abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97083925
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:47 schreef Snoepje5 het volgende:
Jullie kunnen daar niet over oordelen. Hebben geen inzage in onze relatie ofxo.
Tja dude, ik zou wat minder eigenwijs zijn en wat meer luisteren naar tante Kluts.
pi_97083986
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tja dude, ik zou wat minder eigenwijs zijn en wat meer luisteren naar tante Kluts.
*wijst nogmaals op haar sig*
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_97084144
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:02 schreef Kluts het volgende:

[..]

*wijst nogmaals op haar sig*
14.gif, hottie dat je er bent.
pi_97092949
Haha ik mag niet gamen. Deed dit vroeger en was er mee gestopt maar o wee als ik daar weer aan begin :P Overigens had ik om 5 uur al gegeten.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:29:29 #105
343702 kippiedippie
JeWeetTogZelf
pi_97094427
Je mag niet gamen?
pi_97095082
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:29 schreef kippiedippie het volgende:
Je mag niet gamen?
Ze wilt niet dat ik dat doe, ja.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 22:05:54 #107
305256 Ph.D.PowerPauper
Waanzinnig Weldenkend
pi_97096684
Zie ook dit topique van TS!
Verjaardag

TS, je bent wel een beetje afgezakt in verstikkend gedrag nu! Je maakt het zelf kapot man! Ik denk dat het al te laat is.
Google is your friend!
www.justfuckinggoogleit.com/
pi_97109221
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:40 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Ze wilt niet dat ik dat doe, ja.
Want? Als je gamed speel je een MMORPG en dan zit je er gelijk dagen achter?
Anders zou ik geen reden kunnen bedenken waarom ze iets tegen gamen heeft.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 11:06:34 #109
343702 kippiedippie
JeWeetTogZelf
pi_97111091
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 08:36 schreef Kluts het volgende:

[..]

Heb er ook niks mee, tenzij het echt er uit ziet als verslavingsgedrag.. Speel zelf ook games. Dus dat je er uren lang achter zit lijkt me de enige reden waarom het niet mag. Overigens vind ik dat van die verjaardag ook verstikkend. Dat TS zijn vriendin dat volhoud.
pi_97111677
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 08:36 schreef Kluts het volgende:

[..]

Jep :)

Maar ik was er zelf al mee gestopt voordat ik haar leerde kennen, dus ik begin er gewoon vanuit mijzelf ook niet meer aan.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 11:06 schreef kippiedippie het volgende:

[..]

Heb er ook niks mee, tenzij het echt er uit ziet als verslavingsgedrag.. Speel zelf ook games. Dus dat je er uren lang achter zit lijkt me de enige reden waarom het niet mag. Overigens vind ik dat van die verjaardag ook verstikkend. Dat TS zijn vriendin dat volhoud.
Ze heeft het toch ook zo zwaar met mij :')
Ik ben er 24/7 voor haar en we hebben het altijd super gezellig bij elkaar, alleen de irritaties lopen soms op tijdens de periodes dat we elkaar niet zien.
pi_97111990
Het lijkt er idd op dat je gezeur haar teveel is.
Gewoon lekker gas terugnemen en vraag haar na de examens iets leuks te gaan doen wat je allebei leuk vindt. Neem haar mee uit eten als cadeau ofzo.
Je denkt, denk ik, teveel aan je eigen onzekerheid en te weinig aan haar situatie.
Daarmee drijf je haar van je weg. Vandaar dat ze meer contact maakt met anderen die haar minder belasten, tijdens haar examen.
pi_97127175
Fucking hell die reacties, sommige zijn echt debiel.

Logisch dat TS gefrustreerd is dat zijn vriendin zo doet, kom op.. als hij aanbied om langs te komen kan zij toch echt wel een half uurtje vrij maken? Of even in de avond?
Alsof je vanaf 8 uur 's ochtends tot 10 uur s'avonds leert. Yeah right. En dan wel tussendoor hyven enzo.

Ook dat andere topic, daar doet ze ook te weinig moeite zou ik zeggen.

Lijkt erop alsof ze je niet meer ziet zitten TS, maar good luck! Sowieso gas terug nemen en laat haar lekker contact zoeken.
Collectible solid silver personalised..
pi_97127835
Gisteravond kwam ze om half 11 met het eerste berichtje en we waren toen een beetje aan t sms'en maar toen kwam er ineens een uur niets ( en ik ga nu dus niet meer vragen waar dat berichtje blijft ) en vanochtend had ze blijkbaar om 12 uur nog een berichtje gestuurd ( toen sliep ik al ) en was ze om 1 uur ook nog op whatsapp. Nja ik ga er nu niet meer over zeuren, alhoewel ik natuurlijk wel de neiging heb om te vragen waarom ze zo lang duurde met reageren ( normaal pingen we aan een stuk door totdat we slapen ).

Ik vind dat niet erg netjes van haar, omdat ze, afaik, gewoon thuis was. Dus ik dacht ik laat haar vandaag maar ff wat zeggen dan en zie wel of ze over gisteravond begint. Maar tot nu toe ( de hele dag ) nog geen bericht van haar gekregen terwijl ze 1. wel op msn is. 2. een paar keer al op whatsapp is geweest en 3. ook op hyves.

Ik denk dat zij wacht totdat ik iets zeg, maar dan kom ik misschien al gauw weer wat te zeurerig over dus ik wacht maar totdat zij wat zegt. Ik neem al vaak genoeg het initiatief.
pi_97127876
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 19:38 schreef Snoepje5 het volgende:
Gisteravond kwam ze om half 11 met het eerste berichtje en we waren toen een beetje aan t sms'en maar toen kwam er ineens een uur niets ( en ik ga nu dus niet meer vragen waar dat berichtje blijft ) en vanochtend had ze blijkbaar om 12 uur nog een berichtje gestuurd ( toen sliep ik al ) en was ze om 1 uur ook nog op whatsapp. Nja ik ga er nu niet meer over zeuren, alhoewel ik natuurlijk wel de neiging heb om te vragen waarom ze zo lang duurde met reageren ( normaal pingen we aan een stuk door totdat we slapen ).

Ik vind dat niet erg netjes van haar, omdat ze, afaik, gewoon thuis was. Dus ik dacht ik laat haar vandaag maar ff wat zeggen dan en zie wel of ze over gisteravond begint. Maar tot nu toe ( de hele dag ) nog geen bericht van haar gekregen terwijl ze 1. wel op msn is. 2. een paar keer al op whatsapp is geweest en 3. ook op hyves.

Ik denk dat zij wacht totdat ik iets zeg, maar dan kom ik misschien al gauw weer wat te zeurerig over dus ik wacht maar totdat zij wat zegt. Ik neem al vaak genoeg het initiatief.
Waarom zou ze wachten?
pi_97127949
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 19:39 schreef dogtagz het volgende:

[..]

Waarom zou ze wachten?
Omdat ze op whatsapp kijkt. En ik weet dat zij daar nooit vaak met anderen op chat.
pi_97128100
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 19:42 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Omdat ze op whatsapp kijkt. En ik weet dat zij daar nooit vaak met anderen op chat.
Nee, waarom wacht ze dat jij contact op neemt?
Als zij contact wilt kan ze toch zelf ook beginnen?
pi_97128135
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 19:18 schreef dogtagz het volgende:
Fucking hell die reacties, sommige zijn echt debiel.
[..]

Lijkt erop alsof ze je niet meer ziet zitten TS, maar good luck! Sowieso gas terug nemen en laat haar lekker contact zoeken.
Bullshit, als ik aan het leren ben en/of gestrest ben dan moet niemand mij gaan sms'en want dan sms ik gewoonweg niet terug. Heb mijn mobiel ALTIJD op stil (dus ook neit trillen) staan dan en als ik zin heb om wat van me te laten horen (bij wie dan ook) dan doe ik dat op het moment dat ik het wil, niet op het moment dat iemand mij sms't.

En dan moet je al helemaal niet gaan janken 'heb je mijn berichtje wel ontvangen', dat is helemaal fucking vervelend. Zeker iemand die dichtbij me staat, die moet me dan gewoon even met rust laten. En SOG bepaal ik zelf wel wanneer ik dat doe (dus op Facebook of op haar geval: Hyves).

Ik heb alleen de OP gelezen, maar wat ik daaruit opmaak is gewoon dat ze gestrest is en dat je d'r even met rust moet laten. Kut voor jou, maar anders gaat ze zich (tenminste, dat zou IK hebben, en ik herken me dus wel in wat zij doet) alleen maar kapot ergeren aan je en dan is het gewoon klaar.
pi_97128261
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 19:46 schreef dogtagz het volgende:

[..]

Nee, waarom wacht ze dat jij contact op neemt?
Als zij contact wilt kan ze toch zelf ook beginnen?
Ja, misschien klopt mijn redenering ook niet. Ik wacht ook gewoon nog even af dus. Gister kwam wel het contact als eerste van haar af.
pi_97128369
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 19:47 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Bullshit, als ik aan het leren ben en/of gestrest ben dan moet niemand mij gaan sms'en want dan sms ik gewoonweg niet terug. Heb mijn mobiel ALTIJD op stil (dus ook neit trillen) staan dan en als ik zin heb om wat van me te laten horen (bij wie dan ook) dan doe ik dat op het moment dat ik het wil, niet op het moment dat iemand mij sms't.

En dan moet je al helemaal niet gaan janken 'heb je mijn berichtje wel ontvangen', dat is helemaal fucking vervelend. Zeker iemand die dichtbij me staat, die moet me dan gewoon even met rust laten. En SOG bepaal ik zelf wel wanneer ik dat doe (dus op Facebook of op haar geval: Hyves).

Ik heb alleen de OP gelezen, maar wat ik daaruit opmaak is gewoon dat ze gestrest is en dat je d'r even met rust moet laten. Kut voor jou, maar anders gaat ze zich (tenminste, dat zou IK hebben, en ik herken me dus wel in wat zij doet) alleen maar kapot ergeren aan je en dan is het gewoon klaar.
Okee, dus je reageert alleen wanneer jij dat wilt. Misschien is dat bij haar ook zo, heb jij dan ook dat je wilt hyven/facebooken en NIET je vriendin wilt smsen als die gewoon wilt weten hoe het gaat? Dat is een beetje asociaal, dat is gewoon negeren(als je pas in de avond of de dag daarna reageert).

Als je gek van hem/haar wordt moet je dat gewoon zeggen, niet achterbaks niet reageren en wel met andere contact hebben.
pi_97128794
Is het weer zeuren dan als ik aan haar vraag waarom ze niets tegen mij zegt en wel tegen anderen of de mogelijkheid heeft om wat te zeggen?

Het is meer dan '' ik kan niet reageren want ben aan het leren '' want ze kan wel op msn, hyves etc. En ik zou dat wel graag willen weten dan.
pi_97128986
Ja dat is zeuren. Ga lekker bier zuipen, het is zaterdag avond. Ga met je vrienden op stap!

edit: Ik sta altijd online op msn, ook al staat mijn computer uit en heb ik het niet aangezet op mijn mobiel.. Net zoals whatsapp, daar gaat het gewoon automatisch, maak je niet zo druk om alles.
pi_97129199
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 19:52 schreef dogtagz het volgende:

[..]

Okee, dus je reageert alleen wanneer jij dat wilt. Misschien is dat bij haar ook zo, heb jij dan ook dat je wilt hyven/facebooken en NIET je vriendin wilt smsen als die gewoon wilt weten hoe het gaat? Dat is een beetje asociaal, dat is gewoon negeren(als je pas in de avond of de dag daarna reageert).

Als je gek van hem/haar wordt moet je dat gewoon zeggen, niet achterbaks niet reageren en wel met andere contact hebben.
Niets achterbaks aan, negeren lijkt me duidelijk.

TS, laat d'r gewoon even met rust. Niets irritanters dan mannen die gaan roepen 'muu waarom geef je me geen aandacht'. Maak je het niet beter op. Ook al is het heel oneerlijk voor jou en inderdaad asociaal.

En op hyves kan je, zoals ik al zei, gewoon zelf reageren wanneer je he twilt. Dus wanneer het haar uitkomt, want zíj is aan het leren. Zodra jij haar sms't stoor je haar met leren, hoe goed bedoelt ook van jouw kant. En zeker als ze gestrest is kan dat d'r irriteren. Dat ligt niet zozeer aan jou, als wel aan de controle hebben wanneer wat gebeurt. Nou bedoel ik niet te zeggen dat zij alles mag bepalen ofzo, maar dat is wel de reden dat ik ook zo zou kunnen reageren als ik tentamens of een deadline heb.

Is hier een touw aan vast te knopen of raaskal ik? :') Iig TS: don't worry. Na d'r examens komt het vast weer goed en als het zo blijft gaan dan kan je er natuurlijk wat van gaan zeggen. Maar als je dat nu gaat doen gaat ze zich (denk ik) alleen maar verder van je distantiëren, omdat ze al genoeg aan haar hoofd heeft. Als jij dan ook nog gaat janken dat ze niet reageert, wordt ze daar zeer waarschijnlijk alleen maar nog gestresder door. Hoe vaker je dat doet, hoe minder ze gaat reageren. Laat d'r gewoon even haar ding doen. :)
pi_97129298
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:11 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Niets achterbaks aan, negeren lijkt me duidelijk.

TS, laat d'r gewoon even met rust. Niets irritanters dan mannen die gaan roepen 'muu waarom geef je me geen aandacht'. Maak je het niet beter op. Ook al is het heel oneerlijk voor jou en inderdaad asociaal.

En op hyves kan je, zoals ik al zei, gewoon zelf reageren wanneer je he twilt. Dus wanneer het haar uitkomt, want zíj is aan het leren. Zodra jij haar sms't stoor je haar met leren, hoe goed bedoelt ook van jouw kant. En zeker als ze gestrest is kan dat d'r irriteren. Dat ligt niet zozeer aan jou, als wel aan de controle hebben wanneer wat gebeurt. Nou bedoel ik niet te zeggen dat zij alles mag bepalen ofzo, maar dat is wel de reden dat ik ook zo zou kunnen reageren als ik tentamens of een deadline heb.

Is hier een touw aan vast te knopen of raaskal ik? :') Iig TS: don't worry. Na d'r examens komt het vast weer goed en als het zo blijft gaan dan kan je er natuurlijk wat van gaan zeggen. Maar als je dat nu gaat doen gaat ze zich (denk ik) alleen maar verder van je distantiëren, omdat ze al genoeg aan haar hoofd heeft. Als jij dan ook nog gaat janken dat ze niet reageert, wordt ze daar zeer waarschijnlijk alleen maar nog gestresder door. Hoe vaker je dat doet, hoe minder ze gaat reageren. Laat d'r gewoon even haar ding doen. :)
En doe dit nou voordat het over is, straks ben je boos op jezelf omdat je niet luisterde naar deze wijze mensen!

Echt hoor, laat haar gewoon met rust en kijk eventjes hoe het gaat! Vooral na de examens komt het wel weer goed als ze je nog leuk vindt.
pi_97129355
Oh trouwens, het is uiteraard niet netjes van haar. Of het 'normaal' is is niet ter sprake, want iedereen gaat anders met stress e.d. om. Maar wacht gewoon met dat aankaarten. Dan is zij ten eerste minder gestrest, dus zal ze niet meteen op je gaan bitchen. En ze zal het waarderen dat je gewoon even geduldig bent geweest.

Mocht het zo blijven, dat zie je dan wel. Dan is het gewoon een kwestie van niet meer leuk vinden. Maar in tijden van stress doen mensen gekke dingen. *O*
pi_97130053
ahahahah zogenaamd kan ze niet me je praten, maar wel tijd besteden aan hyves en al die andere zooi

gewoon negeren jongen, laat haar maar weer eens even wat moeite doen als ze telkens zo laconiek te werk gaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')