Ja maar studenten zijn ook dwazen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wordt best veel gebruikt door studenten dus vraag me af hoeveel verschil het maakt.
Weet ik, vond het gewoon een leuke titel. Hihihihihi.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:45 schreef kenserkabouter het volgende:
Michhas zit op mobiel dus kan dat niet, bedacht ik me ook net pas.
[..]
Ja maar studenten zijn ook dwazen.
Ach je bent maar 1x jong dus alles moet je proberenquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:45 schreef kenserkabouter het volgende:
Michhas zit op mobiel dus kan dat niet, bedacht ik me ook net pas.
[..]
Ja maar studenten zijn ook dwazen.
Niet mee eens.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:53 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ach je bent maar 1x jong dus alles moet je proberen
Wist niet hoe die shit moest.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:36 schreef Parvus het volgende:
Heb je wel op 'nieuwe reeks' ofzo geklikt? Hij stond niet bij m'n AT
Dan moet je vaker meedoen met lapohunten, ofnie Sander?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:02 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dan moet je vaker meedoen met lapohunten, ofnie Sander?
Eindelijk de batterij vervangen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:15 schreef dreamzk het volgende:
Wou net mn oude draadloze muis weggooien omdat hij het al een jaar niet doet, doet hij het ineens weerIk wel blij, stuk chiller dan je laptop muis
Nee is zo'n ding dat je op de lader moet zetten, daar heeft hij dus laatste jaar op gestaan en nu werkt ie opeens weerquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Eindelijk de batterij vervangen?
Omdat Pringles hem aanmaakte en niet Michhas volgens mij.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:38 schreef KneusTeun het volgende:
Waarom volg ik hem nou opeens niet automatisch?
inderdaadquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:38 schreef KneusTeun het volgende:
Waarom volg ik hem nou opeens niet automatisch?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:42 schreef Parvus het volgende:
Hoe heet dat nr vanaf 9 sec? Remix van popcorn ofzo? maar welke remix?
Wat ik me nu afvraag he, waarom wil je dit weten?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:42 schreef Parvus het volgende:
Hoe heet dat nr vanaf 9 sec? Remix van popcorn ofzo? maar welke remix?
Ja nee niet die gay teddybear song. Nr op het einde lijkt op popcorn maar is hem niet helemaal, lijkt een soort remix ofzo?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]??
Popcorn hoor je op het einde pas.
Geinig deuntjequote:Op donderdag 19 mei 2011 14:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat ik me nu afvraag he, waarom wil je dit weten?
Ik snap de vraag niet?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:01 schreef KoningStoma het volgende:
Klappende josti's nog aan toe
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Ik heb echt zitten janken van het lachen, ik zat gister met m'n huisgenoot de vmbo BB examens te bekijken, en de vragen op die examens zijn echt om te jankenquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:01 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is van een cito toets neem ik aan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:01 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dat is vmbo BB.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dit is van een cito toets neem ik aan?
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen..quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:13 schreef Michhas het volgende:
Mijn vriendin is sinds gisteravond ineens verslaafd aan Age of Empires 2, ze is al vanaf 9 uur nonstop bezig en heeft nog niet eens gedouchtNormaal houdt ze niet eens van gamen
En terecht. De awesomeness van dat spel is niet in woorden uit te drukken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:13 schreef Michhas het volgende:
Mijn vriendin is sinds gisteravond ineens verslaafd aan Age of Empires 2, ze is al vanaf 9 uur nonstop bezig en heeft nog niet eens gedouchtNormaal houdt ze niet eens van gamen
Wel in zweetlucht?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:14 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
En terecht. De awesomeness van dat spel is niet in woorden uit te drukken.
Poging 2; juiste filmpje isquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:59 schreef Parvus het volgende:
Oh ik zie dat ik de 'extended version' van die commercial gepost heb. Daar begint het deuntje niet op 9 seconden lolzvandaar de verwarring
Ik kan me nog een vraag herinneren uit 2007, waarbij er gevraagd werd of, als iemand om de hoek staat, je hem nog kan zien.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:09 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik heb echt zitten janken van het lachen, ik zat gister met m'n huisgenoot de vmbo BB examens te bekijken, en de vragen op die examens zijn echt om te janken(no offence naar die mensen)
Tom Hanks plakte een spiegel aan zn combat knife met kauwgom om rond een hoek te kijken in Saving Private Ryan...quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik kan me nog een vraag herinneren uit 2007, waarbij er gevraagd werd of, als iemand om de hoek staat, je hem nog kan zien.
Geen wonder dat er toen ook echt een mongool was die ook geslaagd was.
Dan moet je toch wel iets doorkrijgen? Als een mongool ook kan slagen?
Can you run through the options one more time sir?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:23 schreef kenserkabouter het volgende:
1p 9 Een jachtluipaard heeft ogen die lijken op de ogen van een kat.
In een kattenoog en in een mensenoog is eenzelfde deel aangegeven met de
letter P.
Wat is de naam van het deel dat is aangegeven met de letter P?
A iris
B netvlies
C pupil
Wat erg dit.
http://www.examenblad.nl/(...)lbvqc/f=/bestand.pdfquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:24 schreef tliciouz het volgende:
Dat kunnen nooit vragen voor vmbo basis zijn man.
WTF DER STAAT GEEN PLAATJE BIJ HOE KAN IK DIE BANTWOORDEN OMGquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:23 schreef kenserkabouter het volgende:
1p 9 Een jachtluipaard heeft ogen die lijken op de ogen van een kat.
In een kattenoog en in een mensenoog is eenzelfde deel aangegeven met de
letter P.
Wat is de naam van het deel dat is aangegeven met de letter P?
A iris
B netvlies
C pupil
Wat erg dit.
bantwoorden? is dat de nieuwe kenserbors?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:27 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
WTF DER STAAT GEEN PLAATJE BIJ HOE KAN IK DIE BANTWOORDEN OMG
Dan zijn die vragen binnen een paar jaar een stuk makkelijker gemaakt. Want ik heb ook VMBO B gedaan, ja ik heb op het vmbo gezeten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:27 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
http://www.examenblad.nl/(...)lbvqc/f=/bestand.pdf
Kijk zelf maar.
quote:In een boek staat het volgende:
“Een antilope staat rustig gras te eten. Een jachtluipaard rent naar de
antilope. Als hij de antilope gevangen heeft, eet hij hem op.”
1p 6 Welke voedselketen wordt in de informatie beschreven?
A gras antilope jachtluipaard
B gras jachtluipaard antilope
C jachtluipaard antilope gras
Beter VMBO afmaken dan zoals mij in havo 3 compleet te kappen met school omdat een baantje bij de groothandel voor 700 euro per maand aantrekkelijker is..quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:30 schreef tliciouz het volgende:
Ik schaam me gewoon om te zeggen dat ik op het vmbo heb gezeten.
Heb ik ook... Oorzaak was dat ik een leraar een klap verkocht hadquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:30 schreef tliciouz het volgende:
Ik schaam me gewoon om te zeggen dat ik op het vmbo heb gezeten.
Zonde!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:32 schreef BzP het volgende:
[..]
Beter VMBO afmaken dan zoals mij in havo 3 compleet te kappen met school omdat een baantje bij de groothandel voor 700 euro per maand aantrekkelijker is..
Haha hoezo dat?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb ik ook... Oorzaak was dat ik een leraar een klap verkocht had
Daarom zeg ik al, no offence naar mensen die dat gedaan hebben, maar deze vragen zijn gewoon echt lachwekkend.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan zijn die vragen binnen een paar jaar een stuk makkelijker gemaakt. Want ik heb ook VMBO B gedaan, ja ik heb op het vmbo gezeten.maar toen waren het ook wel makkelijke vragen maar niet zoals dit, dit is gewoon sad.
Das helemaal zonde..quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zonde!mijn vriend heeft en havo verneukt en toen ging ie naar hogeschool Utrecht, laatste jaar is ie gestopt.
Hij zat aan een meisje bij mij in de klas, en een toen zei ik daar wat van tegen hem en werd hij pissig en greep mij vast. Toen gaf ik hem een vuist in zijn gezicht.quote:
Held.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hij zat aan een meisje bij mij in de klas, en een toen zei ik daar wat van tegen hem en werd hij pissig en greep mij vast. Toen gaf ik hem een vuist in zijn gezicht.
Een half jaar later werd ie ontslagen vanwege ontucht met kinderen
Ja dat laatste willen we allemaal.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:38 schreef BzP het volgende:
[..]
Das helemaal zonde..
Ja, heb er nu spijt van.. Van VWO naar HAVO naar magazijnwerk naar transportplanning..
Ik had veel liever in een lab gewerkt ofzo...
Of werk waar je in de zomer buiten moet werken, en in de winter binnen..
*zucht* dat zou wat zijn
Netjes toch, ik twijfel nog of ik met mn 26 jaar nog iets moet gaan doen..quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat laatste willen we allemaal.
Ik heb mijn diploma behaalt voor VMBO B en toen naar het ROC en daar verzorgende diploma behaald, het is niet hoog, maar heb tenminste een diploma.
26 jaar?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:43 schreef BzP het volgende:
[..]
Netjes toch, ik twijfel nog of ik met mn 26 jaar nog iets moet gaan doen..
Want de rest van mn leven in de logistiek werken zie ik eigenlijk niet zitten.
Al werk ik mezelf omhoog tot analyst, engineer of operations manager...
Blijft t zelfde kopje thee..
Alleen bij jullie als je goed opletquote:
Gewoon doen dan. Desnoods avondschool of 4 dagen werken en 1 dag leren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:43 schreef BzP het volgende:
[..]
Netjes toch, ik twijfel nog of ik met mn 26 jaar nog iets moet gaan doen..
Want de rest van mn leven in de logistiek werken zie ik eigenlijk niet zitten.
Al werk ik mezelf omhoog tot analyst, engineer of operations manager...
Blijft t zelfde kopje thee..
Ik dacht dat jij hbo ging doen. Ik weet niet hoe ik erbij kom, maar dat dacht ik serieus.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat laatste willen we allemaal.
Ik heb mijn diploma behaalt voor VMBO B en toen naar het ROC en daar verzorgende diploma behaald, het is niet hoog, maar heb tenminste een diploma.
Als ik wist wat.. dan deed ik het welquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:49 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Gewoon doen dan. Desnoods avondschool of 4 dagen werken en 1 dag leren.
ok, voornamelijk stoma en kk haalden het slechtste uit mij..quote:
Ja.quote:
Die lui moeten even .mkv afspeelbaar maken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja.
Er is blijkbaar een update vandaag. Misschien komt het daar door. Je kan nu ook met paypal betalen![]()
Ditquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die lui moeten even .mkv afspeelbaar maken.
Koop een goede tvquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat zou op de ps3 ook ideaal zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb ik al. Die speelt gewoon chill .mkv af, alleen kan je daar de subs niet selecteren.quote:
Ga die shit niet streamen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:52 schreef KoningStoma het volgende:
je hebt toch iets van tversity waarmee dat kan?
Hoezo? bij mij gewoon subs..quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb ik al. Die speelt gewoon chill .mkv af, alleen kan je daar de subs niet selecteren.
En sowieso kijk ik alles op me xbox. Ga niet steeds switchen.
Sluit dan gewoon laptop met HDMI aan..quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:52 schreef KoningStoma het volgende:
je hebt toch iets van tversity waarmee dat kan?
Usb uit xbox halen en in tv zetten en dan weer terug..quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo? bij mij gewoon subs..
En je hebt de xbox toch op dezelfde tv
ALs je windows 7 hebt kun je mkv direct streamen via media extender. Geen transcoden nodigquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ga die shit niet streamen.
En omzetten van mkv naar wmvhd duurt fckn lang.
UTP kabel in tv en vervolgens nooit meer doen....quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Usb uit xbox halen en in tv zetten en dan weer terug..
Teveel werk.
Ik mis bobbanz wel, hoe gaat het met die jongen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:17 schreef BzP het volgende:
Wilt niemand voor Bobbanz een xbox kopen?
Hij is echt 1337
er is een nieuw "Bobbanz" topic.....quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:19 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik mis bobbanz wel, hoe gaat het met die jongen?
files die staan toch op de weg tijdens de spitsuren?quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:06 schreef BzP het volgende:
Damn nu ik erbij stilsta... Ik heb ook usb ingangen op mijn tv...
nooit gedacht om te checken welke files die allemaal kan afspelen
Haha onze pillendraaiende medicijnman.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:58 schreef Bozz187 het volgende:
ohja bzp op een lab werken is focking saai!
jeweetzelluf, maar werken op een lab is em niet voor mij. doe het alleen maar omdat ik er een diploma voor heb dus meer geld krijg dan wanneer ik een andere baan neemquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:04 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Haha onze pillendraaiende medicijnman.
Kan je dan niet laten omscholen naar iets leukers?quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jeweetzelluf, maar werken op een lab is em niet voor mij. doe het alleen maar omdat ik er een diploma voor heb dus meer geld krijg dan wanneer ik een andere baan neem
Ik heb net even gelezen daar. Wat een gedrocht van een topic is dat geworden.quote:
ja dat wil ik wel maar de regering moest zo nodig 1miljard bezuinigen bij defensiequote:Op donderdag 19 mei 2011 18:07 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Kan je dan niet laten omscholen naar iets leukers?
Landmacht, luchtmacht, korps mariniers of korps commando's?quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja dat wil ik wel maar de regering moest zo nodig 1miljard bezuinigen bij defensie
landmacht oo pantsergeniequote:Op donderdag 19 mei 2011 18:13 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Landmacht, luchtmacht, korps mariniers of korps commando's?
Oke nice nice, ik heb tijdje eraan gedacht om luchtmacht te gaan doen. Luchtgevechtsleider lijkt me zwaar vet, maar uiteindelijk toch maar gaan studeren, veel meer zekerheid.quote:
ik heb alleen maar een opleiding gedaan om een terugval te hebben. maar wil liefst wel bij het leger,kan nog altijd in birma proberenquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:23 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Oke nice nice, ik heb tijdje eraan gedacht om luchtmacht te gaan doen. Luchtgevechtsleider lijkt me zwaar vet, maar uiteindelijk toch maar gaan studeren, veel meer zekerheid.
Ligt ook aan welk lab denk ik..quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:58 schreef Bozz187 het volgende:
ohja bzp op een lab werken is focking saai!
triest he.. doe er wat aanquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:08 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik heb net even gelezen daar. Wat een gedrocht van een topic is dat geworden.
that is not how it works.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:28 schreef BzP het volgende:
[..]
Ligt ook aan welk lab denk ik..
lijkt me wel leuk om de hele dag wat chemische reacties te testen etc..
Nee, duidelijk was ook meer een selectieve schets van het gebeuren wat het voor mij zou lijken.quote:
het is voornamelijk "hey kijk ff het gehalt van deze stof", en dan stop je het stofje in een apparaat, wacht 3 tellen en tadaa daar is het gehalte, en dat veelst te vaak per dagquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:36 schreef BzP het volgende:
[..]
Nee, duidelijk was ook meer een selectieve schets van het gebeuren wat het voor mij zou lijken.
Maar het is in werkelijkheid zeker interessanter dan wat transport plannen!
[..]
[CoD: BO] [X360/PS3 #59]: Een Bobbanz topic! II
Ik heb 4-5 jaar geleden een beroepskeuzetest gedaan en natuur en scheikunde kwam erg hoog uit de test..quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:40 schreef Bozz187 het volgende:
moet wel zeggen, als je die wereld wel leuk vind gewoon doen enzo, maar ik heb nooit in die wereld willen werken. ben toen alleen die opleiding gaan doen omdat ik goed was met scheikunde op vmbo
uhm je kan natuurlijk ook gewoon op de mbo/hbo beginnenquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:41 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik heb 4-5 jaar geleden een beroepskeuzetest gedaan en natuur en scheikunde kwam erg hoog uit de test..
Aangezien ik geen VWO Bachelor had, kwam ik nergens in aanmerking
al jaren joh je hebt ook havo ajo-schap, scheelt jaren studerenquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:43 schreef PierreTT het volgende:
Sinds wanneer bestaat er een VWO Bachelor?
Je bent indo dus je kan ook altijd nog in het KNIL.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik heb alleen maar een opleiding gedaan om een terugval te hebben. maar wil liefst wel bij het leger,kan nog altijd in birma proberen
Toen wel ja... Heb ooit aangemeld voor thuisstudie Havoquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:43 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
uhm je kan natuurlijk ook gewoon op de mbo/hbo beginnen
KNIL=luchtdebielersquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:46 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Je bent indo dus je kan ook altijd nog in het KNIL.
nvm las verkeerdquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:46 schreef BzP het volgende:
[..]
Toen wel ja... Heb ooit aangemeld voor thuisstudie Havo
Gaf t op na een uur
Het bestaat niet meer. Koninklijk Nederlands-Indisch leger.quote:
Ik ben alleen maar een blok aan je been bij zombies maar vooruit. Ik hoor het wel als er meer mensen mee doen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik wil zo wel zombies gaan doen als er animo voor is
Vrouwen die zeuren dat het vies isquote:
Juist, achter in de keel douwen die handel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vrouwen die zeuren dat het vies is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Ik heb zoveel haarlak in mijn haar dat mijn haar niet eens beweegt in de wind.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij tliciouz?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Juist, achter in de keel douwen die handel.
Nou dat is wel het andere uiterste, is niet iets wat je doet op een first dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Oh maar je lul alleen tevoorschijn halen wel?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou dat is wel het andere uiterste, is niet iets wat je doet op een first date
Waarom moet ik om dit soort dingen lachen, gaat nergens over.quote:
You got me therequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh maar je lul alleen tevoorschijn halen wel?
Je hebt je niet helemaal kapot lopen zuipen en het halve theater afgebroken?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mary Poppins was nog best vermakelijk ook nog
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mary Poppins was nog best vermakelijk ook nog
Nou op de hele dag 4 biertjes gedronken dus dat viel reuze mee. Viel we op dat het 2de kaartje gratis was nog nooit zoveel tokkies op een hoop gezien sinds Vinkenslagquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je hebt je niet helemaal kapot lopen zuipen en het halve theater afgebroken?
Nr.2 graag. Niet inpakken, ik eet m meteen op.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:56 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Nice. Ik en mijn gamende vriendinnen.Boh.
leugens!!!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:56 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is de lelijkste gastquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nr.2 graag. Niet inpakken, ik eet m meteen op.
Ze heeft amper tiet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tietwijs wel. De rest ziet er niet beter uit.
Die twee aan de rechter kant zijn beide goed te rakenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tietwijs wel. De rest ziet er niet beter uit.
Dat bedoelde ik ook.quote:
Weet ik niet, weet alleen hoe de hele rechter heet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook.
Hoe heet ze? Kan ik checken om Stef gelijk heeft.
Ik maak hem zelf wel als het moetquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:06 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
oke deze gaat kenserkabouter volgend jaar opgestuurd krijgen
oh snap ja, we hebben een bakker in ons middenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik maak hem zelf wel als het moet
Patissier vriendquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oh snap ja, we hebben een bakker in ons midden
Nou doe nummer 1 maar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:56 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Toch is mijn vriendin blondquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:19 schreef tliciouz het volgende:
Wat mij opvalt is dat jullie wel allemaal voor de brunettes kiezen.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:19 schreef tliciouz het volgende:
Haarkleur interesseert mij eigenlijk vrij weinig, op extreme kleuren naquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:19 schreef tliciouz het volgende:
Het gaat ook gewoon vooral om d'r karakter moet ik zeggenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Haarkleur interesseert mij eigenlijk vrij weinig, op extreme kleuren na
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het gaat ook gewoon vooral om d'r karakter moet ik zeggen
Karakter icm vlot pittig kapselquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het gaat ook gewoon vooral om d'r karakter moet ik zeggen
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:06 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
oke deze gaat kenserkabouter volgend jaar opgestuurd krijgen
Lijf van nummer 4 met het hoofd en de gun van nummer 2 graag.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:56 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:29 schreef tliciouz het volgende:
Wtf is this shit?
http://imgur.com/a/fYG1b
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verdomme Pierre nu heb ik weer een natte plek in mijn broek
Googelen op Gerda levert de volgende, prachtige pic: Gerda.jpeg!quote:
Kk die tanden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:38 schreef PierreTT het volgende:
Of Gerda van Pelt, Hoofd verhuur en bewonerszaken!
[ afbeelding ]
Volgende topic ff openen vanuit het vorige topic, zodat ie in de reeks blijft staanquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:54 schreef tliciouz het volgende:
Ja die prutser weet niet hoe hij een topic moet openen.
Uhh, max 1 persoon, stahoogte 1.90 en waar is de slaapkamer?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:15 schreef tliciouz het volgende:
Misschien word dit mijn nieuwe plekje.
http://link.marktplaats.nl/450548177
We mogen met z'n 2e. Ik ben 1.65 en mijn vriend 1,85 en alles is in 1. Is een voorlopige woning tot we een appartement hebben in Nijmegen. Misschien ziet dit er voor jullie klein uit maar we doen nu alles op een kamer van 4 bij 5 dus alles is beter dan dit ..quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Uhh, max 1 persoon, stahoogte 1.90 en waar is de slaapkamer?
60 m2, 2 kamers. Voor dat geld zou ik dat ook doenquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We mogen met z'n 2e. Ik ben 1.65 en mijn vriend 1,85 en alles is in 1. Is een voorlopige woning tot we een appartement hebben in Nijmegen. Misschien ziet dit er voor jullie klein uit maar we doen nu alles op een kamer van 4 bij 5 dus alles is beter dan dit ..
Ja vooral nu we 350 betalen voor dit kuthok.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
60 m2, 2 kamers. Voor dat geld zou ik dat ook doen
Ik ben aan het werk, waarom denk je dat ik zoveel postquote:
Omdat ik je wel op live zag, dan wacht ik op je no homoquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, waarom denk je dat ik zoveel postWordt pas na 11 voor mij
Oh dan staat mijn Xbox nog aan... lief dat je op me wacht hihihihiquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat ik je wel op live zag, dan wacht ik op je no homo
Dan mis je al die shit. Met wat check je?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:09 schreef Parvus het volgende:
[..]
Al die foto's die je van die shit (amazonaws.com ofzo) post kan ik niet zien?
Chrome, maar met firefox ook nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dan mis je al die shit. Met wat check je?
Een vrouw met een goede smaak in vrouwenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:00 schreef tliciouz het volgende:
Geef mij maar de rechter. Rosie Jones.![]()
[ afbeelding ]
Omdat je blank bent?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:25 schreef dreamzk het volgende:
Negers alleen maar hierzo, dat doet mij deugd.
Als ik lang in de zon zit niet meerquote:
Oei, 1m90 hoog? Dat lijkt me zeer claustrofobisch voor Laster.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:15 schreef tliciouz het volgende:
Misschien word dit mijn nieuwe plekje.
http://link.marktplaats.nl/450548177
Volgens zijn facebook foto is hij niet blank maar wit met zwarte vlekkenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens zijn facebook foto is hij niet blank maar wit met zwarte vlekken
Iets bruiner dan nu iigquote:
Dat dacht ik ook al.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oei, 1m90 hoog? Dat lijkt me zeer claustrofobisch voor Laster.
Ziet er voor de rest wel leuk uit, maar ik denk dat hij daar niet gelukkig wordtIk zou er iig gek van worden als ik lampen op ooghoogte heb hangen
Voor een studentenkamer is dat toch wel acceptabel?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al.
en:
Keuken, douche en toilet zijn gemeenschappelijk.
Ik weet niet voor dat geld kun je ook gewoon een huis gaan huren, met hoersubsidie.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voor een studentenkamer is dat toch wel acceptabel?
Ik weet niet hoe duur het is in die regio, maar dan zit je volgens mij of in een slechte buurt of in een dorpje buiten de stad.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik weet niet voor dat geld kun je ook gewoon een huis gaan huren, met hoersubsidie.
Zou Arnhem zo veel duurder dan Enschede zijn?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe duur het is in die regio, maar dan zit je volgens mij of in een slechte buurt of in een dorpje buiten de stad.
Geen idee, maar in Breda red je het niet met dat geld. Nouja je kunt wel een ruime studio huren in een studentenflat voor dat geld.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zou Arnhem zo veel duurder dan Enschede zijn?
Ik vind dat zo kut dat je als student meestal evenveel betaald voor een kamertje als dat je voor een klein huisje appartement zou doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen idee, maar in Breda red je het niet met dat geld. Nouja je kunt wel een ruime studio huren in een studentenflat voor dat geld.
Ik heb idd ook 4 jaar op een kamertje van 10 m2 gezeten aan de rand Eindhoven. Nouja ik sliep en studeerde er, maar voor de rest was ik er toch vrijwel nooit. Volgens mij betaalde ik zelf nog wat meer dan jij.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik vind dat zo kut dat je als student meestal evenveel betaald voor een kamertje als dat je voor een klein huisje appartement zou doen.
Ik ben begonnen in een kamer net buiten centrum voor 250,- in de maand, was 10m2 met een maat de keuken en douche delen.
Nu heb ik voor minder een huis met vriendin samen en heb ik logeer kamer en een 26m2 zolder giga woonkamer en al het andere wat in een huis hoort. Denk dat als ik dit alleen zou huren ik 50 euro meer per maand zou betalen als die eerste kamer.
Best rapper alive? lolquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:39 schreef SoldMayor het volgende:
The Game, best rapper alive.![]()
Jammer dat Lil Wayne zo bagger is op dit nummer.
Is de rest al allemaal afgeknalt ja?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:39 schreef SoldMayor het volgende:
The Game, best rapper alive.![]()
Jammer dat Lil Wayne zo bagger is op dit nummer.
quote:
Funk is where it's at!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:42 schreef kenserkabouter het volgende:
Sommige dubstep is wel vet. Van de meeste dubstep verander je in een hamster met tumoren die uit z'n oren groeien.
Ik luister alles mensen die zich beperken tot een genrequote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:38 schreef BzP het volgende:
Zij jullie soms allemaal hip hop tjappies?
als er een muziekstijl toch schijt is dan is het rnb en hip hop wel![]()
![]()
![]()
![]()
dubstep, drum n bass of metal![]()
Soms wat hakkuhmuziek gaat er ook wel in
Ook wat ik hierboven heb gepost?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik luister alles mensen die zich beperken tot een genre
Ik luister echt werkelijk alles.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:38 schreef BzP het volgende:
Zij jullie soms allemaal hip hop tjappies?
als er een muziekstijl toch schijt is dan is het rnb en hip hop wel![]()
![]()
![]()
![]()
dubstep, drum n bass of metal![]()
Soms wat hakkuhmuziek gaat er ook wel in
Daar sluit ik mij bij aan. Er zijn wel een aantal genres waar ik weiger naar te luisteren vanwege de geassocieerde subculturen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik luister alles mensen die zich beperken tot een genre
Tuurlijk naar terror en gothic luister ik ook niet omdat ik er niets aan vind maar ik luister drum'n'bass, techno, minimal, dubstep,hiphop en gitaar muziek eigenlijk bijna alles.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Daar sluit ik mij bij aan. Er zijn wel een aantal genres waar ik weiger naar te luisteren vanwege de geassocieerde subculturen.
Idd ook die terror core daar is toch geen kut aan het is alleen maar beats knallenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:00 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb ook altijd het idee dat mensen alleen maar naar krijsmuziek luisteren om bij die subcultuur te horen. Je gaat daar toch niet naar luisteren voor de lol
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Idd ook die terror core daar is toch geen kut aan het is alleen maar beats knallen
Dat klopt wel.. Maar bij Metal is het echt niet altijd voor de subcultuur..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:00 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb ook altijd het idee dat mensen alleen maar naar krijsmuziek luisteren om bij die subcultuur te horen. Je gaat daar toch niet naar luisteren voor de lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |