quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
Je vergeet de plakjes knolselderij!
Tempura is echt veel te lekker, de meneer had het een hele tijd geleden voor ons gemaakt, we bléven maar eten (burp), achteraf voelde ik me alsof ik drie bakken friet ophad...Het blijft natuurlijk een soort groentekibbeling
Geniet ervan!quote:
Bedankt! Nog wel een uurtje en een half werken nu, en vanavond promotie-activiteit. Dus ik mag gewoon in mijn nachtritme blijven...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 06:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Geniet ervan!
Ik was net mn brood in een zakje aan het proppen toen ik me bedacht dat we vandaag refereerlunch hebben.
Vandaag ontbijt ik dus met 2 boterhammen met kipfilet en geitenkaas* en ik neem geen chocoladekoekjes mee.
*wel een kauwgompje extra.
Ja op 30 juni maar nu infosessie en een feestje (met gratis schuimwijn en bier). Maar ik ben hoofdorganisator, dusja veeeeeeeeeeeeeeeel werk!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 07:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Promotieactiviteit als in: je gaat promoveren??
In de tram van 3 kwartier. Saai!
Ik word arts in juni, volgens mij bedoel jij nog een stapje hoger niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm ik vraag me wel af of we het beide hebben over het verwerven van de dr. /PhD titel.
Zo ja, dikke respect!
Ja inderdaad. Hier noemen we arts worden je arts-examen behalen en promoveren je 4jarig onderzoek. Een enkeling doet dat echter tegelijkertijd, dat is echt keihard werken!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:09 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ik word arts in juni, volgens mij bedoel jij nog een stapje hoger niet?
Happy pills?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Sinds mn happy pills, ik niet meer zonodig
Ben de eerste!
Tjilpende vogeltjes zijn juist gezelligquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:00 schreef V1z0R het volgende:
Hoe noem je dat stilte Vik? Die beesten tjilpen je de oren van de kop!![]()
Puik lijstje Perr!
Nou...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:12 schreef Blurred86 het volgende:
vik, als je 30 minuten kunt kun je ook 40 hoor. Gewoon niet stoppen! Succes
ik vind vogeltjesgeluid ook echt wat anders dan lawaaierige tvprogramma's/ huisgenoten hoor!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:00 schreef V1z0R het volgende:
Puik lijstje Perr!
Thanks, beetje vreemd lijstje want ze hebben niets lekkers in de kantine vandaag.En vanavond geen tijd om echt te eten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:00 schreef V1z0R het volgende:
Puik lijstje Perr!
Ik wist het!quote:Vrouwen vinden het stiekem hartstikke erg leuk als mannen ongegeneerd naar hun borsten staren. 34 procent vindt het zelfs een groot compliment. Slechts zeven procent vindt het vervelend als mannen enkel aandacht hebben voor de voorgevel.
Komt op hetzelfde neerquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
ja, daarna zit ik dus op de motor naar de Ardennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |