Alle hotels hebben dat hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:04 schreef Dastan het volgende:
We konden bellen naar de andere kamers.
Hadden we per ongeluk het kamernummer van de docent gedraaid. Om vier uur 's nachts.
Wow ziet er ziek uit indeed! En dat terwijl ons hotel echt shabby wasquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:03 schreef Dastan het volgende:
Dit dus.
http://www.capitalinn.it/
Was echt veel te groot en duur voor ons eigenlijk.
Met het vliegtuig vierhonderd piek.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:04 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Wow ziet er ziek uit indeed! En dat terwijl ons hotel echt shabby wasDat betaal je blijkbaar als je midden in het centrum zit... want jullie reis was ook nog goedkoper toch? En met het vliegtuig?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Flits
Kikker
Kikkerflits
Flitskikker
Volgende keer mag jij.
Bij ons werkte het niet, want dat systeem hadden ze afgesloten voor de kamers van onze school na de eerste dagquote:
Trusten en succes man!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:06 schreef Etsu het volgende:
Nu ga ik mijn oogjes dicht doen, want ik ben moe en ik heb morgen economie waarin ik ga falen en ik ben SC'en zat.
Welterusten schatjes.
Het beste en maak er wat van.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:06 schreef Etsu het volgende:
Nu ga ik mijn oogjes dicht doen, want ik ben moe en ik heb morgen economie waarin ik ga falen en ik ben SC'en zat.
Welterusten schatjes.
Ziek. Met de bus 625 hier, en dan ook nog een armzalig hotel in een hoerenbuurtquote:
Belachelijk duur.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ziek. Met de bus 625 hier, en dan ook nog een armzalig hotel in een hoerenbuurt
Maar als ik m'n been breek, kan ik niet meer naar school en kan ik dat examen niet maken. Dus hoe kan ik er wat van maken?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het beste en maak er wat van.
Toi toi breek een been doei!
Rare jongens, die Engelsen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar als ik m'n been breek, kan ik niet meer naar school en kan ik dat examen niet maken. Dus hoe kan ik er wat van maken?
Whehehehe.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:06 schreef Dastan het volgende:
Toen de anderen dat niet doorhadden gingen we rondbellen en de menukaart voorlezen. Al mijn klasgenoten in paniek zeggen: 'I don't understand Italian'.
Wat een afzetters bij mijn schoolquote:
Wij ook. Was goedkoper natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:07 schreef Dastan het volgende:
We moesten wel eerst met de bus naar een Belgisch vliegveld, dat wel.
Omg!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:09 schreef Etsu het volgende:
Ik verwacht wel van jullie dat morgen iemand anders 1ste in de dagcijfers gaat staan hoor.
Ik
Een n00b
2x 1ste in dagcijfers
2x 2de in dagcijfers
3000 posts in 5 dagen
Ja, Ryanair he.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wij ook. Was goedkoper natuurlijk.
Ik ga zakkenquote:
Succes!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Oke ik ga ookMorgen 9:00 Duits, het voelt alsof ik er niet klaar voor ben maar dat komt door die stomme 8.1 vanmiddag, hoop echt dat ik die 8.3 even kan halen... maar moet dus vroeg op. Succes iedereen die ook moet, tot slowchatten (
) en welteruston jongons!
Heel veel succes, jongen. En leg de lat niet te hoog hè!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Oke ik ga ookMorgen 9:00 Duits, het voelt alsof ik er niet klaar voor ben maar dat komt door die stomme 8.1 vanmiddag, hoop echt dat ik die 8.3 even kan halen... maar moet dus vroeg op. Succes iedereen die ook moet, tot slowchatten (
) en welteruston jongons!
quote:
Thanks jongensquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Heel veel succes, jongen. En leg de lat niet te hoog hè!
All inclusief dus met hoeren ?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ziek. Met de bus 625 hier, en dan ook nog een armzalig hotel in een hoerenbuurt
OP Eco-topic.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:39 schreef Trollface. het volgende:
Heeft iemand nog dingen voor economie? GR-dingen.
Van 't weekend er ook maar eens wat inzetten.quote:
Denk het wel, alhoewel het beredeneren me meestal wel aardig afgaat. Alleen van modellen snap ik geen hol.quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:16 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Denk het wel, alhoewel het beredeneren me meestal wel aardig afgaat. Alleen van modellen snap ik geen hol.
Een soort gekruid gehakt. Haalt mams altijd bij de Mocro.quote:
gister tot deel 9 van samengevat gelezen, nu verderquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook niet.Beredeneren is gewoon wat omheen lullen, misschien alsnog 1 puntje ofzo.
* Etsu pakt nu pas samengevat bij.
Wat sta jij voor je SE?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:52 schreef ThaTim het volgende:
Snuf. , wil jij mijn examen maken, maak ik die van jou.
5.0quote:
WiAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:09 schreef xCore het volgende:
[..]
WiAWiA is een bazen vakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga een studie doen waar ze liefst studenten hebben die WiA hebben.
Die zit.![]()
Kortom, mensen die tot tien kunnen tellen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
WiA is een bazen vak
ik ga een studie doen waar ze liefst studenten hebben die WiA hebben.
Die zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
Succes en veri gud luk!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Op naar Engels. Succes iedereen, trouwens!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:12 schreef xCore het volgende:
[..]
Kortom, mensen die tot tien kunnen tellen?
Haha! Die zit.
Denken dat wiA uit hoofdrekenen bestaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denken dat ik pabo ga doen![]()
Hoiquote:
Ik zit nu in de tram richting schoolquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hoi
Allemaal lekker uitgeslapen / examen gedaan?
Ik ga je missen schat.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:30 schreef Etsu het volgende:
Hoop niet voor je dat je de hele middag tegen jezelf gaat SC'en
Dan ben je echt vroeg, het begint pas over een uur!quote:
Vriendin van me had Duits, dus ik ga haar straks vergezellenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan ben je echt vroeg, het begint pas over een uur!
Ah vandaar, ik dacht alquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vriendin van me had Duits, dus ik ga haar straks vergezellen
Tremsquote:
Ja, zo'n onzin dat dat pas om 14.00 komtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Zo, en nu wachten op de antwoorden van duits
Niet op tijd voor mij om ze nu nog te bekijkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hoe laat komen de antwoorden van het ochtendexamen normaal online?
@LAKStweetsquote:Opnieuw vwo bijlage bij havo examen! Lees het hele verhaal zometeen op www.examenklacht.nl
Engels woordenboekquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:43 schreef -tape- het volgende:
Übermenschen, moet ik een woordenboek mee naar engels?
Lezen, het was slechts op 1 school.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:49 schreef Kaasrol het volgende:
Ik had anders gewoon de havo bijlage hoor
Raar verhaal
als je denkt dat m&o appel eitje is, is er iets mis met jouquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:49 schreef xCore het volgende:
[..]
Nee, alleen aan AK, WiA () en M&O. Ga een echt vak doen joh!
Ik dacht dat ze bedoelden dat dat de eerste school was die het had gemeldquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:50 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Lezen, het was slechts op 1 school.
Haten op AKquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:49 schreef xCore het volgende:
[..]
Nee, alleen aan AK, WiA () en M&O. Ga een echt vak doen joh!
Vind je het gek?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:54 schreef Etsu het volgende:
Mensen verklaren me hier ookal voor gek dat ik een voor een heb zitten typen in m'n GR en geen kabel heb
Ik heb ook geen kabel, maar ik ga ook geen uren zitten typen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:54 schreef Etsu het volgende:
Mensen verklaren me hier ookal voor gek dat ik een voor een heb zitten typen in m'n GR en geen kabel heb
Duitsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:54 schreef Flitskikker het volgende:
En, hebben er al mensen examens gehad vandaag?
quote:
Wel goed, denk ik. Hoop dat ik de 8.3 heb gehaald. Ik heb er wel een goed gevoel over...quote:
Even wachten maar dan, op de antwoorden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
[..]
Wel goed, denk ik. Hoop dat ik de 8.3 heb gehaald. Ik heb er wel een goed gevoel over...
Eer dat ik thuis ben, staan de antwoorden er al op.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:08 schreef xCore het volgende:
Hatelijk dat je 2 uur moet wachten op de antwoorden.
dat heb ik ook tot nu toe gehad met de middagexamensquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Eer dat ik thuis ben, staan de antwoorden er al op.
's Middags wel ja, heb zojuist een ochtend examen gehad.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
dat heb ik ook tot nu toe gehad met de middagexamens
ik ook hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:10 schreef xCore het volgende:
[..]
's Middags wel ja, heb zojuist een ochtend examen gehad.
Dit ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:08 schreef xCore het volgende:
Hatelijk dat je 2 uur moet wachten op de antwoorden.
Biologie, mijn slechtste vak, en dat op de allerlaatste dag.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:14 schreef Flitskikker het volgende:
Zal ik geen last van hebben. De enige keer dat ik een ochtendexamen heb, heb ik er in de middag nog een achteraan.
Wel de dag des oordeels, Latijn en Bio...
Latijn én Bio zijn twee van mijn slechtste vakken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:15 schreef xCore het volgende:
[..]
Biologie, mijn slechtste vak, en dat op de allerlaatste dag.
Ik heb mijn andere twee slechtste vakken (WI / SK) ook gehad. En er komen dus nog 3 slechtste vakken (EN, LA, BI).quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb mijn 3 slechtste vakken al gehad
Jij hebt vijf slechtste vakken?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik heb mijn andere twee slechtste vakken (WI / SK) ook gehad. En er komen dus nog 3 slechtste vakken (EN, LA, BI).
Niet weten hoe laat je examen begintquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:24 schreef Prulez het volgende:
http://forum.eindexamens.nu/viewtopic.php?f=42&t=11493
![]()
![]()
Hoe ben je je examen ingegaan? Met hoeveel tekorten?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:22 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Jaik ben gewoon in veel dingen slecht
Die tweede was zo zenchtig, zo zieligquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:24 schreef Prulez het volgende:
![]()
![]()
Awwquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Die tweede was zo zenchtig, zo zielig
Zelf gepost hoorquote:
quote:!!..k was al vanaf maandag erg zenchtig...
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:24 schreef Prulez het volgende:
![]()
![]()
MAAR IK GA OVER EEN KWARTIER PAS BEGINNEN AAN ECONOMIE EN NU GA IK HEM KUDT MAKENquote:
Top!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
38/48 punten, 7.2+, eerste 8 op eindlijst
Nice!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:10 schreef ViaRegnum2 het volgende:
44/48 punten, eerste 9 op mijn eindlijst is binnen als het goed is!![]()
Verraders!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Oh iedereen zit in het duits topic
Nein.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:28 schreef xCore het volgende:
Kikker, doe een snelcursus Duits bij het LOI en neem plaats in het Duitse topic ^^
http://gobarbra.com/hit/new-699616fe41b7553fedc8d356ed7e3ff3quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:36 schreef xCore het volgende:
[..]
http://gobarbra.com/hit/new-46961ecabb9191e784515ffd9aa7c6a4
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:51 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Jaaaa, Swedish House Mafia - Save The World de nieuwe DanceSmash
quote:
ik wil niet haten, maar wat een kutnummerquote:
wat :$quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ik wil niet haten, maar wat een kutnummer
Je kon er 7 halen. En ik heb er ook maar 4 goed jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:05 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Tekst 7 van duits heb ik verneukt, maar 3/6 goed
Wat vind je van Where Dem Girls At dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
normaal luister ik altijd zulke muziek tijdens het leren, maar echt wat een kutnummer is dat
O verkeerd geteldquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:09 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Je kon er 7 halen. En ik heb er ook maar 4 goed jaDrie van de vier verloren punten heb ik daar verloren
Hm, heb je een norm van 0.5 nodig. Zal erom hangen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:54 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
[..]
O verkeerd getelddan 3/7. Zit er over na te denken om een klacht over die tekst te sturen, maar ik heb iets van 37 punten dus op zich moet ik niet zeuren
zou 37 punten genoeg zijn voor een 7,4?
Kom op man, het was niet meer dan een 4VWO soquote:
Ik vond het ook niet zo moeilijk, maar het is alsnog een CEquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:05 schreef Kaasrol het volgende:
Kom op man, het was niet meer dan een 4VWO examen___!
Schriftelijke overhoring, zo'n toets die je van de 1e tot de 3e kunt krijgen en daarna niet meerquote:
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Schriftelijke overhoring, zo'n toets die je van de 1e tot de 3e kunt krijgen en daarna niet meerHier dan. HOI btw
en hoi AJ
Hoe heette dat bij jou dan?quote:
Economie V6 is nu nog bezig.quote:
Whehehe. De e van...?quote:
Zit hij nou met z'n BB op het examen??quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Whehehe. De e van...?
Ik net zo'n mattie op Facebookchat aanspreken jeweetzHelemaal economie vergeten. Hij zo op die BB ssst ssst a mang, ben nog bezig met economie :$
Geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Whehehe. De e van...?
Ik net zo'n mattie op Facebookchat aanspreken jeweetzHelemaal economie vergeten. Hij zo op die BB ssst ssst a mang, ben nog bezig met economie :$
Mag helemaal niet, maar hij stond op onlinequote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:24 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zit hij nou met z'n BB op het examen??![]()
ViaRegnum was vergeten dat hij een examen had.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:24 schreef xCore het volgende:
Hoe kan hij het examen nou vergeten, en tegelijkertijd zeggen dat hij met economie bezig is?
Ontzettend.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:25 schreef AchmedJan het volgende:
Hebben jullie je een beetje vermaakt zonder mij?
Ja, het was nogal gezellig zonder jou.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:25 schreef AchmedJan het volgende:
Hebben jullie je een beetje vermaakt zonder mij?
Hmkayquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Ik gok 'eindtoets'.
Wat staat er nou in dat boekje waar je ook echt iets mee kan bij teksten?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Zo'n gast uit mijn klas had trouwens Duits in je pocket meeEn op zijn tafel
En toen die surveillanten kwamen snel dat tekstboekje eroverheen...
Niet zoveel, denk ikquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:27 schreef xCore het volgende:
[..]
Wat staat er nou in dat boekje waar je ook echt iets mee kan bij teksten?
Anonieme klacht indienen op je school?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:28 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Niet zoveel, denk ikMaar evengoed mag het natuurlijk niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:32 schreef Flitskikker het volgende:
Wtf is this?
Ik krijg een MSN uitnodiging...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
Op zaterdag 28 mei 2011 19:26 schreef Ezell het volgende:
EXA NTB. :@
Goeie ouwe tijd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:32 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Een jaar geleden zat ik in Pompeii en nu zit ik te procrastinaten op Grieks en geschiedenis leren...
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:32 schreef Flitskikker het volgende:
Wtf is this?
Ik krijg een MSN uitnodiging...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mandy & Lisa
Goed gedaan, wel lang over gedaan om 14 punten te halenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
met een beetje een fatsoenlijke N term toch zeker wel een 3
Geld moet rollen (=stromen) en belasting is kut. Meer hoef je toch niet te weten?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ja man als die geldstromen en belastingen enzo. Ik wist het echt niet meer
Ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ja echt he, wie doet er nou economie
Was jij degene die met zijn broertje zou hebben geëxperimenteerd?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mijn broertje doet nu 2 jaar economie, maar voor mijn gevoel heeft hij er nog steeds geen flauw benul van hoe de economie in elkaar zit
Etsu wat doe jequote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:44 schreef Etsu het volgende:
Ik heb gefaald in economie
Had zelfs niks aan mijn GR.!
We zitten economie net af te kraken, dus je zit hier goedquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:44 schreef Etsu het volgende:
Ik heb gefaald in economie
Had zelfs niks aan mijn GR.!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:44 schreef Flitskikker het volgende:
Waar blijft Etsu? Hopelijk waren zijn uren van handmatig dingen in GRM zetten niet voor niks.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:44 schreef Flitskikker het volgende:
Waar blijft Etsu? Hopelijk waren zijn uren van handmatig dingen in GRM zetten niet voor niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |