Oftewel, de ouders hebben geen goede poetsdiscipline...quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:51 [b]Het gaat om kinderen die de hele dag door grazen en geen goede poetsdiscipline hebben
Grazen? Bedoelt ie hier nou eten of wat?quote:Het gaat om kinderen die de hele dag door grazen en geen goede poetsdiscipline hebben
Ik vraag me af hoe het gebit van die ouders eruit ziet...quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:53 schreef miaeak het volgende:
Och gut!!
Arme kindjes
[..]
Oftewel, de ouders hebben geen goede poetsdiscipline...
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Grazen? Bedoelt ie hier nou eten of wat?
Alleen daar of ook rest van NL?quote:Kaakchirurgen in Noord-Nederland kunnen er niet goed meer tegen.
Door de slechte voeding dus.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:03 schreef banapples het volgende:
En maar afvragen hoe die kinderen aan de angst voor de tandarts komen.
Ja, dat gaat zo inderdaad wegquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:04 schreef Merel1808 het volgende:
Ik krijg steeds vaker kinderen op kamp (scouting) zonder tandenborstel, want 'het melkgebit hoef je toch nog niet te poetsen? Dat gaat toch weg?'
Op zich onbegrijpelijk want ons werd bij meerdere bezoeken op het consultatiebureau gevraagd of we al naar de tandarts gingen met ons zoontje, hoe vaak we tandjes deden poetsen etc. Dat deden we allemaal al natuurlijk, maar ik begrijp niet hoe ouders dan zo 'clueless' kunnen zijn hierover.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:04 schreef Merel1808 het volgende:
Ik krijg steeds vaker kinderen op kamp (scouting) zonder tandenborstel, want 'het melkgebit hoef je toch nog niet te poetsen? Dat gaat toch weg?', er is echt een groot tekort aan kennis bij de meeste ouders over de noodzaak van tanden poetsen, zelfs bij melktandjes.
Dit is een grap.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:04 schreef Merel1808 het volgende:
Ik krijg steeds vaker kinderen op kamp (scouting) zonder tandenborstel, want 'het melkgebit hoef je toch nog niet te poetsen? Dat gaat toch weg?', er is echt een groot tekort aan kennis bij de meeste ouders over de noodzaak van tanden poetsen, zelfs bij melktandjes.
Zeg nu aub '1 APRIL!!' of ik geef mezelf een facepalmquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:04 schreef Merel1808 het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:11 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dit is een grap.toch?
Ongelooflijk.
Geen grap, dat is het treurigequote:Op woensdag 18 mei 2011 11:19 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Zeg nu aub '1 APRIL!!' of ik geef mezelf een facepalm
Dat is serieus verknipt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:04 schreef Merel1808 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |