Succes, maar na je HAVO ga je pas echt leren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:10 schreef xsweetb00bzx het volgende:
[..]
Nog op de middelbare school. Dit jaar havo examen.
Dat maakt het nog erger.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:11 schreef Supersoep het volgende:
Ik ging er van uit dat het een meisje was met hele zoetige boobs.
Eerst VWO doen... en dan pas die linkse Studie financiering aanvragen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:12 schreef Killaht het volgende:
[..]
Succes, maar na je HAVO ga je pas echt leren.
Waar ik belasting voor betaal.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:13 schreef xsweetb00bzx het volgende:
[..]
Eerst VWO doen... en dan pas die linkse Studie financiering aanvragen.
En ik. Ga gewoon werken voor je eigen geld. Zoals wij dat ook al jaren doen.quote:
Die jij natuurlijk weigert. En jij betaalt ook gewoon jaarlijks je opleiding de ¤ 10.000+ die jij ze jaarlijks kost.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:13 schreef xsweetb00bzx het volgende:
Eerst VWO doen... en dan pas die linkse Studie financiering aanvragen.
Het is allemaal de schuld van de PvdAquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:52 schreef pullup het volgende:
Het voordeel van het gebruiken van deze belediging is natuurlijk dat er nu niemand over de pertinente leugen valt dat het de PvdA zou zijn die de gastarbeiders het land zou hebben binnengehaald.
Jij hebt nooit een opleiding gedaan..?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik. Ga gewoon werken voor je eigen geld. Zoals wij dat ook al jaren doen.
En afgemaakt ook nog. Maar toen kon ik ook werken. En liep ik niet ongenuanceerd en ononderbouwd te zaniken over zaken waar ik geen snars van begreep.quote:
En sweetboobs gaat later niet werken?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
En afgemaakt ook nog. Maar toen kon ik ook werken. En liep ik niet ongenuanceerd en ononderbouwd te zanniken over zaken waar ik geen snars van begreep.
Ik geloof dat je het punt een beetje mist ...quote:
Pas jij nou maar op dat je niet van de trap afvalt als je je haast naar je fietsje 's ochtends vroeg om naar school te gaan. Want dan moet je ook leven van de wietplantage op zolder en een uitkering aanvragen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:08 schreef xsweetb00bzx het volgende:
[..]
Dit gaat nergens heen, haha. Nouja Linkse Leute ga vooral SP stemmen, anders verlies je je uitkering nog en zou je moeten leven van de wietplantage op zolder. Dan ga ik zo een examen halen en later voor mijn eigen centen werken.
Oke, dan zou ook kunnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof dat je het punt een beetje mist ...
Vergeet de files oplossen niet!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:22 schreef KoosVogels het volgende:
Laten we gewoon belasting in zn geheel afschaffen, nietwaar TS?
I see what you did there.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |