abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97131531
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:35 schreef Shalimar het volgende:
ahahahah zogenaamd kan ze niet me je praten, maar wel tijd besteden aan hyves en al die andere zooi

gewoon negeren jongen, laat haar maar weer eens even wat moeite doen als ze telkens zo laconiek te werk gaat
Ik ga haar niet negeren :S Maar haar wel wat meer het initiatief laten nemen.
pi_97132352
met negeren bedoelde ik ook uiteraard dat je geen contact meer moet zoeken totdat zij weer eens even zelf het initiatief neemt om contact te zoeken

maarja kijk maar wat het beste voor je werkt
pi_97137573
Geloof niet dat ik nog wat van haar hoor vandaag..
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:39:11 #129
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_97137870
Welcome in a world of hurt :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:54:52 #130
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_97138539
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:32 schreef Snoepje5 het volgende:
Geloof niet dat ik nog wat van haar hoor vandaag..
Zouden jullie deze zaterdag nou iets met elkaar gaan doen of zijn de tentamens nog niet afgelopen!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_97138583
Ik heb alleen de OP gelezen, maar TS maakt er wel erg een gewoonte van :') Wat een vervelend gezeur allemaal, is ze je nog niet zat? :')
pi_97138639
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:54 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Zouden jullie deze zaterdag nou iets met elkaar gaan doen of zijn de tentamens nog niet afgelopen!?
Ze heeft nog drie examens volgende week.
pi_97138964
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:55 schreef VanHelsing het volgende:
Ik heb alleen de OP gelezen, maar TS maakt er wel erg een gewoonte van :') Wat een vervelend gezeur allemaal, is ze je nog niet zat? :')
Ik weet het niet.

Ik heb d'r een aantal dagen geleden al verteld dat ik haar meer rust zal geven en minder zeuren. Dat heeft ze eigenlijk genegeerd en daarna gewoon met normale gesprekken verder gegaan maar vandaag nog de hele dag niets gezegt.
pi_97139731
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:02 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Ik weet het niet.

Ik heb d'r een aantal dagen geleden al verteld dat ik haar meer rust zal geven en minder zeuren. Dat heeft ze eigenlijk genegeerd en daarna gewoon met normale gesprekken verder gegaan maar vandaag nog de hele dag niets gezegt.
Ik krijg het zelf al benauwd als ik constant op allerlei SMS'jes en andere oproepen moet reageren. Regelmatig een paar dagen radiostilte is erg prettig voor jezelf :') Als ik zelf geen reactie terug krijg, dan laat ook gewoon dagen niks van me horen onder het motto "je hebt het gelezen, je weet me te bereiken." :P Werkt echt prima :') Nu ben ik geen vrouw, maar je vriendin denkt er mogelijk ook zo over? :')

Het enige wat erger is dan iemand die zeurt is in ieder geval iemand die zeurt over het zeuren :')
pi_97145278
Dan zou ze dat wel mogen laten weten.

Door de vele malen dat ze op whatsapp kijkt geeft mij t gevoel dat ze wilt dat ik iets zeg.
  zondag 22 mei 2011 @ 08:17:40 #136
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_97145796
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 04:11 schreef Snoepje5 het volgende:.

Door de vele malen dat ze op whatsapp kijkt geeft mij t gevoel dat ze wilt dat ik iets zeg.
Jij zit constant gebiologeerd naar haar whatsappstatus te kijken? Dat is toch geen relaxte relatie?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_97146619
quote:
11s.gif Op zondag 22 mei 2011 08:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij zit constant gebiologeerd naar haar whatsappstatus te kijken? Dat is toch geen relaxte relatie?
Oh nee, maar als ik erop kom dan heb ik zoiets van ik kijk ff:
pi_97147053
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 04:11 schreef Snoepje5 het volgende:
Dan zou ze dat wel mogen laten weten.

Of ze zit gewoon op whatsapp met haar vriendinnen.

Mijn tip, GA IETS DOEN en laat je telefoon thuis, want je loopt jezelf zo te lezen nog steeds op te naaien.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_97147438
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 10:47 schreef Kluts het volgende:

[..]

Of ze zit gewoon op whatsapp met haar vriendinnen.

Mijn tip, GA IETS DOEN en laat je telefoon thuis, want je loopt jezelf zo te lezen nog steeds op te naaien.
Hmhmm :)

Ik ga wel ff een half dagje weg :) Zonder mobiel..
  zondag 22 mei 2011 @ 11:49:45 #140
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_97148432
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:10 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Hmhmm :)

Ik ga wel ff een half dagjeweekje weg :) Zonder mobiel..
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 22 mei 2011 @ 13:14:50 #141
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_97151234
Mozes kriebel, wordt je niet een beetje moe van jezelf? Hou me ten goede,ik geef je groot gelijk. Je vriendin doet raar. Maar je kan er op dit moment niets aan doen. Trek je jas aan ga bij vrienden op bezoek ga ergens een hapje eten maar laat je telefoon thuis. Als zij niets van zich laat horen dan weet je genoeg toch?
pi_97154533
quote:
15s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:29 schreef Snoepje5 het volgende:
Als ik zeg dat ze zaterdag na de examens niet weg mag omdat wij al naar elkaar zouden gaan zegt ze dat ik dan maar een halfe dag blijf. Na 3weken elkaar niet zien boeit dat haar dus niets of ik blijf slapen of niet. Overigens heeft ze die maandag erna al examenfeest. Dus waarom die zaterdag nog weg gaan.
Sinds wanneer bepaal jij of zij uit mag gaan of niet :{ ? Je bent gewoon veel te "clingy" bezig, en voor als je het nog niet wist, is dat soort gedrag 1 van de grootste wegjagers.

Ze is aan het leren voor haar examens en ze heeft momenteel stress. Het laatste wat jij dan moet gaan doen is haar nog meer opjagen, want dat gaat alleen maar negatief werken. Je zit haar constant te checken en in de gaten te houden. Hou daar mee op en ga wat voor jezelf doen. Dikke kans dat ze dan ook meer naar jou toe gaat trekken.
pi_97157368
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:14 schreef Hilzillah het volgende:
Mozes kriebel, wordt je niet een beetje moe van jezelf? Hou me ten goede,ik geef je groot gelijk. Je vriendin doet raar. Maar je kan er op dit moment niets aan doen. Trek je jas aan ga bij vrienden op bezoek ga ergens een hapje eten maar laat je telefoon thuis. Als zij niets van zich laat horen dan weet je genoeg toch?
Ja.. Maar ik heb gewoon het gevoel dat zij wacht totdat ik iets zeg. Omdat dat wel vaker was dat ik een berichtje van haar kreeg ´´ zeggen we niets meer?''
En eigenlijk is er niets wat ik tegen haar heb gevraagd waar ze op kan reageren. Maar ze kan wel gewoon hallo zeggen of iets ja..

Hoe dan ook, ik doe gewoon mijn ding en wacht wel af totdat er iets komt van haar kant..

[ Bericht 5% gewijzigd door Snoepje5 op 22-05-2011 16:12:55 ]
pi_97158475
Dit klinkt niet als een relatie waarin je jezelf kunt en waarin je relaxd je ding kan doen. Je maakt je constant zorgen over berichtjes en wat zij dan al niet denkt.
pi_97158750
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:06 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Ja.. Maar ik heb gewoon het gevoel dat zij wacht totdat ik iets zeg. Omdat dat wel vaker was dat ik een berichtje van haar kreeg ´´ zeggen we niets meer?''
En eigenlijk is er niets wat ik tegen haar heb gevraagd waar ze op kan reageren. Maar ze kan wel gewoon hallo zeggen of iets ja..

Hoe dan ook, ik doe gewoon mijn ding en wacht wel af totdat er iets komt van haar kant..
Je bent onzeker en emotioneel afhankelijk van haar. Je wil (te) graag, als zij dan niet reageert zoals je hoopt weet je niet meer wat je moet doen. Dat probleem los je niet op door te gaan piekeren en afvragen wat zij wil. Zij heeft nu geen tijd (of zin) om jou te zien of te sms-en. Accepteer dat en ga iets anders doen. Oja, en als zij ineens wel tijd heeft, ga dan niet als een schoothondje gelijk terug sms-en.
pi_97159241
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:37 schreef peeperklip het volgende:

[..]

Je bent onzeker en emotioneel afhankelijk van haar. Je wil (te) graag, als zij dan niet reageert zoals je hoopt weet je niet meer wat je moet doen. Dat probleem los je niet op door te gaan piekeren en afvragen wat zij wil. Zij heeft nu geen tijd (of zin) om jou te zien of te sms-en. Accepteer dat en ga iets anders doen. Oja, en als zij ineens wel tijd heeft, ga dan niet als een schoothondje gelijk terug sms-en.
Dat hoef je toch niet te pikken van je vriendin.
pi_97159596
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:45 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Dat hoef je toch niet te pikken van je vriendin.
Nee, maar het is ook niet prettig als iemand je constant loopt te stalken met die dingen. :P En verder, waarom zou het uitmaken of ze ergens online is? Als sites openstaan, msn openstaat, whatsapp op d'r telefoon staat, wordt je ook online weergegeven.
pi_97159598
Ja, ik maak me te veel zorgen. Sinds dat ik haar ken hebben we iedere dag wel contact gehad. Maar sinds vrijdagavond niets meer van haar gehoord. En ik heb toch echt de neiging om haar een kort berichtje te sturen als hee sgatt hoe gaat het met leren o.i.d.
pi_97159850
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:53 schreef Snoepje5 het volgende:
Ja, ik maak me te veel zorgen. Sinds dat ik haar ken hebben we iedere dag wel contact gehad. Maar sinds vrijdagavond niets meer van haar gehoord. En ik heb toch echt de neiging om haar een kort berichtje te sturen als hee sgatt hoe gaat het met leren o.i.d.
Ja, en als je dat doet, jaag je haar alleen nog maar verder weg. Het is vooral erg irritant als mensen je lastig vallen tijdens het leren, zoals wat mexicaantje zei.
pi_97161248
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:58 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ja, en als je dat doet, jaag je haar alleen nog maar verder weg. Het is vooral erg irritant als mensen je lastig vallen tijdens het leren, zoals wat mexicaantje zei.
Belachelijk. Als zijn vriendin daar al geirriteerd om zou worden als hij even wil weten hoe het met haar gaat en het leren.. dan ben je haar liever kwijt dan rijk.

Ik zou het leuk vinden als mijn vriend zoiets zou sturen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')