studiefinanciering, mijn vriend, spaargeld..quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:51 schreef Jahr00n het volgende:
65 paar schoenen. HAHAHHAHAHHA waar haal je het geld vandaan zeg.
Wel als je nog maar 200 op je rekening hebt staan.. en dat dat ooit een cijfer in de duizend was..quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:54 schreef Noek het volgende:
Een investering voor wat? Come on, je weet dat je het wil hebben omdat je het gewoon moet hebben. En daar is he-le-maal niks mee!
5.000 ongeveer.. in 2 maanden..quote:
Holy Crap..quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:56 schreef linpunt het volgende:
[..]
Wel als je nog maar 200 op je rekening hebt staan.. en dat dat ooit een cijfer in de duizend was..
[..]
5.000 ongeveer.. in 2 maanden..
Wat is redelijk voor een week?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:57 schreef _Arual_ het volgende:
Per week een vast bedrag pinnen en daar dan mee uit zien te komen. En laat je pinpas voor de rest thuis!
Ik heb echt een probleemquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:57 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Holy Crap..
Daar kun je zoveel betere dingen mee doen
Oh! Nou, dan ga je dus niet naar een samplesale. Dan ga je chipsen eten in een park ofzo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:56 schreef linpunt het volgende:
Wel als je nog maar 200 op je rekening hebt staan.. en dat dat ooit een cijfer in de duizend was..
5.000 ongeveer.. in 2 maanden..
Zalando.nl?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:58 schreef linpunt het volgende:
[..]
Wat is redelijk voor een week?
[..]
Ik heb echt een probleem
Ik ben nu student, dus ik krijg stufi, máár ik verdien ook 180 p/w aan een bijbaan én ik woon sinds kort samen..quote:
Nou, daar heb je het dus.. als ik toch besluit niet naar een samplesale te gaan of een winkel.. vindt ik mezelf s'avonds of stiekem tussendoor op de site van asos.com, river island, topshop.. God, wat klinkt dat eigenlijk teringdom..quote:
En wat doet je vriend hier aan? Moet hij je niet steunen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik ben nu student, dus ik krijg stufi, máár ik verdien ook 180 p/w aan een bijbaan én ik woon sinds kort samen..
Hij heeft een creditcard gesloopt.. en die denkt dat ik me aanstel omdat ik geld heb uitgegeven in een tijd toen ik weinig studiebezigheden had.. Hij denkt dat het een fase is, maar het begint toch eng te worden als je een extra kamer nodig hebt voor je eigen kleding..quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:02 schreef Bioflap het volgende:
[..]
En wat doet je vriend hier aan? Moet hij je niet steunen?
Anders flikker je RaboReader uit het raam
Binnenkort het topic "Huur niet betaald ..."?quote:
Nee, dat nog net niet.. Maar ik loop nu bijvoorbeeld te klagen en ik besef het wel.. maar op het moment zelf koop ik vooral impulsief.. Zo heb ik minstens 5 paar schoenen waarvan ik ooit zei: "Ooh, maar dit ga ik élke dag dragen.."quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:05 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Binnenkort het topic "Huur niet betaald ..."?
Maar even serieus, je leent toch niet bij he bij DUO om je schoenencollectie uit te breiden he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |