Vettel doet al vanaf VT1 DRS voor of in de bocht. Misschien nu zelfs DRS + KERSquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:06 schreef JohnB52 het volgende:
alsof ie ff drs probeerde bij het uitkomen van de bocht...
No shitquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:21 schreef Beach het volgende:
Zou het niet handig zijn om kwali alleen te doen op hard zodat je voor de race lekker veel zachte bandensets hebt? Kijk maar naar Webber in China. En nu zou je nog meer voordeel hebben door de harde banden van dit weekend.
Top teams in Q3 gaan dan denk ik ook alleen maar voor hard.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:21 schreef Beach het volgende:
Zou het niet handig zijn om kwali alleen te doen op hard zodat je voor de race lekker veel zachte bandensets hebt? Kijk maar naar Webber in China. En nu zou je nog meer voordeel hebben door de harde banden van dit weekend.
Gaat om de poletijd in Q1, en dan gaat RBR met hard rijden dus dat scheelt alweer een seconde.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:20 schreef RingBewoner het volgende:
107% zou nu gelden voor Glock, D'Ambrossio, Karthikeyan en Liuzzi. Althans, als je VT3 tijden erbij pakt. Ik denk zelf dat RBR tijdens Q3 een beetje gas terugneemt.
Zijn druk bezig, dus ze proberen van wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:23 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Al bekend of Heidfeld kan deelnemen aan kwalificatie?
quote:Renault
everyone's working hard on Nick's car but it's a real race against time, new engine fitted, rear suspension and new gearbox poised
Ik dacht van wel ..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:30 schreef Atreidez het volgende:
Met dat nieuwe Silverstone pit gebouw, komt dan ook de start voortaan op dat stuk te liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |