Knetterlam werken? Oi.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dat is mooi, dan komen ze op de receptie en kunnen ze daarna door naar het werk!
Misschien? Ik neem vast vrij!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Noem een datum in 2020 en ik weet wat ze moeten werken
Nee maar deze datum gaat door, alleen met familie en misschien fokkers
*boekt alvast een bootreisje*quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Noem een datum in 2020 en ik weet wat ze moeten werken
Nee maar deze datum gaat door, alleen met familie en misschien fokkers
Gewoon dagelijks de radio even hard aanzetten. Shake that booty!quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:57 schreef loveli het volgende:
Welkom nieuwen![]()
Van dansen krijg je mooie billen. Iedereen zou moeten danden.
Je vergeet de plakjes knolselderij!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja lekker zijn ze hè? Ik vind ze het lekkerst met eenvoudig beleg, zoals naturel roomkaas, of een beetje mayo met tomaatjes. Ik ben nu weer even over op de original crisp, die vind ik ook lekker en zijn volgens mij gezonder.
De groententempura was dus echt heel goed gelukt!! Erbij een heel licht dipsausje van rijstazijn, kikkoman, gembersiroop en een paar druppels teryakisaus. Ik had champignons, bimi, courgette, wortel. zoete paprika en ui. Ook had ik wat yakitori gemaakt, maar daar moet de volgende keer meer suiker bij, was net niet 'glibberig' genoeg.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
Je vergeet de plakjes knolselderij!
Tempura is echt veel te lekker, de meneer had het een hele tijd geleden voor ons gemaakt, we bléven maar eten (burp), achteraf voelde ik me alsof ik drie bakken friet ophad...Het blijft natuurlijk een soort groentekibbeling
Geniet ervan!quote:
Bedankt! Nog wel een uurtje en een half werken nu, en vanavond promotie-activiteit. Dus ik mag gewoon in mijn nachtritme blijven...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 06:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Geniet ervan!
Ik was net mn brood in een zakje aan het proppen toen ik me bedacht dat we vandaag refereerlunch hebben.
Vandaag ontbijt ik dus met 2 boterhammen met kipfilet en geitenkaas* en ik neem geen chocoladekoekjes mee.
*wel een kauwgompje extra.
Ja op 30 juni maar nu infosessie en een feestje (met gratis schuimwijn en bier). Maar ik ben hoofdorganisator, dusja veeeeeeeeeeeeeeeel werk!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 07:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Promotieactiviteit als in: je gaat promoveren??
In de tram van 3 kwartier. Saai!
Ik word arts in juni, volgens mij bedoel jij nog een stapje hoger niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm ik vraag me wel af of we het beide hebben over het verwerven van de dr. /PhD titel.
Zo ja, dikke respect!
Ja inderdaad. Hier noemen we arts worden je arts-examen behalen en promoveren je 4jarig onderzoek. Een enkeling doet dat echter tegelijkertijd, dat is echt keihard werken!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:09 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ik word arts in juni, volgens mij bedoel jij nog een stapje hoger niet?
Happy pills?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Sinds mn happy pills, ik niet meer zonodig
Ben de eerste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |