quote:
Wat je maar het leukste vindt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:44 schreef Wesleybrabant het volgende:
Een vriend van mijn broer heeft aan dit extra Sinterklaasjournaal meegewerkt en het enigste wat hij kon zeggen dat het iets met Bram van der Vlugt zelf te maken heeft, dus afwachten wat het gaat worden....
Boring.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:44 schreef Wesleybrabant het volgende:
Een vriend van mijn broer heeft aan dit extra Sinterklaasjournaal meegewerkt en het enigste wat hij kon zeggen dat het iets met Bram van der Vlugt zelf te maken heeft, dus afwachten wat het gaat worden....
Vol verwachting klopt ons hart.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:45 schreef Q. het volgende:
Als het zulk Groot Nieuws is, waarom is het dan morgen en niet meteen vandaag?
Dat slaat echt nergens op. Alsof de naam "Bram van der Vlugt" in een Sinterklaasjournaal gaat vallen, ooit. Vervanging kondig je aan in het normale journaal, niet in een 'Sinterklaasjournaal' op een zaterdagavond.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:44 schreef Wesleybrabant het volgende:
Inderdaad. Ik geloof er ook niks van. Maar ik vind het nu al een geweldige actie van NTR. Het is zelfs al wereldwijd trending topic op twitter. Als dit geen enorm kijkcijferkanon wordtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op. Alsof de naam "Bram van der Vlugt" in een Sinterklaasjournaal gaat vallen, ooit. Vervanging kondig je aan in het normale journaal, niet in een 'Sinterklaasjournaal' op een zaterdagavond.
Bram zou natuurlijk in de rol vanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:46 schreef Taurus het volgende:
Dat slaat echt nergens op. Alsof de naam "Bram van der Vlugt" in een Sinterklaasjournaal gaat vallen, ooit. Vervanging kondig je aan in het normale journaal, niet in een 'Sinterklaasjournaal' op een zaterdagavond.
Denk het nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:54 schreef Miracle_Drug het volgende:
Mijn zoon denkt dat Dieuwertje er mee gaat stoppen
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:54 schreef Arcee het volgende:
Hoewel...is heel oud hoeft nooit opgevolgd te worden, want hij is een baas.
Oh, jongens, jongens, 't is zo'n baas.
Zoiets vermoed ik ook. Dat er een soort officiële troonopvolgingsceremonie komt waarin zijn überhulpsint tot Sinterklaas wordt gekroond.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bram zou natuurlijk in de rol vanhet stokje over kunnen dragen aan zijn opvolger.
Wat een larie , dat zou wel heel erg de echtheid van Sinterklaas onderuit halen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:59 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zoiets vermoed ik ook. Dat er een soort officiële troonopvolgingsceremonie komt waarin zijn überhulpsint tot Sinterklaas wordt gekroond.
Zou het live uit Spanje zijn of is ie speciaal overgekomen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:59 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zoiets vermoed ik ook. Dat er een soort officiële troonopvolgingsceremonie komt waarin zijn überhulpsint tot Sinterklaas wordt gekroond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |