk het nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:54 schreef Miracle_Drug het volgende:
Mijn zoon denkt dat Dieuwertje er mee gaat stoppen
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:54 schreef Arcee het volgende:
Hoewel...is heel oud hoeft nooit opgevolgd te worden, want hij is een baas.
Oh, jongens, jongens, 't is zo'n baas.
Zoiets vermoed ik ook. Dat er een soort officiële troonopvolgingsceremonie komt waarin zijn überhulpsint tot Sinterklaas wordt gekroond.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bram zou natuurlijk in de rol vanhet stokje over kunnen dragen aan zijn opvolger.
Wat een larie , dat zou wel heel erg de echtheid van Sinterklaas onderuit halen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:59 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zoiets vermoed ik ook. Dat er een soort officiële troonopvolgingsceremonie komt waarin zijn überhulpsint tot Sinterklaas wordt gekroond.
Zou het live uit Spanje zijn of is ie speciaal overgekomen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:59 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zoiets vermoed ik ook. Dat er een soort officiële troonopvolgingsceremonie komt waarin zijn überhulpsint tot Sinterklaas wordt gekroond.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Er komt een nieuwe kindervriend
[ afbeelding ]
Heb gelekte foto's te pakken
[ afbeelding ]
Als zelfs PietVerdriet zijn piepers ff laat voor wat ze zijn, dan mag je stellen dat er wat aan de hand is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is 2012 ook al verschoven?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:07 schreef TLC het volgende:
Hmm een extra Sinterklaasjournaal op de dag dat de wereld vergaat, dat kan bijna geen toeval meer zijn..
Je mist weer een meme. Morgen einde van de wereld volgens de bijbel.quote:
quote:Nilkes Niels Kim
Sinterklaas volgt Osama bin Laden op als leider van Al Qaida (de baard hè). Dit jaar allemaal een bom in onze schoen. #Sinterklaasjournaal
Ik lees het ja. Houd m'n hart vast morgenmiddag om 1337.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je mist weer een meme. Morgen einde van de wereld volgens de bijbel.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eld.dhtml?redirected
Ja, net zoals tientallen keren hiervoor al en ook nu zal het niet zo zijn en kondigen ze gewoon weer een volgende aan die ook weer niet doorgaat en ondertussen twijfelen ze totaal niet aan de juistheid van hun geloof.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:10 schreef StephanL het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:25 schreef Nielsch het volgende:
Op Twitter ook iemand die beweert dat het een code is voor groot nieuws omtrent het koningshuis danwel de koningin.
Nee, dan heb ik net pauzequote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:20 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik lees het ja. Houd m'n hart vast morgenmiddag om 1337.
He nee, kunnen ze dat niet verschuiven? Ik wil nog BBQ-en morgenavond!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ga dan gewoon 's middags bbq-enquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:40 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
He nee, kunnen ze dat niet verschuiven? Ik wil nog BBQ-en morgenavond!
BBQ op Hellevuurquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:40 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
He nee, kunnen ze dat niet verschuiven? Ik wil nog BBQ-en morgenavond!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:25 schreef Mirjam het volgende:
21-5 --> 5-12, andersom-piet heeft een slokje teveel genomen en dacht dat het sinterklaas was, opgelost
Beste verklaring tot nu toe. Ik hoop iig dat Bram van der Vlugt nog leeft.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:25 schreef Mirjam het volgende:
21-5 --> 5-12, andersom-piet heeft een slokje teveel genomen en dacht dat het sinterklaas was, opgelost
Ik ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben nu weer net zo zenuwachtig als klein meisje als de sint voor het eerst in het jaar weer op tv kwam.
Volgens mij was Sinterklaas gewoon Osama z'n aka. Of dat ze per ongeluk sinterklaas hebben neergeknald ipv osamaquote:
hahaquote:
Heb hem aan staan hoor. Ben erg benieuwd. Ik hoor trouwens ook dingen over het aftreden van Beatrix.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:35 schreef Wesleybrabant het volgende:
Zometeen in RTL Boulevard zal Albert Verlinde al iets verklappen over de uitzending van morgen....
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:25 schreef Mirjam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |