Release: 20 mei 2011 op XBOX 360 en PS3quote:The game takes place in post-war 1940s Los Angeles, a city of glamour, fame and wealth, but also where crime, vice corruption is rife. The player assumes the role of Cole Phelps, an LAPD officer who rises through the ranks of the department. He has joined the police force to "right the wrongs" he committed during the Second World War. He starts off as a patrol-man, then a traffic detective, homicide, vice, and finally arson investigator. Each rank gives the player a partner who will help Phelps in his investigations, fights, and arrests. The game blends investigative elements such as mystery, and crime solving, with fast paced action sequences from chases on foot to car, as well as gun-play. As well as the storyline missions, the player can choose to work on optional side-investigations following a call from dispatch. The player can also travel on foot, as well as in different vehicles.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:05 schreef HeertjeB het volgende:
Boel gefrustreerde nerdjes in dat vorige deelLaten we het nu inhoudelijk houden ipv 13 paginas spam over welke winkel al verkoopt en welke niet.
Het is een extra pre-order murder case die je kan doen. That's all.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:05 schreef HyperViper het volgende:
Hier verder? Waar gaat dat naked city nou over?
Thnx voor de info. Duidelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:06 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Het is een extra pre-order murder case die je kan doen. That's all.
Bel wat winkels, luie donder!quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:07 schreef Captainp00face het volgende:
Weet iemand toevallig of die al ergens in Utrecht ligt? Dat zou mij een hoop gezoek schelen!
Nou ik nog. Wanneer heb je hem besteld?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:09 schreef Darkestrah het volgende:
Net een mailtje gehad van Bol.com; verstuurd. Dat is maar beter ook.
Hoezo? Je krijgt precies dezelfde mensen aan de lijn als dat er achter de toonbank staan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
Bellen helpt volgens mij geen zak. Erna toe gaan en evt vragen wel degelijk.
Nou de vorige keren was het mij niet gelukt met bellen terwijl ik 10 minuten later aan de kassa stond met de game in handen na een bezoekje.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:11 schreef Hoo-doo het volgende:
[..]
Hoezo? Je krijgt precies dezelfde mensen aan de lijn als dat er achter de toonbank staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |