Ja!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:49 schreef xsweetb00bzx het volgende:
Miss wel voor de jongere generaties die interesse hebben in Geert
Klopt, onder de 10 hebben ze er nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:49 schreef xsweetb00bzx het volgende:
[..]
Miss wel voor de jongere generaties die interesse hebben in Geert
Nee, ik kan geen kabel meer betalen sinds de hoge heren in Den Haag onderling allerlei bezuinigingen hebben bekonkeld en de benzine peperduur is geworden door de accijnzenhonger van premiers Rutte, Verhagen en Wilders.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:50 schreef xsweetb00bzx het volgende:
Haha nog erger, examens. Kijk jij het nieuws wel ofzo?
Niveau, niveau!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:50 schreef xsweetb00bzx het volgende:
[..]
Haha nog erger, examens. Kijk jij het nieuws wel ofzo?
Ja nee die PvDa die iz lekker bezig.. alleen maar geld uitgeven wat er niet is. Ik mag er later voor werken. Heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:53 schreef Killaht het volgende:
Achja, Wilders moet creatief bezig blijven met woordspelingen anders krijgt die aandachtshoer geen aandacht meer. Hij kan alleen maar schreeuwen.
Jij Wilders avant la lettre, jij!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb ooit een note gekregen omdat ik het PVV-electoraat stemvee noemde.
Hoe doet de PvdA dat precies, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:55 schreef xsweetb00bzx het volgende:
[..]
Ja nee die PvDa die iz lekker bezig.. alleen maar geld uitgeven wat er niet is. Ik mag er later voor werken. Heb ik geen zin in
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:57 schreef Copycat het volgende:
Oh God, een vroegoud pubertje.
Teveel naar je narrige opa geluisterd?
Ja maar wat voor werk ga je doen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:55 schreef xsweetb00bzx het volgende:
[..]
Ja nee die PvDa die iz lekker bezig.. alleen maar geld uitgeven wat er niet is. Ik mag er later voor werken. Heb ik geen zin in
We hebben het nu over de PVV en de uitspraak die Wilders deed. Wat heeft dit te maken met de PVDA?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:55 schreef xsweetb00bzx het volgende:
[..]
Ja, maar als een slinkse het doet is het demonisatie.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb ooit een note gekregen omdat ik het PVV-electoraat stemvee noemde.
Gaan we zo beginnen? Nou het hele linkse beleid van die koekenbakkers, kost veel te veel geld.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe doet de PvdA dat precies, als ik vragen mag?
De uitspraak ging over de SP he? Of Nee Pvda nu weet ik het ook niet meequote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:57 schreef Killaht het volgende:
[..]
We hebben het nu over de PVV en de uitspraak die Wilders deed. Wat heeft dit te maken met de PVDA?
Gaan we zo beginnen? Ga eerst eens verder kijken dan je neusje lang is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:58 schreef xsweetb00bzx het volgende:
Gaan we zo beginnen? Nou het hele linkse beleid van die koekenbakkers, kost veel te veel geld.
Oh, oke. You've got me there.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:58 schreef xsweetb00bzx het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen? Nou het hele linkse beleid van die koekenbakkers, kost veel te veel geld.
Nee net alsof jij het programma van wilders uit je kop kent.. Weetje hoe dat heet wat jij doet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen? Ga eerst eens verder kijken dan je neusje lang is.
Damn de domheid.
Jij snapt er echt helemaal niks van, hè?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:00 schreef xsweetb00bzx het volgende:
Nee net alsof jij het programma van wilders uit je kop kent.. Weetje hoe dat heet wat jij doet.
Ontduiken van bewijslast. (en dat is een drogreden)
Percies!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zeg maar zo, beter een koekenbakker dan een sinaasappelplukker.
Nu ja, met dien verstande dat een goed gekookte kroot op zijn tijd ook niet te versmaden is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:02 schreef Frollo het volgende:
Percies!
En liever een sinaasappelplukker dan een krotenkoker natuurlijk.
Wat? ik snap dat niet helemaal. Leg is uitquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij snapt er echt helemaal niks van, hè?
En met 'er' doel ik op alles.
"eens".quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:03 schreef xsweetb00bzx het volgende:
Wat? ik snap dat niet helemaal. Leg is uit
Kroten zijn bietjes toch? Ik moest het opzoeken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nu ja, met dien verstande dat een goed gekookte kroot op zijn tijd ook niet te versmaden is.
Die reactie was ik ook aan het typen!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:04 schreef Copycat het volgende:
Ja, Leg is inderdaad helemaal uit. Tegenwoordig is Zet hartstikke hip.
Typvee!quote:
Dit gaat nergens heen, haha. Nouja Linkse Leute ga vooral SP stemmen, anders verlies je je uitkering nog en zou je moeten leven van de wietplantage op zolder. Dan ga ik zo een examen halen en later voor mijn eigen centen werken.quote:
Wat voor opleiding doe je?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:08 schreef xsweetb00bzx het volgende:
[..]
Dit gaat nergens heen, haha. Nouja Linkse Leute ga vooral SP stemmen, anders verlies je je uitkering nog en zou je moeten leven van de wietplantage op zolder. Dan ga ik zo een examen halen en later voor mijn eigen centen werken.
Vmbo?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:08 schreef xsweetb00bzx het volgende:
[..]
Dit gaat nergens heen, haha. Nouja Linkse Leute ga vooral SP stemmen, anders verlies je je uitkering nog en zou je moeten leven van de wietplantage op zolder. Dan ga ik zo een examen halen en later voor mijn eigen centen werken.
Sorry. Ik ben aan het werk, voor mijn eigen bedrijf.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:08 schreef xsweetb00bzx het volgende:
Thx manquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben aan het werk, voor mijn eigen bedrijf.
Kunnen multitasken is best een goede eigenschap.
Succes met je examen, knul!
Ik ging er van uit dat het een meisje was met hele zoetige boobs.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben aan het werk, voor mijn eigen bedrijf.
Kunnen multitasken is best een goede eigenschap.
Succes met je examen, knul!
Dat is serieus het niveau?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |