Tip voor Lavenderr ... in TRU loopt er een topic over de dominee en zijn 21 mei ...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:47 schreef Lavenderr het volgende:
Deze dominee zegt: het is niet misschien, maar het is zéker dat het op 21 mei 2011 gebeurt. Dus vandaag. En wat is er gebeurd behoudens de 'normale' narigheid ? Niets.
Ah, dankjewel! Want daar heb ik nog niet gepost. Oh wacht..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tip voor Lavenderr ... in TRU loopt er een topic over de dominee en zijn 21 mei ...
Dat heeft dus niets te maken met dit topic
Ticker schreef dat je correct zou zijn zolang je geen datum aan de voorspellingen plakt. Dat deed jij wel. En er is tot nu toe nog niets gebeurd.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:58 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nee, het is geen hoax, lees maar wat Ticker schreef in dit topic.
Hebben we dat aan jou te danken?quote:Met het mooie lenteweer en lekkere verse aardbeien ?![]()
Juist erg vervelend dat hij deze serieuse vraag blijft negeren.quote:
Ja, daar kun je niet meer onderuit nuquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:02 schreef inXs het volgende:
dus, we zijn er nog... Crap, moet ik alsnog mijn afstuderen gaan voorbereiden
Deze smilie vat jou post samen:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:43 schreef Ali_boo het volgende:
Ook al vertelt die nog meer leugens dan nog zal je mensen hebben die hem blindelings zullen volgen
Vrij apart
Aan de forum guru zal het niet liggen. Hij was verkeerd geïnformeerd door hogere sferen/ mensen hebben hem verkeerd begrepen . Hoe je het ook went of keert het ligt NIET aan hem
Mensen volgen de grootst mogelijke onzin. Zelfs wat er in de kranten staat...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:43 schreef Ali_boo het volgende:
Ook al vertelt die nog meer leugens dan nog zal je mensen hebben die hem blindelings zullen volgen
Dat vind ik helemaal niet opvallend. FOX News is een sensatiezender en geen serieuze nieuwszender. Een beetje zoals De Telegraaf/Het AD maar dan op de televisie.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:47 schreef Maisun- het volgende:
Wou nog even dat filmpje onderbouwen anders lijkt het net of ik dit als waarheid aanneem en jullie dat ook maar moeten doen, nein.
Wat ik wel opvallend is is dat een groot news zender als fox dit soort nieuws zo dramatisch en groots verkondigd op de televisie. En dan nu weer een echte reli freak die een groot percentage mensen op stang jaagt dat ze zelf hun banen opgeven omdat ze in hart en nier geloven dat de wereld vandaag vergaat. Its crazy. Ik geloof dat ze ons via dit soort berichten angst proberen in te zaaien en misschien wel onbewust voor te bereiden op iets wat zij aan het plannen zijn. Wat ze aan het plannen zijn durf ik niet te zeggen, geplande rampen? fakealieninvasion? fake jc? We zullen het zien ya'll.
Wat ik wel weet is dat ik vanavond gewoon weer lekker in mn bed lig te stinken.
Das waarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:23 schreef mazaru het volgende:
Weet je wat nou wel lullig is. Als hij gelijk had gehad, dan was er niemand meer geweest om te zeggen dat hij gelijk had.
Lambiekje, bedankt voor je inzet en je onderzoek; zoals altijd.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:20 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.exohuman.com/w(...)-spotted-in-seattle/
Heeft dit er mee te maken?
Totale onzin weer. We hebben al betaald en er wordt ook niet actief gewerkt om dreigende rampen te stoppen, dat kost teveel geld.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:59 schreef Bankfurt het volgende:
Ik vrees dat de ramp niet 100% is te voorkomen, de mensheid heeft zo'n grote puinhoop gemaakt van deze planeet, dat er nu "afbetaald" moet worden.
Er wordt actief gewerkt aan het stoppen van de dreigende rampen.
Een zelfbenoemde profeet dus. Eng hoor, dat zijn stevige vormen van mind control die je hier etaleert. Ik adviseer je om onmiddellijk je darmkanaal te spoelen met kokend water om je aura te zuiveren van spirituele implantaten. Het zou zonde zijn als je deze strijd verliest Bankfurt.quote:Ik ben betrokken in het monitoren van het globale proces, doch mijn functie hierin is niet veel meer dan berichtgever hierin naar buiten toe.
Zo'n schokgolf rond de hele aardequote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Bankfurt riep toch niet dat de wereld zou vergaan. Dat waren die wouzen in de VS, maar daar is 21 mei voorlopig nog niet voorbij....
Dus het kan nog
We zullen wel zien mijn beste HyperViper.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:48 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Totale onzin weer. We hebben al betaald en er wordt ook niet actief gewerkt om dreigende rampen te stoppen, dat kost teveel geld.
[..]
Nee, en je weet heel goed dat ik geen profeet ben en ook niet wil zijn.quote:Een zelfbenoemde profeet dus.
Ik ben uiteraard op mijn hoede voor vormen van mind-control; dus je mag dit best recht in m'n gezicht zeggen; dat waardeer ik juist wel.quote:Eng hoor, dat zijn stevige vormen van mind control die je hier etaleert. Ik adviseer je om onmiddellijk je darmkanaal te spoelen met kokend water om je aura te zuiveren van spirituele implantaten. Het zou zonde zijn als je deze strijd verliest Bankfurt.
Ga toch fietsen, -edit-.quote:Op zondag 22 mei 2011 09:47 schreef Bankfurt het volgende:
Ok, vulkaanuitbarsting in Ijsland, op 21 mei vannacht:
http://www.nu.nl/buitenla(...)an-uitgebarsten.html
Ik zal eens nagaan, wat hier achter zit; en nagaan of dit een resultante is van een "neutralisatie"-poging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |