abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96174756
Hoi,

Volgende week vier ik mijn verjaardag express eerder omdat mijn vriendin de week(en) erna niet kan. Nu vier ik 'm savonds, en geeft mijn vriendin deze week ineens aan dat ze om 8 uur savonds terug moet want de volgende dag heeft ze een verjaardag van d'r oma en het is moederdag.

Nu kan zij dus niet op mijn verjaardag komen, en ik heb geen zin om in het midden van mijn verjaardag haar met de auto ineens weg te brengen naar het treinstation.

We hebben nu bijna een half jaar een relatie. Is het redelijk dat ik van haar verwacht dat ze dan maar gewoon niet naar de verjaardag van d'r oma gaat? Ze zou immers ook nog zondag ochtend naar huis kunnen gaan, heeft ze toch nog vanaf circa12uur de tijd om weg te gaan.

What to do?
  zaterdag 30 april 2011 @ 14:11:37 #2
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_96174786
Hoe lang is haar reistijd?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_96174817
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:11 schreef LasTeR het volgende:
Hoe lang is haar reistijd?
Ongeveer iets meer dan twee uur.
pi_96174934
Beetje lullig van haar als ze weet dat je de boel speciaal voor haar een week naar voren geschoven hebt. Bovendien neem ik aan dat ze die verjaardag van haar oma en moederdag ook al een tijdje in de agenda staat?

Anyway, als ik haar was zou ik gezellig mee feesten en de volgende ochtend de trein pakken. Niet alsof ze de volgende dag al voor dag en dauw op moet.
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_96175010
Het is niet redelijk om te verwachten dat ze dan maar niet naar haar oma gaat. Maar je kunt de volgende ochtend toch gewoon vroeg opstaan en haar dan naar het station brengen? Neem niet aan dat oma verwacht dat ze al om 08:00 op de stoep zal staan.
  zaterdag 30 april 2011 @ 14:27:18 #6
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_96175051
Heb je het er met je vriendin over gehad?
Of ben je bang dat dit een confrontatie op gaat leveren?
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_96175110
Ja dat lijkt mij ook dat ze die data's al wist. Maar daar had ze het nooit over tot een paar dagen geleden. Blijkbaar had ze er nog niet over nagedacht..

Ik weet niet hoe belangrijk de verjaardag van d'r oma is, waar ze toch eens in de 2,3, weken op visite gaat.. Mja..
pi_96175149
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:27 schreef GizartFRL het volgende:
Heb je het er met je vriendin over gehad?
Of ben je bang dat dit een confrontatie op gaat leveren?
Wat precies? Of ze zondagochtend naar huis zou willen en datik het niet leuk vind dat ze maar tot za avond wilt blijven?

Daar heb ik het over gehad. Het moet toch opgelost worden.

@gelestipjes: ja, ik wil d'r best in de ochtend wegbrengen. Heb ik ook gezegt.
pi_96175154
Om heel eerlijk te zijn lijkt het mij enigszins dat er iets niet klopt als niet aanwezig is op je verjaardag.

No offence tegen alle mensen die zeggen dat het onredelijk is om te vragen niet naar haar oma te gaan. Ten eerste vind ik dat op zich al uit haarzelf had kunnen komen. Ten tweede is er vast een middenweg.
It's you my love, you who are the stranger
pi_96175160
Maar hoezo kan ze pas vanaf 12 uur weg dan? Er rijden toch wel al eerder treinen neem ik aan?
pi_96175182
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:32 schreef Inverted_World het volgende:
Om heel eerlijk te zijn lijkt het mij enigszins dat er iets niet klopt als niet aanwezig is op je verjaardag.

No offence tegen alle mensen die zeggen dat het onredelijk is om te vragen niet naar haar oma te gaan. Ten eerste vind ik dat op zich al uit haarzelf had kunnen komen. Ten tweede is er vast een middenweg.
Er staat niet dat ze niet op zijn verjaardag zal komen, alleen dat ze al op tijd weg moet
  zaterdag 30 april 2011 @ 14:34:21 #12
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_96175199
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:32 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Wat precies? Of ze zondagochtend naar huis zou willen en datik het niet leuk vind dat ze maar tot za avond wilt blijven?

Dat eerste inderdaad.
Hoe was haar reactie erop? OF wilde ze echt perse weg om 20.00 ( :') ) uur?
pi_96175205
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:32 schreef gelestipjes het volgende:
Maar hoezo kan ze pas vanaf 12 uur weg dan? Er rijden toch wel al eerder treinen neem ik aan?
Oh ja je zou eventueel om 9 uur al op het station kunnen zijn. À half 12 thuis zijn.
pi_96175247
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:34 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Dat eerste inderdaad.
Hoe was haar reactie erop? OF wilde ze echt perse weg om 20.00 ( :') ) uur?
Dat ze het snapt dat ik zo denk maar dat zondag (moederdag verjaardag) een speciale dag is.
pi_96175257
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:32 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Nou, dan snap ik het probleem niet echt. Als je haar de volgende ochtend om 8 uur naar het station brengt of zo heeft ze nog de hele dag voor die verjaardag en moederdag. Als ze dat niet wil moet ze maar gewoon een taxi nemen naar het station of zo die avond, want verwachten dat je je eigen feest verlaat is ook niet bepaald redelijk.
pi_96175276
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:33 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Er staat niet dat ze niet op zijn verjaardag zal komen, alleen dat ze al op tijd weg moet
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:10 schreef Snoepje5 het volgende:

Nu kan zij dus niet op mijn verjaardag komen
It's you my love, you who are the stranger
  zaterdag 30 april 2011 @ 14:38:44 #17
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_96175281
Het is maar een verjaardag. Overdrijf toch niet zo...
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  zaterdag 30 april 2011 @ 14:40:03 #18
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_96175307
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:36 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Dat ze het snapt dat ik zo denk maar dat zondag (moederdag verjaardag) een speciale dag is.
Vreemde redenering...
Kun je je feest niet alsnog verzetten naar een dag die jou dan wel beter uitkomt?
pi_96175326
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Het is maar een verjaardag. Overdrijf toch niet zo...
Blijkbaar is de verjaardag van d'r oma velen malen belangrijker dan mijn eerste verjaardag die ik nog speciaal verzet. Ik zou er zelf voor zorgen dat ik op haar verjaardag kan komen en eventuele afspraken die ik heb verzetten. Is dat overdrijfen dan?
pi_96175347
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:40 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Vreemde redenering...
Kun je je feest niet alsnog verzetten naar een dag die jou dan wel beter uitkomt?
Heb allerlei mensen deze datum al bekend gemaakt. Vind het zelf onredelijk om dat een week van te voren nog te wijzigen.
  zaterdag 30 april 2011 @ 14:43:28 #21
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_96175387
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:41 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Heb allerlei mensen deze datum al bekend gemaakt. Vind het zelf onredelijk om dat een week van te voren nog te wijzigen.
Ook dat is waar.
Zelf zou ik nu zeggen:
Laat haar lekker om 8 uur weggaan. Dan heb je niet de hele avond een chagi vrouw erbij ;).
pi_96175494
Ja, dat moet misschien dan maar. Zeg ik wel dat ze de bus mag nemen.

Maar dat staat vrij stom bij mijn famillie als mn vriendin in t begin van de verjaardag weg gaat omdat ze de volgende dag een verjaardag van haar oma heeft. Nietwaar?
Dan denk je als famillie toch ook van wat een rare onzin..
  zaterdag 30 april 2011 @ 15:20:47 #23
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_96176127
Is dit serieus? Denk je dat er daadwerkelijk iemand op deze wereld is die een relatie van een half jaar belangrijker vind dan zijn/haar grootouders?

Leuker? Misschien
Gezelliger? Misschien
Maar belangrijker, kan ik me echt helemaal niets bij voorstellen.

Doe eens sociaal en denk eens aan iemand anders dan jezelf, zak hooi.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  zaterdag 30 april 2011 @ 15:24:19 #24
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_96176188
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:20 schreef RedDevil085 het volgende:
Is dit serieus? Denk je dat er daadwerkelijk iemand op deze wereld is die een relatie van een half jaar belangrijker vind dan zijn/haar grootouders?

Leuker? Misschien
Gezelliger? Misschien
Maar belangrijker, kan ik me echt helemaal niets bij voorstellen.

Doe eens sociaal en denk eens aan iemand anders dan jezelf, zak hooi.
Misschien iets genuanceerder, maar ik vind wel dat je gelijk hebt.
Zeker omdat je nooit weet hoe lang je grootouders nog zullen leven, zou ik alle momenten koesteren die ik met ze heb.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  zaterdag 30 april 2011 @ 15:31:21 #25
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96176318
Los van alle details hierboven.

Als het goed is he en als jullie relatie goed is, dan zou je er vanuit moeten gaan dat je nog zo'n 50? verjaardagen samen te vieren hebt. Is deze dan echt zo belangrijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')