Tha_sisquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Fotoboek van Tha_Sis (Ja, seriously) Geen geboortecertificaat
.
Ze lijkt niet op jou. Da's jammer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Fotoboek van Tha_Sis (Ja, seriously) Geen geboortecertificaat
.
Goed onderbouwde mening.quote:
Hmm, kan ik meeleven. Beter een nieuwe start, dan meedoen aan de zieke competitie wie er het minste leven heeft en de meeste postsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat ligt aan je uid, jij valt nu in de categorie luier
misschien moet ik er even een topic over openen dat ik inmiddels 77112 posts hebquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hmm, kan ik meeleven. Beter een nieuwe start, dan meedoen aan de zieke competitie wie er het minste leven heeft en de meeste posts
Ik moet altijd nog een keer whisky fristi proberen (hey ik heb nu goedkope whisky thuis,quote:Op zondag 22 mei 2011 11:07 schreef Troel het volgende:
Beter dan Fristi in ieder geval
Die reclame's vroeger waren ook leuk
Hoe dan ook zonde van de whiskyquote:Op zondag 22 mei 2011 11:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik moet altijd nog een keer whisky fristi proberen (hey ik heb nu goedkope whisky thuis,)
Al die onzin dat je iemand moet respecteren om hoe oud zijn account is. Net als bij de nieuwen zitten er ook bij de ouden gewoon irritante domkoppen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waarom niet, we zijn gewoon een minderheid (er zijn er per definitie niet meer dan 41411 van ons) en we worden niet gerespecteerd.
Ja, maar het gaat juist om de midden!quote:Op zondag 22 mei 2011 11:53 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Al die onzin dat je iemand moet respecteren om hoe oud zijn account is. Net als bij de nieuwen zitten er ook bij de ouden gewoon irritante domkoppen.
Aangezien er minder midbies zijn dan newbies, zullen er relatief gezien minder domkoppen zitten dan bij de newbiesquote:Op zondag 22 mei 2011 11:59 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ja ook daar zitten irritante domkoppen wees maar niet bang
Dit topic doet mij anders vermoeden.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Aangezien er minder midbies zijn dan newbies, zullen er relatief gezien minder domkoppen zitten dan bij de newbies
Eén domkop bij de newbies al gevonden dusquote:Op zondag 22 mei 2011 12:13 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Dit topic doet mij anders vermoeden.
9 jaar op fok! hangen vind ik anders ook wel dubieus.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Eén domkop bij de newbies al gevonden dus
Oh je bedoeld de users die zich in het prille FOK! forum voor de Big Brother topics registreerden?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:36 schreef Djeez het volgende:
Echte bazen hebben zich in het eerste jaar van FOK! geregistreerd
quote:
tja nouja ik kan het wel accepteren maar dat neemt niet weg dat ik stink...quote:
En wie ben jij dan weer?quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 23:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het is godverdomme geen oldbie topic, gek!
quote:
Ga weg.quote:
Nou fijn voor je Rodney en nu opbokken.quote:Op zondag 25 september 2011 23:37 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Ajax
Ik slaap in een Utrecht-pyjama
Als ze maar Goa-trance luisteren toch?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb respect voor alle FOK!users.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |