Zoals ik al eerder zei: na Thanksgiving en voor kerst is altijd begin december, dus dat kon je al weten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
Even over de laatste paar posts van het vorige topic:
Er is al meerdere malen gezegd dat we het allemaal niet willen weten wat er nog gaat gebeuren en hoe lang bv een verhaallijn (of de hele soap!) nog duurt (tenzij in spoilers).
Hoe graag je ook wilt melden wat je allemaal wel niet weet over de serie, blijf gewoon bij de uitzending van vandaag, dan is iedereen tevreden.
Ik vind wel dat je in een topic rekening dient te houden met de anderen die hier ook posten.
En waarom zeg je dan niets over die post in het GTST-topic van een andere user die heeft neergezet wanneer de zomercliff is en wanneer seizoen 22 begint?quote:
Ik heb het allemaal al gezien hoor, mij heb je er niet mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je kunt spoilers ook gewoon niet openen. Net zo makkelijk.
En als ik behoefte heb om dat in een bericht te zetten, doe ik dat toch?
Dat bepaal jij niet.
Ik kijk geen GTST.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En waarom zeg je dan niets over die post in het GTST-topic van een andere user die heeft neergezet wanneer de zomercliff is en wanneer seizoen 22 begint?
Als je dit al spoileren vindt, moet je dat helemaal spoileren vinden.
Stel je niet zo aan.
Ah, ik ben dus niet de enige die die gelijkenis had gezien!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:44 schreef droomvrouwtje het volgende:
Die bitch-fight tussen Meg en Lily geweldig..
En Simon die terug ishij is wel wat dikker geworden en vind hem nu op Guido weijers lijken
Meg en Lily , compleet met haren trekkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:05 schreef Koningin het volgende:
Bitch fight?? Oh nee, gemist!
Wie heeft er gewonnen?
wat heeft ze in die taart gedaanquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:14 schreef Sk00p het volgende:
DamianDie taart
Meg
![]()
Vindt het zo vermakelijk!!
Dat heeft Damian zelf gedaan, maar hij wil Meg er voor laten opdraaienquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat heeft ze in die taart gedaan
gif?
thanksquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:50 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Dat heeft Damian zelf gedaan, maar hij wil Meg er voor laten opdraaien
Ik ga niet spoileren maar had vooruitgelezen en kan zeggen het word nog bizarder , ik las de lijn en dacht wtf .quote:Op zondag 22 mei 2011 16:12 schreef Madame_Paon het volgende:
Casey en Alison.
Het is maar een spin!
Eerst uitgebreid opzoeken waar dat beest vandaan komt en dan een heel eind lopen om 'n vrij te laten.
WTF.
En die Mick is maar een vreemde vogel.
Hij schijnt met een lampje en Paul valt neer?
Het moet niet gekker worden.
Ik vond het wel grappig lolquote:Op zondag 22 mei 2011 16:12 schreef Madame_Paon het volgende:
Casey en Alison.
Het is maar een spin!
Eerst uitgebreid opzoeken waar dat beest vandaan komt en dan een heel eind lopen om 'n vrij te laten.
WTF.
En die Mick is maar een vreemde vogel.
Hij schijnt met een lampje en Paul valt neer?
Het moet niet gekker worden.
ik neem het even op voor madame paon, dit komt op mij over als een spoiler. Niet wat zij zegt wanneer de serie is afgelopen, want dat weten we allemaal.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:06 schreef formerjellybean het volgende:
De initialen JS zeggen een boel , wat betreft zit je warmMet dna niet. En verder is hij nogal een mafketel die een boel het leven op zijn kop gaat zetten.
ik reageerde niet op uquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ja klopt eigenlijk wel dat het een beetje een spoiler is.
Ik zit alleen maar te gissen, want ik heb niet vooruit gekeken.
No worries, ik voelde me ook niet aangevallenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik reageerde niet op umick is gewoon james, ofzo
gelukkigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
No worries, ik voelde me ook niet aangevallen
Zie PM, het is niet de bedoeling om dingen die in de toekomst nog moeten gebeuren hier neer te zetten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:37 schreef Wazigwijfke het volgende:
Weet iemand hoelang die verhaallijn met Meg/Damian en Lily duurt? Ik vind die Damian zo'n walgelijk mannetje.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:18 schreef DarkElf het volgende:
Wanneer gaat die vervelende Mick weer weg? Annoying verhaallijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom heeft Barbara die spuitjes van Mick nodig?
Ze is zo al prachtig.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
De echte Mick hebben we nog niet helemaal meegemaakt denk ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:18 schreef DarkElf het volgende:
Wanneer gaat die vervelende Mick weer weg? Annoying verhaallijn.
Minstens een uur in de make-up zitten, alvorens ze op de set verschijnen helpt ook erg mee denk ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:45 schreef formerjellybean het volgende:
Over dat Barbara er inderdaad goed uitziet , ja maar dat vind ik van de meerdere oudere actrices zoals Margo ook . Ik wil graag weten wat hun zij doen want dan kan ik goed oud worden
Die Damian is niet alleen walgelijk, maar ik vind hem ook niet bepaald aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:37 schreef Wazigwijfke het volgende:
Weet iemand hoelang die verhaallijn met Meg/Damian en Lily duurt? Ik vind die Damian zo'n walgelijk mannetje.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:59 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind dat Henry het fantastisch doet als Brad. Als jij goed oplet, zie je dat hij net zo doet als Brad.
Geweldig.
Dan nog.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:11 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Minstens een uur in de make-up zitten, alvorens ze op de set verschijnen helpt ook erg mee denk ik
Ja maar zoals Lucinda is ook zo iemand waarvan je weet die is echt niet de jongste maar die ziet er ook nog steeds goed uit, en in vergelijking met de oudjes die ik ken, zijn ze heel modern.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Dan nog.
als je je bedenkt dat ze uit '53 is en het nodige doorstaan heeft (oa kanker en bestralingen enzo (hebben ze in de serie geschreven trouwens) ) dan ziet ze er enorm goed uit
Haha ik deel je meningquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:31 schreef formerjellybean het volgende:
Wow Meg psycho![]()
Damian![]()
![]()
![]()
Henry als Brad![]()
![]()
![]()
![]()
Simon nog steeds yummie , en helemaal met kindje is die sexy![]()
![]()
![]()
![]()
Oh en Vienna die ook weer terug is , die maakt het ook nog wel eens grappig![]()
Dat was mijn samenvatting
Helemaal waar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:59 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind dat Henry het fantastisch doet als Brad. Als jij goed oplet, zie je dat hij net zo doet als Brad.
Geweldig.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Gek eigenlijk, James Stenbeck die eng doet, dat vind ik geweldig, maar bij Damian krijg ik er alleen maar jeuk van.
Ik anders dat hele gedoe rondom Craig en Rosanna.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:46 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik word echt een beetje damian en Meg moe.. Ben nu wel klaar met die verhaallijn..
denk dat je hunt block bedoeltquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:32 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ik anders dat hele gedoe rondom Craig en Rosanna.
Vond trouwens die blonde acteur die ooit voor Craig speelde veel leuker. Helaas weet ik zijn naam niet meer.
Vind haar anders gewoon dom reageren eigenlijk. Lily met een stukje glas bedreigen? Kom op zeg!! Als ze zich nou kalm gedroeg was er niks aan de hand. Nu komt ze door zichzelf ontzettend "obsessed" over. En Molly moet dat nu allemaal gaan oplossen..quote:
ouwe knakker gewordenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
denk dat je hunt block bedoelt
Ik moet ook veel moeite doen om hem erin te zien. Ik bedenk de stekeltjes ipv de lokken, en dan zie ik hem verschijnen.quote:
zo! die is NIET goed opgedroogd!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:19 schreef Hoerekots het volgende:
[..]
ouwe knakker geworden
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:19 schreef Hoerekots het volgende:
[..]
ouwe knakker geworden
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:19 schreef Hoerekots het volgende:
[..]
ouwe knakker geworden
[ afbeelding ]
Ja, dat is 'm. Hij is idd een ouwe p*k geworden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:19 schreef Hoerekots het volgende:
[..]
ouwe knakker geworden
[ afbeelding ]
Oh noeeeeeeeeeeeeeees, niet Frank Boeijen vergelijken met Damianquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik zit net even een uitzending van DWDD terug te kijken met Frank Boeijen en t valt me opeens op dat hij best wel op Damian lijkt![]()
![]()
holy fuckquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:19 schreef Hoerekots het volgende:
[..]
ouwe knakker geworden
[ afbeelding ]
Ik ook, alleen kan ik maandag niet kijkenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Maandag niet vergeten te kijken dan. Ben nu nieuwsgierig.
dinsdagochtend dan? Of rtl-gemistquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik ook, alleen kan ik maandag niet kijken
Ik hoop dat Lily er alleen voor komt te staan!quote:Op maandag 30 mei 2011 10:19 schreef Miam het volgende:
ik hoop dat lily en holden weer nader tot elkaar zullen komen
ik denk dat die kans vrij klein is ..quote:Op maandag 30 mei 2011 11:13 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik hoop dat Lily er alleen voor komt te staan!
Raar mens.
daar heb je een punt.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:19 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik gun Lily ook geen Holden. Daar is hij veel te lief voor.
eens!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:13 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik hoop dat Lily er alleen voor komt te staan!
Raar mens.
Dat was inderdaad super.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Het vrijgezellenfeest van Craig!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat mij betreft 1 van de hoogtepunten van de hele soap!
Bril-jant!!![]()
Het is vooral te zien als ze gaat lachen of huilen.quote:
Mij ook niet.quote:
Bron: http://www.soapcentral.com/yr/news/2011/0525-west.phpquote:Maura West let go from Y&R
Two-time Emmy winner Maura West is out at The Young and the Restless. Though the actress was wildly popular during her run as Carly on As the World Turns, insiders report that West didn't catch on as Y&R's Diane. West first appeared on Y&R in October 2010.
Though she's less than a year into her run on The Young and the Restless, soapcentral.com has learned that two-time Emmy winner Maura West (Diane Jenkins) has been let go.
According to Soaps In Depth, West is out because the actress "just couldn't get the same lightning to strike twice with her Y&R role." The magazine states that insiders found that West was "miscast" in her role on the CBS soap.
In receiving her Daytime Emmy for Outstanding Lead Actress in 2010, West let it be known that she wanted to continue in daytime -- and that she wanted to do so on CBS.
"If I [were] to stay in soaps, my loyalty [is] to CBS, where I’ve been on for 15 years. That's where my loyalty lies," West responded when asked if she'd consider joining another soap.
With her Y&R hiring, West became the third actress to tackle the role of Diane. The role of Y&R's Diane was most recently played by Susan Walters. Walters appeared in the role from 2001 to 2004, but popped up in Genoa City last February for a two-day run. Alex Donnelley originated the role and had two runs with the show, one from 1982 to 1986, and another from 1996 to February 2001.
During her 15 years with As the World Turns, West was twice awarded the Outstanding Lead Actress trophy at the Daytime Emmys. She also received four additional nominations -- three as Lead Actress and one in the Supporting Actress field.
There is no word yet on when West might last air. The Young and the Restless does not comment on contracts.
William J. Bell is dood.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:13 schreef Sk00p het volgende:
Meneer William J. Bell weet ook gewoon niet hoe hij met een actrice als Maura West moet omgaan.. Ze straalt net als Jill (Jess Walton, ben nog steeds fan) heel veel allure en kracht uit..
Teveel daarvan in een soap als Y&R is dan ook niet goed.. Ze hoort gewoon in ATWT thuis, maar helaas is het er niet meerDaar bovenop blijft ze voor mij altijd Carly Tenney (Snyder)
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
William J. Bell is dood.
De 'baas' bij Y&R is nu Maria Arena Bell: zijn schoondochter.
Ow, nog nooit naar gekeken. Ga maar een keer kijken om te zien hoe ze het daar doet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik weet niet of dit wel of niet in een spoiler hoort, aangezien het niet over ATWT gaat ...
Maar goed:
[..]
Bron: http://www.soapcentral.com/yr/news/2011/0525-west.php
Ze is daar nog lang niet te zien (op RTL8 dan).quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, nog nooit naar gekeken. Ga maar een keer kijken om te zien hoe ze het daar doet.
Ow okay, dan hoef ik nog niet te kijken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze is daar nog lang niet te zien (op RTL8 dan).
Tenzij je via de VS kijkt natuurlijk.
hohohoooo, niet te ver door draven joh.. het is maar soap he.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Damian.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Smerige rat. En Lily is ook verschrikkelijk.
Het is zo zielig voor Meg. Ik kan me echt heel goed voorstellen dat je flipt als iemand steeds liegt, maar nooit ontmaskerd wordt, waardoor het lijkt alsof je waanideeën hebt.
Laat alsjeblieft Paul, Molly of Holden ontdekken wat Damian allemaal uitspookt.
Niet erg nauwkeurig van ze.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh ik zie het al, die verhaallijn is in die 2 afleveringen verwisseld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weer iemand heeft omgekocht....
Arme Meg..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
Nee inderdaad.
Maar ik weet nu wel dat DamianJa, het blijft een mafiosi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weer iemand heeft omgekocht....
Arme Meg..[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Volgens mij hebben ze de complete afleveringen omgewisseld...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh ik zie het al, die verhaallijn is in die 2 afleveringen verwisseld.
Ik snap er nu ook inderdaad niks meer van.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:52 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de complete afleveringen omgewisseld...
Oh nee hè, kan ik het m'n moeder weer uitleggen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:38 schreef roos85 het volgende:
aflevering is weer verwisseldwat een sukkels
... en het lijkt alsof hij een kunstgebit heeft (Mick). Hij trekt een beetje raar met zijn mond.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:49 schreef miep63 het volgende:
Ik weet trouwens niet wie ik enger vind. Damian of Mick.
Die Damian heeft de kop van een neanderthaler.
En die Mick heeft hele enge ogen. Devil-eyes.
Ow, daar zal ik de volgende keer opletten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
... en het lijkt alsof hij een kunstgebit heeft (Mick). Hij trekt een beetje raar met zijn mond.
Het lijkt alsof hij alleen de linkerkant van zijn lippen beweegt (tenminste, dat is wat ik in mijn herinnering heb). Hij trekt in ieder geval naar 1 kant.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:34 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ow, daar zal ik de volgende keer opletten.
Is het weer zo'n aflevering die niks met de verhaallijn te maken heeft?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit is echt een mooie aflevering van As The World Turns.
A Christmas Carol à la ATWT.
Het is juist een aflevering waarin veel dingen worden afgerond.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:50 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Is het weer zo'n aflevering die niks met de verhaallijn te maken heeft?
hmmz ok, dan kijk ik m morgen wel.. anders zou ik m overslaanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is juist een aflevering waarin veel dingen worden afgerond.
Bij mij was het ook een mix van Hè, hè eindelijk en sentimenteel worden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:11 schreef tliciouz het volgende:
Haha godverdomme, wat een verschrikkelijke aflevering. Zit met een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen.![]()
Ja is mij ook al opgevallen dat ie scheef praat. Alsof ie een beroerte heeft gehad ofzo. En die tanden hebben ze allemaal in Amerika. Zo overdreven wit en recht!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het lijkt alsof hij alleen de linkerkant van zijn lippen beweegt (tenminste, dat is wat ik in mijn herinnering heb). Hij trekt in ieder geval naar 1 kant.
Die tanden zijn irritant recht, en lijken niet te kloppen in zijn mond..
Vind hem geen prettig personage.
Nou ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik liever naar zo'n colgate gebit kijk, dan naar zo'n vies geel gebit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:46 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja is mij ook al opgevallen dat ie scheef praat. Alsof ie een beroerte heeft gehad ofzo. En die tanden hebben ze allemaal in Amerika. Zo overdreven wit en recht!
quote:
uhhh ze hebben op kerstavond gezoend hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:16 schreef Madame_Paon het volgende:
WHUT.
Alle afleveringen worden door elkaar gegooid.
Een terugblik dat Janet met Dusty heeft gezoend? Dat is nog niet eens uitgezonden!
----------------------------------------------------------------------------------
Waarom wist ik meteen dat het Craig was toen er op Carly's deur geklopt werd?
Wat is het toch een stalker.
Kerstavond was die aflevering met Brad. Is dat echt toen gebeurd?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
uhhh ze hebben op kerstavond gezoend hoorbeetje bij de les blijven
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Kerstavond was die aflevering met Brad. Is dat echt toen gebeurd?
quote:
Ben vanavond eens gaan opletten op die Mick, maar ja, toen ik me wou concentreren op dat lelijke smoelwerk werd ik weer afgeleid door andere gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het lijkt alsof hij alleen de linkerkant van zijn lippen beweegt (tenminste, dat is wat ik in mijn herinnering heb). Hij trekt in ieder geval naar 1 kant.
Die tanden zijn irritant recht, en lijken niet te kloppen in zijn mond..
Vind hem geen prettig personage.
Team Craig.quote:
Wat is er mis met Molly?quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:36 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Team Craig.
Ik weet niet waarom, maar ik ben altijd team Craig.
Hij is strontvervelend, een vreemdganger, een stalker en een crimineel, maar wel ongelofelijk grappig.
Vooral hoe hij Jack irriteert.![]()
Lyon Hunter.Hunter, de leeuwenjager.
Ongelofelijk dat we nu alweer 9 maanden tegen Damian hebben moeten aankijken.
9 maanden te lang wat mij betreft.
Ik ben wel benieuwd hoe dat verder gaat..quote:Op maandag 13 juni 2011 09:56 schreef roos85 het volgende:
En de Mick verhaallijn mag van mij ook wel binnenkort afgelopen zijn.
Die twee horen gewoon bij elkaarquote:Op maandag 13 juni 2011 13:51 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe dat verder gaat..
Maar vooralsnog geniet ik () van de lijn tussen Carly
en Jack
...
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:51 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe dat verder gaat..
Maar vooralsnog geniet ik () van de lijn tussen Carly
en Jack
...
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dat dus! Go janetnu is me de laatste afl duidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:34 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wat zit Janet daar nou te janken tegen Dusty?
Ze was er toch zelf bij??????????
[..]
Ja, ze was er zelf bij, en Jack was er niet bij, dat is wat er mis aan was/is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze krijgt het veel beter.als je het mij vraagt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
dat heb ik dan weer gemistquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:02 schreef formerjellybean het volgende:
Leuke vond ik het met Katie , Simon en Henry die naar de twilight-zone keken . De drie musketiers die weer samen zijn
Lucky girl!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dat heb ik dan weer gemistjanet!
fucks Dusty
en moge alle snydermoraalridders een langzame dood sterven
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dat heb ik dan weer gemistjanet!
fucks Dusty
en moge alle snydermoraalridders een langzame dood sterven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Janet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CARLY
![]()
![]()
know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:24 schreef alors het volgende:
[..]Janet is zelf moraalridder nummer 1 hoor
zeiken op Jack, haten op 'sloerie' Carly, dr dochter die geen abortus mag. En nu is ze zelf de sloerie, lekker voor haar.
en ik weet niet zeker of het al in NL is geweest maar ook.Nou nou nou nou,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Janet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CARLY
![]()
![]()
Janet is de meest pure vrouw die er in ATWT gezeten heeft en die toch nog sexy is.
Ze heeft principes en heeft die van huis uit gekregen. Ze is hard voor zichzelf en doet geen dingen ten koste van anderen.
Ze heeft het nog lang volgehouden om niet met hunk Dusty de lakens te delen.
Het was onderhand onvermijdelijk.
Ze heeft Jack juist veel ruimte gegeven en ondanks alles die sloerie van een Carly de kans gegevens om haar hooks weer in Jack te krijgen, maar ze mag hem hebben hoor.
Ze heeft nu een lekker ding.
Carly is de grootste sloerie van ATWT en verdient Jack absoluut niet.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:24 schreef alors het volgende:
[..]Janet is zelf moraalridder nummer 1 hoor
zeiken op Jack, haten op 'sloerie' Carly, dr dochter die geen abortus mag. En nu is ze zelf de sloerie, lekker voor haar.
en ik weet niet zeker of het al in NL is geweest maar ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Janet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CARLY
![]()
![]()
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:38 schreef ThunderBitch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:42 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Misschien gaat ze hém nu proberen para te laten worden..quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vond t wel suf van meg dat ze aan damian liet blijken dat ze nog steeds gek is. Ze had hem beter in de waan kunnen laten dat ze echt spijt had
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:57 schreef sherezade het volgende:
hoelang duurt het nog voordat jack en carly weer bijelkaar komen???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vond t wel suf van meg dat ze aan damian liet blijken dat ze nog steeds gek is. Ze had hem beter in de waan kunnen laten dat ze echt spijt had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
me tooquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Die trui van Craig was hilarisch. Ik keek al ATWT toen ze werkelijk in zulke truien rondliepen in de serie.
Lolz toen jij geboren werd werd het nieteens op rtl uitgezondenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:35 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Telt vanaf ik me kan herinneren ook mee?Ben zelf 22
Hoezo? Het is wel haar man. Zij heeft hem veel teveel armslag gegeven.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
Janet please, Jack een schuldgevoel aanpraten omdat hij bij Carly was...Stom wijf!![]()
Dusty: "Hubba hubba..."![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind Oliver best wel sexy.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik kijk pas 2,5 jaar.![]()
Vanaf de uitzending van 1 juni 2007 (de eerste keer dat Noah in de serie verscheen), heb ik praktisch alle afleveringen gezien.
Maar ik heb wel heel veel scenes uit eerdere jaren online gezien, van Youtube gebruikers zoals Oakdalian, WorldTurner en OakdaleHistorian.
Dat verhaal met Mick wordt ook echt steeds vager ... maar wel interessant.
In ieder geval een stuk interessanter dan de eeuwige knipperlichtrelatie van Casey en Alison.
En Vienna is weer eens spoorloos.
Rosanna en Bonnie zijn beiden weg, maar dat is niet eens echt aangekondigd. Ze zijn gewoon verdwenen, en dan bedoel ik vooral Bonnie.
Ik ben aan de ene kant wel blij dat we eindelijk in 2010 zitten, maar aan de andere kant komt het einde zo wel steeds dichterbij.![]()
De ondertiteling is ook niet altijd even goed. Het is Reid Oliver, niet Reed Oliver.
Bizar dat Rosanna en Vienna weer weg zijn, waar zijn ze in vredesnaamquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:27 schreef Madame_Paon het volgende:
En Vienna is weer eens spoorloos.
Rosanna en Bonnie zijn beiden weg, maar dat is niet eens echt aangekondigd. Ze zijn gewoon verdwenen, en dan bedoel ik vooral Bonnie.
Ik denk gewoon dat ze gewoon te veel in een huwelijk is gestapt die niet over zijn ex heen was , hij is toch altijd een zwak voor Carly blijven houden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo? Het is wel haar man. Zij heeft hem veel teveel armslag gegeven.
Ze had die barracuda nooit zoveel ruimte moeten geven. Beetje eigen schuld, maar ze krijgt er een lekker ding voor terug.
Dat hebben de meeste ex-geliefden. Carly is gewoon blijven wroeten in dat huwelijk en is constant bezig geweest de booel te ondermijnen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat ze gewoon te veel in een huwelijk is gestapt die niet over zijn ex heen was , hij is toch altijd een zwak voor Carly blijven houden.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste ex-geliefden. Carly is gewoon blijven wroeten in dat huwelijk en is constant bezig geweest de booel te ondermijnen.
Zonder die vieze streken van Carly was hij gewoon getrouwd gebleven met Janet. Het feit dat hij een kind heeft met Carly is ook een hele belangrijke reden.
Iedere keer als ze weer met Craig aanpapte, was het om Jack te triggeren. Het ging haar al die tijd om Jack.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die situatie is echt niet de schuld van Carly hoor, zij wilde ook door met haar leven..
Komop, als je zelfs met Craig wilt trouwen...
Janet heeft zelf door haar lompe gedrag Jack afgestoten.
Janet/Dusty is perfect, beter dan Dusty met al die vorige lovers. Ze (Janet) heeft pit, maar is recht door zee en heeft alles voor een ander over. Dusty kan wel een stevige, maar lieve vrouwe gebruiken. En, ze is verschrikkelijk mooi en sexy.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:09 schreef miep63 het volgende:
Ik vond het nog niet eens gekke combi's, Janet/Dusty en Holden/Molly.
Ze gaat ZELF met Dusty naar bed, en dan Jack zich schuldig laten voelen, die NIET is vreemdgegaan....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo? Het is wel haar man. Zij heeft hem veel teveel armslag gegeven.
Ze had die barracuda nooit zoveel ruimte moeten geven. Beetje eigen schuld, maar ze krijgt er een lekker ding voor terug.
hahahaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste ex-geliefden. Carly is gewoon blijven wroeten in dat huwelijk en is constant bezig geweest de booel te ondermijnen.
Zonder die vieze streken van Carly was hij gewoon getrouwd gebleven met Janet. Het feit dat hij een kind heeft met Carly is ook een hele belangrijke reden.
Janet zag er heel sensueel uit toen ze met Dusty het bed indook. En Dusty is een zeer aantrekkelijke man. Wat betreft z'n vorige lovers, Jennifer was toch ook wel een leuke verschijning, jammer dat ze moest 'sterven'.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Janet/Dusty is perfect, beter dan Dusty met al die vorige lovers. Ze (Janet) heeft pit, maar is recht door zee en heeft alles voor een ander over. Dusty kan wel een stevige, maar lieve vrouwe gebruiken. En, ze is verschrikkelijk mooi en sexy.
oke, die aflevering had ik gemist...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen dat huwelijk niet doorging zei Rosanna dat ze een baan bij een autoconcern in Duitsland aangeboden had gekregen, en dat ze nu dat aanbod aannam.
Rosanna had Craig dus gedumpt ging er weer vandoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
oke, die aflevering had ik gemist...
ik vroeg me al af waar ze was
Vind ik ook. Dat gezeik en gedraai.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:06 schreef Angelic_Rose het volgende:
Dat wordt vast weer een week kijken naar Carly en Jack die om elkaar heendraaien daar bij dat verkiezingsgedoe, terwijl Sage dmv allerlei achterbakse trucjes gaat proberen die 2 samen te krijgen![]()
Dat hebben we echt al 725254 keer gezien, het wordt gewoon tijd dat die 2 weer bij elkaar komen, je ziet van mijlenver al dat dat gaat gebeuren dus rek die verhaallijn nou eens niet maanden uit![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:42 schreef formerjellybean het volgende:
En vind Dusty helemaal niet woest aantrekkelijk eerder![]()
![]()
![]()
qftquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:42 schreef formerjellybean het volgende:
Team Jack & Carly![]()
![]()
![]()
![]()
En vind Dusty helemaal niet woest aantrekkelijk eerder![]()
![]()
![]()
proestquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:25 schreef ThunderBitch het volgende:
'Sage is net zo'n hoertje als d'r moertje'.
Met ontbloot bovenlijf is het een stuk interessanter!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zag het gisteravond ook ,links achter dr tanden zit een gat waar een kies hoort te zitten..quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh Janet PLEASE HOU JE BEK! Stomme hoer.![]()
![]()
![]()
![]()
Als er een een hoer is, dan is het Carly, die heeft altijd achter de man van een ander aan gezeten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh Janet PLEASE HOU JE BEK! Stomme hoer.![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie heilige, met een ander het bed induiken als het even niet lekker gaat. Als ik die foto's van Dusty zo zie, begrijp ik haar wel hoor. Maar ja, ik ben dan ook geen heiligequote:Op woensdag 22 juni 2011 00:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als er een een hoer is, dan is het Carly, die heeft altijd achter de man van een ander aan gezeten.
Janet is een heilige bij haar vergeleken.
Bij Carly vergeleken is ze een heilige. Ze heeft genoeg moeten doorstaan. Carly was allang het nest ingedoken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:58 schreef Fruitmix het volgende:
[..]
Mooie heilige, met een ander het bed induiken als het even niet lekker gaat. Als ik die foto's van Dusty zo zie, begrijp ik haar wel hoor. Maar ja, ik ben dan ook geen heilige![]()
Verheug me nu al op de Carly-Jack scenes waar we er in het verleden een paar heel mooie van hebben gehad (lees: badkuip, kompas, enz. enz)
Hmm voor een grote snol heeft ze Jack nog aardig van zich af weten te houden. Janet daarentegen zoekt Dusty continue op. Hij moest haar zelfs afwijzen en vertellen dat ze naar haar man terug moest gaan, anders had ze waarschijnlijk weer voor konijn gespeeld. Nu ik er zo over nadenk: die Janet is echt vuil!quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bij Carly vergeleken is ze een heilige. Ze heeft genoeg moeten doorstaan. Carly was allang het nest ingedoken.
Ik vind dat ze er nog lang over gedaan heeft. En ik ben een heilige.![]()
![]()
Carly is de grootste snol van de serie, is niet erg, maar dat was ze vanaf het begin.
Ga toch heen, ze heeft niets anders gedaan, dan hem binnenharken, doortrapt als ze is.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:12 schreef Fruitmix het volgende:
[..]
Hmm voor een grote snol heeft ze Jack nog aardig van zich af weten te houden. Janet daarentegen zoekt Dusty continue op. Hij moest haar zelfs afwijzen en vertellen dat ze naar haar man terug moest gaan, anders had ze waarschijnlijk weer voor konijn gespeeld. Nu ik er zo over nadenk: die Janet is echt vuil!
Voordat de emoties te hoog oplopen, zal ik hier dan even mijn final punt maken:quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:56 schreef NouMooiNiet het volgende:
Er zie hier een Team Janet en een Team Carly ontstaan..
Team Carly
Whehehe, Carly ging de man van Janet zoeken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:55 schreef Kaat38 het volgende:
Pardon?
Janet is degene die vreemd ging met Dusty terwijl Carly Janets man aan het zoeken was, vrnl. omdat hij de vader is van haar kinderen. En dat heeft ze nog niet eens toegegeven.
Geliefde en schijnheilige zus Rosanna pikte even Clark in toen Carly aan het afkicken was.
Amen to that!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:12 schreef Kaat38 het volgende:
Carly ging de vader van haar kinderen opzoeken en ja, nu allang duidelijk is dat Janet weinig initiatief heeft genomen hem te vinden/te helpen neemt Carly haar kans waar en groot gelijk.
Die Janet heeft alleen maar staan miepen en janken op de boerderie en vervolgens fijn vreemd gaan. Gossie wat een leuke echtgenote. Vervolgens dit in de kerk gaan opbiechten maar nog niet tegen Jack zeggen. Brrrrr...........ik vind het een achterbakse kapzonestrut.
Wat een onzin. Janet hoeft zich nergens voor te schamen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:12 schreef Kaat38 het volgende:
Carly ging de vader van haar kinderen opzoeken en ja, nu allang duidelijk is dat Janet weinig initiatief heeft genomen hem te vinden/te helpen neemt Carly haar kans waar en groot gelijk.
Die Janet heeft alleen maar staan miepen en janken op de boerderie en vervolgens fijn vreemd gaan. Gossie wat een leuke echtgenote. Vervolgens dit in de kerk gaan opbiechten maar nog niet tegen Jack zeggen. Brrrrr...........ik vind het een achterbakse kapzonestrut.
Craig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:55 schreef Kaat38 het volgende:
Geliefde en schijnheilige zus Rosanna pikte even Clark in toen Carly aan het afkicken was.
Volledig mee eens..quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Craig.
Ook hier ook maar even mijn mening over te geven: Carly heeft veel ergere dingen gedaan dan Janet, maar het personage is ook een stuk sympathieker.
Daarom pikken mensen veel meer van haar.
Maar in deze situatie vind ik dat Carly niks fouts heeft gedaan.
En ik kan het Janet ook niet echt kwalijk nemen dat ze steun zoekt bij een andere man.
Degene die hier het meest fout zit, is Jack.
Dus als je man het vreselijk moeilijk heeft en door een diep dal gaat, en je vervolgens met een ander het bed induikt, heb je je niet te schamen? Als Janet een beetje karakter had getoond, en Jack niet zo snel had opgegeven, waren ze nu weer fijn bij elkaar geweest. Mag ik je eraan herinneren dat Jack (dankzij Carly, dankjewel) het licht zag en Janet ging vertellen dat hij met haar verder wilde? En dat Janet zich vanwege haar sletterige gedrag zo enorm schuldig voelde dat ze de relatie liever verbrak dan dat ze het zou opbiechten? Pfff, dan ben je niet alleen een slet, dan ben je een laffe slet!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een onzin. Janet hoeft zich nergens voor te schamen.
Ik heb geen zin om hier nu op in te gaan, want ik kan al jouw argumenten ontkrachten, misschien als ik iets meer tijd heb.
Ik vind het echt zielig dat je dit schrijft, Carly die liegt, bedriegt, vanaf dag 1, durf je te vergelijken met Janet.
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar bij mij gaat het puur om ATWT. Ben gewoon ergquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb t idee dat deze Janet-Carly discussie veel persoonlijker voor jullie is dan dat het alleen over ATWT gaat..
yup het is maar een soap hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb t idee dat deze Janet-Carly discussie veel persoonlijker voor jullie is dan dat het alleen over ATWT gaat..
Eens!quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
yup het is maar een soap hoor![]()
Maar ik vermeld maar wel even dat ik team Jack en Carly ben, ze waren leuk bij elkaar en horen bij elkaar![]()
![]()
![]()
Nou, voor mij gaat het niet zo ver hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:52 schreef Fruitmix het volgende:
[..]
Dus als je man het vreselijk moeilijk heeft en door een diep dal gaat, en je vervolgens met een ander het bed induikt, heb je je niet te schamen? Als Janet een beetje karakter had getoond, en Jack niet zo snel had opgegeven, waren ze nu weer fijn bij elkaar geweest. Mag ik je eraan herinneren dat Jack (dankzij Carly, dankjewel) het licht zag en Janet ging vertellen dat hij met haar verder wilde? En dat Janet zich vanwege haar sletterige gedrag zo enorm schuldig voelde dat ze de relatie liever verbrak dan dat ze het zou opbiechten? Pfff, dan ben je niet alleen een slet, dan ben je een laffe slet!
Oh en ik vind ook wel dat Jack fout zit in dezen, maar die zwak voor hem zal wel nooit verdwijnen, wat hij ook doet
Lily en Holden ... die horen inderdaad bij elkaar, maar ze zijn wel oersaai.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:50 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Team CarlyJack en Carly horen gewoon bij elkaar, net zoals Kim en Bob, Margo en Tom en uiteindelijk ook Lily en Holden.
Dat viel mij ook op ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Die stem van Mick Hazen (Parker) .. alsof hij nog maar net de baard in de keel heeft.
Maar zijn stem klinkt ondertussen al meer dan een jaar zo.
Dat hoort toch niet zo lang te duren?
Inderdaad, en te bedenken dat zijn vrouw er ook niets aan kan doen dat hij 'zich even niet zo goed in zijn vel voelt'. Ze heeft hem op handen gedragen, heeft hem ruimte gegeven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Als mijn man er vandoor gaat als het niet zo goed gaat, mij achterlaat en gezellig dan de hort opgaat met zijn ex en dan ook nog bij haar intrekt.... Dan had ik eerst zijn ballen aan de hoogste boom geknoopt met een elastiekje en dan was ik pas 'vreemd gegaan'. Laat jack en carly ajb lekker op een onbewoond eiland de komende maanden tot de serie is afgelopen. Bluggg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Vergeleken met verschillende andere castleden nog niet zo lang:quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:53 schreef Axia het volgende:
Ik zat laatst op Joetoeb filmpjes van CarJack te kijken. Wel mooi om te zien hoe lang die 2 al in de serie spelen.
En ik heb natuurlijk ook meteen gekeken hoe het eindlgt
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
Spoileralert over waar t hier laatst over ging:Nee joh, hoe kom je erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Dat zijn er inderdaad een heleboel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vergeleken met verschillende andere castleden nog niet zo lang:
Wijlen Helen Wagner (Nancy) vanaf de eerste aflevering in 1956.
Don Hastings (Bob) vanaf 1960.
Eileen Fulton (Lisa) vanaf 1960.
Marie Masters (Susan) vanaf 1968.
Kathryn Hays (Kim) vanaf 1972.
Colleen Zenk (Barbara) vanaf 1978.
Elizabeth Hubbard (Lucinda) vanaf 1984.
Jon Hensley (Holden) vanaf 1985.
Kathleen Widdoes (Emma) vanaf 1985.
Scott Holmes (Tom) vanaf 1987.
Ellen Dolan (Margo) vanaf 1989.
Kelley Menighan Hensley (Emily) vanaf 1992.
En oud-castleden ook:
Larry Bryggman (John Dixon) van 1969 tot 2004.
Wijlen Benjamin Hendrickson (Hal) van 1985 tot 2006.
Wijlen Don McLaughlin (Chris Hughes senior) van 1956 tot 1986.
Martha Byrne (ex-Lily) van 1985 tot 2008.
En dan heb je nog Anthony Herrera (James) en Scott Bryce (ex-Craig) die al sinds de jaren '80 om de zoveel tijd weer opduiken.
Zo zonde dat een serie met zoveel acteurs die er al heel lang in speelden, moest stoppen.
En dat allemaal omdat het schrijven een jaar lang ver beneden het niveau was.
Een jaar slecht schrijven betekende het einde van een serie die al 54 jaar lang te zien was.
Die eerste regel heb ik in dit topic ergens in een spoiler gelezen en de rest erbij verzonnen met hulp van een heel klein stukje tekst in de nieuwe Kro gids...quote:
Ik zag het ook, spoiler van jou. Maar, verzinnen is niets mis mee, vooral als je het weet dat het verzonnen is, dan is het inderdaad vermakelijk. Gelukkig voor mijn beeldvorming is het totaal anders.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Die eerste regel heb ik in dit topic ergens in een spoiler gelezen en de rest erbij verzonnen met hulp van een heel klein stukje tekst in de nieuwe Kro gids...
Die eerste regel heb ik van een spoiler van Alors.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zag het ook, spoiler van jou. Maar, verzinnen is niets mis mee, vooral als je het weet dat het verzonnen is, dan is het inderdaad vermakelijk. Gelukkig voor mijn beeldvorming is het totaal anders.
De soap mist aan jou een geweldige scriptschrijfster.
Ja, dat is zo. Houdt het wel spannend zo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Die eerste regel heb ik van een spoiler van Alors.
Maar als je weet hoe het afloopt, zal mijn verzinsel wel nergens op slaan nee.
Ik heb nogal wat fantasie..![]()
Ben wel benieuwd verder!
'quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vergeleken met verschillende andere castleden nog niet zo lang:
Wijlen Helen Wagner (Nancy) vanaf de eerste aflevering in 1956.
Don Hastings (Bob) vanaf 1960.
Eileen Fulton (Lisa) vanaf 1960.
Marie Masters (Susan) vanaf 1968.
Kathryn Hays (Kim) vanaf 1972.
Colleen Zenk (Barbara) vanaf 1978.
Elizabeth Hubbard (Lucinda) vanaf 1984.
Jon Hensley (Holden) vanaf 1985.
Kathleen Widdoes (Emma) vanaf 1985.
Scott Holmes (Tom) vanaf 1987.
Ellen Dolan (Margo) vanaf 1989.
Kelley Menighan Hensley (Emily) vanaf 1992.
En oud-castleden ook:
Larry Bryggman (John Dixon) van 1969 tot 2004.
Wijlen Benjamin Hendrickson (Hal) van 1985 tot 2006.
Wijlen Don McLaughlin (Chris Hughes senior) van 1956 tot 1986.
Martha Byrne (ex-Lily) van 1985 tot 2008.
En dan heb je nog Anthony Herrera (James) en Scott Bryce (ex-Craig) die al sinds de jaren '80 om de zoveel tijd weer opduiken.
Zo zonde dat een serie met zoveel acteurs die er al heel lang in speelden, moest stoppen.
En dat allemaal omdat het schrijven een jaar lang ver beneden het niveau was.
Een jaar slecht schrijven betekende het einde van een serie die al 54 jaar lang te zien was.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
Spoileralert over waar t hier laatst over ging:hahaha nee bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Woooott! Michael Park staat op Broadway.quote:The other two nominees this year were not in attendance: Maurice Benard (Sonny Corinthos, General Hospital) had a previous engagement in Ohio, and last year's winner, Michael Park (Jack Snyder, As the World Turns), was in New York, where he currently stars in the Broadway musical, How to Succeed In Business Without Really Trying.
When Park's name was revealed as the winner, the celebratory moment was also marked with a bit of melancholy. With this being As the World Turns' last year of Emmy eligibility, Park would be the last-ever winner from the 54-year old soap.
Bron: http://soapcentral.com/emmys/news/2011/0619-emmy_coverage5.php
Die is bijna 3 maanden geleden uit de serie vertrokken.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:30 schreef Skeletor het volgende:
Waar is Bonnie eigenlijk gebleven, ze had toch wat met Dusty.. of is ze er toen samen met Jessica weer vandoor gegaan ofzo?
En ze komt dus ook niet meer terug.quote:Bonnie Louise McKechnie
Actor History
Caroline Aimetti (1993 to 1996)
Chloe Morris (1996 to 1999)
Napiera Danielle (August 23, 2001 to November 13, 2003; April 2 to April 6, 2004)
Chaunteé Schuler (November 5, 2007 to October 2009)
Bron: http://www.soapcentral.com/atwt/whoswho/bonnie.php
Ik vind het allebei leuk. Ik ga het Y&R-topic even bumpen, momentje.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:37 schreef Skeletor het volgende:
Ik had al een vermoeden dat ze niet meer terug zou komen, doen ze idd wel vaker, vage shizzle.. Ik kijk tegenwoordig toch liever Y&R, veel leuker
Ze zijn best wel leuk samen.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:02 schreef Clauw het volgende:
Ik vind het zo leuk, Simon & Katie back together![]()
Bonny was zo leuk met Isaacquote:Op zondag 26 juni 2011 01:30 schreef Skeletor het volgende:
Waar is Bonnie eigenlijk gebleven, ze had toch wat met Dusty.. of is ze er toen samen met Jessica weer vandoor gegaan ofzo?
Mee eens!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Lily.![]()
![]()
Gaat zelf vreemd en trouwt iets van 2 maanden na de "dood" van Holden met Damian, maar vindt dat ze het recht heeft verontwaardigd te zijn dat Holden iets met Molly heeft?
Molly.
Holden.
Damian.![]()
![]()
Meg.
Molly.![]()
Holden.![]()
Jack kwam haar tegen toen ze die verhouding met die getrouwde man had en dat misliep.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:44 schreef Koningin het volgende:
[..]
Mee eens!
Waarom is Molly eigenlijk ook alweer terug gekomen??
Klopt, Jack heeft haar wel moeten overhalen om mee te gaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Jack kwam haar tegen toen ze die verhouding met die getrouwde man had en dat misliep.
Toen is ze meegegaan naar Oakdale, omdat ze toch niks anders te doen had.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
Inderdaad zeg, Lily![]()
Carly & Jack
![]()
Mooie scène...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh nog niet zo oud..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:58 schreef Anonymousz het volgende:
http://soapcentral.com/atwt/news/2011/0629-herrera_obit.php
staat ook op wikipedia:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:58 schreef Anonymousz het volgende:
http://soapcentral.com/atwt/news/2011/0629-herrera_obit.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |