Pesten is wel erg, plagen niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:12 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Klopt. En af en toe een beetje pesten is ook helemaal niet erg, wordt je op den duur alleen maar sterker van
jepquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:13 schreef Fascination het volgende:
Herkennen jullie iedereen uit jullie basisschoolklas nog en weten jullie nog hoe hoog ze op de sociale ladder stonden?
Niet alle namen, maar wel zo ongeveer hoe het zat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:13 schreef Fascination het volgende:
Herkennen jullie iedereen uit jullie basisschoolklas nog en weten jullie nog hoe hoog ze op de sociale ladder stonden? Ik wel iig. En ik denk dat ik me dat over 10 jaar ook nog wel herinner.
dat weet ik ook nog precies.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:13 schreef Fascination het volgende:
Herkennen jullie iedereen uit jullie basisschoolklas nog en weten jullie nog hoe hoog ze op de sociale ladder stonden? Ik wel iig. En ik denk dat ik me dat over 10 jaar ook nog wel herinner.
Jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:13 schreef Fascination het volgende:
Van groep 8 wel. Daarvoor een stuk minder.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:13 schreef Fascination het volgende:
Hier ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Van groep 8 wel. Daarvoor een stuk minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |