Dit is in ieder geval een mooie kandidaat.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:38 schreef m0j0 het volgende:
Heeft iemand al `s een lijst gemaakt met doom scenario`s / end of world scenario`s die niet zijn uitgekomen?..
Misschien is nekschot met 1 s?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:21 schreef mytroen het volgende:
Ik snap echt niet welke grapjes (geleerde) dit verzonnen heeft. Het enige wat bij dit soort personen help is een neksschot!.
Deze niet, die wordt verschoven naar 26 mei. Ondanks de rituele datum van de illuminati.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:16 schreef Resistor het volgende:
Waarom gebeuren dit soort dingen altijd op de 21e? 21 december, 21 mei, 21 oktober...
Heeft dit te maken met de lente/zomer/herfst/winter (hoewel de lente op 20 maart en de herfst rond 23 september begint)?
Houd toch op. Gek.quote:[b]Op zaterdag 21 mei 2011 11:58 schreef Bankfurt
Anyway, ik verwacht over een dag of 5 iets meer concreets te weten.
Dus... wordt vervolgd.
Je schrijfstijl en het onderwerp doen me sterk denken aan die manisch depressieve vent die hier een aantal jaren terug iedere dag hele verhalen neerzette m.b.t. zijn waanbeelden over alien invasies en het einde der tijden...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:58 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nee, het is geen hoax, lees maar wat Ticker schreef in dit topic.
Het enige wat de gewone mens kan doen om de rampen tegen te gaan is echt oprecht willen dat de rampen niet gebeuren; dat het allemaal reuze mee gaat vallen; bijvoorbeeld door onbezorgd veel aardbeien te eten en optimistisch te blijven en van de zon genieten.
[..]
Met het mooie lenteweer en lekkere verse aardbeien ?![]()
Daar zal Bastard vast en zeker blij mee zijn, dat ben ik wel met je eens.
Anyway, ik verwacht over een dag of 5 iets meer concreets te weten.
Dus... wordt vervolgd.
Nee, hier komt geen slot op, we wachten nog op een goede uitleg en excuses.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:53 schreef IBAZ het volgende:
Wat mij betreft kan hier wel een slot op. Of zou Bastard hem tot 26 juni openhouden omdat hij dit topic nog serieus neemt?
Die is al aangekondigd hoorde ik daarnet in de auto, oktober. Hebben we 5 maanden om ons te bekeren, vanaf vandaag. Als je tegen die tijd bekeerd bent overleef je de ramp, anders niet. Volgens onze Campingdominee dan hequote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:08 schreef Pallas-Athene het volgende:
Ik verdenk Bankfurt dat die een volgeling is van het christelijke radiostation Family Radio uit Californië is.
We kijken uit naar de volgende doomsday!
Had hij geen rekening gehouden met de zomertijd?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die is al aangekondigd hoorde ik daarnet in de auto, oktober. Hebben we 5 maanden om ons te bekeren, vanaf vandaag. Als je tegen die tijd bekeerd bent overleef je de ramp, anders niet. Volgens onze Campingdominee dan he
Ik noteer dat even op de kalender, dat ik die dag niks afspreek.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die is al aangekondigd hoorde ik daarnet in de auto, oktober. Hebben we 5 maanden om ons te bekeren, vanaf vandaag. Als je tegen die tijd bekeerd bent overleef je de ramp, anders niet. Volgens onze Campingdominee dan he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Een aantal' is te veel. Hooguit 1quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:19 schreef Smulbaard het volgende:
Ts kan het beste samen met een familielid die op de hoogte is van zijn geestelijke gesteldheid naar de huisarts gaan en vragen om Valium, Risperdal en mogelijk intensieve begeleiding.
Een aantal mensen op dit forum wil ik op het hart drukken eens niet klakkeloos alles aan te nemen van fantasten en internetprofeten zoals ts.
Zo. Het einde van de wereld is geen excuus voor slechte spelling.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:21 schreef mytroen het volgende:
Ik snap echt niet welke grapjes grapjas (geleerde) dit verzonnen heeft. Het enige wat bij dit soort personen helpt is een neksschotnekschot!.
Dan houden we het bij deze onder de posters op één maar ik weet zeker dat er met de lurkers meegeteld wel enkelen in spanning zaten.quote:
Nee, op zijn Camping staat de tijd stil vermoed ikquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had hij geen rekening gehouden met de zomertijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |