Geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Whehehe. De e van...?
Ik net zo'n mattie op Facebookchat aanspreken jeweetzHelemaal economie vergeten. Hij zo op die BB ssst ssst a mang, ben nog bezig met economie :$
Mag helemaal niet, maar hij stond op onlinequote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:24 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zit hij nou met z'n BB op het examen??![]()
ViaRegnum was vergeten dat hij een examen had.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:24 schreef xCore het volgende:
Hoe kan hij het examen nou vergeten, en tegelijkertijd zeggen dat hij met economie bezig is?
Ontzettend.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:25 schreef AchmedJan het volgende:
Hebben jullie je een beetje vermaakt zonder mij?
Ja, het was nogal gezellig zonder jou.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:25 schreef AchmedJan het volgende:
Hebben jullie je een beetje vermaakt zonder mij?
Hmkayquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Ik gok 'eindtoets'.
Wat staat er nou in dat boekje waar je ook echt iets mee kan bij teksten?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Zo'n gast uit mijn klas had trouwens Duits in je pocket meeEn op zijn tafel
En toen die surveillanten kwamen snel dat tekstboekje eroverheen...
Niet zoveel, denk ikquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:27 schreef xCore het volgende:
[..]
Wat staat er nou in dat boekje waar je ook echt iets mee kan bij teksten?
Anonieme klacht indienen op je school?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:28 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Niet zoveel, denk ikMaar evengoed mag het natuurlijk niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:32 schreef Flitskikker het volgende:
Wtf is this?
Ik krijg een MSN uitnodiging...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
Op zaterdag 28 mei 2011 19:26 schreef Ezell het volgende:
EXA NTB. :@
Goeie ouwe tijd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:32 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Een jaar geleden zat ik in Pompeii en nu zit ik te procrastinaten op Grieks en geschiedenis leren...
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:32 schreef Flitskikker het volgende:
Wtf is this?
Ik krijg een MSN uitnodiging...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mandy & Lisa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |