Ja, permanent op 05.59 lokale tijd. Nog één minuut te gaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, op zijn Camping staat de tijd stil vermoed ik
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:19 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ik noteer dat even op de kalender, dat ik die dag niks afspreek.21 oktober wordt datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad, gewoon omdat dit topic ook toevallig start vanaf 21 mei wordt het over dezelfde kam gescheerd als het "Jezus komt terug op 21 mei"-topic.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:41 schreef Silverdigger2 het volgende:
volgens mij staat er echt in mei en juni, en verwarren jullie het met die amerikaan die zei 21 mei?
Nou, er wordt dus wel degelijk op vandaag gedoeld hoor. Niet alleen hier, maar ook op posters en andere sites en op de radio. Zelfs t-shirts zijn er te koop met 21 mei doomsday .quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:51 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon omdat dit topic ook toevallig start vanaf 21 mei wordt het over dezelfde kam gescheerd als het "Jezus komt terug op 21 mei"-topic.
Dus Lavender ... nog enkele weken openhouden en ook die excuses kunnen nog even wachten ...
Nee die gaan over Judgement by God ...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, er wordt dus wel degelijk op vandaag gedoeld hoor. Niet alleen hier, maar ook op posters en andere sites en op de radio. Zelfs t-shirts zijn er te koop met 21 mei doomsday .
Maar dit topic gaat ook helemaal niet dicht hoor, we wachten rustig af.
Vervelende drammerquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:42 schreef ATuin-hek het volgende:
Vraagje aan de TS: Wat nou als die periode verstreken is, maar die voorspelling niet uit is gekomen?
Maar is het niet gek dat vanuit meerdere bronnen gespeculeerd worden over catastrofale rampen en overstromingen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:26 schreef Lavenderr het volgende:
En dit is de man die al deze doom and gloom aan ons wil wijsmaken
http://www.exohuman.com/w(...)omised-for-saturday/
Deze dominee zegt: het is niet misschien, maar het is zéker dat het op 21 mei 2011 gebeurt. Dus vandaag. En wat is er gebeurd behoudens de 'normale' narigheid ? Niets.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar is het niet gek dat vanuit meerdere bronnen gespeculeerd worden over catastrofale rampen en overstromingen.
Past dit niet in het timewave verhaal dat we sinds 9 maart 2011 in de laatste en tevens 9de fase zitten. De Univerisal time wave.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tip voor Lavenderr ... in TRU loopt er een topic over de dominee en zijn 21 mei ...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:47 schreef Lavenderr het volgende:
Deze dominee zegt: het is niet misschien, maar het is zéker dat het op 21 mei 2011 gebeurt. Dus vandaag. En wat is er gebeurd behoudens de 'normale' narigheid ? Niets.
Ah, dankjewel! Want daar heb ik nog niet gepost. Oh wacht..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tip voor Lavenderr ... in TRU loopt er een topic over de dominee en zijn 21 mei ...
Dat heeft dus niets te maken met dit topic
Ticker schreef dat je correct zou zijn zolang je geen datum aan de voorspellingen plakt. Dat deed jij wel. En er is tot nu toe nog niets gebeurd.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:58 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nee, het is geen hoax, lees maar wat Ticker schreef in dit topic.
Hebben we dat aan jou te danken?quote:Met het mooie lenteweer en lekkere verse aardbeien ?![]()
Juist erg vervelend dat hij deze serieuse vraag blijft negeren.quote:
Ja, daar kun je niet meer onderuit nuquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:02 schreef inXs het volgende:
dus, we zijn er nog... Crap, moet ik alsnog mijn afstuderen gaan voorbereiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |