Release: 20 mei 2011 op XBOX 360 en PS3quote:The game takes place in post-war 1940s Los Angeles, a city of glamour, fame and wealth, but also where crime, vice corruption is rife. The player assumes the role of Cole Phelps, an LAPD officer who rises through the ranks of the department. He has joined the police force to "right the wrongs" he committed during the Second World War. He starts off as a patrol-man, then a traffic detective, homicide, vice, and finally arson investigator. Each rank gives the player a partner who will help Phelps in his investigations, fights, and arrests. The game blends investigative elements such as mystery, and crime solving, with fast paced action sequences from chases on foot to car, as well as gun-play. As well as the storyline missions, the player can choose to work on optional side-investigations following a call from dispatch. The player can also travel on foot, as well as in different vehicles.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:05 schreef HeertjeB het volgende:
Boel gefrustreerde nerdjes in dat vorige deelLaten we het nu inhoudelijk houden ipv 13 paginas spam over welke winkel al verkoopt en welke niet.
Het is een extra pre-order murder case die je kan doen. That's all.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:05 schreef HyperViper het volgende:
Hier verder? Waar gaat dat naked city nou over?
Thnx voor de info. Duidelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:06 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Het is een extra pre-order murder case die je kan doen. That's all.
Bel wat winkels, luie donder!quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:07 schreef Captainp00face het volgende:
Weet iemand toevallig of die al ergens in Utrecht ligt? Dat zou mij een hoop gezoek schelen!
Nou ik nog. Wanneer heb je hem besteld?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:09 schreef Darkestrah het volgende:
Net een mailtje gehad van Bol.com; verstuurd. Dat is maar beter ook.
Hoezo? Je krijgt precies dezelfde mensen aan de lijn als dat er achter de toonbank staan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
Bellen helpt volgens mij geen zak. Erna toe gaan en evt vragen wel degelijk.
Nou de vorige keren was het mij niet gelukt met bellen terwijl ik 10 minuten later aan de kassa stond met de game in handen na een bezoekje.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:11 schreef Hoo-doo het volgende:
[..]
Hoezo? Je krijgt precies dezelfde mensen aan de lijn als dat er achter de toonbank staan.
Zeker je schwanz op de counter gelegd en gedreigd ze knock-out te slaan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Nou de vorige keren was het mij niet gelukt met bellen terwijl ik 10 minuten later aan de kassa stond met de game in handen na een bezoekje.
Hèhè, ik zag dat ik hem 4 april al besteld had.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:11 schreef Senderious het volgende:
[..]
Nou ik nog. Wanneer heb je hem besteld?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:15 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hèhè, ik zag dat ik hem 4 april al besteld had.En ongeveer een uur geleden de verzendbevestiging ontvangen.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:14 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Zeker je schwanz op de counter gelegd en gedreigd ze knock-out te slaan?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:25 schreef leeroy het volgende:
Ik heb hem 2 dagen geleden besteld en net smsje van gm binnen.
Koalo nice.
Gamemania verkoopt hem, heb hem half uur geleden gekocht en zit nu in de PS3.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:29 schreef Nielsch het volgende:
Straks na het werk maar even wat gamewinkels in Hoog Catharijne bezoeken (E*Plaza, Gamemania, Free Record Shop, MediaMarkt...).
Ga naar scorro en leer normaal Nederlands aub...... Stomme niet bestaande straattaal met mocro flava....quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:25 schreef leeroy het volgende:
Ik heb hem 2 dagen geleden besteld en net smsje van gm binnen.
Koalo nice.
Ik haal daar altijd mijn games ( ik woon in dat gehucht) muv nu. 20 euro prijsverschil en ik kan hem zo gaan halen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:06 schreef GilaMonyet het volgende:
Waarschijnlijk al bekend, maar gamemania Zoetermeer verkoopt hem ook!
Ik heb em toch gekregen vanmorgen (11:10 staat op de bon)...quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:10 schreef Johnnehb het volgende:
Gamestore E-plaza in venlo verkoopt hem helemaal niet..
Rockstar heeft dat statement al ingetrokken, het zou aan de firmware en de PS3's liggen, het maakt niks uit welk spel je speelt. Nog steeds klote natuurlijk, maar heeft dus niks te maken met LA Noire.quote:
Alle E-plaza's verkopen hem..ze hadden spoedberichtje binnen gehad vertelde de verkoper mijquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:00 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Ik ga hem dalijk ophalen bij Eplaza Rijswijk. Net mijn SMS-je gehad.
Is dat zo? Net gebeurd?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:23 schreef Doobie het volgende:
[..]
Alle E-plaza's verkopen hem..ze hadden spoedberichtje binnen gehad vertelde de verkoper mijGa hem nu spelen =D
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Codes werken toch nog niet tot PS store online is.
Heb hem 15 minuten geleden gehaaldquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:24 schreef Hoo-doo het volgende:
[..]
Is dat zo? Net gebeurd?
Want ik heb mijn pre-order al klaarliggen hier in Eindhoven als het goed is.
Ik bel straks wel even. Thanks voor de update!
klopt, maar door de enorme grootte van dit spel liep die sneller vast...quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:20 schreef Hoo-doo het volgende:
[..]
Rockstar heeft dat statement al ingetrokken, het zou aan de firmware en de PS3's liggen, het maakt niks uit welk spel je speelt. Nog steeds klote natuurlijk, maar heeft dus niks te maken met LA Noire.
Het komt ook alleen voor op de oudere 40GB en 60GB consoles, die zijn geupdate naar de meest recente 3.61 firmware.
AHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaAHHAHAHAHAhahahhahahahahhahaahahhaquote:
Nee toch....quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Codes werken toch nog niet tot PS store online is.
Je hebt helemaal gelijk, net de SMS van e-plaza ontvangen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:26 schreef Doobie het volgende:
[..]
Heb hem 15 minuten geleden gehaald
Was in filiaal Leiden
Rockstar heeft geen ene reet met de game te maken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ziet er echt vet uit, Rockstar is de legende in de gamewereld sowieso, Team Bondi ook ofc.
Die gezichten zijn MEESTERLIJK..
Nouen, ze zorgen iig voor vette games als GTA, RDR, LA Noire en hopelijk Agent.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:55 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Rockstar heeft geen ene reet met de game te maken.Ze zijn alleen de uitgever.
Edit: ik las het verkered.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:55 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Rockstar heeft geen ene reet met de game te maken.Ze zijn alleen de uitgever.
failedquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:05 schreef HeertjeB het volgende:
Boel gefrustreerde nerdjes in dat vorige deelLaten we het nu inhoudelijk houden ipv 13 paginas spam over welke winkel al verkoopt en welke niet.
Weet hij niet omdat hij het nog niet heeft.quote:
Idd, merge please?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:40 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
MOD!? L.A Noire #4 It's here!!!
Deel 5 is nog niet aan de beurt.
Je weet toch zelf wel of je een bepaalde game nog een keer wil spelen of niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:55 schreef Stuurver het volgende:
Ik ga denk ik eerst Mafia 2 uitspelen en RDR nog een keer opnieuw uitspelen voordat ik hiermee begin![]()
Is RDR een beetje leuk om opnieuw uit te spelen?
Waarom een spel opnieuw uitspelen in god sake..quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:55 schreef Stuurver het volgende:eIk ga denk ik eerst Mafia 2 uitspelen en RDR nog een keer opnieuw uitspelen voordat ik hiermee begin
![]()
Is RDR een beetje leuk om opnieuw uit te spelen?
Nee, ik heb hem ook nog niet binnen. Maar ik heb hem dan ook pas 16 mei besteld.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:06 schreef Len93 het volgende:
Bol.com heb ik nog niet eens een email van, moet ik bezorgd raken?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:24 schreef Senderious het volgende:
YES!!!!! Berichtje ontvangen dat L.A. Noire is verzonden!
Brate, waar vind ik Hamilton dat meisje bij dat ongeluk tegen het reclamebord, ik heb iets verneukt volgens mij.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Weet hij niet omdat hij het nog niet heeft.De mijne heb ik trouwens ook maar even bij de zaak opgehaald.
Ik kijk aankomen weekend wel even naar de grafische verschillen, heb nu mijn portie LA Noire al wel gehad..
Matig, beetje hoekerig en schokkerig.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:37 schreef Senderious het volgende:
Hoe vinden jullie het autorijden in L.A. Noire?
Denk dat we ons eerder druk maken of de PS3 het volhoud en niet gaan zitten vast lopen om de haverklap. Die 1,3GB die je nodig hebt voor LA Noire zal iedereen toch wel vrij hebben/vrij kunnen maken? Hoop demo's zijn tegenwoordig al 1,5GB.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:54 schreef delano.888 het volgende:
Oh, hier dus
Wel grappig trouwens al die mensen die zich zorgen maken om ruimte tekort op ps3..
Wisten jullie dat een 500gb schijf voor 50 euro ofzo te krijgen is tegenwoordig? En omwisselen kan je heel simpel doen, zonder garantie te verliezen (sterker nog, bij de ps3 zit een boekje met uitleg hoe het moet)
Ik zelf heb ook een 500gb ps3 nu (nog 370gb leeg)
Ben net een kwartier bezig. Nog helemaal niks.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:49 schreef Captainp00face het volgende:
Hoe zit het met de freezes dames? Heb 'em namelijk nog niet gespeeld.
meestal is dat op de XBOX versiequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:49 schreef Captainp00face het volgende:
Hoe zit het met de freezes dames? Heb 'em namelijk nog niet gespeeld.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Brate, waar vind ik Hamilton dat meisje bij dat ongeluk tegen het reclamebord, ik heb iets verneukt volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-------------------------------------------------------
Het spel is goed...
maar ik moet het niet te lang spelen........
Ik vind ook dat je (tot nu toe) de trophys snel haalt....
[ Bericht 14% gewijzigd door -CRASH- op 19-05-2011 20:07:23 ]<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
waarom installeer je de game?quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zo net ff wat bytjes vrijgemaakt op mn 360, nu is disc 1 aan het installen.
Ik heb ze tot nu toe bij elke case gekregen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:10 schreef RingBewoner het volgende:
Gaan die cutscenes ook nog weer weg? Heb er nu elke minuut eentje, vind het een beetje veel van het goede.
Moet je eens Heavy Rain spelen, dan krijg je elk hoofstuk één of meerdere trophiesquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:59 schreef -CRASH- het volgende:
Het spel is goed...
maar ik moet het niet te lang spelen........
Ik vind ook dat je (tot nu toe) de trophys snel haalt....
Kun je ze skippen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:13 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ik heb ze tot nu toe bij elke case gekregen.
Geeft wel meer diepgang. Vind het gewoon iets teveel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:18 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ja, heb ik wel gedaan. Die stukjes uit het leger kunnen mij niet zoveel boeien.
Tegen die tijd dat je hem hebt kan de game al 17 keer uitgespeeld worden ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:29 schreef boffer69 het volgende:
[..]
uh kweenie hoor maar ik kan m voor 36,99 bij gamehubs krijgen
is die zo kortquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:32 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Tegen die tijd dat je hem hebt kan de game al 17 keer uitgespeeld worden ofzo
Lees het boekje, heb hem toevallig in mijn hand, als je bij de auto staat driehoekje indrukkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:35 schreef donald_dick het volgende:
Ik vind er geen reet aanik heb de 1ste disc uitgespeeld, maar om nou steeds centimeter voor centimeter het hele gebied te doorzoeken voordat ik verder kan met het spel, dat haalt de gehele snelheid eruit.
Tevens zijn de hand tot hand gevechten erg slecht uitgewerkt. Weet iemand trouwens hoe je je partner kan laten rijden?
Ja, dan stap jezelf in, maar dan gaat je partner niet rijdenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Lees het boekje, heb hem toevallig in mijn hand, als je bij de auto staat driehoekje indrukken
Heb het nog niet geprobeerd, maar heb je wel een locatie aangewezen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ja, dan stap jezelf in, maar dan gaat je partner niet rijden
Dan ben je net te vroeg geweestquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:17 schreef DDDDDaaf het volgende:
Balen, Mediamarkt Roermond verkoopt hem morgen pas.
Wat voor schrijfjes zijn dat ? Type/merkquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:52 schreef delano.888 het volgende:
Wel grappig trouwens al die mensen die zich zorgen maken om ruimte tekort op ps3..
Wisten jullie dat een 500gb schijf voor 50 euro ofzo te krijgen is tegenwoordig? En omwisselen kan je heel simpel doen, zonder garantie te verliezen (sterker nog, bij de ps3 zit een boekje met uitleg hoe het moet)
Ik zelf heb ook een 500gb ps3 nu (nog 370gb leeg)
Juig maar niet te vroegquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:25 schreef -Dries- het volgende:
Yeah, bij de eerste ''echte'' zaak gewoon 8 vragen achter elkaar goed! Ik denk dat ik mijn roeping heb gevonden
Special edition of de normale? Morgen na het werk maar weer eens even richting Retail Park rijden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:16 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dan ben je net te vroeg geweestHeb hem een half uurtje geleden daar gehaald
Als het maar een S-ata schijf is 2,5 inch. Elk merk werkt. In de handleiding die bij je ps3 zit staat het ook uitgelegd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:19 schreef Syd het volgende:
[..]
Wat voor schrijfjes zijn dat ? Type/merk
Het is niet helemaal zo simpel. Je hebt 9.5mm en 12.5mm hoge 2.5 inch schijven en alleen de 9.5mm passen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als het maar een S-ata schijf is 2,5 inch. Elk merk werkt. In de handleiding die bij je ps3 zit staat het ook uitgelegd.
Wel raad ik zelf aan "gewoon" een 5400rpm schijf te nemen. Ik denk niet dat sony de koeling heeft ingebouwd voor een 7200rpm schijf.
OMG ben ik zo slecht, am i making a smuch of myself..quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:25 schreef -Dries- het volgende:
Yeah, bij de eerste ''echte'' zaak gewoon 8 vragen achter elkaar goed! Ik denk dat ik mijn roeping heb gevonden
WTF is dat nou voor onzin ik heb in volledige willekeur over de jaren al VELE 2,5 inch s-ata schijven gekocht en allemaal waren ze even dik (ps3 formaat) ik denk toch echt dat die 12,5mm schijf dan als een andere naam verkocht word..quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is niet helemaal zo simpel. Je hebt 9.5mm en 12.5mm hoge 2.5 inch schijven en alleen de 9.5mm passen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Deze gaat dus gewoon niet passen en is niet de enige 12.5mm schijf die er bestaatquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
WTF is dat nou voor onzin ik heb in volledige willekeur over de jaren al VELE 2,5 inch s-ata schijven gekocht en allemaal waren ze even dik (ps3 formaat) ik denk toch echt dat die 12,5mm schijf dan als een andere naam verkocht word..
Ook als ik wat willekeurige 2,5" s-ata schijven zoek in webshops staat nergens de dikte erbij..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Nu zie je pas hoe briljant GTA eigenlijk is en Driver gaat wordenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:33 schreef RingBewoner het volgende:
Vind die auto's nog steeds irritant sturen. Hadden ze in '47 al wel stuurbekrachtiging?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:34 schreef Droopie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:33 schreef RingBewoner het volgende:
Vind die auto's nog steeds irritant sturen. Hadden ze in '47 al wel stuurbekrachtiging?
http://www.tomshardware.c(...)-mm-9.5-mm,2623.htmlquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Deze gaat dus gewoon niet passen en is niet de enige 12.5mm schijf die er bestaat
http://tweakers.net/price(...)300-8mb-5400rpm.html
Dat is juist het hele punt van een detective zijn. En een crime scene onderzoeken kost toch niet veel meer dan 10 minuten ofzo?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:35 schreef donald_dick het volgende:
Ik vind er geen reet aanik heb de 1ste disc uitgespeeld, maar om nou steeds centimeter voor centimeter het hele gebied te doorzoeken voordat ik verder kan met het spel, dat haalt de gehele snelheid eruit.
Tevens zijn de hand tot hand gevechten erg slecht uitgewerkt. Weet iemand trouwens hoe je je partner kan laten rijden?
Euhm, ik zou het eerlijk gezegd niet wetenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:01 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Special edition of de normale? Morgen na het werk maar weer eens even richting Retail Park rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Help !
The fallen IdolAls je dat niet lukt dan kan je beter maar stoppen met het spel, je gaat het dan nog heeeeel moeilijk krijgen want er staat precies in het scherm wat je moet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help !
The fallen IdolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
Ow zeker van wel.quote:
Niet te vergelijken al was Mafia 2 wel heel slecht. Qua gameplay is het sowieso wel beter vind ik.quote:
Help !
The fallen IdolHEEEEEELLL makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Haha nee hoor, ik vond Maffia 2 heel leuk (vooral en sfeer en tijdsperiode, gameplay) alleen veel te kort helaas en mistte free roaming!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:20 schreef Shadeauw het volgende:
Haha, ben ik de enige die Mafia 2 wel leuk vond?
Ik vond het wel wat hebben, dat sfeertje, graphics, gameplay etc. waren allemaal gewoon goed dacht ik.
Zometeen naar de MM toe om LA Noire op te halen (eindelijk).
Uhhh nee. Eplaza met SoTT, soundtrack en sharpshooter outfit voor 40 euro. Beter ga je het niet vinden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:02 schreef abruzzese het volgende:
De allerbeste manier en goedkoopste van de aanschaf L.A.Noire is bij de MediaMarkt ¤44,00 zonder DLC .
40? Klinkt goed, even langs dan straksquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:38 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Uhhh nee. Eplaza met SoTT, soundtrack en sharpshooter outfit voor 40 euro. Beter ga je het niet vinden.
Ik vond Mafia 2 ook leuk! Mooie graphics, toffe sfeer, gave shoot-outs! Alleen een beetje kort helaas.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:20 schreef Shadeauw het volgende:
Haha, ben ik de enige die Mafia 2 wel leuk vond?
Ik vond het wel wat hebben, dat sfeertje, graphics, gameplay etc. waren allemaal gewoon goed dacht ik.
Zometeen naar de MM toe om LA Noire op te halen (eindelijk).
Vrijheid heb je wel, je kunt zo lang als je wilt door de stad cruisen tussen (delen van) cases door. Er is alleen niet zoveel te doen (behalve streetcrimes en geheime auto's vinden), maar dat past ook niet echt in een detectivegame imo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:45 schreef Nielsch het volgende:
Gaaf spel zeg! Mooie sfeer, mooie locaties, leuke cases!
Ik mis alleen wel wat vrijheid, zelfs in Mafia 2 had je naar mijn idee nog meer tijd en mogelijkheden om een beetje te cruisen, wat van de stad te zien en wat boodschappen te doen. Het enige minpuntje vind ik dus ook dat je geen eigen huis hebt, een pak kan kopen in de winkel en dergelijke.
Jij hebt hem dus bij bol besteld ofzo? 60 euro is normaal, Eplaza had een drukfout in de folder en nemen hun verantwoordelijkheid door hem voor die prijs te verkopen. Dat is erg netjes, zij missen nu 20 euro per verkocht exemplaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:07 schreef HeertjeB het volgende:
Dat verschil in prijs is echt schandalig als je het mij vraagt.. Bol.com 60 euro bijvoorbeeld eplaza 40 euro..
DAT IS FUCKING 20 EURO VERSCHIL op een game die 60 euro kost bij bol. das fucking 1/3de duurder
Als je houdt van jaren 40 muziekquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:53 schreef Roces18 het volgende:
Is er ook een lekkere soundtrack aanwezig moet hem namelijk nog halen...
Een paar uur niet schietenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Had op iets meer actie gehoopt, soms ben je een paar uur niet aan het schieten
Ook 39,- bij diverse Mediamarkten en Saturns trouwens.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:52 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Jij hebt hem dus bij bol besteld ofzo? 60 euro is normaal, Eplaza had een drukfout in de folder en nemen hun verantwoordelijkheid door hem voor die prijs te verkopen. Dat is erg netjes, zij missen nu 20 euro per verkocht exemplaar.
Welke klapjostie besteld er dan ook bij bol.com!? Die gasten zijn niks goedkoper dan een normale winkel, terwijl het een webshop is.
Ik bestel al mijn games bij amazon of zavvi. Standaard zijn de nieuwste games rond de 40 euro.
Je bijt jezelf in je reet door fullprice te betalen.
1/2e duurder OF 1/3e goedkoperquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:07 schreef HeertjeB het volgende:
Dat verschil in prijs is echt schandalig als je het mij vraagt.. Bol.com 60 euro bijvoorbeeld eplaza 40 euro..
DAT IS FUCKING 20 EURO VERSCHIL op een game die 60 euro kost bij bol. das fucking 1/3de duurder
Goed teken, ik twijfel nog ivm met de freezes en overhitting, hoe heb je de PS staan? rechtop ? of liggend?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:18 schreef Puzom het volgende:
Yup top game!!
Iemand last gehad van freezes, hitte probleem?
Gisteren 4 uur gespeeld op een oude 40GB FAT met 3.61.
Geen freezes of PS3 die warmer is dan normaal.
Ik hem hem liggen. Heb het spel geinstalleerd zonder in te loggen op PSN en speel het ook zonder PSN.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:22 schreef Syd het volgende:
[..]
Goed teken, ik twijfel nog ivm met de freezes en overhitting, hoe heb je de PS staan? rechtop ? of liggend?
Moet je ook een xdoos kopen, gare speelstationsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:18 schreef Puzom het volgende:
Yup top game!!
Iemand last gehad van freezes, hitte probleem?
Gisteren 4 uur gespeeld op een oude 40GB FAT met 3.61.
Geen freezes of PS3 die warmer is dan normaal.
Dan heb je wel last van het hitte probleem?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:33 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Moet je ook een xdoos kopen, gare speelstations
Lezen is ook optie, word duidelijk aangeven hoe het moet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:35 schreef donald_dick het volgende:
Geen schuldige omtrent L.A. Noire-problemenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:53 schreef Driepink het volgende:
Ik hoor gamefreezes + oververhitte systemen bij ps3?
Idd. Je weet van tevoren dat dit geen fast paced actiespel is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:52 schreef Document1 het volgende:
Sommige mensen rushen nou eenmaal ergens doorheen zonder ook maar iets tot zich te nemen. Zonde bij deze game.
GAF?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:10 schreef -Dries- het volgende:
Grappig trouwens. Iedereen op GAF is (vanzelfsprekend) op de game aant zeiken, maar hier geniet iedereen met volle teugen
Mr. Moller uit The Golden Butterfly zaak lijkt wel erg op die gast van Heroesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:24 schreef ForumPimp het volgende:
Ik begin steeds meer acteurs te herkennen, echt heel tof gedaan dit.
Dat is hem ook. Kan niet missen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mr. Moller uit The Golden Butterfly zaak lijkt wel erg op die gast van Heroes
[ afbeelding ]
Ben jij ingelogd op de PSN enzo ?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:33 schreef DaFrenk het volgende:
Intussen het verhaal tot de eerste promotie gespeeld op m'n 80GB 3e generatie Fat PS3. Hij was 'op bedrijfstemperatuur' op het einde ervan. Niet warmer als m'n potje RDR van 2 dagen geleden.
Eerste indruk:
Sfeer is top! Voelt goed aan, prachtige gedetailleerde omgevingen (die winkelstraten! Wauw!), muziek, en natuurlijk de gezichtsanimaties! De animaties van de lichamen vind ik dan weer een stuk minder. Ze lijken regelmatig een stijve nek te hebben en bijzonder houterig te bewegen.
De voice-acting is af en toe een beetje vreemd, het verloop van een gesprek klopt gewoon vaak niet waardoor je een hele felle reactie krijgt op iets heel zoets. Zoals laatst die cartoon al aangaf
Verder leuke details, als je te lang bezig bent met het onderzoeken van een lijk zegt je partner wel eens: Yes, we know. It's a dead body. (oid). En er zullen vast nog wel meer van dat soort dingetjes zijn.
M'n eerste ondervraging ging wel gelijk mis, dat winkelmeisje was helemaal overstuurMaar ik was meer op de uitleg boven in beeld aan het letten dan op haar en wist dus niet wat ik moest kiezen.
![]()
Die fotonegatieven die bij de Badge Hunt Challenge horen zijn wel cool zeg! Jammer dat ik er nog niks aan heb, maar volgens mij zou volgende week dinsdag de store weer online komen.
Zometeen weer verder met m'n eerste case als detective. Heb de smaak te pakken!
tuurlijk wel. Je kan de missie toch laten wachten. Gewoon doen waar je zin in hebtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:57 schreef Desunoto het volgende:
De stad is ook verschrikkelijk mooi, maar wel jammer dat je een beetje van A naar B gestuurd wordt en eigenlijk geen pauzes hebt tussen de opdrachten door om zelf te gaan verkennen.
Het slaat werkelijk helemaal nergens op. Als je een goede reden hebt om iemand te beschuldigen van liegen, beginnen ze helemaal te schelden en heb je geen kans meer om nog een vraag te stellen. Terwijl op andere momenten ze juist hun hele levensverhaal aan je gaan vertellen. Ik snap geen bal van dit systeem.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:56 schreef Captainp00face het volgende:
Ik weet nooit zo goed wanneer je nou Doubt of Lie moet kiezen, als je iemand beschuldigt van liegen, moet je hier zeker bewijs bij vertellen?
Overigens, wat een spel zeg..![]()
True -> Hij vertelt de waarheidquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het slaat werkelijk helemaal nergens op. Als je een goede reden hebt om iemand te beschuldigen van liegen, beginnen ze helemaal te schelden en heb je geen kans meer om nog een vraag te stellen. Terwijl op andere momenten ze juist hun hele levensverhaal aan je gaan vertellen. Ik snap geen bal van dit systeem.
Beetje jammer dat er helemaal niets gebeurt op straat en je mag geeneens wapens gebruiken naast de missies. Ik had op z'n minst verwacht dat je zelf wapens en ammo moest unlocken, kopen bij een gunshop, dat soort dingen. Daar zit helemaal NIETS van in. Of komt dat nog later?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:59 schreef Roces18 het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Je kan de missie toch laten wachten. Gewoon doen waar je zin in hebt
Ja, dat snap ik. Maar het zit niet zo goed in elkaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
True -> Hij vertelt de waarheid
Doubt -> Hij liegt waarschijnlijk maar je hebt geen bewijs
Lie -> Je hebt keiharde bewijs dat die liegt
Wist dat er 1tje van Heroes in zit, maar Walter van Fringe zag ik toch ook duidelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:24 schreef ForumPimp het volgende:
Ik begin steeds meer acteurs te herkennen, echt heel tof gedaan dit.
Wat mij een keer opviel was dat ik met een zeldzame auto naar een plaats delict ging. Na het onderzoek gedaan te hebben en een of ander cutscene filmpje, stond de oorspronkelijke auto van mijn partner opeens op die plek (die we in eerste instantie gewoon bij het bureau hadden laten staan).quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het slaat werkelijk helemaal nergens op. Als je een goede reden hebt om iemand te beschuldigen van liegen, beginnen ze helemaal te schelden en heb je geen kans meer om nog een vraag te stellen. Terwijl op andere momenten ze juist hun hele levensverhaal aan je gaan vertellen. Ik snap geen bal van dit systeem.
Ook de hoeveelheid schade aan je auto lijkt willekeurig. Tijdens de ene zaak komt 'ie uit op $200 terwijl je niet veel rare dingen deed en tijdens de andere zaak knal je twee keer frontaal op een tegenligger en komt de schade uit op minder.
Als je iemand neerschiet met een schot in het hoofd, ligt 'ie 2 seconden later in de cutscene met een gat in z'n maag op de grond.
Zo zijn er wel meer slordige dingetjes. Zoveel tijd en details in de stad en personages, maar wel allemaal van dit soort foutjes. Valt me een beetje tegen eigenlijk.
Hij is in ieder geval ook al een keer voice actor voor Halo Reach geweest, dus het zou kunnen.quote:
Je bent een agent. Denk je nu werkelijk dat die hun wapens moeten kopen en unlockenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Beetje jammer dat er helemaal niets gebeurt op straat en je mag geeneens wapens gebruiken naast de missies. Ik had op z'n minst verwacht dat je zelf wapens en ammo moest unlocken, kopen bij een gunshop, dat soort dingen. Daar zit helemaal NIETS van in. Of komt dat nog later?
Echt, de gedachtegang van sommige mensen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Je bent een agent. Denk je nu werkelijk dat die hun wapens moeten kopen en unlocken!
Y in driehoekje ingedrukt houden, dan rijd je partner voor je. Tenzij je in een chase zit ofzo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:03 schreef Hoogheid het volgende:
Ze hadden de open wereld er wel uit mogen laten. Verspeelde moeite, het rijden is kut en er is niets te beleven in de sfeerloze stad. De missies zelf zijn wel super natuurlijk, maar het rijden vind ik maar vervelend worden.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:03 schreef Hoogheid het volgende:
Ze hadden de open wereld er wel uit mogen laten. Verspeelde moeite, het rijden is kut en er is niets te beleven in de sfeerloze stad. De missies zelf zijn wel super natuurlijk, maar het rijden vind ik maar vervelend worden.
Dat is het zeker, maar het was wel tof geweest als je er ook wat kon doen. Een donutshop ingaan ofzo.quote:
Nee hoor. Topics van GTA IV en Red Dead Redemption zaten dacht ik al op ruim 10 voordat de game zelfs uit was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze game is ook lang zo mainstream niet als die twee. Dat is denk ik ook de reden dat de userscore op metacritic lager is dan de metascore: deze game is niet voor iedereen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:29 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Nee hoor. Topics van GTA IV en Red Dead Redemption zaten dacht ik al op ruim 10 voordat de game zelfs uit was.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Je bent een agent. Denk je nu werkelijk dat die hun wapens moeten kopen en unlocken!
Ik gaf maar een voorbeeld.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Echt, de gedachtegang van sommige mensen.
Sorry, was alweer verder aan het spelenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:49 schreef Syd het volgende:
[..]
Ben jij ingelogd op de PSN enzo ?ik wil hem zo opstarten :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is het echt leuk om die bekende gezichten te zien! Wel meestal wat b of c acteurs, maar toch leuk als je ze herkend. Maar ben intussen wel al 2 keer dezelfde vent tegen gekomen. De ene keer deed hij alsof hij mij kende van school. De andere keer was hij een niets betekende gast in een bar.
Wel nog een leuke quote gehoord in een café
"Olive oil comes from olives, but what about baby oil?"
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Dat dus!quote:
Inderdaad, je kreeg na zo'n ranking ineens 5 auto's op je map te zien. Ik ff kijken, bloedmooie wagen gevonden. Scheur naar m'n waypoint. En hop, weg! Weer de standaard auto.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:54 schreef Desunoto het volgende:
Ja, ik had ook net zo'n zeldzame auto gevonden en dacht daar eens even mee rond te rijden. Nog geen kilometer gereden en hij werd ingeruild voor die politiewagen. Toch wel jammer die dingen.
Maar je verdient nu toch ook nieuwe outfits door XP? Elke rank heeft een reward, bijv. de locatie van 5 verborgen auto's op je map, intuition points of een nieuwe outfit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[..]
Ik gaf maar een voorbeeld.![]()
Er had gewoon wat meer in moeten zitten. Een systeem met XP of geld dat je kan besteden aan nieuwe wapens/outfits. Gewoon iets meer waar je mee bezig moet zijn. Het voelt gewoon te leeg aan voor zo'n grote stad.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:47 schreef DaFrenk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:47 schreef DaFrenk het volgende:
Dat was precies mijn gedachtengang, en het ging daar dus ook fout...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]Als je bewijs hebt gekozen dan heb je voor lie gekozen, bij doubt doe je dat niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, leuk dat we alle drie tot die conclusie kwamenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat was precies mijn gedachtengang, en het ging daar dus ook fout...Jammer dat de game die keuze dus niet verwachtte
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |