abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97119297
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:47 schreef Lavenderr het volgende:
Deze dominee zegt: het is niet misschien, maar het is zéker dat het op 21 mei 2011 gebeurt. Dus vandaag. En wat is er gebeurd behoudens de 'normale' narigheid ? Niets.
Tip voor Lavenderr ... in TRU loopt er een topic over de dominee en zijn 21 mei ...
Dat heeft dus niets te maken met dit topic
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator zaterdag 21 mei 2011 @ 15:52:31 #242
249559 crew  Lavenderr
pi_97119662
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 15:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Tip voor Lavenderr ... in TRU loopt er een topic over de dominee en zijn 21 mei ...
Dat heeft dus niets te maken met dit topic
Ah, dankjewel! Want daar heb ik nog niet gepost. Oh wacht..

Natuurlijk heeft het wel (ook) alles met dit topic te maken. Het is een mengeling van aangekondigde rampen, te beginnen met vandaag.
pi_97120223
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 11:58 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nee, het is geen hoax, lees maar wat Ticker schreef in dit topic.

Ticker schreef dat je correct zou zijn zolang je geen datum aan de voorspellingen plakt. Dat deed jij wel. En er is tot nu toe nog niets gebeurd.

quote:
Met het mooie lenteweer en lekkere verse aardbeien ? :)
Hebben we dat aan jou te danken?
pi_97120713

[ Bericht 81% gewijzigd door Maisun- op 21-05-2011 16:24:37 (youtuepostnoob) ]
  zaterdag 21 mei 2011 @ 16:39:01 #245
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_97121449
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Vervelende drammer
Juist erg vervelend dat hij deze serieuse vraag blijft negeren.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_97121715
Wou nog even dat filmpje onderbouwen anders lijkt het net of ik dit als waarheid aanneem en jullie dat ook maar moeten doen, nein.

Wat ik wel opvallend is is dat een groot news zender als fox dit soort nieuws zo dramatisch en groots verkondigd op de televisie. En dan nu weer een echte reli freak die een groot percentage mensen op stang jaagt dat ze zelf hun banen opgeven omdat ze in hart en nier geloven dat de wereld vandaag vergaat. Its crazy. Ik geloof dat ze ons via dit soort berichten angst proberen in te zaaien en misschien wel onbewust voor te bereiden op iets wat zij aan het plannen zijn. Wat ze aan het plannen zijn durf ik niet te zeggen, geplande rampen? fakealieninvasion? fake jc? We zullen het zien ya'll.

Wat ik wel weet is dat ik vanavond gewoon weer lekker in mn bed lig te stinken.
  † In Memoriam † zaterdag 21 mei 2011 @ 18:00:39 #247
230491 Zith
pls tip
pi_97124441
18:00 _O_

Mijn aarbeien eten heeft geholpen!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_97124448
18:00 !!
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_97124547
dus, we zijn er nog... Crap, moet ik alsnog mijn afstuderen gaan voorbereiden -O-
  Moderator zaterdag 21 mei 2011 @ 18:06:22 #250
249559 crew  Lavenderr
pi_97124725
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 18:02 schreef inXs het volgende:
dus, we zijn er nog... Crap, moet ik alsnog mijn afstuderen gaan voorbereiden -O-
Ja, daar kun je niet meer onderuit nu :N .

Zo, hehe, valt meteen een stuk spanning weg *O* We zijn er nog w/
pi_97125430
Petje af Bankfurt, de zoveelste leugen.
If not now, then when.
pi_97125894
Ook al vertelt die nog meer leugens dan nog zal je mensen hebben die hem blindelings zullen volgen

Vrij apart

Aan de forum guru zal het niet liggen. Hij was verkeerd geïnformeerd door hogere sferen/ mensen hebben hem verkeerd begrepen . Hoe je het ook went of keert het ligt NIET aan hem
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 18:44:05 #253
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_97125929
Nou nou.. wat een ramp. :N
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_97126174
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 18:43 schreef Ali_boo het volgende:
Ook al vertelt die nog meer leugens dan nog zal je mensen hebben die hem blindelings zullen volgen

Vrij apart

Aan de forum guru zal het niet liggen. Hij was verkeerd geïnformeerd door hogere sferen/ mensen hebben hem verkeerd begrepen . Hoe je het ook went of keert het ligt NIET aan hem
Deze smilie vat jou post samen: :')
If not now, then when.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 18:52:59 #255
65918 IBAZ
broeinest
pi_97126203
Ik wacht op een commentaar van Bastard.
pi_97126424
Het lijkt eigenlijk een beetje op het vaccinatiegenocide-verhaal. De elite zou ons destijds massaal willen uitmoorden microchippen met griepprikken.
pi_97126463
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 18:43 schreef Ali_boo het volgende:

Mensen volgen de grootst mogelijke onzin. Zelfs wat er in de kranten staat... ;)

(Dat praat natuurlijk het verhaal van Bankfurt niet zomaar goed.)
pi_97127314
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 16:47 schreef Maisun- het volgende:
Wou nog even dat filmpje onderbouwen anders lijkt het net of ik dit als waarheid aanneem en jullie dat ook maar moeten doen, nein.

Wat ik wel opvallend is is dat een groot news zender als fox dit soort nieuws zo dramatisch en groots verkondigd op de televisie. En dan nu weer een echte reli freak die een groot percentage mensen op stang jaagt dat ze zelf hun banen opgeven omdat ze in hart en nier geloven dat de wereld vandaag vergaat. Its crazy. Ik geloof dat ze ons via dit soort berichten angst proberen in te zaaien en misschien wel onbewust voor te bereiden op iets wat zij aan het plannen zijn. Wat ze aan het plannen zijn durf ik niet te zeggen, geplande rampen? fakealieninvasion? fake jc? We zullen het zien ya'll.

Wat ik wel weet is dat ik vanavond gewoon weer lekker in mn bed lig te stinken.
Dat vind ik helemaal niet opvallend. FOX News is een sensatiezender en geen serieuze nieuwszender. Een beetje zoals De Telegraaf/Het AD maar dan op de televisie.
Op maandag 20 juli 2009 21:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat insinueer je daarmee dan? Wil je zeggen dat het geen vliegtuigen waren? Wat dan.... komkommers? In het WTC zijn weldegelijk vliegtuigen gevlogen.
Ik ben niet gek, ik ben geen vliegtuig!
  zaterdag 21 mei 2011 @ 19:23:40 #259
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_97127384
Weet je wat nou wel lullig is. Als hij gelijk had gehad, dan was er niemand meer geweest om te zeggen dat hij gelijk had. :+
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator zaterdag 21 mei 2011 @ 19:31:26 #260
249559 crew  Lavenderr
pi_97127644
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 19:23 schreef mazaru het volgende:
Weet je wat nou wel lullig is. Als hij gelijk had gehad, dan was er niemand meer geweest om te zeggen dat hij gelijk had. :+
Das waar -O-
Maar ja, ben toch wel blij dat het vals alarm was hoor *O*
pi_97127928
Bankfurt riep toch niet dat de wereld zou vergaan. Dat waren die wouzen in de VS, maar daar is 21 mei voorlopig nog niet voorbij....

Dus het kan nog :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2011 19:41:43 ]
  zaterdag 21 mei 2011 @ 19:51:25 #262
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_97128320
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 18:00 schreef Zith het volgende:
18:00 _O_

Mijn aarbeien eten heeft geholpen!
Held! _O_ _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_97129919
quote:
Lambiekje, bedankt voor je inzet en je onderzoek; zoals altijd.

Antwoord aan Lambiekje: Het zou kunnen, in ieder geval bedankt voor de link; ik zal het laten onderzoeken, ik hoop dat ik op tijd jou een antwoord kan geven.

en BTW: zoals J0kkebr0k al net indirect hierboven al aangaf: dit topic heeft idd niets met die Doomsday 21rst May te maken, en dit topic is noch een voorspelling. Ik schreef alleen wat de plannen zijn en ik heb heel duidelijk met alle ins en outs dit topic aangekondigd en expliciet toestemming voor dit topic gevraagd aan, en gekregen van de moderators.

Het is een topic van mogelijk nader te bestuderen scenario's, omschreven met argumenten en met bronnen zoals vermelde links e.d.. En dit alles ondanks het feit dat, zoals verwacht, het topic verziekt dreigt te worden door mensen waarvan hun bijdrage altijd standaard nihil is in BNW en wellicht van hun kant altijd een nihil bijdrage zal zijn op BNW.

Laat dat even duidelijk zijn voor iedereen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bankfurt op 21-05-2011 20:43:34 ]
pi_97130467
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:59 schreef Bankfurt het volgende:

Ik vrees dat de ramp niet 100% is te voorkomen, de mensheid heeft zo'n grote puinhoop gemaakt van deze planeet, dat er nu "afbetaald" moet worden.
Er wordt actief gewerkt aan het stoppen van de dreigende rampen.
Totale onzin weer. We hebben al betaald en er wordt ook niet actief gewerkt om dreigende rampen te stoppen, dat kost teveel geld.

quote:
Ik ben betrokken in het monitoren van het globale proces, doch mijn functie hierin is niet veel meer dan berichtgever hierin naar buiten toe.
Een zelfbenoemde profeet dus. Eng hoor, dat zijn stevige vormen van mind control die je hier etaleert. Ik adviseer je om onmiddellijk je darmkanaal te spoelen met kokend water om je aura te zuiveren van spirituele implantaten. Het zou zonde zijn als je deze strijd verliest Bankfurt.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 20:49:53 #265
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_97130522
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 19:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Bankfurt riep toch niet dat de wereld zou vergaan. Dat waren die wouzen in de VS, maar daar is 21 mei voorlopig nog niet voorbij....

Dus het kan nog :')
Zo'n schokgolf rond de hele aarde ;) Elke keer als het ergens 18:00 is, boem!
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_97130858
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:48 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Totale onzin weer. We hebben al betaald en er wordt ook niet actief gewerkt om dreigende rampen te stoppen, dat kost teveel geld.

[..]
We zullen wel zien mijn beste HyperViper.

quote:
Een zelfbenoemde profeet dus.
Nee, en je weet heel goed dat ik geen profeet ben en ook niet wil zijn.

En ...ik neem jou seriieus, ondanks het feit dat je af en toe de draak met we wil steken (en dat doe ik soms ook met jou), omdat ik weet dat je idd e.e.a. van BNW-zaken wel degelijk weet en goed begrepen hebt, maar dat je nog niet beschikt over informatie die jou net die draai kunnen geven om verder te gaan in jouw eigen onderzoek waar je al best ver in gevorderd was, althans dat is mijn mening.

quote:
Eng hoor, dat zijn stevige vormen van mind control die je hier etaleert. Ik adviseer je om onmiddellijk je darmkanaal te spoelen met kokend water om je aura te zuiveren van spirituele implantaten. Het zou zonde zijn als je deze strijd verliest Bankfurt.
Ik ben uiteraard op mijn hoede voor vormen van mind-control; dus je mag dit best recht in m'n gezicht zeggen; dat waardeer ik juist wel.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 21:05:57 #267
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_97131116
Misschien bedoelde hij de 21 mei van volgend jaar, had hij gewoon het jaartal fout. :P
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_97132110
Morgen weer 'n dag.

110509_149696_22MEI_Poster_HQ.jpg
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_97146299
Ok, vulkaanuitbarsting in Ijsland, op 21 mei vannacht:

http://www.nu.nl/buitenla(...)an-uitgebarsten.html

Ik zal eens nagaan, wat hier achter zit; en nagaan of dit een resultante is van een "neutralisatie"-poging.
pi_97146837
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 09:47 schreef Bankfurt het volgende:
Ok, vulkaanuitbarsting in Ijsland, op 21 mei vannacht:

http://www.nu.nl/buitenla(...)an-uitgebarsten.html

Ik zal eens nagaan, wat hier achter zit; en nagaan of dit een resultante is van een "neutralisatie"-poging.
Ga toch fietsen, -edit-.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 22-05-2011 11:00:09 ]
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')