abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97245364
Ik wil wel op het geld van TS passen.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_97245397
TS, heb je een iPhone? zo niet ik zou maar snel naar de winkel rennen...
Perfecte openingszin: ''Mag ik wat te drinken van je?''
pi_97245438
Ik zie TS al staan an de voordeur...

''Pakje voor u, mevrouw.. Van Zalando''

''AAAAAAAAAAAAHHHH''
pi_97245741
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:51 schreef WindowsFan het volgende:
TS, heb je een iPhone? zo niet ik zou maar snel naar de winkel rennen...
Hoor ik deze te snappen? :')

Maar maar, dit kan ik vaker aan.. mensen die roken bijvoorbeeld, steken hun geld in iets.. wat óp gaat.. en dan heb je helemaal niets meer..
pi_97245968
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:30 schreef linpunt het volgende:

[..]

Goeie schoenen zijn ontzettend belangrijk. Ik voel mij een ander persoon op hoge hakken.. Zelfvertrouwen, persoonlijkheid, ruggegraat..
Moet het natuurlijk wel bij de rest van mijn kleding passen. :')

Waarom? Het feit dat je op je tenen loopt zal niemand imponeren. En mensen hebben ook niet zoiets van 'oh, het wekt de illusie alsof zij lange benen heeft - nu accepteer ik haar als autoriteit'. Ik heb dat hele 'zelfvertrouwen door middel van hakken' nooit begrepen. Het zijn kleren.
pi_97246043
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:08 schreef netflanders het volgende:

[..]

Waarom? Het feit dat je op je tenen loopt zal niemand imponeren. En mensen hebben ook niet zoiets van 'oh, het wekt de illusie alsof zij lange benen heeft - nu accepteer ik haar als autoriteit'. Ik heb dat hele 'zelfvertrouwen door middel van hakken' nooit begrepen. Het zijn kleren.
En toch voel ik mij anders als ik strak in pak zit dan als ik een joggingbroek aan heb..
pi_97246120
Ik vind wel dat vrouwen meer uitstralen als ze hakken dragen..
Heb je alweer dingen besteld? :D
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 14:19:18 #133
230491 Zith
pls tip
pi_97246344
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:01 schreef linpunt het volgende:

[..]

Hoor ik deze te snappen? :')

Maar maar, dit kan ik vaker aan.. mensen die roken bijvoorbeeld, steken hun geld in iets.. wat óp gaat.. en dan heb je helemaal niets meer..
Stop nou maar gewoon met het downplayen van je verslaving. Je bent verslaafd, dat is erg, je hebt duizenden euro's weggegooid hierdoor. Tijd om ermee te stoppen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_97246362
bah, sommige mensen moeten keihard werken voor dit geld en dan heb je het en ipv het te sparen voor later geef je het uit aan troep die je de volgende zomer toch niet meer draagt. "Fashion". Het is, zoals Oscar wilde al zei, een vorm van lelijkheid die zo erg is dat het elk seizoen moet veranderen. Ik heb 5 paar schoenen voor de zomer , 2 ballerinas, 2pumps en een paar slippers... wtf moet je met 65 paar?
pi_97246395
ik kijk sowieso neer op van die modetrutjes die 1000 euro uitgeven aan een lelijke jurk die alleen bijzonder is omdat er een labeltje op staat. oppervlakkig wijf.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 14:30:04 #136
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_97246718
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:21 schreef moezeidekoe het volgende:
ik kijk sowieso neer op van die modetrutjes die 1000 euro uitgeven aan een lelijke jurk die alleen bijzonder is omdat er een labeltje op staat. oppervlakkig wijf.
Maar ja, oppervlakkig is ook wel het eerste wat in mij opkomt, maar iemand denken te kennen op basis van een paar posts is net zo goed oppervlakkig.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_97246766
quote:
Hoezo? Jij geeft misschien wel geld uit aan andere dingen die onnodig zijn..
pi_97246937
quote:
Ja, dat is inderdaad wat mensen met verstand van techniek en textiel doen, alleen labels afspeuren. :')
Trouwens, Oscar Wilde was een vrij "fashionable" dandy voor zijn tijd. :{w
pi_97247333
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:31 schreef Bioflap het volgende:

[..]

Hoezo? Jij geeft misschien wel geld uit aan andere dingen die onnodig zijn..
ja, maar met mate, en zeker geen 1000en euro's.

En ja, oscar was een dandy inderdaad, maar hij wel inzicht in de waarheid.

En het is eenmaal oppervlakkig om zoveel waarde te hechten aan spullen, dat is na 1 post ook wel duidelijk.

En dat gezanik over textiel en techniek, als het 1000 euro kost is het gewoon zonde van het geld.

1000 europ is straks namelijk wel minder dan 1/3 van je salaris, waar je ook straks kinderen mee moet voeden, de huur mee moet betalen, etc.
pi_97247448
Plus, jij weet toch wel hoeveel een bepaald soort textiel kost en hoe lang het duurt om zoiets te maken, dan zie je ook in dat het belachelijk overpriced is.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 14:54:21 #141
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_97247614
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:47 schreef moezeidekoe het volgende:

[..]

ja, maar met mate, en zeker geen 1000en euro's.

En ja, oscar was een dandy inderdaad, maar hij wel inzicht in de waarheid.

En het is eenmaal oppervlakkig om zoveel waarde te hechten aan spullen, dat is na 1 post ook wel duidelijk.
En dat gezanik over textiel en techniek, als het 1000 euro kost is het gewoon zonde van het geld.

1000 europ is straks namelijk wel minder dan 1/3 van je salaris, waar je ook straks kinderen mee moet voeden, de huur mee moet betalen, etc.
Dat is waar. Maar een oppervlakkige (doorgeslagen) hobby hebben maakt je niet meteen een 'oppervlakkig wijf'. Zo kijk ik bijvoorbeeld met grote lol naar de meest oppervlakkige programma's zonder enige diepgang. Maar daarmee ben ik nog geen oppervlakkig wijf want ik heb ook wel een minder oppervlakkige kant.
Wie weet wat Linpunt er allemaal voor diepzinnige hobby's op na houdt.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_97247643
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:50 schreef moezeidekoe het volgende:
Plus, jij weet toch wel hoeveel een bepaald soort textiel kost en hoe lang het duurt om zoiets te maken, dan zie je ook in dat het belachelijk overpriced is.
Ik betaal dan ook geen 1000 voor een jurk :')
Maar alles bij de H&M is tegenwoordig van jersey of katoen.
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 14:58:24 #143
230491 Zith
pls tip
pi_97247779
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:55 schreef linpunt het volgende:

[..]

Ik betaal dan ook geen 1000 voor een jurk :')
Maar alles bij de H&M is tegenwoordig van jersey of katoen.
Stop gewoon even met het goedpraten van je verslaving!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_97247858
Ik kan het best begrijpen dat ze zich er prettiger door voelt..
Het gaat misschien wel iets te ver ja, maar dat heeft iedereen toch wel iets?
pi_97249772
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:58 schreef Zith het volgende:

[..]

Stop gewoon even met het goedpraten van je verslaving!
Dat is dan ook niet mijn bedoeling, maar ik vind het wel een goeie om te verdedigen van hoe mensen er te makkelijk over doen en alles maar oppervlakkig vinden. :')
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:49:46 #146
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_97252644
quote:
2s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:34 schreef Tamashii het volgende:
Ja fuck ik kan dat zo goed begrijpen. Er zijn best veel onderzoeken waarin staat dat wanneer je er verzorgd uitziet je eerder een kans hebt op een baan. Dat is nog maar een klein positief punt van goede uiterlijke verzorging. Ik voel me gewoon net als jij een ander mens als alles tiptop eruit ziet. Ik kan er niet tegen als ik geen bijpassende schoenen heb of als ik bij een bepaalde jurk geen colbertje aan kan omdat de kleur vloekt. :')

Nouja, het is ergens misschien ziek, maar het is toch ook zeker positief omdat een goede uiterlijke verzorging veel voordelen met zich mee brengt. :9
Ik denk dat de voordelen niet gaan opwegen tegen de nadelen als ze zo doorgaat :').

Of ze moet voortaan dr kleren op Pabo.nl bestellen en ergens achter het raam gaan zitten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_97252990
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:44 schreef linpunt het volgende:

[..]

Dat is dan ook niet mijn bedoeling, maar ik vind het wel een goeie om te verdedigen van hoe mensen er te makkelijk over doen en alles maar oppervlakkig vinden. :')
Maar wat jij doet is daadwerkelijk oppervlakkig. Kijk, ik geloof je achter elkaar als je zegt dat kleding van bepaalde merken betere kwaliteit heeft. Zeker, dat is ook zo, ik ervaar het zelf ook. Maar dat weerhoudt mij er niet van om lekkere simpele basics te kopen va de H&M of de Zara en daar een leuke combi mee te maken. Om leuke combi's te maken en er leuk uit te zien, hoef je niet per se dure kleding te hebben. Het is voornamelijk wat je uitstraalt. Zo van "Kijk hoe fakking lekker ik eruit zie in mijn H&M kleding." ofzo. Qua make up ben ik het wel met je eens.
pi_97253055
Ik geef o min mogelijk uit... Hoe minder je besteed op termijn, hoe groter je koopkracht :)
pi_97253238
quote:
18s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:58 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Maar wat jij doet is daadwerkelijk oppervlakkig. Kijk, ik geloof je achter elkaar als je zegt dat kleding van bepaalde merken betere kwaliteit heeft. Zeker, dat is ook zo, ik ervaar het zelf ook. Maar dat weerhoudt mij er niet van om lekkere simpele basics te kopen va de H&M of de Zara en daar een leuke combi mee te maken. Om leuke combi's te maken en er leuk uit te zien, hoef je niet per se dure kleding te hebben. Het is voornamelijk wat je uitstraalt. Zo van "Kijk hoe fakking lekker ik eruit zie in mijn H&M kleding." ofzo. Qua make up ben ik het wel met je eens.
Ik zeg dan ook niet dat je dat niet meer moet doen, maar een aantal reacties terug vroeg iemand aan mij dan ook waarom ik niet alleen voor H&M ging. En ik geef aan dat ik niet alleen voor high end ga omdat het een label heeft, maar ik gaf aan dat er een verschuiving plaats vond.
Het is niet dat ik geil op een stuk vod van 195 euro wat ze een sjaal noemen met een merkje erop. :{w
pi_97253402
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:03 schreef linpunt het volgende:

[..]

Ik zeg dan ook niet dat je dat niet meer moet doen, maar een aantal reacties terug vroeg iemand aan mij dan ook waarom ik niet alleen voor H&M ging. En ik geef aan dat ik niet alleen voor high end ga omdat het een label heeft, maar ik gaf aan dat er een verschuiving plaats vond.
Het is niet dat ik geil op een stuk vod van 195 euro wat ze een sjaal noemen met een merkje erop. :{w
Nee, die dingen zijn over het algemeen erg lelijk. Maar het is wel daadwerkelijk een verslaving en je probeert het stiekem toch wel goed te praten (ook al beweer je zelf van niet :P ). Dat is ook vaak ook een kenmerk van een verslaving. :P Maar het idee wat hiervoor werd geopperd is helemaal geen slecht idee: ga naar de huisarts. Hij kan je doorverwijzen en weet hier echt wel raad mee. Zodra je doorverwezen wordt, kun je wel geholpen worden. Maar het is wel belangrijk dat je er iets aan doet, anders heb je dadelijk enorme schulden en ben je nog veel verder van huis. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')