Bedankt, goeie site!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Net link voor FP3 aangeklikt en kreeg dezelfde melding, link doet het wel met nu herhaling van gisteren, straks om 11 uur live
http://www.vipbox.tv/watc(...)ix---practice-3.html
http://www.autosport.com/news/report.php/id/91568quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:04 schreef TommyGun het volgende:
VT3 is bezig. Ferrari rijdt met de oude achtervleugel zo lijkt het, maar ik heb geen bericht gezien van de FIA?
Jammer. Bedankt voor de bron!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:17 schreef Atreidez het volgende:
[..]
http://www.autosport.com/news/report.php/id/91568
Moah, jammer ... het had ze hooguit 1 wedstrijd voordeel gegeven. Dit is nou niet zo'n moeilijk te kopiëren update, lijkt me.quote:
Met m'n laptop hetzelfde.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Niet met een iPad
[ afbeelding ]
Morgen haalt hij denk ik wel vandaag niet meerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:27 schreef TommyGun het volgende:
Einde verhaal Heidfeld voor dit weekend?
Maar dan zit 'ie toch niet in de 107%?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Morgen haalt hij denk ik wel vandaag niet meer
Als hij toestemming krijgt mag hij starten, normaliter zit hij altijd binnen die 107% met deze autoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:28 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Maar dan zit 'ie toch niet in de 107%?
Vrije trainingen spelen hier ook mee hoor ik, dus dat zit wel goed. Wel vanuit de pits starten dan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij toestemming krijgt mag hij starten, normaliter zit hij altijd binnen die 107% met deze auto
quote:Nick's car catching fire was not scheduled, cause being investigated
Ik ookquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:32 schreef koffiezwartsterk het volgende:
printscreentje gemaakt
[ afbeelding ]
quote:1047: Scrap my entry at 1041, actually it transpires there is a problem or two with Mr Vettel, our peerless championship leader and the 2010 hero. Here's BBC pit-lane reporter Ted Kravitz: "Red Bull weren't actually planning to do that much running, but they have found an engine problem [with Vettel's car]. The Renault guys are poring all over the back of the car. They are still hoping to get out for some running on the soft tyre."
het is lullig maar pech is het enige wat Vettel kan stoppen, om het kampioenschap spannend te houden ga ik toch een beetje hopen dat hij morgen niet finishedquote:
Vettel doet al vanaf VT1 DRS voor of in de bocht. Misschien nu zelfs DRS + KERSquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:06 schreef JohnB52 het volgende:
alsof ie ff drs probeerde bij het uitkomen van de bocht...
No shitquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:21 schreef Beach het volgende:
Zou het niet handig zijn om kwali alleen te doen op hard zodat je voor de race lekker veel zachte bandensets hebt? Kijk maar naar Webber in China. En nu zou je nog meer voordeel hebben door de harde banden van dit weekend.
Top teams in Q3 gaan dan denk ik ook alleen maar voor hard.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:21 schreef Beach het volgende:
Zou het niet handig zijn om kwali alleen te doen op hard zodat je voor de race lekker veel zachte bandensets hebt? Kijk maar naar Webber in China. En nu zou je nog meer voordeel hebben door de harde banden van dit weekend.
Gaat om de poletijd in Q1, en dan gaat RBR met hard rijden dus dat scheelt alweer een seconde.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:20 schreef RingBewoner het volgende:
107% zou nu gelden voor Glock, D'Ambrossio, Karthikeyan en Liuzzi. Althans, als je VT3 tijden erbij pakt. Ik denk zelf dat RBR tijdens Q3 een beetje gas terugneemt.
Zijn druk bezig, dus ze proberen van wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:23 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Al bekend of Heidfeld kan deelnemen aan kwalificatie?
quote:Renault
everyone's working hard on Nick's car but it's a real race against time, new engine fitted, rear suspension and new gearbox poised
Ik dacht van wel ..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:30 schreef Atreidez het volgende:
Met dat nieuwe Silverstone pit gebouw, komt dan ook de start voortaan op dat stuk te liggen
Vettel; twee vingers in de neus, 1 in de lucht!quote:
Letterlijk een geluk bij een ongeluk dusquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:58 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Goed punt van Brundle, als Heidfeld niet rijdt, kunnen de topteams Q1 doorkomen op de harde band.
Hij is nu even sneller dan Rosberg, maar ze hebben het nog niet over hem gehad.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:49 schreef Stiggie het volgende:
Ik hoop voor de BBC dat schumi een retegoede tijd neer zet...
Wat ik dus denk ... sommige teams gaan op hard in Q3 om zo een relatief korte eerste stint te doen op hard en daarna een 3-stopper naar de finish op softs.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:07 schreef M.Melandri het volgende:
Top teams gaan gewoon voor soft in Q3 hoor
Dan moet je wel erg veel vertrouwen hebben in dat je alles zo voorbij kan rijden, want vroeg stoppen is vragen om verkeer.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:21 schreef Googolplexian het volgende:
Wat ik dus denk ... sommige teams gaan op hard in Q3 om zo een relatief korte eerste stint te doen op hard en daarna een 3-stopper naar de finish op softs.
Let maar opquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:23 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dan moet je wel erg veel vertrouwen hebben in dat je alles zo voorbij kan rijden, want vroeg stoppen is vragen om verkeer.
Misschien Sauber en/of STR als ze Q3 halen, de topteams gaan gewoon op zacht denk ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wat ik dus denk ... sommige teams gaan op hard in Q3 om zo een relatief korte eerste stint te doen op hard en daarna een 3-stopper naar de finish op softs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |