Alle hotels hebben dat hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:04 schreef Dastan het volgende:
We konden bellen naar de andere kamers.
Hadden we per ongeluk het kamernummer van de docent gedraaid. Om vier uur 's nachts.
Wow ziet er ziek uit indeed! En dat terwijl ons hotel echt shabby wasquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:03 schreef Dastan het volgende:
Dit dus.
http://www.capitalinn.it/
Was echt veel te groot en duur voor ons eigenlijk.
Met het vliegtuig vierhonderd piek.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:04 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Wow ziet er ziek uit indeed! En dat terwijl ons hotel echt shabby wasDat betaal je blijkbaar als je midden in het centrum zit... want jullie reis was ook nog goedkoper toch? En met het vliegtuig?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Flits
Kikker
Kikkerflits
Flitskikker
Volgende keer mag jij.
Bij ons werkte het niet, want dat systeem hadden ze afgesloten voor de kamers van onze school na de eerste dagquote:
Trusten en succes man!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:06 schreef Etsu het volgende:
Nu ga ik mijn oogjes dicht doen, want ik ben moe en ik heb morgen economie waarin ik ga falen en ik ben SC'en zat.
Welterusten schatjes.
Het beste en maak er wat van.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:06 schreef Etsu het volgende:
Nu ga ik mijn oogjes dicht doen, want ik ben moe en ik heb morgen economie waarin ik ga falen en ik ben SC'en zat.
Welterusten schatjes.
Ziek. Met de bus 625 hier, en dan ook nog een armzalig hotel in een hoerenbuurtquote:
Belachelijk duur.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ziek. Met de bus 625 hier, en dan ook nog een armzalig hotel in een hoerenbuurt
Maar als ik m'n been breek, kan ik niet meer naar school en kan ik dat examen niet maken. Dus hoe kan ik er wat van maken?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het beste en maak er wat van.
Toi toi breek een been doei!
Rare jongens, die Engelsen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar als ik m'n been breek, kan ik niet meer naar school en kan ik dat examen niet maken. Dus hoe kan ik er wat van maken?
Whehehehe.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:06 schreef Dastan het volgende:
Toen de anderen dat niet doorhadden gingen we rondbellen en de menukaart voorlezen. Al mijn klasgenoten in paniek zeggen: 'I don't understand Italian'.
Wat een afzetters bij mijn schoolquote:
Wij ook. Was goedkoper natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:07 schreef Dastan het volgende:
We moesten wel eerst met de bus naar een Belgisch vliegveld, dat wel.
Omg!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:09 schreef Etsu het volgende:
Ik verwacht wel van jullie dat morgen iemand anders 1ste in de dagcijfers gaat staan hoor.
Ik
Een n00b
2x 1ste in dagcijfers
2x 2de in dagcijfers
3000 posts in 5 dagen
Ja, Ryanair he.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wij ook. Was goedkoper natuurlijk.
Ik ga zakkenquote:
Succes!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Oke ik ga ookMorgen 9:00 Duits, het voelt alsof ik er niet klaar voor ben maar dat komt door die stomme 8.1 vanmiddag, hoop echt dat ik die 8.3 even kan halen... maar moet dus vroeg op. Succes iedereen die ook moet, tot slowchatten (
) en welteruston jongons!
Heel veel succes, jongen. En leg de lat niet te hoog hè!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Oke ik ga ookMorgen 9:00 Duits, het voelt alsof ik er niet klaar voor ben maar dat komt door die stomme 8.1 vanmiddag, hoop echt dat ik die 8.3 even kan halen... maar moet dus vroeg op. Succes iedereen die ook moet, tot slowchatten (
) en welteruston jongons!
quote:
Thanks jongensquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Heel veel succes, jongen. En leg de lat niet te hoog hè!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |