Je kon er 7 halen. En ik heb er ook maar 4 goed jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:05 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Tekst 7 van duits heb ik verneukt, maar 3/6 goed
Wat vind je van Where Dem Girls At dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
normaal luister ik altijd zulke muziek tijdens het leren, maar echt wat een kutnummer is dat
O verkeerd geteldquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:09 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Je kon er 7 halen. En ik heb er ook maar 4 goed jaDrie van de vier verloren punten heb ik daar verloren
Hm, heb je een norm van 0.5 nodig. Zal erom hangen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:54 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
[..]
O verkeerd getelddan 3/7. Zit er over na te denken om een klacht over die tekst te sturen, maar ik heb iets van 37 punten dus op zich moet ik niet zeuren
zou 37 punten genoeg zijn voor een 7,4?
Kom op man, het was niet meer dan een 4VWO soquote:
Ik vond het ook niet zo moeilijk, maar het is alsnog een CEquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:05 schreef Kaasrol het volgende:
Kom op man, het was niet meer dan een 4VWO examen___!
Schriftelijke overhoring, zo'n toets die je van de 1e tot de 3e kunt krijgen en daarna niet meerquote:
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Schriftelijke overhoring, zo'n toets die je van de 1e tot de 3e kunt krijgen en daarna niet meerHier dan. HOI btw
en hoi AJ
Hoe heette dat bij jou dan?quote:
Economie V6 is nu nog bezig.quote:
Whehehe. De e van...?quote:
Zit hij nou met z'n BB op het examen??quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Whehehe. De e van...?
Ik net zo'n mattie op Facebookchat aanspreken jeweetzHelemaal economie vergeten. Hij zo op die BB ssst ssst a mang, ben nog bezig met economie :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |