studiefinanciering, mijn vriend, spaargeld..quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:51 schreef Jahr00n het volgende:
65 paar schoenen. HAHAHHAHAHHA waar haal je het geld vandaan zeg.
Wel als je nog maar 200 op je rekening hebt staan.. en dat dat ooit een cijfer in de duizend was..quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:54 schreef Noek het volgende:
Een investering voor wat? Come on, je weet dat je het wil hebben omdat je het gewoon moet hebben. En daar is he-le-maal niks mee!
5.000 ongeveer.. in 2 maanden..quote:
Holy Crap..quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:56 schreef linpunt het volgende:
[..]
Wel als je nog maar 200 op je rekening hebt staan.. en dat dat ooit een cijfer in de duizend was..
[..]
5.000 ongeveer.. in 2 maanden..
Wat is redelijk voor een week?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:57 schreef _Arual_ het volgende:
Per week een vast bedrag pinnen en daar dan mee uit zien te komen. En laat je pinpas voor de rest thuis!
Ik heb echt een probleemquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:57 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Holy Crap..
Daar kun je zoveel betere dingen mee doen
Oh! Nou, dan ga je dus niet naar een samplesale. Dan ga je chipsen eten in een park ofzo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:56 schreef linpunt het volgende:
Wel als je nog maar 200 op je rekening hebt staan.. en dat dat ooit een cijfer in de duizend was..
5.000 ongeveer.. in 2 maanden..
Zalando.nl?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:58 schreef linpunt het volgende:
[..]
Wat is redelijk voor een week?
[..]
Ik heb echt een probleem
Ik ben nu student, dus ik krijg stufi, máár ik verdien ook 180 p/w aan een bijbaan én ik woon sinds kort samen..quote:
Nou, daar heb je het dus.. als ik toch besluit niet naar een samplesale te gaan of een winkel.. vindt ik mezelf s'avonds of stiekem tussendoor op de site van asos.com, river island, topshop.. God, wat klinkt dat eigenlijk teringdom..quote:
En wat doet je vriend hier aan? Moet hij je niet steunen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik ben nu student, dus ik krijg stufi, máár ik verdien ook 180 p/w aan een bijbaan én ik woon sinds kort samen..
Hij heeft een creditcard gesloopt.. en die denkt dat ik me aanstel omdat ik geld heb uitgegeven in een tijd toen ik weinig studiebezigheden had.. Hij denkt dat het een fase is, maar het begint toch eng te worden als je een extra kamer nodig hebt voor je eigen kleding..quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:02 schreef Bioflap het volgende:
[..]
En wat doet je vriend hier aan? Moet hij je niet steunen?
Anders flikker je RaboReader uit het raam
Binnenkort het topic "Huur niet betaald ..."?quote:
Nee, dat nog net niet.. Maar ik loop nu bijvoorbeeld te klagen en ik besef het wel.. maar op het moment zelf koop ik vooral impulsief.. Zo heb ik minstens 5 paar schoenen waarvan ik ooit zei: "Ooh, maar dit ga ik élke dag dragen.."quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:05 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Binnenkort het topic "Huur niet betaald ..."?
Maar even serieus, je leent toch niet bij he bij DUO om je schoenencollectie uit te breiden he?
Waar heb je die 5k dan vandaan gehaald? Spaarrekening geplunderd?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik ben nu student, dus ik krijg stufi, máár ik verdien ook 180 p/w aan een bijbaan én ik woon sinds kort samen..
Ja.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waar heb je die 5k dan vandaan gehaald? Spaarrekening geplunderd?
Ja inderdaad. Nouja het is wel lekker om alles er zo doorheen te jagen, dus je hebt er wel van genoten. En geleerd, want er is spijt. Gewoon zorgen dat het geen tweede keer gebeurd en noooooit een creditcard nememquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:11 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ja.
En dan nu spijt hebben, fckng dom.
Die had je nodig voor asos.com en buitenlandse stores, maar die is na het kopen van kaarten voor rockwerchter door vriendlief doorgeknipt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ja inderdaad. Nouja het is wel lekker om alles er zo doorheen te jagen, dus je hebt er wel van genoten. En geleerd, want er is spijt. Gewoon zorgen dat het geen tweede keer gebeurd en noooooit een creditcard nemem.
Máár, ik ben morgen in Parijs! En niet pas over een aantal maanden.. moet ik dan alsnog cold turkey gaan of?quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:12 schreef friekin_ het volgende:
Dan ga je je kast uitspitten, verkoop je wat je niet draagt/gebruikt. En resoluut stoppen met kopen, en na een paar maanden gun je jezelf weer een jurkje oid.
Het is dat je FoBo niet overeenkomt, anders had ik gedacht dat je m'n vriendin was.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
Nee, dat nog net niet.. Maar ik loop nu bijvoorbeeld te klagen en ik besef het wel.. maar op het moment zelf koop ik vooral impulsief.. Zo heb ik minstens 5 paar schoenen waarvan ik ooit zei: "Ooh, maar dit ga ik élke dag dragen.."
Ja. Cold turkey.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
Máár, ik ben morgen in Parijs! En niet pas over een aantal maanden.. moet ik dan alsnog cold turkey gaan of?
Oh dus je had er wel een en ook nog speciaal aangevraagd om online nog meer dingen te kopenquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
Die had je nodig voor asos.com en buitenlandse stores, maar die is na het kopen van kaarten voor rockwerchter door vriendlief doorgeknipt.
[..]
Máár, ik ben morgen in Parijs! En niet pas over een aantal maanden.. moet ik dan alsnog cold turkey gaan of?
Het gaat niet alleen om kleding he.. Make-up altijd van Chanel, YSL of MAC cosmetics gehad..quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:15 schreef Golden_Pauper het volgende:
ach gut meid
enige advies wat ik je kan geven is, stop met shit kopen en zoek een echte hobby.
Als fashion designer kan je toch ook je eigen kleding ontwerpen/ontwikkelen of tweedehands kleding ombouwen, wees eens wat creatiever ipv de meuk van anderen te kopen. Is ook veel toffer om te dragen uiteindelijk
Hoeveel make up kun je op je porem smeren? Ik doe eeuwen met mijn stash.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:20 schreef linpunt het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om kleding he.. Make-up altijd van Chanel, YSL of MAC cosmetics gehad..
eigen make up maken?quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:20 schreef linpunt het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om kleding he.. Make-up altijd van Chanel, YSL of MAC cosmetics gehad..
Ik doe 4 maanden met mijn mascara, ongeveer alle kleuren pigment van MAC (jahaa, ik weet het), foundation en vooral crempjes, bodylotion en scrub gaan er snel doorheen.. Sabon en Lush..quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hoeveel make up kun je op je porem smeren? Ik doe eeuwen met mijn stash.
Alleen oogschaduw is ook zo stom. Moet op zn minst wat eyeliner en mascara bij en een goede concealer en foundation is het geld ook waard. Beter dan van die goedkope kruidvat troep.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:23 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
eigen make up maken?Nee, mdaar weet ik dan niks voor, vind make-up sowieso onzin op oogschaduw na. Maar daar zullen de meeste vrouwen het nooit mee eens zijn.
ja en eyeliner idd. foundation en al die meuk vind ik echt ranzig gewoon. zorg gewoon dat je een mooi huidje krijgt door gezond te eten ipv je porien vol te proppen met aids.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alleen oogschaduw is ook zo stom. Moet op an minst wat eyeliner bij en een goese concealer en foundation is het geld ook waard. Beter dan van die goedkope kruidvat troep.
Oogschaduw - 20 euroquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alleen oogschaduw is ook zo stom. Moet op an minst wat eyeliner bij en een goede concealer en foundation is het geld ook waard. Beter dan van die goedkope kruidvat troep.
Mijn mascara kost ook 28 euro. Ik denk dat je gewoon beter moet leren keuzes te maken. Het een wel, dus het andere niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:26 schreef linpunt het volgende:
[..]
Oogschaduw - 20 euro
Eyeliner - 15 euro
concealer + foundation - 70 euro
Fuck my life
Goeie schoenen zijn ontzettend belangrijk. Ik voel mij een ander persoon op hoge hakken.. Zelfvertrouwen, persoonlijkheid, ruggegraat..quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:26 schreef Re het volgende:
maar rationeel gezien hoe rechtvaardig je dat schoenen een "investering" zijn?
Dit is ook eigenlijk het kwaad. 50 euro voor Sabon minimaal en voor Lush ben je er al snel 100 euro voor kwijt als je er geen erg in hebt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:25 schreef Tamashii het volgende:
Lush.
Hmm ik herken mezelf wel een beetje in TS, tis alleen nog niet zo erg. Misschien in spé,
Maar je moet gewoon jezelf belonen als het echt nodig is, anders niks kopen.
Ja maar dat is gewoon teveel van een goedkope en slechte foundation en overdreven dik aangebracht. Zoals die breezersletjes altijd doen. Als je er eentje hebt van 40 euro ofzo en die normaal en subtiel aanbrengt is het veel mooier.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:26 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
ja en eyeliner idd. foundation en al die meuk vind ik echt ranzig gewoon. zorg gewoon dat je een mooi huidje krijgt door gezond te eten ipv je porien vol te proppen met aids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |