Oud topic Celebrity Rehab. 'Sta' erbij en kijk ernaar.quote:do 19 mei 2011, 09:33
Mogelijke overdosis Jeff Conaway van onze redactie
AMSTERDAM - Acteur en Celebrity Rehab-deelnemer Jeff Conaway is hoogstwaarschijnlijk met een overdosis opgenomen in het ziekenhuis.
Conawy bij het grote publiek bekend door zijn rol als Kenickie in Grease, vecht al jaren tegen een cocaïne-pijnstiller- en alcoholverslaving.
Op dit moment ligt hij buiten bewustzijn in kritieke toestand en met een longontsteking in het Encino Medical Center, meldt The Los Angeles Times.
In januari 2010 liep Jeff ook al ernstige verwondingen op toen hij van de trap viel en daarbij zijn heup en arm brak, gewond raakte aan zijn nek en een hersenbloeding kreeg.
quote:Jeff Conaway in coma na overdosis
19-05-11 13:31 uur
Jeff Conaway ligt in coma. De Grease-ster heeft een overdosis pijnstillers genomen. Volgens een anonieme bron probeerde hij zelfmoord te plegen, zo schrijft RadarOnline.
Conaway's manager laat weten dat de acteur op 11 mei bewusteloos werd gevonden in zijn huis. De acteur verkeert in kritieke toestand. 'Dit zouden wel eens zijn laatste momenten kunnen zijn', aldus de manager.
De 60-jarige acteur kampt de laatste jaren met een drugsverslaving. Om af te kicken deed hij in 2008 mee aan het programma Celebrity Rehab with Dr. Drew.
Jeff Conaway is vooral bekend van zijn rol als Kenickie in Grease. Hij speelde daarna onder meer in de tv-serie Taxi. (ANP)
Dit.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:11 schreef Copycat het volgende:
Damn Jeff.
Heb die afleveringen van celebrity rehab met pijn in mijn hart gekeken.
Zo'n mooie man, zo afgetakeld met alleen maar roaches om hem heen.
Was sowieso een triest programma met die ex-sterren. Maar hij was idd de ergste. Nielsen stal wel m'n hart.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:45 schreef Karina het volgende:
Tijdje terug ook dat programma gezien, wat een zielig hoopje mens was dat geworden, in een rolstoel en verslaafd aan alles en nog wat.
Die knakker van Reservoir Dogs toch? Weet niet welke seizoenen er in Nederland zijn uitgezonden dus ik ga verder niks zeggen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:26 schreef Ole het volgende:
Zou er nog iemand zijn die aan die serie meedeed die nog steeds clean is?
Schijnbaar tijdens de opname van de Grease Lightningscène een zware blessure aan opgelopen. Het vroege begin van alle ellende, begreep ik.quote:
Tom Sizemore en Celeb Rehab spoiler:quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:31 schreef Copycat het volgende:
Tom Sizemore? Die was zooo ver heen. Kan het me amper voorstellen.
Gary Busey, misschien? Alhoewel die tijdens The Apprentice ook aardig van 't padje leek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Die drinkt nog vrolijk een biertje bij het ontbijt.quote:
Daar moet ik zelfs niet aan denkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:48 schreef static het volgende:
[..]
Die drinkt nog vrolijk een biertje bij het ontbijt.
Dus zo'n beetje hetzelfde verhaal als Michael Jackson na brandincident, weer een bewijs dat pijnstillers zo verslavend als de pest werkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schijnbaar tijdens de opname van de Grease Lightningscène een zware blessure aan opgelopen. Het vroege begin van alle ellende, begreep ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |