gelukkigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
No worries, ik voelde me ook niet aangevallen
Zie PM, het is niet de bedoeling om dingen die in de toekomst nog moeten gebeuren hier neer te zetten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:37 schreef Wazigwijfke het volgende:
Weet iemand hoelang die verhaallijn met Meg/Damian en Lily duurt? Ik vind die Damian zo'n walgelijk mannetje.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:18 schreef DarkElf het volgende:
Wanneer gaat die vervelende Mick weer weg? Annoying verhaallijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom heeft Barbara die spuitjes van Mick nodig?
Ze is zo al prachtig.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
De echte Mick hebben we nog niet helemaal meegemaakt denk ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:18 schreef DarkElf het volgende:
Wanneer gaat die vervelende Mick weer weg? Annoying verhaallijn.
Minstens een uur in de make-up zitten, alvorens ze op de set verschijnen helpt ook erg mee denk ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:45 schreef formerjellybean het volgende:
Over dat Barbara er inderdaad goed uitziet , ja maar dat vind ik van de meerdere oudere actrices zoals Margo ook . Ik wil graag weten wat hun zij doen want dan kan ik goed oud worden
Die Damian is niet alleen walgelijk, maar ik vind hem ook niet bepaald aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:37 schreef Wazigwijfke het volgende:
Weet iemand hoelang die verhaallijn met Meg/Damian en Lily duurt? Ik vind die Damian zo'n walgelijk mannetje.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:59 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind dat Henry het fantastisch doet als Brad. Als jij goed oplet, zie je dat hij net zo doet als Brad.
Geweldig.
Dan nog.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:11 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Minstens een uur in de make-up zitten, alvorens ze op de set verschijnen helpt ook erg mee denk ik
Ja maar zoals Lucinda is ook zo iemand waarvan je weet die is echt niet de jongste maar die ziet er ook nog steeds goed uit, en in vergelijking met de oudjes die ik ken, zijn ze heel modern.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Dan nog.
als je je bedenkt dat ze uit '53 is en het nodige doorstaan heeft (oa kanker en bestralingen enzo (hebben ze in de serie geschreven trouwens) ) dan ziet ze er enorm goed uit
Haha ik deel je meningquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:31 schreef formerjellybean het volgende:
Wow Meg psycho![]()
Damian![]()
![]()
![]()
Henry als Brad![]()
![]()
![]()
![]()
Simon nog steeds yummie , en helemaal met kindje is die sexy![]()
![]()
![]()
![]()
Oh en Vienna die ook weer terug is , die maakt het ook nog wel eens grappig![]()
Dat was mijn samenvatting
Helemaal waar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:59 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind dat Henry het fantastisch doet als Brad. Als jij goed oplet, zie je dat hij net zo doet als Brad.
Geweldig.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Gek eigenlijk, James Stenbeck die eng doet, dat vind ik geweldig, maar bij Damian krijg ik er alleen maar jeuk van.
Ik anders dat hele gedoe rondom Craig en Rosanna.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:46 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik word echt een beetje damian en Meg moe.. Ben nu wel klaar met die verhaallijn..
denk dat je hunt block bedoeltquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:32 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ik anders dat hele gedoe rondom Craig en Rosanna.
Vond trouwens die blonde acteur die ooit voor Craig speelde veel leuker. Helaas weet ik zijn naam niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |