quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:25 schreef leeroy het volgende:
Ik heb hem 2 dagen geleden besteld en net smsje van gm binnen.
Koalo nice.
Gamemania verkoopt hem, heb hem half uur geleden gekocht en zit nu in de PS3.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:29 schreef Nielsch het volgende:
Straks na het werk maar even wat gamewinkels in Hoog Catharijne bezoeken (E*Plaza, Gamemania, Free Record Shop, MediaMarkt...).
Ga naar scorro en leer normaal Nederlands aub...... Stomme niet bestaande straattaal met mocro flava....quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:25 schreef leeroy het volgende:
Ik heb hem 2 dagen geleden besteld en net smsje van gm binnen.
Koalo nice.
Ik haal daar altijd mijn games ( ik woon in dat gehucht) muv nu. 20 euro prijsverschil en ik kan hem zo gaan halen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:06 schreef GilaMonyet het volgende:
Waarschijnlijk al bekend, maar gamemania Zoetermeer verkoopt hem ook!
Ik heb em toch gekregen vanmorgen (11:10 staat op de bon)...quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:10 schreef Johnnehb het volgende:
Gamestore E-plaza in venlo verkoopt hem helemaal niet..
Rockstar heeft dat statement al ingetrokken, het zou aan de firmware en de PS3's liggen, het maakt niks uit welk spel je speelt. Nog steeds klote natuurlijk, maar heeft dus niks te maken met LA Noire.quote:
Alle E-plaza's verkopen hem..ze hadden spoedberichtje binnen gehad vertelde de verkoper mijquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:00 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Ik ga hem dalijk ophalen bij Eplaza Rijswijk. Net mijn SMS-je gehad.
Is dat zo? Net gebeurd?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:23 schreef Doobie het volgende:
[..]
Alle E-plaza's verkopen hem..ze hadden spoedberichtje binnen gehad vertelde de verkoper mijGa hem nu spelen =D
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Codes werken toch nog niet tot PS store online is.
Heb hem 15 minuten geleden gehaaldquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:24 schreef Hoo-doo het volgende:
[..]
Is dat zo? Net gebeurd?
Want ik heb mijn pre-order al klaarliggen hier in Eindhoven als het goed is.
Ik bel straks wel even. Thanks voor de update!
klopt, maar door de enorme grootte van dit spel liep die sneller vast...quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:20 schreef Hoo-doo het volgende:
[..]
Rockstar heeft dat statement al ingetrokken, het zou aan de firmware en de PS3's liggen, het maakt niks uit welk spel je speelt. Nog steeds klote natuurlijk, maar heeft dus niks te maken met LA Noire.
Het komt ook alleen voor op de oudere 40GB en 60GB consoles, die zijn geupdate naar de meest recente 3.61 firmware.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |