Wat precies? Of ze zondagochtend naar huis zou willen en datik het niet leuk vind dat ze maar tot za avond wilt blijven?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:27 schreef GizartFRL het volgende:
Heb je het er met je vriendin over gehad?
Of ben je bang dat dit een confrontatie op gaat leveren?
Er staat niet dat ze niet op zijn verjaardag zal komen, alleen dat ze al op tijd weg moetquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:32 schreef Inverted_World het volgende:
Om heel eerlijk te zijn lijkt het mij enigszins dat er iets niet klopt als niet aanwezig is op je verjaardag.
No offence tegen alle mensen die zeggen dat het onredelijk is om te vragen niet naar haar oma te gaan. Ten eerste vind ik dat op zich al uit haarzelf had kunnen komen. Ten tweede is er vast een middenweg.
Dat eerste inderdaad.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:32 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wat precies? Of ze zondagochtend naar huis zou willen en datik het niet leuk vind dat ze maar tot za avond wilt blijven?
Daar heb ik het over gehad. Het moet toch opgelost worden.
@gelestipjes: ja, ik wil d'r best in de ochtend wegbrengen. Heb ik ook gezegt.
Oh ja je zou eventueel om 9 uur al op het station kunnen zijn. À half 12 thuis zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:32 schreef gelestipjes het volgende:
Maar hoezo kan ze pas vanaf 12 uur weg dan? Er rijden toch wel al eerder treinen neem ik aan?
Dat ze het snapt dat ik zo denk maar dat zondag (moederdag verjaardag) een speciale dag is.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:34 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dat eerste inderdaad.
Hoe was haar reactie erop? OF wilde ze echt perse weg om 20.00 () uur?
Nou, dan snap ik het probleem niet echt. Als je haar de volgende ochtend om 8 uur naar het station brengt of zo heeft ze nog de hele dag voor die verjaardag en moederdag. Als ze dat niet wil moet ze maar gewoon een taxi nemen naar het station of zo die avond, want verwachten dat je je eigen feest verlaat is ook niet bepaald redelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:32 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wat precies? Of ze zondagochtend naar huis zou willen en datik het niet leuk vind dat ze maar tot za avond wilt blijven?
Daar heb ik het over gehad. Het moet toch opgelost worden.
@gelestipjes: ja, ik wil d'r best in de ochtend wegbrengen. Heb ik ook gezegt.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:33 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Er staat niet dat ze niet op zijn verjaardag zal komen, alleen dat ze al op tijd weg moet
quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:10 schreef Snoepje5 het volgende:
Nu kan zij dus niet op mijn verjaardag komen
Vreemde redenering...quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:36 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dat ze het snapt dat ik zo denk maar dat zondag (moederdag verjaardag) een speciale dag is.
Blijkbaar is de verjaardag van d'r oma velen malen belangrijker dan mijn eerste verjaardag die ik nog speciaal verzet. Ik zou er zelf voor zorgen dat ik op haar verjaardag kan komen en eventuele afspraken die ik heb verzetten. Is dat overdrijfen dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Het is maar een verjaardag. Overdrijf toch niet zo...
Heb allerlei mensen deze datum al bekend gemaakt. Vind het zelf onredelijk om dat een week van te voren nog te wijzigen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:40 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Vreemde redenering...
Kun je je feest niet alsnog verzetten naar een dag die jou dan wel beter uitkomt?
Ook dat is waar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:41 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Heb allerlei mensen deze datum al bekend gemaakt. Vind het zelf onredelijk om dat een week van te voren nog te wijzigen.
Misschien iets genuanceerder, maar ik vind wel dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:20 schreef RedDevil085 het volgende:
Is dit serieus? Denk je dat er daadwerkelijk iemand op deze wereld is die een relatie van een half jaar belangrijker vind dan zijn/haar grootouders?
Leuker? Misschien
Gezelliger? Misschien
Maar belangrijker, kan ik me echt helemaal niets bij voorstellen.
Doe eens sociaal en denk eens aan iemand anders dan jezelf, zak hooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |