Ja!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:49 schreef xsweetb00bzx het volgende:
Miss wel voor de jongere generaties die interesse hebben in Geert
Klopt, onder de 10 hebben ze er nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:49 schreef xsweetb00bzx het volgende:
[..]
Miss wel voor de jongere generaties die interesse hebben in Geert
Nee, ik kan geen kabel meer betalen sinds de hoge heren in Den Haag onderling allerlei bezuinigingen hebben bekonkeld en de benzine peperduur is geworden door de accijnzenhonger van premiers Rutte, Verhagen en Wilders.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:50 schreef xsweetb00bzx het volgende:
Haha nog erger, examens. Kijk jij het nieuws wel ofzo?
Niveau, niveau!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:50 schreef xsweetb00bzx het volgende:
[..]
Haha nog erger, examens. Kijk jij het nieuws wel ofzo?
Ja nee die PvDa die iz lekker bezig.. alleen maar geld uitgeven wat er niet is. Ik mag er later voor werken. Heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:53 schreef Killaht het volgende:
Achja, Wilders moet creatief bezig blijven met woordspelingen anders krijgt die aandachtshoer geen aandacht meer. Hij kan alleen maar schreeuwen.
Jij Wilders avant la lettre, jij!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb ooit een note gekregen omdat ik het PVV-electoraat stemvee noemde.
Hoe doet de PvdA dat precies, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:55 schreef xsweetb00bzx het volgende:
[..]
Ja nee die PvDa die iz lekker bezig.. alleen maar geld uitgeven wat er niet is. Ik mag er later voor werken. Heb ik geen zin in
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:57 schreef Copycat het volgende:
Oh God, een vroegoud pubertje.
Teveel naar je narrige opa geluisterd?
Ja maar wat voor werk ga je doen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:55 schreef xsweetb00bzx het volgende:
[..]
Ja nee die PvDa die iz lekker bezig.. alleen maar geld uitgeven wat er niet is. Ik mag er later voor werken. Heb ik geen zin in
We hebben het nu over de PVV en de uitspraak die Wilders deed. Wat heeft dit te maken met de PVDA?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:55 schreef xsweetb00bzx het volgende:
[..]
Ja, maar als een slinkse het doet is het demonisatie.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb ooit een note gekregen omdat ik het PVV-electoraat stemvee noemde.
Gaan we zo beginnen? Nou het hele linkse beleid van die koekenbakkers, kost veel te veel geld.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe doet de PvdA dat precies, als ik vragen mag?
De uitspraak ging over de SP he? Of Nee Pvda nu weet ik het ook niet meequote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:57 schreef Killaht het volgende:
[..]
We hebben het nu over de PVV en de uitspraak die Wilders deed. Wat heeft dit te maken met de PVDA?
Gaan we zo beginnen? Ga eerst eens verder kijken dan je neusje lang is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:58 schreef xsweetb00bzx het volgende:
Gaan we zo beginnen? Nou het hele linkse beleid van die koekenbakkers, kost veel te veel geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |