SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:06 schreef mc-Piel het volgende:
wutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind je hem niet leukquote:
Jammerquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik snap er niet veel van eigenlijk![]()
![]()
Heyquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:49 schreef JanPiraat het volgende:
ik neem volledige verantwoordelijkheid op me voor het starten van dit topic en zal ook als de held worden omschreven in de geschiedenisboeken als dit een daverend succes wordt.
Met zegel uiteraard
[ afbeelding ]
geen ideequote:Op donderdag 19 mei 2011 18:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
cosmooooop een nieuwe laptop zag ik net op gezichtenboek
![]()
heerlijk zeker ?
Tekst vergroten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
Letters zijn te klein... Bril nodig
je mag mijn bril wel,quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
ctrl scrollenquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
De eerste sneer van ongevaarlijke muisquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik tegen jan zei dat ik van hem houd.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Een echte piraat die dreigt niet, die doet omdat piraat
Blijkbaar is JP meer een dekzwabberaar
Whihii.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
De eerste sneer van ongevaarlijke muis
[..]
quote:
En en en?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
De eerste sneer van ongevaarlijke muis
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
'Wow, jij ziet er slecht uit! Ben je ziek?'
'Ja, heb de laatste weken last van ARG 7.'
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Over AppelmatchtopicRoosviceGroep (bedacht door mij) 7, nu gekozen als ARG 7, en wordt een heus topic-reeks.. of hoe zoiets heet... verder bemoei ik me er niet mee
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef aight1 het volgende:
Dit is geen SC dit is de harde piratenrealiteit.
quote:
watquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
hechtingen groeien helemaal niet
Mijn broeder in voor- en tegenspoedquote:
Gaat goed hoor. Daar?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
freezepop met 14.gif en hartjes PI![]()
goedenavond, gaat ie lekker ?
Ja voelt toch erg goedquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn broeder in voor- en tegenspoed![]()
Hoe bevalt het leven als arbeider? [ afbeelding ]
grquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:22 schreef Henkie94 het volgende:
Mijn ma wou naar de SEH gaan voor die gare hechting.Bij nader inzien gewoon naar de gipskamer.
Feels batman.
gr grquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:22 schreef Henkie94 het volgende:
Mijn ma wou naar de SEH gaan voor die gare hechting.Bij nader inzien gewoon naar de gipskamer.
Feels batman.
jwel feel bad 4 u manquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:26 schreef Henkie94 het volgende:
Niemand die snapt dat SEH -> stagiaire?
Dat is altijd het mooiste gedeelte van werken ja..het weekend (op het geld na dan)quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja voelt toch erg goeden een aantal leuke collega's ook dat maakt het nog een stuk makkelijker zo'n dag... en morgen voor het eerst in tijden echt een weekendgevoel ook
Wacht maar totdat die krengen gaan schijten, janken en geld kosten. Een uurtje is dan leuk ja.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:31 schreef Bloempje. het volgende:
Jongensss, nou moeten jullie vragen waarom dan. En dan zeg ik: Oh! Er was zo'n lieve peuter! En die heeft een uur op schoot gezeten en schattig gedanst alles![]()
![]()
Ik had m 's ochtends al eerst helemaal in bad gestopt omdat ie zichzelf ondergepoept en gekotst hadquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Wacht maar totdat die krengen gaan schijten, janken en geld kosten. Een uurtje is dan leuk ja.
Ja, wel via het uitzendbureau en kreeg op de introductiedag wel voor het eerst te horen dat je misschien niet de aangegeven uren kan krijgen (34) als het een rustige periode is.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is altijd het mooiste gedeelte van werken ja..het weekend (op het geld na dan)En is dit gewoon vast? Met contract en alles?
goed bezig Bloempjequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:34 schreef Bloempje. het volgende:
En daarna ging huilen
Dus, ik hoef voorlopig zelf nog geen kinderen, maar ik vind het wel heel lief
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja, wel via het uitzendbureau en kreeg op de introductiedag wel voor het eerst te horen dat je misschien niet de aangegeven uren kan krijgen (34) als het een rustige periode is.
Maar ik kan niet zomaar uit het niets ontslagen worden.. tenzij ik de toets niet haal volgende week maar die is volgens anderen die ik weleens spreek zeer goed te doen en iedereen haalt die bijna vanzelfsprekend
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
meisje wat een negativiteit de laatste paar dagen
Ach..je woont nog thuis he..dus het is ook niet zo dat je al teveel vaste lasten hebt. Zolang je maar beetje je eigen ding kunt doen en dat ook zelf kan bekostigen. Beetje die zelfstandigheidquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja, wel via het uitzendbureau en kreeg op de introductiedag wel voor het eerst te horen dat je misschien niet de aangegeven uren kan krijgen (34) als het een rustige periode is.
Maar ik kan niet zomaar uit het niets ontslagen worden.. tenzij ik de toets niet haal volgende week maar die is volgens anderen die ik weleens spreek zeer goed te doen en iedereen haalt die bijna vanzelfsprekend
Ja inderdaadquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ach..je woont nog thuis he..dus het is ook niet zo dat je al teveel vaste lasten hebt. Zolang je maar beetje je eigen ding kunt doen en dat ook zelf kan bekostigen. Beetje die zelfstandigheid [ afbeelding ] En je bent weer even lekker bezig en nuttig.
Negroïde.quote:
Op naar Utrecht tochquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja inderdaaderg lekker zo nuttig bezig zijn en nu kan ik ook even gaan sparen om verandering te brengen aan dat thuiswonen
Angry Birds op iets anders dan een Apple product spelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Phoenix of Schaerweijde?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Op naar Utrecht tochIk ga na m'n laatste vakantie ook even actief zoeken
Heb al mensen erop gezet enzo
En na de vakantie in Zeist hockeyen he..dus zou wel makkelijk zijn als ik dan in Utrecht woon
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Op naar Utrecht tochIk ga na m'n laatste vakantie ook even actief zoeken
Heb al mensen erop gezet enzo
En na de vakantie in Zeist hockeyen he..dus zou wel makkelijk zijn als ik dan in Utrecht woon
[..]
Angry Birds op iets anders dan een Apple product spelenEn jezelf dan hip noemen
Ik haat Apple met een passie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Schaerweijde. Veel vrouwenteams daarquote:
Zo diep gaat het bij mij niet..maar Apple heeft gewoon niet mijn voorkeurquote:
quoten voor t nageslacht allesquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:30 schreef Beach het volgende:
Ik heb een voorkeur voor jonge tienermeisjes.
Digitenne ?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:34 schreef Beach het volgende:
kktv.... geen beeld en natuurlijk wanneer ik EMIDJ wil kijken.
Gewoon even wachten en dan gaan we samen wel op rtlgemist.nl kijkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:34 schreef Beach het volgende:
kktv.... geen beeld en natuurlijk wanneer ik EMIDJ wil kijken.
Caiwayquote:
Ja dat is mijn 2e optiequote:Op donderdag 19 mei 2011 20:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon even wachten en dan gaan we samen wel op rtlgemist.nl kijken
ditquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon even wachten en dan gaan we samen wel op rtlgemist.nl kijken
volgens mij zag ik iets over ADO - Roda JCquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:42 schreef Beach het volgende:
Oja wacht, nu zijn er ook play offs. Vanavond Heracles tegen ADO toch?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:42 schreef Beach het volgende:
Oja wacht, nu zijn er ook play offs. Vanavond Heracles tegen ADO toch?
http://www.vi.nl/files/matchcenter/scorebord.htmlquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
volgens mij zag ik iets over ADO - Roda JC
quote:
HT SC Cambuur-Leeuwarden 0 - 0 FC Zwolle +quote:
R Cullen, is dat familie van Edward?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
HT SC Cambuur-Leeuwarden 0 - 0 FC Zwolle +
HT BV Veendam 3 - 0 Helmond Sport +
Michael Jansen 1'
M. de Leeuw 11'
Anco Jansen 43'
FT FC Volendam 1 - 2 VVV-Venlo +
42' R. Cullen
Platje 69'
89' A. Musa
FT FC Den Bosch 3 - 3 Excelsior +
Van Moorsel 25'
41' R. Bergkamp
Peters 48'
Van Moorsel 51'
83' Vincken
84' Vincken
quote:
quote:
Lijkt me sterk, Cullen is een spleetoog.quote:
Je weet het niet met die vampieren. En ha jij weet wie Edward Cullen is!quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, Cullen is een spleetoog.
Google.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Je weet het niet met die vampieren. En ha jij weet wie Edward Cullen is!
2 mi*quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:56 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
y u no say hi to me!
quote:
Ik weet het zelf nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja die ene keer was er iets en toen zei jij 1-1 maar watwatt
[..]
neen :S
sry metee boos ;squote:Op donderdag 19 mei 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja die ene keer was er iets en toen zei jij 1-1 maar watwatt
[..]
neen :S
hallo manquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:00 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
JanPiraat noemt mijn naam, dat maakt het een beetje goed
leren voor mijn drie examens opdat ik op mijn 20e mijn havopapiertje binnen kan slepenquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hallo manhoe gaat ie ermee ? wat ben je aan het uitspoken dezer dagen ?
![]()
* Henkie94 bookmarksquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
Voor de hongerige dikkertjes:
http://www.mcdonalds.nl/voordeelbonnen.pdf
Beter laat dan nooit tochquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:02 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
leren voor mijn drie examens opdat ik op mijn 20e mijn havopapiertje binnen kan slepen
Ik ben een hongerig dikkertje, maar kom nooit bij de Mac.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik kan aardig normaal lopen.quote:
dankje en jawel ik doe ook maar drie vakken dit jaar, 2 jaar geleden al 2 gedaan op VWO toen een jaar geen zak gedaan nu 3 op havo volgend jaar weer 3 op HAVO dan heb ik ze wel zo allemaal, na 8 jaar op 18 jarige leeftijdquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit tochik zal voor je duimen
heb je er een beetje vertrouwen in tot nu toe ?
FC Volendam #2 Hoop op een snelle terugkeer! Stormlooptopic.quote:
Heb jij een sixpack?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
doe die kick danquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
FC Volendam #2 Hoop op een snelle terugkeer! Stormlooptopic.
Geyl.quote:
Nouquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:13 schreef Ragboer het volgende:
Hehe, zou serieus baas zijn als Veendam in de eredivisie komt
Doe! Ja!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zal ik dat volendam topic kicken ja?
doenquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zal ik dat volendam topic kicken ja?
VVV dan. Zwolle dan. Excelsior dan. Hebben daar ook geen kut te zoeken. Alleen Sparta gun ik het, maar ja, die mogen niet eens voor de playoffs.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nou. Die hebben daar toch niks te zoeken...
Excelsior wel. Zwolle ook wel, deels.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
VVV dan. Zwolle dan. Excelsior dan. Hebben daar ook geen kut te zoeken. Alleen Sparta gun ik het, maar ja, die mogen niet eens voor de playoffs.
te klein.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:16 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja hier is de ui alvast
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey jan wil je naar de mac met mij ??
Het leukste zou zijn als Excelsior en VVV degraderen en Cambuur en Sparta promoveren. Alleen is dat van Sparta niet mogelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Excelsior wel. Zwolle ook wel, deels.
feliquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Yayy!
Dit is mijn 25.500e post.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Graag en altijd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kots me maar uit, lach me maar uit, haat me maar.
Er post anders niemand in dat Volendamtopicquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Yayy!
Dit is mijn 25.500e post.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 december 2010 21:33 schreef Ragboer het volgende:
Ik hoop dat Almere uit de biedivisie wordt gekegeld, en Oss weer in de bierdivisie komt
oh je bedoelt zo'n ijsjequote:Op donderdag 19 mei 2011 21:27 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je hebt 10 van mij voor een cent of 60 bij de Albert Heijn.
ben jij trouwens die freezenogiets op minecraft?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:27 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je hebt 10 van mij voor een cent of 60 bij de Albert Heijn.
Oui.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:29 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ben jij trouwens die freezenogiets op minecraft?
Mis je haar zo?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:35 schreef Ragboer het volgende:
Sharr bijna niet gezien vandaag. Is ze al aan het slapen?
Ja ze ligt al op bed. Ik zal haar maar niet wakker maken. Ze ziet er lief uit zo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:35 schreef Ragboer het volgende:
Sharr bijna niet gezien vandaag. Is ze al aan het slapen?
Ja, een dag zonder Sharr gefokt is een dag niet geleefd!quote:
Hou uw penis in bedwang, vieze man.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ze ligt al op bed. Ik zal haar maar niet wakker maken. Ze ziet er lief uit zo.
En dat.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, een dag zonder Sharr gefokt is een dag niet geleefd!
Ik heb mij gister anders prima zonder haar vermaakt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, een dag zonder Sharr gefokt is een dag niet geleefd!
Start -> uitvoeren -> regeditquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:49 schreef Furdinand het volgende:
wie heeft er hier verstand van computers?? ik heb msn "verwijdert" (dacht ik) om het opnieuw te installeren maar als ik dat wil doen zegt het dat msn er nog gewoon op staat. maar dat staathet dus niet meer.... hoe fix ik dit?
jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:50 schreef Hatsekiedee het volgende:
ben ik homo als ik niet op iemand anders kosten naar de peepshow wil?
ik zou system32 > drivers gaan en die leeghalenquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:50 schreef Henkie94 het volgende:
Dat lijkt mij in ieder geval het meest logisch.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik zou system32 > drivers gaan en die leeghalen
Zelfs ik weet dat dat niet zo slim isquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik zou system32 > drivers gaan en die leeghalen
rm -rf C:/quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zelfs ik weet dat dat niet zo slim is
dit moet ik dan allemaal verwijderen ofzo?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:50 schreef Henkie94 het volgende:
HKEY_LOCAL_MACHINE -> SOFTWARE -> Microsoft -> MSN Messenger
Of: HKEY_LOCAL_MACHINE -> SOFTWARE -> Microsoft -> Windows Live (Messenger)
Of: HKEY_CURRENT_USER -> SOFTWARE -> Microsoft -> MSN Messenger
Of: HKEY_CURRENT_USER -> SOFTWARE -> Microsoft -> Windows Live (Messenger)
Als het er is.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:55 schreef Furdinand het volgende:
[..]
dit moet ik dan allemaal verwijderen ofzo?
Oh, hihiquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:55 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
rm = remove
-rf betekent recursive (dus alles wat er in zit), f betekent force. :3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog ene lueken plaatjen voor jullie
Ik ken hem, maar wederom:quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:57 schreef Hatsekiedee het volgende:
[ afbeelding ]
nog ene lueken plaatjen voor jullie
quote:
Hedde regedit geopend?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:00 schreef Furdinand het volgende:
henkie waar staat dat HKEY_LOCAL_MACHINE dan?
sryquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
jongen je laat hem toch niet dingen in regedit verwijderen
grquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:03 schreef KeizerKuzco het volgende:
Gewoon nog een keer verwijderen moet het doen. Als je verder nog vragen hebt hoor ik dat graag
Zo expres die chat van Jan er achter.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de nieuwe vriend van Harry, weet iemand een naam?
Brosamaquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Nee eigenlijk niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:05 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zo expres die chat van Jan er achter.I see what you did there.
Nee.quote:
ok ik heb in current user en local machine windows live en alles met msn verwijdert maar lukt nog steeds nietquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:07 schreef Bloempje. het volgende:
Want dan is Jan altijd bij je enzulks, romantisch alles.
Oh god, zeg ik dit echt?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:07 schreef Bloempje. het volgende:
Want dan is Jan altijd bij je enzulks, romantisch alles.
Oh god, zeg ik dit echt?
Rebootenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:07 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ok ik heb in current user en local machine windows live en alles met msn verwijdert maar lukt nog steeds niet
wat is je probleemquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:07 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ok ik heb in current user en local machine windows live en alles met msn verwijdert maar lukt nog steeds niet
watwatwat waarom zeg jij mijn naam tegen jan??quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had msn verwijdert en nu wil ik het opnieuw installeren maar dat lukt niet want hij zegt dat het er nog op staat.quote:
Nee gekkie, dat is de naam van dr beest.quote:
oquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee gekkie, dat is de naam van dr beest.
Maar je mag best homoseks hebben als je dat wilt hoorquote:
Kom maar uit de kast hoor. Wij accepteren je zoals je bent.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:13 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ik vind fok een beetje gay de laatste tijd
beginnen jullie hier nu ook alquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Kom maar uit de kast hoor. Wij accepteren je zoals je bent.
Cosmo?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar je mag best homoseks hebben als je dat wilt hoormoet je wel even kijken met wie.
Ja, uh, dat moet je hem vragen, hij moet het ook mee eens zijn hequote:
Ik ook niet hoor. Stiekem.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, uh, dat moet je hem vragen, hij moet het ook mee eens zijn heik vind alles prima, al doe je m'n broertje.
Al geloof ik niet dat die op jongens valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |