Als je dood bent valt er weinig te kijkenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:55 schreef giscard het volgende:
[..]
We gaan het met zijn allen afwachten. Hebben de mensen die geen leven hebben in ieder geval vandaag een spannende dag. Wat zal het zondag saai zijn.
Uitgeschakeld door de illuminati. Hij stuurde net een SMS dat hij in Guantanamo zit.....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:01 schreef IBAZ het volgende:
Is bankfurt al wakker? Misschien kan hij deze dag van commentaar voorzien.
Hij voorspelt dus z'n eigen einde maar overdrijft wat?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De man is 89, misschien takelt hij geestelijk wat af?
Ja denk je dat Bankfurt dit rustig gaat zitten afwachten? Die heeft een veilig heenkomen gezocht.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:01 schreef IBAZ het volgende:
Is bankfurt al wakker? Misschien kan hij deze dag van commentaar voorzien.
Misschien zit hij in de stacaravan van Harold Camping.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja denk je dat Bankfurt dit rustig gaat zitten afwachten? Die heeft een veilig heenkomen gezocht.
Mits van beton.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:03 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Misschien zit hij in de stacaravan van Harold Camping.
Hij is één van de weinige die weet wat er te gebeuren staat en wie er achter zitten. En wat doet hij? Hij zet een verhaaltje op een forum en gaat vervolgens ergens schuilen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja denk je dat Bankfurt dit rustig gaat zitten afwachten? Die heeft een veilig heenkomen gezocht.
Neehee, hij wil het oplossen door iedereen op te roepen om te bidden tot zijn god.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hij is één van de weinige die weet wat er te gebeuren staat en wie er achter zitten. En wat doet hij? Hij zet een verhaaltje op een forum en gaat vervolgens ergens schuilen?
Als dit echt is, dan hoop ik toch op zijn minst dat Bankfurt zijn dag gebruikt om de key-figures van de illuminati een kogel door de kop te jagen, in de hoop dit alles te voorkomen. Anders is hij nog kanslozer dan hij lijkt.
NOG kanslozer. Dus.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:33 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Neehee, hij wil het oplossen door iedereen op te roepen om te bidden tot zijn god.
Ik vraag me af of hij ooit nog zal posten in dit topic.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:38 schreef Pallas-Athene het volgende:
Bankfurt is met de noorderzon vertrokken om al dit onheil te ontlopen...
Nee, dat is goed; vandaag lekker genieten van de zon; lekker genieten van het leven.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:41 schreef SalvatorMundi het volgende:
Ik ben er nog in ieder geval.
Is dat goed omdat we de apocalyps voorkomen of slecht omdat Jezus mij niet komt halen..?
Dus het was maar een geintje van je, deze hele hoax.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:47 schreef Bankfurt het volgende:
Gosshie, er is iets ergs vannacht gebeurd ; ik heb n.l. barstende koppijn, ik heb verkeerde wijn gedronken gisterenavond en dat ook nog met die afgestelde HAARP-frequenties, het werd me net iets teveel.
het voelt alsof de Windsors mij met een hamer een klap op m'n hoofd hebben gegeven.
[..]
Nee, dat is goed; vandaag lekker genieten van de zon; lekker genieten van het leven.
veel aardbeien eten dus; dat voorkomt rampen.![]()
dan ook geen zorgen om de dag van morgen.
Nee, het is geen hoax, lees maar wat Ticker schreef in dit topic.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:50 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Dus het was maar een geintje van je, deze hele hoax.
Met het mooie lenteweer en lekkere verse aardbeien ?quote:Daar zal bastard wel blij mee zijn.
Dit is in ieder geval een mooie kandidaat.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:38 schreef m0j0 het volgende:
Heeft iemand al `s een lijst gemaakt met doom scenario`s / end of world scenario`s die niet zijn uitgekomen?..
Misschien is nekschot met 1 s?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:21 schreef mytroen het volgende:
Ik snap echt niet welke grapjes (geleerde) dit verzonnen heeft. Het enige wat bij dit soort personen help is een neksschot!.
Deze niet, die wordt verschoven naar 26 mei. Ondanks de rituele datum van de illuminati.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:16 schreef Resistor het volgende:
Waarom gebeuren dit soort dingen altijd op de 21e? 21 december, 21 mei, 21 oktober...
Heeft dit te maken met de lente/zomer/herfst/winter (hoewel de lente op 20 maart en de herfst rond 23 september begint)?
Houd toch op. Gek.quote:[b]Op zaterdag 21 mei 2011 11:58 schreef Bankfurt
Anyway, ik verwacht over een dag of 5 iets meer concreets te weten.
Dus... wordt vervolgd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |