SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Zelfde tekenaar als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:39 schreef AQuila360 het volgende:
En bedankt zal eens kijken heb nu ook Trigie ofzo? Dat is volgens mij bijna hetzelfde als Storm.
Dat je een vriendin hebt betekend niet dat je een womaniser bent natuurlijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:40 schreef Nebo het volgende:
Functie: Womanizer in wording
Potverdorie nog steeds in wording?
Hij houdt haar ook uit jouw buurt natuurlijk!quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat je een vriendin hebt betekend niet dat je een womaniser bent natuurlijk
Dat wilde ik ook niet als reden aandragen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat je een vriendin hebt betekend niet dat je een womaniser bent natuurlijk
Eens een womanizer, altijd een womanizer..quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook niet als reden aandragen.
Edit: eerder 'uitgewomanized' nu.
Gewoon lekker laten gaanquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Volgens mij niet, het geblaat gaat nog steeds door ..
Achja niets kan mijn dag nog slechter maken nadat ik in mijn huisje gestaan hebquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:04 schreef Solique het volgende:
Zo, terug van lunch. Buiten is het helemaal niet koud
[..]
Gewoon lekker laten gaan![]()
Point taken. Ik heb me zojuist gerealiseerd dat ongeveer 75% van de sociale interacties die ik heb met vrouwen is. Op mijn studie, 90% vrouwen. Collegae op het werk, nagenoeg alleen vrouwen. Mel Gibson moet er voor op zijn plaat gaan in de badkamer, I don't need thatquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Eens een womanizer, altijd een womanizer..
Ik bedoel, het is helemaal geen probleem om ergens anders honger te krijgen en thuis te gaan eten toch?
Hier op het werk veel meer mannenquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Point taken. Ik heb me zojuist gerealiseerd dat ongeveer 75% van de sociale interacties die ik heb met vrouwen is. Op mijn studie, 90% vrouwen. Collegae op het werk, nagenoeg alleen vrouwen. Mel Gibson moet er voor op zijn plaat gaan in de badkamer, I don't need that
Mannen of nerds?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hier op het werk veel meer mannen
Dat lijkt mij niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Achja niets kan mijn dag nog slechter maken nadat ik in mijn huisje gestaan heb
en je weet zeker dat je niet homoseksueel bent?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Point taken. Ik heb me zojuist gerealiseerd dat ongeveer 75% van de sociale interacties die ik heb met vrouwen is. Op mijn studie, 90% vrouwen. Collegae op het werk, nagenoeg alleen vrouwen. Mel Gibson moet er voor op zijn plaat gaan in de badkamer, I don't need that
Kick-ass much?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:43 schreef Misan het volgende:
[..]
en je weet zeker dat je niet homoseksueel bent?
als je die vrouwen laat geloven dat je homoseksueel bent dan kun je er des te meer misbruik van maken, zoals samen douchen na de gym en hun vriendjes afbranden om vervolgens in haar slipje te komen
Dus je hebt allemaal vrouwen om je heen en je neukt er maar 1??quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zijn daar films van?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Misan heeft overduidelijk te veel films gekeken
Wacht maar tot je in mijn huisje gestaan hebtquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Achja niets kan mijn dag nog slechter maken nadat ik in mijn huisje gestaan heb
Gast, ga die film kijken, die is fucking legendarischquote:
welke film?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Gast, ga die film kijken, die is fucking legendarisch
want het is één grote puinbak?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Wacht maar tot je in mijn huisje gestaan hebt
quote:
Kick-Ass!quote:
quote:
MOTY!quote:
Hele toffe filmquote:
Die vond ik juist zwaar tegen vallenquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:54 schreef Tain het volgende:
Gisteren wel Scream 4 gezien, was ook weer erg tof
Kick Ass is wel een aanradertje hoor.. Net als Scott Pilgrimquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:54 schreef Tain het volgende:
Moet Kick-Ass nog steeds kijken
Ik had verawcht dat scream 4 heel stom zou zijn dus hij viel alles meequote:Op donderdag 19 mei 2011 14:54 schreef Tain het volgende:
Moet Kick-Ass nog steeds kijken
Die vond ik echt zo gruwelijk kutquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Kick Ass is wel een aanradertje hoor.. Net als Scott Pilgrim
Die moet ik binnenkort maar eens kijken, hoor veel goede verhalen erover.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Kick Ass is wel een aanradertje hoor.. Net als Scott Pilgrim
De hele Scream serie moet je niet te serieus nemenquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had verawcht dat scream 4 heel stom zou zijn dus hij viel alles meesommige stukjes waren grappig en je moet niet te serieus naar de film kijken :p
Snel kick ass kijken dan
Ik heb em ook nog niet gezien, zal hem vanavond eens binnenhalen..quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Die moet ik binnenkort maar eens kijken, hoor veel goede verhalen erover.
Waarom?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |